انواع ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند موجود در بازار

ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند

آیا شما به ‌دنبال خرید ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند هستید؟ امروزه محبوبیت اسکوترهای برقی یا همان هاوربردها به ‌حدی زیاد شده است که تبدیل به‌یکی از برند‌های اول دنیا در لیست خرید و فروش اسباب و لوازم سرگرمی قرار گرفته است. یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین ابزاری که هر کس دلش می‌خواهد یکی از آنها را در خانه‌اش داشته باشد. این طبیعی است که اگر شما به‌ فکر یکی از انواع ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند هستید می‌خواهید بدانید کدام جنس و کدام قیمت می‌تواند مناسب باشد.

رنج قیمت‌های انواع  ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند چه مقدار است؟

در واقع باید بدانید که محدوده‌ی وسیعی از قیمت‌ها برای انواع اسکوترهای برقی وجود دارد. قیمت یک اسکوتر برقی یا هاوربرد می‌تواند از ۲۰۰ دلار شروع شده و تا ۱۵۰۰ دلار متغیر باشد. برخی از آن‌هایی‌که هزینه ۲۰۰ دلاری داشته‌اند می‌توانند دقیقاً با کیفیتی مانند یک نوع ۱۵۰۰ دلاری برای شما کار کنند. سوال مهم اینجا است که چرا شما باید برای وسیله‌ای با همان کیفیت مبلغ بیشتری را بپردازید؟ زمانی که می‌توانید با ۲۰۰ دلار تمام کیفیت‌ها و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید، پرداخت ۱۵۰۰ دلار منطقی به‌نظر نمی‌رسد. همان‌طور که در گفته‌های قدیمی هم اشاره می‌شود شما هر چقدر برای چیزی بها پردازید به همان قیمت از آن استفاده می‌کنید اما این می‌تواند کمی در مورد اسکوترهای برقی متفاوت باشد و شما می‌توانید با کمی هوشمندی، تحقیق و آگاهی، جنسی را با قیمت پایین بخرید، اما خدمات جنسی قیمت بالاتر را دریافت کنید. اما همیشه هم این طور نیست. بعضی از قیمت‌های بالا می‌توانند علت‌های مهمی به‌ دنبال خود داشته باشند و این علت‌های مهم از جمله ویژگی‌هایی است که برای خرید یک اسکوتر برقی شاید بسیار حیاتی باشد.

همان‌طور که می‌دانید در دوره‌ی خاصی از طول عمر اسکوترهای برقی برخی از آن‌ها با داغ شدن و آتش سوزی باعث اتفاقات ناگواری برای مردم شدند. عامل اصلی این داغ شدن‌ها، آتش سوزی‌ها و یا انفجارها، باتری‌ها و شارژرهای معیوب آن‌ها بود. به‌ عبارت دیگر آنچه که می‌تواند در مورد قیمت ارزان یک هاوربرد کمی به‌ نظر شک‌برانگیز بیاید، کیفیت باتری و یا شارژرهای آن است. عموماً بیشتر دستگاه‌هایی که دچار انفجار و آتش‌سوزی شدند از کارخانجات چینی ارزان قیمت بیرون آمده بودند که باتری‌ها و شارژرهایی با استاندارد پایین تولید می‌کردند. نتیجه‌ی این سودجویی و این هزینه کم اتفاقات فاجعه‌بار بسیاری برای خانواده‌ها بود. بنابراین تنها چیزی که ما در هنگام خرید یک اسکوتر برقی در نظر می‌گیریم فقط قیمت آن نیست، بلکه ویژگی‌های بسیار مهمی وجود دارد که می‌تواند یک اسکوتر برقی را از نظر کمیت، کیفیت و همین‌طور سایز و اندازه برای شما مناسب کند.

ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند یا اسکوتر هوشمند بی کیفیت؟

مطمئناً هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم با خرید یک اسکوتر برقی ارزان، خطر آتش‌سوزی و یا انفجار را به ‌خانه و یا فرزندان خود نزدیک کنیم. داشتن قیمت پایین برای یک اسکوتر برقی می‌تواند زنگ خطری باشد برای استفاده از لوازم و قطعات اولیه‌ی کم کیفیت و یا خطرناک. ایالت متحده‌ی آمریکا اخیراً قصد دارد تمامی هاوربردها و اسکوترهای برقی موجود در بازارهای فروش خود را مطابق با استانداردهای گواهی‌نامه‌ی جدید ایمنی با نام UL هماهنگ کنند. این خبر بسیار خوبی است برای مصرف کنندگان اما همیشه هم به ‌آن معنی نیست که شما به‌ طور کامل از معرض خطر شرکت‌های سودجو به‌ دور هستید. از بهترین راه‌های تشخیص سالم بودن و یا قابل اطمینان بودن یک اسکوتر برقی قیمت آن است. عموماً بیشتر از ۹۰ درصد اسکوترهای برقی بسیار ارزان از اجناس تقلبی تهیه شده‌اند و یا برندهایی هستند که کپی برداری شده‌اند. معمولاً ما به ‌شما توصیه می‌کنیم از اسکوترهای برقی در زیر قیمت ۳۰۰ دلار دوری کنید. به ‌طور معمول قیمت متوسط یک اسکوتر برقی مناسب و یا استاندارد ارزان، می‌تواند ما بین ۴۰۰  تا ۶۰۰ دلار باشد؛ که این قیمت در مقام مقایسه با قیمت‌های برندهای بسیار پیشرفته که از ۶۰۰۰ دلار تا ۸۰۰۰ دلار می‌باشد، قیمت بسیار منطقی به ‌نظر می‌رسد. هیچ کس نمی‌خواهد تنها به‌ خاطر صرفه جویی چند دلار زندگی خود و اطرافیانش را به‌ خطر بیاندازد. مسئله‌ی ایمنی هاوربردها باید در اولویت اول خرید شما قرار بگیرند. آن‌چه مهم است این است که اسکوتر برقی که شما می‌خواهید با استانداردهای تعیین شده توسط دولت‌های با استاندارد بالا تضمین شده باشند و همین‌طور حضور و وجود گواهی‌نامه‌های معتبر با شرکت‌های معتبر می‌تواند خیال شما را از این جهت هم راحت کند.

نکته‌ی مهم و قابل توجه که درباره‌ی همه‌ی این اسکوترهای برقی ارزان که باید به ‌آن دقت شود، مسئله‌ی مسئولیت‌های فرد صاحب اسکوتر و همین‌طور راننده‌ی آن می‌باشد که شامل موارد زیر است:

شخص خریدار و راننده‌ی این دستگاه مسئول است تا اطلاعات و آگاهی کافی از تمام مقررات دولتی، محلی و همین‌طور قوانین راهنمایی و رانندگی در مورد استفاده از این محصول را در منطقه زندگی خود بداند. به ‌شدت به ‌شما توصیه می‌کنیم که دستورالعمل‌های استفاده از محصول را از جمله تمامی اقدامات ایمنی، احتیاطی و استفاده از ابزار محافظتی را بخوانید و به ‌آنها عمل کنید. داشتن وسایل ایمنی جانبی مانند کلاه ایمنی، بازوبند، مچ‌بند و سایر وسایل ایمنی هنگام رانندگی با تمام وسایل نقلیه به‌ شما توصیه می‌شود. داشتن آگاهی کافی از قوانین محلی و دانستن محدودیت‌های سرعتی و سایر موارد می‌تواند شما را در داشتن یک تجربه‌ی شیرین و به ‌یادماندنی و همین‌طور استفاده از یک وسیله نقلیه‌ی دوستدار محیط زیست کمک کند. با ایجاد فرهنگ و ترویج رانندگی با وسایل نقلیه‌ی کم ضرر و رعایت قوانین لازم می‌توان به ‌داشتن محیطی بهتر برای فرزندان‌مان امیدوار بود.

در اینجا ما سعی می‌کنیم و چند مدل استاندارد و محبوب  از ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند اشاره کنیم تا شما را بتوانیم در انتخاب بهتر ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند کمک کنیم:

۱. اسکوتر برقی خود بالانس -Hover-1- رنگ صورتی طلایی

اولین نام از لیست ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند متعلق به اسکوتر Hover-1- می‌باشد. این اسکوتر دارای بلوتوث‌های بلندگو دار داخلی و چراغ‌های ال‌ای‌دی است که توسط برنامه سفارش داده شده می‌تواند دید کامل شما را در شب تامین کند. قادر است وزن بالای ۱۰۳ کیلوگرم را تحمل کند. همین‌طور دارای گواهی‌نامه ایمنی از ایالات متحده آمریکاست.

اسکوتر برقی خود بالانس -Hover-1-

۲. اسکوتر برقی خود بالانس – Hover-1- Roam رنگ صورتی

Hover-1- Roam  یک اسکوتر فوق العاده‌ی برقی و خود بالانس است. یک وسیله حمل و نقل بسیار مناسب و بادوام که سفری راحت را برای شما تامین می‌کند. هم‌چنین قادر است وزن‌های بالا را تحمل کرده و از سطوحی با زاویه‌های کوچک هم عبور کند. کنترل این وسیله‌ی نقلیه‌ی ایمن راحت است و یادگیری با آن همه نمی‌تواند زیاد مشکل باشد و نیاز نیست تا زمان زیادی را صرف یادگیری آن بکنید. شما می‌توانید سرعت ۱۶ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت را با این اسکوتر برقی ارزان تجربه کنید.

اسکوتر برقی خود بالانس – Hover-1- Roam

۳. اسکوتر خود بالانس ویکو صورتی  Veeko- 102

یکی از انواع ارزان‌ترین اسکوتر هوشمند متعلق به Veeko-102-  می‌باشد. یک اسکوتر کاربردی و بسیار زییا. به‌ همین علت است که می‌شود به ‌راحتی آن را به بقیه‌ هم توصیه کرد. شما می‌توانید بر روی این اسکوتر برقی زیبا و خوش‌رنگ جذاب‌تر به ‌نظر بیاید. رنگ صورتی براق آن می‌تواند شما را از میان بقیه منحصر به ‌فرد جلوه دهد. نه ‌تنها رنگش یک ویژگی منحصر به‌ فرد است، بلکه سرعت آن که تا حدود ۱۵ کیلومتر بر ساعت هم بالا می‌رود که می‌تواند یک ویژگی مهم به‌ حساب بیاید. تکنولوژی خود بالانس این اسکوتر برقی ارزان به ‌شما امکان استفاده بسیار راحت از این وسیله نقلیه را می‌دهد. شما به ‌هنگام یادگیری و استفاده از این اسکوتر دچار دردسر نخواهید شد.

اسکوتر خود بالانس ویکو صورتی  Veeko- 102  

۴. اسکوتر خود بالانسSwagtron – T580 در رنگ آبی

یک اسکوتر برقی ارزان بسیار باحال. ما مطمئنیم که شما عاشق این وسیله‌ی نقلیه خواهید شد. بنابراین براساس تجربه می‌توانیم اشاره کنیم که  دختران عاشق این اسکوتربرقی می‌شوند و می‌توانند به ‌همراه آن اوقات بسیار خوبی را سپری ‌کنند. این اسکوتر برقی به فرزندان یاد می‌دهد که چگونه در زندگی تعادل خود را حفظ کنند و به‌ قوانین و مرزهای موجود احترام بگذارند. به ‌عبارت دیگر کودکان یاد می‌گیرند که به‌ قوانین راهنمایی و رانندگی موجود احترام بگذارند و در صورت نیاز کمتر از سرعت دلخواه خود حرکت کنند.

اسکوتر Swagtron – T580 قادر است حتی در سطوح ناهموار و از میان سبزه‌ها و چمن‌ها عبور کند. باتری قوی آن ظرف کمتر از دو ساعت شارژ می‌شود و می‌تواند تا ۱۲ کیلومتر بدون توقف برای شما کار کند. این نوع اسکوتر برقی ارزان دارای لاستیک‌های بسیار قوی و بادوام است و در هنگام سواری می‌تواند جلوی لرزش‌های اضافی را بگیرد؛ همین طور تولید میزان آلودگی آن صفر است. بنابراین باید بگوییم با یک اسکوتر برقی دوست‌دار محیط‌ زیست طرف هستید.

اسکوتر خود بالانسSwagtron – T580

 

 ۵. اسکوتر خود بالانس برقی Veeko- 110

این اسکوتر زیبا یکی از بهترین انواع اسکوتر برقی ارزان موجود در بازار است. دست از پیاده رفتن به ‌این‌طرف و آن‌طرف بردارید. ما به ‌شما پیشنهاد می‌کنیم ویکو سفید (Veeko- 110) را امتحان کنید. این اسکوتر برقی ارزان دارای موتور دوگانه است که قدرت لازم برای حرکت در گوشه‌ها و مسیرهای باریک را دارد. مجهز به چراغ‌های ال‌ای‌دی است که باعث می‌شود رانندگان در هنگام تاریکی هم بتوانند با دید مناسبی به ‌راه خود ادامه دهند. اسکوتر برقی خود بالانس ویکو با صفحه‌ی ضد لغزش خود ایمنی بیشتری را برای جابه‌جایی و گردش در شهر تامین می‌کند.

اسکوتر خود بالانس برقی Veeko- 110

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: hoverboardselectric