انواع اسکوتر برقی

انواع اسکوتر برقی

تنها چند سال است که انواع اسکوتر برقی به بازار آمده است و همین چند سال هم کافی بود تا این اسکوترهای برقی بتوانند جایگاه جالب توجه و پر جذابیتی در میان نوجوانان و همین‌طور بزرگسالان اهل خوش گذرانی‌های سالم پیدا کنند. اغلب مردم از این وسیله‌ها به عنوان “وسایل نقلیه‌ی باحال” و” یا شکل جذاب رفت و آمد” یاد می‌کنند. در ابتدا باید بدانید انواع اسکوتر برقی‌هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم، از انواع وسیله‌های نقلیه‌ی دوچرخ هستند که از فناوری ژیروسکوپ برای حرکت به اطراف‌شان استفاده می‌کنند. اما باید در نظر داشته باشیم، امروزه مثل تمام وسایل و محصولات تکنولوژیک دیگر، انواع اسکوترهای برقی هم هر روز با معرفی مدلی جدیدتر مواجه می‌شوند و این باعث می‌شود ما هر آن و هر لحظه آپدیت و آماده‌ی معرفی طرح‌های جدید به شما باشیم. به یاد داشته باشید انواع اسکوتر برقی که این روزها به شما معرفی می‌شوند بسیار متفاوت و مختلف هستند و با مدل اصلی و اولیه‌ای که در سال ۲۰۱۳ به بازار آمده بطور کلی متفاوت است. در این بخش ما سعی می‌کنیم انواع موجود و همین طور منطقی از اسکوترهای برقی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید نبض بازار انواع اسکوتر برقی را در دست داشته باشید.

اسکوتر برقی دوچرخ/ اسکوتر خودبالانس

اسکوترهای برقی اصلی و یا همان اسکوترهایی که به نام اسکوتر برقی خود بالانس هستند، در واقع هیچ ربطی به معنی اسم‌شان “شناور” ندارند. از انواع اسکوتر برقی، اسکوترهای برقی خود بالانس چیزی بود که سال‌ها پیش به بازار معرفی شد و خیلی زود در میان مردم به محبوبیت رسید. طراحی این اسکوترهای برقی خود بالانس بسیار ساده است، یک تخته که دو چرخ در دو سوی آن تعبیه شده، که شما می‌توانید روی آن بایستید و با حفظ تعادل، حرکت اسکوتر برقی را به دست بگیرید و کنترل کنید. در این نوع از اسکوتر دسته و یا گیره‌ای وجود ندارد، و همان‌طور که از اسم‌شان پیداست، آنها خود بالانس هستند.

نسل اول این از انواع اسکوتر برقی، اسکوترهای خود بالانس بودند که با خود برخی مسائل امنیتی را داشتند که اغلب مربوط به باتری روی صفحه‌ی آن‌ها بود. برای مقابله با این مشکل بیشتر از پانصد هزار واحد از این وسیله‌ها جمع آوری شد و به جای آن‌ها نسل جدید و با امنیت بالاتری به بازار عرضه شد. گواهینامه‌ی UL از بابت تست امنیت این اسکوترهای برقی صادر شده، و با وجود آن‌ها می‌توانید از یک رانندگی امن و پرنشاط با این وسیله‌ها مطمئن باشید.

اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی واقعی

هاوربردهای اصلی در واقع همان‌هایی هستند که به راحتی روی زمین می‌لغزند و تا به امروز وسیله‌ی نقلیه‌ی در دسترسی برای همگان نبوده‌اند. در این هاوربردها از تکنولوژی‌های مختلف و پیچیده‌ای استفاده شده است، که تکنولوژی الکترومغناطیس یکی از اصلی‌ترین فناوری‌های موجود در این وسیله است. این نوع از هاوربردها بسیار گران قیمت هستند، هزینه‌ی خرید آن‌ها چیزی بالغ بر ده هزار دلار برای هر واحد می‌باشد، تکنولوژی این وسیله مناسب برای استفاده‌ی همگانی نیست و احتمالاً باید سال‌های بسیاری منتظر بمانیم تا بتوانیم شاهد استفاده‌ی همه گیر از این هاوربوردها باشیم. نوع دیگری از هاوربردها هم هستند که در آن‌ها از موتور جت هواپیما استفاده شده است، و سرعت آن‌ها ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت در ارتفاع ده هزار پایی است. از انواع دیگر این وسیله‌های نقلیه می‌توان به هاوربردی با موتور چند جانبه اشاره کرد، چیزی شبیه به هواپیمای بدون سرنشین که قادر است از روی زمین بلند شود و برای چند صد متر در هوا پرواز کند.

بیایید از انواع اسکوتر برقی، درباره ی اسکوتر برقی تک چرخ صحبت کنیم

اسکوتر برقی تک چرخ به رانندگان خود اجازه می‌دهد که برای لحظاتی احساس کنند دارند روی ابرها گشت و گذار می‌کنند.  طراحی منحصر به‌فرد و زیبای این اسکوتر برقی چشم‌گیر است و به جای دوچرخ، تنها یک چرخ در زیر تخته‌ی اصلی خود دارد. انتخاب مسیر توسط راننده، اینکه به عقب خم شود یا جلو باعث افزایش و یا کاهش شتاب اسکوتر برقی می‌شود و شما از این طریق می‌توانید کنترل سرعت وسیله را بدست بگیرید. اسکوتر برقی تک چرخ به شما امکان رانندگی با سرعت بیست‌وپنج کیلومتر بر ساعت را می‌دهد و به این ترتیب شما می‌توانید تجربه‌ی یک تفریح پر انرژی را با هاوربرد خود داشته باشید. شاید مقایسه‌ی آن‌ها با انواع دوچرخ کار درستی نباشد اما باید بدانید این نوع از انواع اسکوتر برقی می‌تواند در نوع خودش منحصر بفرد باشد. به هرحال با گذشت هر روز ما شاهد حضور انواع اسکوتر برقی‌های جدید و مختلف در بازار هستیم.

مدل‌های دیگر انواع اسکوتر برقی

با توجه به افزایش محبوبیت انواع اسکوتر برقی در میان مردم و همین‌طور جا افتادن استفاده از آنها در فرهنگ معاصر، و همین‌طور با توجه به نیاز بازار، انواع مختلفی از اسکوترهای برقی تولید شده‌اند و اغلب هم با هم متفاوت هستند. این تلاش برای رقابت و ارائه‌ی محصول جدید به بازار، برای تولیدکنندگان زیاد هم خوب نبوده است و گاهی منجر به تولید وسیله‌ای نه چندان مناسب هم می‌شود. نمونه‌ی این مشکل را می‌توان در تولید ICarbot دید، که اسکوتر برقی زیاد مناسبی نیست و از طراحی جالبی هم برخوردار نیست. از این دست گجت‌ها که در تولیدشان با شکست مواجه شده اند در بازار بسیار است، و متاسفانه تنها بعد از تولید و ارائه‌ی آن به بازار است که شما از بازخورد آن با مشتری متوجه شکست تولیدش می‌شوید و این کمی برای تولید کنندگان این نوع اسکوتر برقی دیر است.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع:  topbestreviewss