امروزه جابه‌جا شدن از مسیری به مسیر دیگر با وجود اسکوترهای برقی بسیار سریع‌تر و آسانتر از قبل شده است. شما می‌توانید به هرجایی اعم از ایستگاه اتوبوس یا مدرسه بروید و بدون زمان زیاد و خستگی راه رفتن به مکان مورد نظر خود برسید. هم چنین سوای رفتن و رسیدن به موقع، می‌توانید این وسیله‌ی نقلیه را فقط برای تفریح و اوقات خوش خریداری کنید. با این همه به یاد داشته باشید که هر اسکوتر برقی مناسب استفاده‌ی بچه‌ها نیست. علت این موضوع این است که برخی از اسکوترهای برقی بسیار سنگین وزن هستند و یا سیستم الکترونیکی بسیار پیچیده‌ای دارند و مهم‌تر از همه اینکه می‌توانند با سرعت بالایی حرکت کنند که می‌تواند برای بچه‌ها خطرناک باشد. به عنوان والدین فرزندتان موقع خرید علاوه بر نظر گرفتن مسائلی مانند قیمت، سنگینی، سیستم مکانیکی و الکترونیکی باید به مهمترین موضوع ممکن یعنی ایمنی و امنیت اسکوتر و فرزندتان فکر کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها ما در لیست پایین اطلاعاتی را درباره‌ی چهار عدد از انواع بهترین اسکوتر برای بچه‌ها به شما خواهیم داشت تا هنگام تصمیم‌گیری بتوانید بر اساس ویژگی‌های آن‌ها و شرایط خودتان بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

۱- اسکوتر هوشمند و خود بالانس Razor Hovertrax 0

شاید برای‌تان این سوال پیش بیاید که چرا این اسکوتر برقی را هوشمند می‌نامند. علتش این است که این نوع از اسکوتر برقی، از سیستم Everbalance استفاده می‌کند که بطور خودکار می‌تواند با سطحی که روی آن رانندگی می‌کنید سازگار شود. این نوع یکی از انواع بهترین اسکوتر برای بچه‌ها است چرا که می‌تواند به راحتی موقع رانندگی فرزندتان از روی سطوح با شیب و یا ساده مسطح، سطح رانندگی و لرزش ها را به طور استاندارد حفظ کند و شما لازم نیست نگران تنظیم فردی یا دستی آن باشید. این موضوع برای بچه‌هایی که اولین بار می‌خواهند راندن اسکوتر برقی را تجربه کنند بسیار مفید است.

وقتی بحث ایمنی به میان بیاید، می‌توانید مطمئن باشید که Razor Hovertrax حداکثر ایمنی مورد نیاز برای فرزندتان( یا هرکس دیگری که از آن استفاده می‌کند) را تامین می‌کند. این نوع از اسکوتر برقی دارای گواهینامه‌ی UL 2272 میباشد، که نشان می‌دهد اسکوتر برقی موجود تمام استانداردهای لازم از جمله ایمنی و ضد حریق بودن را دارد. پس جای نگرانی برای شما پدر و مادرها وجود ندارد.

فواید اسکوتر برقی Razor Hovertrax:

شاید بتوان گفت استاندارد طلایی بهترین اسکوتر برای بچه‌ها متعلق به همین اسکوتر است. علت نام‌گذاری این وسیله به Razor Hovertrax هوشمند بودن این وسیله است که دارای تکنولوژی Everbalance که به معنی هماهنگی با سطوح مختلف می‌باشد. سطح اسکوتر برقی دارای دو نوع عملکرد است که باعث می‌شود برای هر دو گروه آماتور و با تجربه جذاب و مفید باشد.

اسکوتر برقی Razor Hovertrax

۲- اسکوتر خود بالانس و برقی Swagtron T1  :

اگر شما به دنبال یک اسکوتر برقی خود بالانس هستید که بتواند ایمنی فرزند شما را تامین کند ، باید بگوییم اسکوتر برقی Swagtron T1 یکی از بهترین اسکوتر برای بچه‌ها است. این وسیله جوری طراحی شده است تا در مقابل ضربات و برخوردهای احتمالی که به باتری وارد می‌شود امنیت رانندگی را حفظ کند. در صورت داشتن شارژ کامل Swagtron T1 می‌تواند هشت مایل تا دوازده مایل را طی کند، و فقط یک ساعت وقت لازم است تا این وسیله بطور کامل شارژ گردد. از ویژگی‌های دیگر این وسیله باید به شما بگوییم که Swagtron T1 یک مدل جمع و جور و سبک است که مناسب کار با کودکان شما است.  وزن آن تقریباً ۱۳ کیلوگرم است و حداقل پنج رنگ بسیار زیبا و جذاب دارد که میتواند به راحتی نظر فرزند شما را به خود جلب کند. علاوه بر این‌ها دارای دو حالت رانندگی و سواری می‌باشد که که می‌تواند به حالت آماتور یا آموزشی و همین‌طور حالت استاندارد تغییر کند. بنظر می‌آید جزو انواع بهترین اسکوتر برای بچه‌ها باشد.

فواید Swagtron T1

این  وسیله‌ی آرامش خاطر بیشتری در مورد مسائل امنیتی به شما می‌دهد. یعنی اینکه نگرانی بزرگ آن مبنی بر باتری را با افزودن یک باتری اضافی بطور کامل از میان برده است. علاوه بر این چراغ‌های ال‌ای‌دی و قدرت حفظ تعادل بالا باعث می‌شود این نوع اسکوتر جزو بهترین اسکوتر برای بچه ها‌باشد.

اسکوتر برقی Swagtron T1

۳- اسکوتر برقی GOTRAX Hoverfly ECO

فرزند شما می‌تواند با استایل جدید رانندگی با اسکوتر برقی آشنا شود. این اسکوتر برقی مجهز به چراغ‌های ال‌ای‌دی است که در هفت رنگ مختلف هستند. شما و یا فرزندتان می‌توانید از رانندگی بالغ بر ۲۰ کیلومتر در ساعت در فضای بیرونی لذت ببرید. موتور دوتایی دویست و پنجاه واتی به شما اجازه می‌دهد از یک سواری آرام و بی‌دردسر لذت ببرید، رانندگی که سقف سرعت آن تقریباً تا ۱۲ کیلومتر بر ساعت است. یکی از بهترین اسکوتر برای بچه‌ها که مجهز به پدال‌های ضد لغزش می‌باشد و به این ترتیب فرزند شما می‌تواند بدون نگرانی از لیز خوردن روی این وسیله‌ی نقلیه به رانندگی بپردازد. دیگر از روند نه چندان خوب رشد فرزند خود نگران نباشید، برای اینکه یاد بگیرند زمین نخورند باید بتوانند یاد بگیرند که چطور تعادل خود را حفظ کنند. مثل درس زندگی می‌باشد. اگر آنها یاد بگیرند که درست و صاف بایستند روند رشد بدنی آنها هم بهبود پیدا خواهد کرد. این اسکوتر برقی هم دوست کودکان و هم دوست طبیعت پیرامون شماست. این دستگاه دارای یک باتری است که با روشن شدن آن مانع تنفس گازهای سمی توسط کودک شما در هنگام رانندگی می‌شود.

فواید GOTRAX Hoverfly ECO:

چراغ‌های موجود روی اسکوتر برقی باعث می‌شود فرزند شما در هنگام تمام شدن باتری مطلع باشد و نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کند. شارژ باتری این وسیله آنقدر زود انجام می‌شود که اصلاً متوجه زمان صرف شده نمی‌شوید. این وسیله قدرت حمل بیشتر از ۱۱۰ کیلوگرم را دارد که با توجه به این ویژگی هر کودکی از هر سن و سال و وزنی می‌تواند آن را براند. GOTRAX Hoverfly ECO دارای گواهینامه‌ی  UL 2272 هم است، برای همین می‌توانید با خیال راحت به فرزندتان اجازه‌ی راندن یکی از انواع بهترین اسکوتر برای بچه‌ها را بدهید.

اسکوتر برقی GOTRAX Hoverfly ECO

۴- اسکوتر برقی SWAGTRON T6 Off-Road

اگر فرزند شما از بچه‌های ماجراجو و پرجنب و جوش است، باید به شما بگوییم که با یکی از انواع بهترین اسکوتر برای بچه‌های ماجراجو مواجه‌اید. SWAGTRON T6 Off-Road نوعی از اسکوتر برقی است که با آن می‌توان از مسیرهای مه‌آلود و سطوح سنگی عبور کرد. لاستیک‌های ده اینچی این اسکوتر برقی بطور کامل مجهز هستند تا بتوانند به راحتی از مسیرهای دست اندازی و شیب‌دار عبور کنند. برای اینکه به شما ثابت کنیم با یک اسکوتر برقی همه جانبه طرف هستید، از برخی از مصرف‌کنندگان خواستیم تا آن‌ها را امتحان کنند و بالای کوه بروند. نه تنها چرخ‌های این وسیله بزرگتر هستند بلکه موتور قوی‌تری هم دارد، موتوری با قدرت سیصد و پنجاه وات. SWAGTRON T6 Off-Road بسیار پیچیده است اما در عین حال از امنیت بالایی برای فرزندتان برخوردار است.

فواید SWAGTRON T6 Off-Road:

یکی از بهترین اسکوتر برای بچه‌هایی که بدنبال هیجان و جنب و جوش هستند. این نوع می‌تواند از میان مسیرهای ناهموار هم عبور کنند، حتی مسیرهای سنگی و شیب‌دار و حتی مه آلود و گِل آلود. چرخ‌های لاستیکی سنگین دارد که امکان جابه‌جایی از مسیرهای مختلف را می‌دهد. یک وسیله‌ی تفریحی بسیار جالب برای کمپ‌های خانوادگی و سطوح نا‌مسطح و شیب‌دار حومه.

اسکوتر برقی SWAGTRON T6 Off-Road

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.