آیا به‌دنبال خرید و انتخاب بهترین نوع اسکوتر هستید؟ آیا می‌خواهید اسکوتری تهیه کنید که تمام اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده کنند؟ اگر جواب‌تان بلی است، باید به شما بگوییم که خوشبختانه انتخاب‌های زیادی پیش روی شما است. اسکوترهای برقی در انواع مختلف و مدل‌های متنوع به بازار عرضه شده‌اند. با صدها طرح متفاوت و موجود، پیدا کردن مدلی هماهنگ با سلیقه و نیازمندی شما کار سختی نخواهد بود. بهترین بخش این جریان این است که قیمت اسکوترهای خود بالانس بسیار مناسب و ارزان است، بنابراین برای داشتن یکی از آن‌ها نیازی نیست که مبلغ بسیار زیادی هزینه کنید. ما در این‌جا چند مدل مناسب و بهترین اسکوتر برای تمام سنین را معرفی می‌کنیم:

اسکوتر برقی EcoReco M3

محبوب‌ترین و بهترین اسکوتر برای تمام سنین اسکوتر برقی EcoReco M3 است. این اسکوتری برقی و خود بالانس جمع‌و‌جور، به راحتی می‌تواند به سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت برسد. تنها دوساعت و نیم لازم است تا شارژ شود، دارای موتور بیست‌و‌پنج واتی است که بدنه‌ی آن از قطعات آلومینیومی هواپیما ساخته شده است. دارای لاستیک‌های بسیار با دوامی است. با توجه به ابعاد کوچکش، نگهداری از آن بسیار ساده و راحت است. اسکوتر برقی EcoReco M3 تنها ۱۱ کیلوگرم وزن دارد، که همین ویژگی استفاده از آن را هم برای کودکان وهم برای بزرگسالان آسان می‌کند.

اسکو اسکوتر ۸ اینچ

یکی دیگر از بهترین اسکوتر برای تمام سنین مربوط به اسکو اسکوتر ۸ اینچ می‌باشد. اگر دنبال یک هاوربرد درخشان و زیبا همراه با ال‌ای‌دی، بلندگو، کنترل از راه دور و چراغ‌های متحرک هستید. باید بگوییم اسکو یک اسکوتر هیجان‌انگیز است. استفاده از این هاوربرد بی‌نهایت آسان است که هم مناسب بزرگ‌سالان است و هم کودکان. این اسکوتر یکی از انواع بهترین اسکوتر برای تمام سنین در لیست بهترین اسکوتر برقی در جهان قرار گرفته است. چرخ‌های هشت اینچی این وسیله حس راحتی و نرمی و همین‌طور نزدیکی به زمین را هنگام رانندگی دارد. در ضمن به همراه صدا و موسیقی و البته تندرستی و سلامت جسم یک رانندگی پرنشاط را به شما هدیه می‌دهد. موتور الکتریکی ۵۰۰ وات همراه با مقیاس کوچکش، امکان سرعت‌گیری سریع و شگفت‌آوری به شما می‌دهد که با پردازنده‌های اسکوترهای خود بالانس محلی موجود سازگار است و سرعت بالایش به ۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. اسکو یکی از بهترین اسکوترهایی است که ما تا به حال بررسی کردیم که با حجم انتقادات مثبتی روبرو است که حاصل تجربیات بی‌نظیر مصرف کنندگان آن است. خرید آن بسیار منطقی است چرا که به‌نظر می‌رسد بهترین اسکوتر ممکن در این محدوده‌ی قیمت خواهد بود. این اسکوتر بی‌شک ارزش پولی را که برایش پرداخته‌اید را دارد.

اسکوتر برقی City Bug 2

یکی دیگر از انواع بهترین اسکوتر برای تمام سنین اسکوتر برقی City Bug 2 می‌باشد. با استفاده از شیوه‌ی طراحی مینیمالیست، اسکوتر برقی City Bug 2 ، از آخرین تکنولوژی تولید هاوربوردها بهره برده است. این مدل از اسکوتر برقی دارای یک قالب براق، یک ترمز عقب حساس، کنترل‌های مبتنی بر سنسور و موتور DC بدون برس است. استفاده از این وسیله ی نقلیه بسیار آسان و ساده است. با توجه به طراحی آن شاید بهتر باشد که بگوییم فقط کافی‌ است آن را روشن کنید و از یک رانندگی بسیار شاد و مفرح لذت ببرید. اندازه‌ی این اسکوتر از دوچرخه‌های تاشو هم کوچک‌تر است، بنابراین به راحتی می‌توانید آن‌را زیر سبد خرید خود و یا داخل اتوبوس حمل کنید. علاوه بر این‌ها این نوع از اسکوتر بسیار کم صدا است که هیچ‌گونه بخار و یا گاز سمی و مضری تولید نمی‌کند.

اسکوتر برقی ۱۰۰۰ وات UberScoot (اوبراسکوت)

اگر شما به‌دنبال یک اسکوتر بسیار تند و سریع هستید، اوبراسکوت ۱۰۰۰ واتی یک انتخاب عالی برای شما است. سرعت این مدل از اسکوتر برقی، می‌تواند چیزی مابین ۳۸ تا ۴۲ کیلومتر بر ساعت هم بالا برود، که عموماً برای رانندگانی با سن بالای سیزده سال بیشتر توصیه می‌شود. قابلیت وزن این اسکوتر برقی ۱۲۰ کیلوگرم است، که قابلیت تحمل وزن نوجوانان و بزرگسالان را دارا می‌باشد. زمان شارژ سریع، صفحه بزرگ برای نشستن رویش، همین‌طور طراحی زیبا و سرعت بالای این اسکوتر برقی همگی از نکات مثبت آن هستند. اوبراسکوت قادر است در تمامی زمینه‌های هموار و ناهموار از جمله تپه، شن، ماسه و هوای مرطوب حرکت کند. مهمتر از همه اینکه ویژگی‌های زیادی را با قیمت کم به شما ارائه می‌دهد.

بهترین اسکوتر برای تمام سنین

Swagtron T1

هیچ‌کس نمی‌تواند امنیت این وسیله‌ی نقلیه‌ی عالی را زیر سوال ببرد، این اسکوتر برقی دارای گواهینامه‌ی   UL 2227 می‌باشد که یک گواهینامه‌ی ایمنی بسیار معتبر در زمینه‌ی اسکوترهای برقی به شمار می‌آید. وزن شما دیگر یک محدودیت به حساب نمی‌آید. این وسیله وزنی مابین ۲۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل می‌کند. و حداکثر سرعتش ۱۳ کیلومتر بر ساعت است. Swagtron T 1  دارای یک سیستم منحصر به‌فرد به‌نام “SentryShield Battery System” می‌باشد. این سیستم برای از بین بردن افت باتری در هنگام ورود ناگهانی گرد و غبار و ضربات ناشی از آن است. کار این سیستم به این گونه است که در هنگام تشخیص پایین بودن باتری هاوربرد ، با صدای بوق شما را مطلع می‌کند، و باعث محدود کردن و پایین کشیدن سرعت بالای هاوربرد می‌شود و اگر شما به رانندگی با آن ادامه دهید، توقف خودبه‌خود وسیله بسیار ناگهانی و با ضربه نخواهد بود. این امکان یک مزیت مفید و قابل قبولی است که می‌تواند به راحتی جلوی بسیاری از زمین خوردن‌ها و یا افتادن‌ها را بگیرد.

اسکوتر برقی Ezip E 4, 5

با یک طراحی منحصر بفرد و رنگی اسکوتر برقی Ezip E 4,5 شما را یاد دوران خوش بچگی‌تان خواهد انداخت. سرعت این اسکوتر برقی تا بیست کیلومتر بر ساعت بالا می‌رود و قدرت حمل بیش از کیلوگرم را دارد. شاید بتوان نام بهترین اسکوتر برای تمام سنین را رویش گذاشت، زیرا با قیمت ارزانش برای همه قابل خریداری است. زمان شارژ کوتاهی لازم دارد که شما را اصلاً منتظر نخواهد گذاشت. با اسکوتر برقی  Ezip E 4,5 شما می‌توانید تا چهل دقیقه با هر بار شارژ رانندگی کنید و از این فرصت شاد لذت ببرید. این مدل تاشو نیست، اما به‌علت وزن پایینش و طراحی جمع و جورش به‌راحتی می‌تواند در یک جای کوچک نگهداری شود. لازم به ذکر است تایرهای این وسیله قطر ده اینچی دارند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع:  electricscooterreviewshub