هاوربردها یا همان اسکوترهای برقی، در چند سال اخیر به‌ صورت چشم‌گیری محبوب و همه‌گیر شده‌اند. اما قبل از اینکه دست به انتخاب بزنید و شما هم به این گروه بزرگ مصرف‌کنندگان اسکوتر برقی بپیوندید، بهتر است به مطالعه و تحقیق درست درباره‌ی این وسیله‌های نقلیه بپردازید تا با توجه به شرایط خود بهترین اسکوتر را برای پسران خود تهیه کنید. منظورمان از بهترین شاید همان امن‌ترین و مناسب‌ترین باشد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین اسکوترهای برقی موجود در بازار را بشناسید و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. ما سعی خواهیم کرد در این بخش اسکوترهای برقی را از نظر قیمت، ایمنی و ویژگی‌های منحصر به‌فرد آ‌ن‌ها مورد بررسی قرار دهیم، تا بدانید چرا این‌ها از بقیه بهتر هستند. توصیه می‌کنیم این بخش را بخوانید تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید بگیرید. واضح است که همیشه بهترین اسکوتر برای پسران گران‌ترین آن‌ها نیست.

بهترین اسکوتر برای پسران : Swagtron T1

اگر دنبال بهترین ترکیب از قیمت مناسب و عملکرد خوب هستید، Swagtron T1یک هاوربرد عالی و تنها انتخاب اول خریداران است. این هاوربرد جزو اولین هاوربرد‌هایی است که موفق به دریافت گواهینامه‌ی UL2227 یه همان گواهی بیمه‌ی آزمایش‌های ایمنی می‌باشد، در واقع این اسکوتر برقی رکورد بسیار بالایی در هنگام دریافت این گواهی‌نامه ثبت کرده است. پوشش بیرونی و بدنه‌ی هاوربرد مذکور ازABS است که هم در مقابل آتش و هم در مقابل ضربات احتمالی مقاوم است و همین‌طور با همین پوشش به‌ راحتی از بالا رفتن بی رویه حرارت باتری جلوگیری می‌شود. علاوه بر حفاظت باتری، T1 دارای موتور دویست و پنجاه واتی است که قدرت بالا رفتن از شیب سی درجه را دارا است، دامنه‌ی سرعت این اسکوتر برقی حدود ۱۳ تا بیست کیلومتر بر ساعت است.

تنها شصت دقیقه لازم است تا باتری اسکوتر برقی‌تان شارژ شود، به همین خاطر و به‌ راحتی و با خیال راحت می‌توانید از چراغ‌های ال ای دی آن در هنگام رانندگی لذت ببرید. T1 به سیستم هشدار باتری مجهز است که به موقع می‌تواند شما را به شارژ باتری هدایت کند. دارای صفحه‌ی ضد لغزش است و همین‌طور از پا و زانوی شما محافظت می‌کند، به یاد داشته باشید در هنگام قطع ناگهانی باتری یا تمام شدن آن سیستمی در این اسکوتر موجود است که مانع ضربه‌ی سنگین یا توقف شدید آن می‌شود. چرخ‌های شش و نیم اینچی آن می‌تواند در زمین‌های ناهموار هم در کنار شما باشد.

Swagtron T1

بهترین اسکوتر برای پسران : Koo

یکی از بهترین انتخاب‌ها است برای آن دسته از خریدارانی که به فکر بودجه شان هستند. بگذارید اینگونه بگویم، اگر به دنبال یک اسکوتر برقی هستید که هم ایمن باشد و هم پول زیادی بابت آن پرداخت نکنید بهترین انتخاب برای شما Koo خواهد بود. به نظر می‌رسد این اسکوتر برقی ارزان‌ترین نوع اسکوتری است که توانسته گواهینامه‌ی ایمنی UL2227 را دریافت کند و همین‌طور توانسته کارنامه‌ی خوبی از خود به جا بگذارد و جزو انتخاب‌های محبوب باشد. برای اینکه با شما روراست باشیم باید اشاره کنیم که این اسکوتر برقی در مقایسه با سایر هم‌نوعان خود از لحاظ قیافه‌ی ظاهری و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد شانس برنده شدن بالایی ندارد اما بررسی‌ها نشان داده با این اوصاف جزو انتخابات بسیار پرطرفدار در بین خریداران بوده است. سرعت آن تنها ۱۰ کیلومتر بر ساعت است، از این جهت هم می‌تواند بهترین اسکوتر برای پسران شما باشد. بیشترین میزان تحمل وزن این دستگاه ۲۲۰ پوند است و می‌تواند شیب پانزده درجه را طی کند. اغلب بررسی‌ها مثبت از آب در آمده. جالب‌ترین بخش ماجرا این است که این نوع اسکوتر‌ها مجهز به بلندگو بلوتوثی است که باعث رضایت درصد زیادی از مصرف‌کنندگان آن است، این ویژگی به آن‌ها لذت گوش دادن به موسیقی همراه با رانندگی را می‌دهد.

اسکوتر Koo

بهترین اسکوتر برای پسران : اسکوتر خودبالانس MegaWheels

این کاملاَ قابل درک است که به هنگام خرید مهم‌ترین چیزی که در ذهن‌تان است فرزندتان باشد، زیرا اغلب بچه‌ها به این اسکوترها صرفاَ به عنوان اسباب بازی نگاه می‌کنند و هیچ نظری در مورد امنیت آن ندارند. برای همین جای این سوال است که با چه انتخابی می‌شود امنیت و ایمنی فرزند خود را تضمین کنید.  MegaWheels، اسکوتری است که اخیراً تمام استانداردهای ایمنی را با موفقیت پشت سر گذاشته و توانسته سیستمی ایجاد کند تا از شارژ بیش از اندازه‌ی باتری بصورت خود به خود جلوگیری کند. همین‌طور ویژگی دارد که از به اصطلاح شارژ خالی کردن باتری هم جلوگیری کند. این اسکوتر هم ضد آتش و هم ضد لغزش است، پدال‌های امنیتی آن مانع از لیز خوردن راننده می‌شود. رانندگی و آموزش با این نوع هاوربرد برای پسران آسان تر است. موتور دویست و پنجاه واتی دارد و یک نوار نرم و صاف که باعث گرفته شدن لرزش در هنگام رانندگی در زمین‌های ناهموار است.

اسکوتر خودبالانس MegaWheels

بهترین اسکوتر برای پسران از لحاظ ایمنی بالا، اسکوترEPIKGO All-Terrain

برخی از اسکوترهای برقی در چند سال گذشته بحث برانگیز بوده اند و تعدادی از آن‌ها آتش گرفته است. این اتفاق علامت سوال زیادی در ذهن مصرف کننده ایجاد می‌کند. به یاد داشته باشید اسکوترهایی که ما به شما در اینجا معرفی می‌کنیم از میان اسکوترهای تست شده و امنیت بالا انتخاب می‌شوند، پس باید بتوانید حدس بزنید که این مدل هم دارای گواهینامه‌ی امنیتی UL227 می‌باشد. بعد از آتش گرفتن‌های اخیر اغلب کارخانه‌ها و همین‌طور مصرف کنندگان حساسیت بیشتری روی مسئله‌ی ایمنی دارند. بیایید درباره‌ی  EPIKGO All-Terrain صحبت کنیم، بیشترین چیزی که ما از یک اسکوتر انتظار داریم این است که بدون هیچ نگرانی و با خیال آسوده سوارش شویم در حالی که اغلب اسکوترهای برقی قدرت حرکت در شن، ماسه، خاک و چمن را ندارند. برای اینکه یک اسکوتر بتواند از پس کارهای دشواری مانند این بر بیاید باید دارای موتور و چرخ‌های قوی باشد. موتور و چرخ‌های این نوع اسکوتر برای همین منظور، از قدرت بالایی برخوردارند،  این مدل دارای یک جفت موتور دوتایی و چرخ‌هایی تقریبا سی درصد بزرگ‌تر از اسکوترهای برقی عادی دارند. با یک بار شارژ می‌توانند تا مسافت بیش از ۱۷ کیلومتر با شما همراهی کنند. شارژ EPIC GO All-Terrain تقریباً یک ساعت طول می‌کشد. خبر خوب اینکه این نوع هاوربرد ضد آب است. گاهی اوقات ایمنی ارزان بدست نمی‌آید، منظورمان این است که شاید خرید  EPIKGO All-Terrain برای شما چیزی حدود چند صد دلار بیشتر از بقیه اسکوترهای برقی تمام شود. یک ضرب المثل خارجی می‌گوید: آرامش ذهن همیشه ارزش پرداخت چند دلار بیشتر را دارد.

اسکوترEPIKGO All-Terrain

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.