بهترین اسکوتر برقی برای دختران

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

عموماً وقتی به وسیله‌ای مثل اسکوتر برقی فکر می‌کنیم، ناخودآگاه این تکنولوژی را مربوط به پسرها تصور می‌کنیم. در حالی‌ که، شور و شوق استفاده از این وسیله چیزی فراتر از جنسیت است و توسط هر دو گروه دختر و پسر مورد توجه قرار گرفته  و هر دو گروه به استفاده‌ی از آن علاقمند هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در این نوشته ۸ تا از انواع بهترین اسکوتر برقی برای دختران را برای شما معرفی می‌کنیم که دخترها عاشق آن خواهند شد.

۱.هوورترکس رازور

رازور همیشه یکی از برندهای برتر و مورد توجه در میان اسکوترها بوده است که امروزه در میان توسعه دهندگان اسکوتر برقی هم از محبوبیت فزاینده‌ای برخوردار است. هوورترکسهای ۲.۰ به دلیل طراحی خلاقانه و نوآورانه‌ی خود بشدت مورد توجه دخترها هستند. بدن کمی بزرگ و محکم این وسیله شاید در نگاه اول کمی دخترها را مردد کند، اما با این‌ حال، به‌ علت رنگ‌های متنوع و بسیار زیاد از جمله قرمز، صورتی و سفید بسیار در بین دخترها محبوب است و جزء بهترین انواع اسکوتر برقی برای دختران است. لازم نیست اشاره کنیم که آنها هم‌چنین مجهز به ال ای دی‌های آبی و جذابی هستند. با سرعت عالی و کارایی خوب، رازور هوورترکس های ۲.۰ از انواع بهترین اسکوتر برقی برای دختران بنا به محبوبیتی که دارد است.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

۲. سواگترون تی ۵

خود اسم وسیله معرف همه چیز است،  یعنی کسی‌ که حتی از ذره ای “نوسان” هم خوشش نمی‌آید. با نگاهی به طراحی این وسیله، به ذهن‌تان هم نمی‌رسد که امکان دارد این سواگترون تی ۵ برای استفاده‌ی‌ دخترها طراحی شده باشد، چرا که این وسیله برد بزرگ، اسپرت و کمی سنگین است.  در حالی‌ که، این نوع از هوور برد یکی از پرفروش‌ترین نوع در بین دخترهاست برای اینکه دقیقن سرعت مناسبی دارد، حداکثر سرعت ۱۳ کیلومتر می‌باشد و باطری با وضعیت شارژ کامل حدود یک ساعت و نیم دوام می‌آورد. رانندگی با سواگترون تی ۵ و همین‌طور چرخش‌ها و پیچ‌ها بسیار راحت است در واقع کاملاً به جاده احاطه دارد و برای هر دو گروه دخترها و پسرها محبوب است.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

۳. اسکوتر خود بالانس اپیکگو

این اسکوتر برقی با داشتن وزنی حدود ۳۱ پوند حتمن شما فکر می‌کنید اپیکگو می‌تواند یک وسیله‌ی نقلیه فقط برای آقایان باشد. اما طراحی و قابلیت‌های این نوع از هوور برد توانسته توجه بسیاری از دخترها را به خود جلب کند و یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی برای دختران محسوب می‌شود. این وسیله بیشتر مناسب دخترهایی است که دوست دارند کارهای کمی بیشتر از کارهای دخترانه انجام دهند، مثلاً برای دخترانی خوب است که دوست دارند با اسکوتر برقی خود به آفرود و یا جاده‌های اطراف بروند. این مدل با تایرهای تمام عیار ۸.۵ اینچی مجهز هستند که برای جاده‌های طبیعی و مسیرهای آفرود مناسب است. در مقابل خاک و آب مقاوم است و سرعتش تا ۱۷ کیلومتر بر ساعت هم بالا می رود. همچنین طراحی غیر معمول و شیک آن که در چند رنگ محدود است  باعث جذب دخترها می‌شود.

 

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

۴. اسکوترهای برقی خود بالانس هوورزون ایکس ال اس

اتصال موسیقی با هیچ وسیله‌ی دیگری به آسانی هوورزون ایکس ال اس نیست. این هوور بردها به اسپیکرهایی مجهز هستند که قابلیت وصل به بولوتوث را دارند.پس گوش دادن به موسیقی موقع رانندگی هرگز به این آسانی نبوده است. این محصول جهت فروش برای دخترانی است که دوست دارند موقع بیرون رفتن کمی سر و صدا کنند. این امکان تاثیری بر کم شدن باطری و همین‌طور بر سرعت وسیله‌ی نقلیه تا بیشتر از یک‌ساعت ندارد. این هوور برد قطعاً یکی از انواعی است که دخترها ترجیحش می‌دهند، همین‌طور رنگ‌های براق و جلب کننده‌ی آنها هم به برجستگی و محبوبت آنها می‌افزاید.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

۵. پاوربُرد با هووربُرد

یکی دیگر از انواع اسکوترها که در لیست بهترین اسکوتر برقی برای دختران است، این مدل می‌باشد که طراحی ساده و در عین حال زیبای پاوربُرد، یک گزینه‌ی فوق العاده برای دختران پرجنب و جوش و اهل پیشرفت است. وزن این وسیله تقریبن ۱۲ کیلوگرم می‌باشد که شاید برای عده‌ای کمی سنگین باشد اما دارای چهار رنگ متفاوت است. این هووربُرد یک انتخاب فوق العاده برای شروع است، زیرا سرعتش در حداکثر به فقط ۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و دوام باطری تا بیش از شش ساعت کامل است. بنابراین دخترهایی که اغلب اینور و آنور می‌روند و رفت‌و‌آمدشان زیاد است و یا نیاز به رفت‌و‌آمد زیاد دارند می‌توانند از این وسیله با عمر و داوم باطری زیادش استفاده کنند. در ضمن چون سرعت این وسیله زیاد نیست کنترل سرعت و همینطور حفظ تعادل در آن راحت‌تر هم هست.

۶. اسکوو ایکس ۱

اگر به دنبال یک طراحی جذاب و براق و گیرا هستید، اسکوو ایک ۱ برای شما مناسب خواهد بود. این هوور برد سیستم کنترل ساده و راحتی دارد که سرعتش تا ۱۳ کیلومتر بر ساعت بالا می‌رود. در ازای هر شارژ امکان بالا رفتن سرعت تا ۲۰ کیلومتر هم وجود دارد. این وسیله اسپیکر بلوتوثی هم دارد که به شما اجازه می‌دهد در مسیرهای طولانی به موسیقی گوش دهید.  این نوع از هوور برد برای رانندگی‌های روزمره و معمولی بسیار مناسب است، که نیاز به دقت عمل بالای قبلی‌ها را ندارد و در عین حال طراحی براق و زیبایی هم دارد. همه این نکات مثبت باعث شده است تا این اسکوتر زیبا در لیست بهترین اسکوتر برقی برای دختران قرار بگیرد.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

۷. اکستریم پاورآس هووربرد خود بالانس الکترونیکی

هووربرد اکستریم پاور یک وسیله‌ی عالی و مناسب برای دختران است چراکه وزن آن فقط ۹ کیلوگرم است. به علت وزن پایینش، می‌توان این هووور برد را با خود به جاهای مختلف حمل کرد، هم‌چنین این وسیله قدرت تحمل وزنی تا حدود ۱۰۰ کیلوگرم را دارد. این وسیله اغلب در بین نوجوانان محبوب است چرا که رانندگی با آن آسان است و سرعت زیادی هم ندارد. اکستریم پاور منطبق با تمام استانداردهای ایمنی می‌باشد و به همین علت مورد توجه والدین هم هست.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

۸. هوور برد اچ ایکس ۶.۵

اچ ایکس طراحی شبیه به اسکوو ایکس۱ دارد و بسیار براق و گیراست، که در دو رنگ سیاه و سفید عرضه شده است. هدایت آن بسیار آسان است و سواری مناسبی دارد و سرعتش تا ۷ مایل بر ساعت بالا می‌رود.  با یک شارژ می‌توان سرعتش را تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت افزایش داد و برای هر شارژ مدت زمان دو ساعته نیاز دارد. استفاده از آن بسیار آسان است، بنابراین جزء انواع بهترین اسکوتر برقی برای دختران است و در بین دخترها از محبوبیت خاصی برخوردار است.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: best2wheelelectricscooter