معرفی برندهای بهترین اسکوتر برقی در جهان در سال ۲۰۱۸

معرفی برندهای بهترین اسکوتر برقی در جهان در سال ۲۰۱۸

بهترین اسکوتر برقی در جهان

به نظر می‌رسد که اسکوترهای برقی دیگر چیزی متعلق به آینده نیستند، امروزه نیز موجود هستند و محبوبیت زیادی کسب نموده اند و قصد دارند تا گستره قلمرو حضور خود را بیافزایند. اسکوترهای برقی هم در میان کودکان و هم در میان بزرگسالان طرفداران زیادی بدست آورده است، به همین دلیل است که شاهد تنوع زیادی برای اسکوترهای برقی هستیم. برندهای زیادی برای انتخاب و خرید در اختیار دارید، اما مهم این است که در انتخاب برند دقت کنید تا در نهایت حس نکنید پول‌تان را دور ریخته اید. البته که اسکوترهای برقی وسایلی ارزان قیمت نیستند. در اینجا لیستی از بهترین برندهای اسکوتر برقی را برای شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین اسکوتر برقی در جهان در سال ۲۰۱۸ را مشاهده فرمایید.

۱. برند RAZOR

اولین برند از لیست بهترین اسکوتر برقی در جهان در سال ۲۰۱۸ متعلق به برند Razor  می‌باشد. برند Razor اکنون سال‌هاست که نامی شناخته شده در میان تولیدکنندگان اسکوتر برقی است و که با اسکوترهای معمولی اسم و رسمی برای خود برپا ساخت و اکنون نیز با اسکوترهای برقی محبوبیت زیادی کسب نموده است. مدل Hovertrax 2.0 اسکوتر برقی خارق العاده ای است و این برند بیشتر بازار را با همین مدل بدست گرفته است. این مدل با تجهیزات و با فناوری هایی شگفت انگیزی مجهز شده است که زمان طی مسیر ۲ ساعته و سرعت ۸ مایل بر ساعت را فراهم می کند. تنها ایراد آن نداشتن اسپیکر است.

بهترین اسکوتر برقی در جهان

۲. برند SEGWAY

دومین لیست از بهترین اسکوتر برقی در جهان در سال ۲۰۱۸ متعلق به برند Segway می‌باشد. برند Segway یکی از محبوب‌ترین برندهای اسکوتر برقی در میان کودکان و بزرگسالان است. این برند اسکوترهایی مناسب برای هر دو گروه سنی (کودکان و بزرگسالان) و هر دو جنسیت طراحی کرده است. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند مدل miniPRO است که توانسته توجه زیادی را میان جوانان کسب کند. شاید سرعت حرکتی‌اش خیلی زیاد نباشد ولی با سرعت ۱۰ مایل بر ساعت از میانگین سرعتی اسکوترهای برقی سریع‌تر است. همچنین توان طی مسیر به مدت ۳ ساعت در حالت شارژ کامل را دارد. برای سرگرمی هنگام سواری این نوع اسکوترها نیز می‌توان از اسپیکرهای بلوتوث مجهز شده نیز استفاده کرد.

بهترین اسکوتر برقی در جهان

۳. برند SWAGTRON

سومین برند از لیست بهترین برند اسکوتر برقی جهان متعلق به برند Swagtron  می‌باشد که بیشتر شهرت برند Swagtron به خاطر تولید اسکوترهای برقی حجیم و بسیار با دوامش می‌باشد که محبوبیت‌ آن بیشتر در میان جوانان است تا دیگر گروه‌های سنی. کمپانی سازنده این ضمانت را می‌دهد که محصولاتش بسیار مقاوم و بادوام باشند که دلیل سنگین تر بودن محصولاتش نیز همین مساله است. مدل Swagtron T1 پرفروش‌ترین محصول این کمپانی می‌باشد که سرعتی معادل ۸.۵ مایل بر ساعت و عمر باتری در حدود ۳ ساعت دارد. این مدل دارای اسپیکرهای بلوتوث نیست، چنانچه کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید، می‌توانید مدل T3 آن را انتخاب کنید که همان توانایی ها را به‌علاوه اسپیکر بلوتوثی ارائه می‌دهد.

بهترین اسکوتر برقی در جهان

۴. برند HALO ROVER

آخرین برند از میان لیست بهترین اسکوتر برقی در جهان برند Halo Rover  می‌باشد که در میان برندهای اسکوتر برقی با کاربری سنگین، برند Halo Rover اسم و رسمی برای خود ساخته است. این برند اسکوترهای برقی همه-جا-رو ای را تولید می‌کند که قادر است مسیرهای گوناگون را بسیار نرم و روان طی کند. اهمیتی ندارد که روی چمن طی مسیر کنید یا گل و لای و یا جاده؛ اسکوترهای برقی Halo Rover تایرهای بادوامی دارد که برای همه نوع مسیری مناسب است. همچنین مجهز به تکنولوژی هالو شده‌اند تا نرمی و راحتی حرکت را ممکن سازند و این تکنولوژی برند Halo Rover را به برندی محبوب مبدل کرده است.

بهترین اسکوتر برقی در جهان

هنگام خرید یک اسکوتر برقی، بهتر است که با برندهای مختلف آشنا باشید و برندی را برگزینید که پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد. صدها برند مختلف و مدل های چندین برابر آن در بازار موجود است. برای اینکه مدلی قابل اطمینان و برتر را انتخاب کنید، نیاز دارید تا معلومات و تحقیقات لازم را انجام داده باشید تا هزینه ای که می‌کنید بی ثمر نباشد.

در این نوشته تلاش کردیم که ۴ مدل از انواع بهترین اسکوتر برقی در جهان را برای شما معرفی کنیم. علاوه بر آگاهی از این برندها باید مد نظر داشته باشید که متناسب با نیازهای خود باید اسکوتر برقی مناسب تهیه کنید. عوامل مختلفی در انتخاب بهترین برند اسکوتر برقی برای شما دخیل است. اولین چیزی که در هنگام مقایسه‌ی هاوربردها باید در نظر گرفت، ویژگی‌های آن‌ها است. آیا کدام یک سرعت بیشتری دارد؟ آیا کدامیک شیک‌تر و زیباتر و سیستم هدایت بی‌نقص‌تری دارد؟ کدامیک در قسمت جلویی محافظی دارد که بتواند در هنگام حادثه حفاظت بهتری نسبت به بقیه داشته باشد؟ نکته‌ی دیگری که باید مد نظر داشته باشید، نیاز شما به این وسیله است. از خودتان بپرسید واقعاً از اسکوتر برای چه استفاده خواهید کرد. هنگام خرید هاوربرد یا اسکوتر برقی باید به دو نکته توجه کنید. میزان وزن شخص استفاده کننده و سن شخص استفاده کننده پارامترهایی است که هنگام خرید اسکوتر برقی نیاز است به آن‌ها توجه کنیم. به طوری که اسکوترها بر اساس مدل‌های مختلفی که دارند توانایی تحمل وزن ۵۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارند و باید براساس حداکثر وزن افراد استفاده کننده اسکوتر برقی مناسب تهیه شود.

به طول اجمالی شما هنگام خرید اسکوتر مناسب برای خود و خانواده‌تان، علاوه بر شناختن بهترین برند اسکوتر برقی در جهان باید نیاز خود را به خوبی شناسایی کرده باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.