بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۸

بهترین اسکوتر برقی

تنها فقط یک نسل پیش از این بود که اغلب بچه‌ها را می‌توانستید روی اسکیت بردهای کم کیفیت که تنها تشکیل شده از یک تخته‌ی ساده به همراه دو چرخ بود در خیابان‌ها ببینید. در آن زمان همین وسیله‌های نقلیه می‌توانستند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند. از همان دوران بود که استفاده از اسکیت بردها به عنوان وسایل نقلیه‌ی شاد و کم‌حجم جا افتاد. اما در مقایسه با اسکیت بردهای که امروزه جایگزین نوع قدیم خود شده‌اند باید بگوییم تفاوت‌ها بسیار زیاد هستند. این روزها استفاده از اسکوترهای برقی خود بالانس دیگر مانند زمان‌های گذشته یک رویا نیست که فقط در فیلم‌ها اتفاق می‌افتد. ما در قسمت پایین سعی خواهیم کرد چند اسکوتر با کیفیت از بین بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۸ برای شما انتخاب کرده و معرفی کنیم. به‌یاد داشته باشید برای داشتن این انتخاب‌ها ما از میان انواع کارخانه‌های تولید کننده و همین‌طور برندها و مارک‌های معروف جستجو کردیم و توانستیم از نظر قیمت، ویژگی‌ها، سهولت استفاده و قابلیت ایمنی و اطمینان، بهترین انتخاب‌ها را برای‌تان انجام دهیم. همین‌طور ما سعی کردیم از اطلاعاتی که کارخانه‌های سازنده به ما می‌دهند در مقایسه با نظرات افراد واقعی که از این اسکوترهای برقی استفاده کرده‌اند بهره ببریم. قبل از هر چیزی به شما توصیه می‌کنیم از قوانین، مقررات، اصلاحیه‌ها و همین‌طور شرایط استفاده ایمن از اسکوترهای برقی خود بالانس اطلاعات کافی به دست بیاورید. این برای داشتن یک تجربه‌ی تازه وسودمند از راندن اسکوترهای برقی هوشمند، لازم و ضروری است.

این هم انتخاب‌های ما از میان بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۸

۱.   EPIKGO Premier

اولین مورد مربوط به لیست بهترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۸ مربوط به این اسکوتر زیبا و حرفه‌ای است. یکی از آن اسکوترهایی است که از زمان تولیدش با تبلیغات فراوانی وارد بازار شده است. این اسکوترهای برقی در رده سیلیکون ولی واقع شده‌اند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که با یک اسکوتر برقی هوشمند با یک تکنولوژی بسیار بالا روبرو هستیم و احتمالاً همان چیزی است که شما از آن انتظار دارید. البته احتمال اینکه از انتظار شما فراتر باشد هم زیاد است.

شما اینجا با یک قدرت ۸۰۰ واتی روبرو هستید که از دو موتور مجزا ۴۰۰ واتی به هم متصل می‌شود. این موتورها دارای قدرت بسیار زیادی هستند و این به این معنی است که شما می‌توانید تا فاصله ۱۷ کیلوگرم را  بدون نیاز به شارژ باتری پیش بروید. قابلیت‌های جاده‌‌ای آن با توجه به اینکه طراحیEPIKGO Premier مخصوص حرکت در دامنه‌ها و سطوح شیب‌دار است افزایش می‌یابد، که می‌تواند از سطوحی با شیب ۱۸ درجه هم بالا برود.

کیفیت بالای ساخت و دوام زیاد آن هم می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که شما را وادار به انتخاب کند. EPIKGO Premier ضد آب است و بر روی انواع سطوح مختلف آزمایش شده است بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید که به راحتی می‌توانید در میان چمن، شن، حتی ماسه و یا گل با اسکوتر برقی هوشمند خود به راحتی حرکت کنید. واقعیت این است که سطح بیرونی این اسکوتر برقی بسیار مقاوم است و چرخ‌های هشت و نیم اینچی آن به شما کمک می‌کند در تمامی سطوح و زاویه‌ها به راحتی حرکت کنید.

نکات قوت

  • قابلیت حرکت و ادامه‌ی مسیر تا ۲۰ کیلوگرم تنها با یک بار شارژ
  • طول دوره شارژ ۲ ساعته
  • طراحی بی‌نظیر جهت حرکت در سطوح ناهموار و حتی شیب بالا
  • ضد آب
  • آزمایش شده برای رعایت اصول ایمنی سخت

نکات ضعف

  • گران‌ترین هاوربرد موجود در بازار
  • نمونه‌های بسیار نادر از ترک برداشتن در بدنه
  • تحمل وزن تقریبی ۱۲۰ کیلوگرم که در مقایسه با رقبا بسیار زیاد است

 ۲. EPIKGO Sport

دومین مورد از بهترین اسکوتر برقی مربوط به اسکوتر EPIKGO Sport می‌باشد. که یکی از گزینه‌های محدود تولید شده در کارخانه EPIKGO می‌باشد که تفاوت‌های ظریفی با برادر خود که در گزینه اول به آن اشاره کردیم دارد. مدل‌های اسپورت انعطاف پذیری بیشتری دارند و تقریباً برای سرعت‌های بالا طراحی شده‌اند. تفاوت اصلی این اسکوتر برقی با مدل قبلی در طراحی تایر آن است که تایر این نوع بزرگ‌تر از قبلی و دارای سطح ناهموارتری نسبت به آن است.

EPIKGO Sport و Premier به طور تقریبی دقیقاً شبیه هم هستند که EPIKGO Premier  در مقابل شرایط سخت مانند زمین‌های ناهموار و همین‌طور بالا رفتن میزان سرعت کمی بهتراز نوع قبلی خود است و گرنه موتورها و قدرت آن‌ها یکسان است. تنها چیز تعجب‌آور تفاوت قیمت این دو وسیله‌ی نقلیه است. نوع اسپرت اپیکو نسبت به نوع قبلی خود بسیار ارزان‌تر است. با اشاره به تفاوت‌های اندک آن‌ها دیگر این مشتری است که ترجیح بدهد کدام مدل را خریداری کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر ترجیح می‌دهید در سطوحی مانند شن، ماسه، سطوح خیس و یا ناهموار از اسکوتر برقی خود استفاده کنید نوع اول را خریداری کنید. به احتمال بسیار زیاد امن‌تر هم خواهد بود، اما اگر می‌خواهید در جاده‌های هموار و زمین‌هایی مانند پارک و سطوح معمولی رانندگی کنید به شما EPIKGO Sport را پیشنهاد می‌کنیم.

 

بهترین اسکوتر برقی

۳. EPIKGO Classic

این اسکوتر نیز یکی از  انواع بهترین اسکوتر برقی می‌باشد که در ادامه ویژگی‌های اصلی آن را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های اصلی

می‌تواند حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند

دارای موتور قدرتمند ۴۰۰ واتی است و بدون قبول هیچ فشاری بر موتور می‌توانید به‌راحتی با آن رانندگی کنید. قدرت موتور این وسیله باعث می‌شود تا ۸۰ درصد عملکرد بیشتری نسبت به میانگین سایر اسکوترهای برقی داشته باشد.

در تمامی سطوح هموار و ناهموار حرکت می‌کند.

شاید بشود به عنوان یک اسکوتر برقی آفرود از آن استفاده کرد.

دارای گواهینامه ایمنیUL2272 وIP54 است.

از تمام تست‌ها و آزمایش‌های سخت نظامی مثبت بیرون آمده است.

گواهینامه IP54 برای ضد آب بودن آن صادر شده است. به علت خاصیت ضد آب بسیار قویEPIKGO Classic شما به راحتی می‌توانید در هوای بارانی بدون هیچ گونه آسیبی به مدارهای الکتریکی رانندگی کنید.

  •  دارای چرخ‌های هشت و نیم اینچی با لاستیک‌های بسیار قوی می‌باشد
  •  حداکثر ۱۷ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.
  •  از نظر زیبایی بسیار هیجان انگیز است که در طیف رنگ‌های مختلف به بازار ارائه شده است.
  •  با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع تنها یک ساعت از وقت شما صرف شارژ کردن این وسیله خواهد شد.
  •  دارای چرخ‌های مجهز به چراغ‌های ال‌ای‌دی است که درون بدنه قرار گرفتند.
  •  ضمانت یک‌ساله دارد.

نکات قوت

  • پوشش‌های آلومینیومی برای چرخ‌ها
  • لامپ‌های ال‌ای‌دی
  • ثبات و دوام بالا
  • قدرت ادامه مسیر تا ۱۷ کیلومتر با یک بار شارژ
  • رتبه‌ی ایمنی بالا
  • سیستم خود بالانس پیشرفته
  • کیفیت برتر ساخت

نکات ضعف

  • کمی گران است
  • هیچ نشانگر و یا هشدار دهنده‌ی سطح باتری در آن وجود ندارد.

ما در این‌جا سه عدد از بهترین اسکوتر برقی سال ۲۰۱۸ را معرفی کردیم که همگی آنها از یک کارخانه‌ی سازنده بودند. بنابراین امکان مقایسه‌ی نقاط ضعف و قوت آنها برای شما راحت‌تر خواهد بود. ما هرگز از تکرار این شعار مهم برای شما خسته نخواهیم شد که قبل از هر چیزی برای خرید اسکوتر برقی هوشمند به ویژگی امنیت آن توجه کنید. قوانین راهنمایی و رانندگی در محل زندگی خود را بشناسید و محدودیت‌های استفاده از این وسیله نقلیه را بدانید. از لوازم ایمنی جانبی مانند کلاه، زانوبند و مچ بند هم استفاده کنید تا بتوانید از داشتن یک وسیله نقلیه دوست‌دار محیط زیست و سودمند لذت ببرید. خصوصیات بدنی خود و شرایط محیط زیست و همین‌طور شرایط مالی خود را در نظر بگیرید. بعد از آن می‌توانید با استناد به مطالبی که ما به شما ارائه می‌کنیم بهترین انتخاب را انجام دهید.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع: offroadhoverboard