اسکیت های برقی امروزه مد روز هستند. اگرچه این اسکیت های برقی همانند معنی شان در انگلیسی که به معنی شناوراست، نیستند، این اسکیت های برقی را معمولاً اسکوتر خود بالانس می نامند، یعنی اینکه شما می توانید به راحتی تعادل خود را حفظ کنید. شما هنگام راندن آن شگفت زده خواهید شد. در این پست به بررسی بهترین اسکیت برقی کودکانه می پردازیم.

اگر می خواهید بهترین هدیه را برای بچه هایتان در روز تولد یا تعطیلات بخرید، این مقاله را به خوبی بررسی کنید.

بهترین اسکیت برقی کودکانه خود بالانس ۲۰۱۹

اکثر اسکوتر های برقی و خود بالانس برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده اند. اگر یک اسکوتر مخصوص کودک می خواهید، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد، اما خرید اسکوتری که برای بزرگسالان نیز قابل استفاده باشد، با صرفه تر می باشد، زیرا زمانی که بچه تان از آن استفاده نمی کند، می توانید آن را برانید.

در اینجا  ۷ مورد از بهترین اسکیت برقی کودکانه با قیمت مناسب، که می توانید امروزه خریداری کنید را لیست کرده ایم:

حداکثر بارگیریحداکثر سرعتبهترین اسکوتر    
۱۰۰ کیلوگرم۱۲ کیلومتر بر ساعتTOMOLOO اسکوتر
کیفیت خوب با قیمت معقول
۱۰۰ کیلوگرم۱۶ کیلومتر بر ساعتSegway miniPRO
انتخاب سردبیر
۹۰ کیلوگرم۱۰ کیلومتر بر ساعتGOTRAX Hoverfly ION LED
مناسب ترین قیمت
۱۰۰ کیلوگرمبیش از ۱۳  کیلومتر بر ساعتRazor Hovertrax 2.0
۱۰۰ کیلوگرمبیش از ۱۳ کیلومتر بر ساعتSwagtron T1
امن برای مبتدی ها
۱۲۰ کیلوگرم۱۶ کیلومتر بر ساعتEPIKGO Self Balancing Scooter
۵۵ کیلوگرم۱۶ کیلومتر بر ساعتRazor E100 Electric Scooter

 

اسکوتر TOMOLOO – دارای بلوتوث وچراغ LED و دوچرخ خود بالانس

برای اسکوتر ها، طیف گسترده ای از طرح ها و قیمت ها ی متعدد در بازار وجود دارد. با این حال، بسیاری از مشتریان توجه زیادی به اسکوتر خود بالانس پیشرفته دارند. بنابراین اولویت اول اسکوتر TOMOLOO می باشد. هنوز بسیاری از مردم در مورد امن بودن اسکوتر هنگام راندن آن نگران هستند.

بهترین اسکوتر برقی کودکانه

دریافت گواهی نامه UL2272 توسط CPSC , اسکوتر TOMOLOO مطابق با الزامات هر دو کیفیت و ایمنی صحیح است.

UL یک سازمان علمی ایمنی جهان است، که گواهی ها را پس از ارزیابی دقیق و امنیتی، برای محصولات صادر می کند. علاوه بر این کاربران، نظرات مثبت بسیاری برای طراحی آن گذاشتند. در نگاه اول، با سیستم نور LED با ۵ رنگ مختلف، جالب به نظر می رسد. برخی بر روی چرخ ها هستند و دیگران در روی سطح ( اسکوتر ) قرار می گیرند. این جور رنگ های نور به طور تصادفی در طول (اسکوتر ) استفاده می شود. علاوه بر این، دستگاه بلوتوث را نیز به خوبی به کار می برد. بلوتوث موسیقی را پخش می کند و به تدریج، نور را روشن و خاموش می کند .

وزن خالص دستگاه ۸ کیلوگرم  است در حالی که اسکوتر در بازار معمولا حدود ۱۳.۶ کیلوگرم است. علاوه بر این تایر ها نیز لاستیک هستند نه پلاستیک. نیازی نیست مثل تایر های دوچرخه باد بزنید. از مزایای دیگر ضد آب بودن آن است . این دستگاه ضد آب بوده و سطح مرکزی مقاومی در برابر رطوبت دارد.

اسکوتر TOMOLOO همراه با یک کلاه ضد آب است. از این رو، بهتر است که در باران کم سوار شویم نه در روز هایی که باران شدید است.

گزینه های رنگ روشن موجود نیست. کاربران نمی توانند رنگ مورد نظر خود را تنظیم کنند. این ویژگی می تواند بسیاری از مشتریان را ناراضی کند. علاوه بر این، تنها ضد آب بوده و ضد حریق.

به خصوص، ویژگی هایی که هاوربورد TOMOLO  را از بقیه برجسته می کند، شامل سه نکته می شود.

در ابتدا، ظرفیت طی کردن مسیر طولانی مدت، حدود ۸ – ۱۰ کیلومتر، بسیار مناسب تر از وسایل دیگر با همان قیمت است. فقط در حدود ۲ ساعت شارژ، این تجربه ای کاملا شگفت انگیز در چرخ های متعادل خواهد بود.

ثانیا، شما می توانید آن را در همه جا برانید. در حیاط، در شن، در خیابان، هیچ مشکلی وجود ندارد.

و سوم اینکه مهم نیست که چه کسی هستید یا چه سن شما چند است، هاوربورد  TOMOLOO همیشه برای بازی آماده است.

آموزش اسکوتر سواری کودکان

مزایا و معایب هاوربرد TOMOLOO اعم از طراحی تا پیشرفت مترقی

و پس از آن مقایسه با محصولات دیگر برای شما آسان تر می شود و تصمیم درست را در زمان سواری عالی با اسکوتر خود متعادل (تعدیل ساز خودکار) میگیرید.

۲- Segway miniPRO – بهترین اسکیت برقی کودکانه ۲۰۱۹

گفته می شود Segway miniPRO یک هاوربورد نیست، بلکه یک حمل کننده شخصی بسیار پیشرفته است که عالی تر از یک هاوربورد است!

دادن این حمل کننده شخصی به فرزندتان به عنوان یک هدیه ایده خوبی است در حقیقت می توانید از آن استفاده کنید.

 Segway miniPROافراد مختلفی را با ارتفاع از ۳’۱۱” تا ۶’۶” (اینچ) اداره می کند.

بهترین هاوربرد کودکانه

راندن و سواری این یکی نیز بسیار آسان است. این گونه است که شما به درستی آن را می رانید- دکمه برق را روشن کنید و سپس یک پا را روی پد پای لاستیکی دستگاه قرار دهید. برای یک بوق بیپ مانند صبر کنید و پای دیگر را بگذارید.

اگرچه در ابتدا ممکن است کمی وول بخورید، به هیچ وجه شما یا بچه شما به صورت ناگهانی به سرعت نخواهد رسید. این به این دلیل است که سنسور کنترل برای حمل ونقل در پد پا نمی باشد، بلکه در پد زانو قرار دارد.

پد زانو جنبه های بدن شما را تحلیل می کند و تعادل شما را حفظ می کند تا شما بتوانید به سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت برسید.

فرمان از طریق دستگاه های دارای پد زانو بسیار دقیق و امن تر از مقایسه با کنترل با پد است. هم چنین، بچه شما قطعاً با این دستگاه مطابقت خواهد داشت، زیرا پد زانو بسته به قد او قابل تنظیم است.

بهترین اسکوتر ارزان کودک کدام است؟

بهترین اسکوتر برقی کودکانه 2019

تاییدیه UL 2272 داشتن توسط Segway miniPRO به این معنا است که با انجام ارزیابی های کیفی مختلف و ایمنی، برای شما و فرزندتان سواری راحتی داشته باشید. این امر به دلیل وجود موتورهای دوگانه ۸۰۰ وات و چرخ های ۱۰ اینچی پنوماتیکی است که مستحکم تر از لاستیک های توپر هستند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها و انواع بهترین اسکیت برقی کودکانه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.