راهنمای خرید بهترین اسکیت برقی ۲۰۱۹ و اسکوترهای متعادل شونده

پس از شهرت گسترده اسکوترها یا اسکیت های برقی خود تعدیل کننده، بسیاری از افراد شروع به اعتراض به باتری های این وسیله ها به دلیل کارکرد ضعیف یا قطع شدن جریان الکتریسیته آنها کردند و در ادامه این مشکل به عنوان یک مشکل مشترک در تمام اسکیت های برقی موجود در بازار شناخته شد.

تا اوایل سال ۲۰۱۹ این مشکل همچنان به عنوان یک مشکل بزرگ و غیر قابل حل شناخته می شد که CPSC یک آگهی رسمی مرتبط با اسکیت های برقی را اعلام کرد. کمیته ایمنی محصولات مصرف کنندگان ایالات متحده آمریکا می باشد.

بهترین اسکیت برقی ۲۰۱۹

اسکیت های برقی جدیدی که وارد بازار می شوند، حامل یک پیام تحت این عنوان است که این اسکوتر امن بوده و بدون هیچ مشکلی می توانید از آن ها استفاده کنید.

با توجه به چگونگی معروف و محبوب شدن اسکیت های برقی برای یک مشتری سطح متوسط، پیدا کردن بهترین اسکوتر برقی یک مقدار مشکل می باشد. برای رسیدگی به این موضوع، ما قصد داریم در مورد بهترین اسکیت برقی هایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند صحبت کنیم. این اسکیت های برقی از طریق شرکت های مختلف در دسترس هستند و به منظور حفظ  رضایت مشتریان  دارای مدل های متنوعی هستند.

بهترین اسکوتر برقی برای دختران

پس بدون فوت وقت، بیایید یک نگاهی به بهترین اسکیت های برقی ۲۰۱۹ بیاندازیم.

نام محصولجزئیات
حداکثر سرعت: ۱۰ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۲ ساعت

بلوتوث: دارد


Halo Rover X
بهترین اسکیت برقی
حداکثر سرعت: ۸.۵ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۳ ساعت

بلوتوث: ندارد


Swagtron T1/T3
بهترین اسکیت برقی 2019
حداکثر سرعت: ۷.۴ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۲ ساعت

بلوتوث: ندارد


GoTrax Hoverfly
بهترین اسکیت 2019
حداکثر سرعت: ۷.۵ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۲ ساعت

بلوتوث: دارد


Swagtron T580
بهترین اسکیت برقی در 2019
حداکثر سرعت: ۱۲ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۳ ساعت

بلوتوث: دارد


Swagtron T6
بهترین اسکیت برقی
حداکثر سرعت: ۹.۹۵ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۳ ساعت

بلوتوث: دارد


Gyroor Warrior
بهترین اسکوتر برقی 2019
حداکثر سرعت: ۸ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۲ ساعت

بلوتوث: ندارد


Razor Hovertrax 2.0
بهترین اسکوتر برقی در سال 2019
حداکثر سرعت: ۶ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۲.۵ ساعت

بلوتوث: ندارد


VEEKO
بهترین اسکوتر برقی
حداکثر سرعت: ۸ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۴ ساعت

بلوتوث: ندارد


Hoverzon S
بهتری هاوربرد سال 2019
حداکثر سرعت: ۶.۲ متر در ساعت

طول عمر باتری: ۳ ساعت

بلوتوث: دارد


XtremepowerUS
بهترین اسکیت برقی برای افراد

به ما گفته شده است که انتخاب  بهترین اسکیت برقی مورد نظر به دلیل تنوع گسترده ای از گزینه های در دسترس در بازار و همچنن بحث های اخیر در رابطه اسکیت برقی، یک کار سخت است، ولی ما به شما اطمینان می دهیم که هیچ گونه مشکلی با اسکیت برقی های اخیر موجود در بازار وجود ندارد، و اگر شما هنوز هم شک دارید، مطمئن باشید که از طریق نگاه کردن به این لیست کامل و همچنین تعریف های ارایه شده، تقریباً هر آنچه که مورد نیاز است را در رابطه با گواهی نامه UL2722 می توانید پیدا کنید.

نیازی به گفتن نیست، ولی مطمئن باشید که شما دیگر برای بار دوم ذهن خورد را درگیر این مسایل نخواهید کرد.

بهترین اسکوتر برای بچه‌ها

بهترین اسکیت برقی  ۲۰۱۹ مناسب برای خرید (Halo River)

قابل ترین اسکیت برقی موجود در لیست ما، اسکیت برقی مناسب برای همه ی زمین ها بنام Halo River است. با بال های با تراکم بالای آلومینیوم، تایرهای بزرگ و مناسب برای تمام سطوح، حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم  قطعاً Halo River بهترین اسکیت برقی ۲۰۱۹ می باشد.

اسکیت برقی شما با هر نوع بسته بندی که شما بخواهید به دست ‌تان خواهید رسید.  این همچنین با تکنولوژی بدون افتادن نیز شناخته می شود، چرا که با وجود کمکی های موجود در این اسکیت برقی، اسکیت برقی شما حتی در زمانی که روشن است به صورت عمودی و متعادل باقی خواهد ماند.

این اسکیت برقی بیشترین میزان بازدید مشتریان را داشته، دارای یکسال ضمانت ، و خدمات خوبی برای مشتریان است. بنابراین با خرید این اسکیت برقی نه تنها از یک اسکوتر UL2272 با کیفیت برخوردار شدید بلکه از یک شرکت بسیار خوب که تمام هدفش کمک به شما در مواقع لزوم است نیز حمایت کرده اید. ذکر این نکته ضروری است که تمام محصولات شرکت تهران اسکوتر دارای ضمانت نامه پارسیان است و شما می‌ توانید با خیال راحت از محصولات ما خریداری بکنید.

Halo Rover X همراه با بسیاری از ویژگی های بالا به بازار می آید، بنابراین اجازه دهید نگاهی به تمام مزایا و منافع آن بیاندازیم:

Halo Rover X دارای گواهی نامه UL2272  است. این گواهی نامه یک گواهی نامه معتبر بین المللی است و این اطمینان را به وجود می آورد که محصول مورد نظر استاندارد بین المللی را دارد و مشکلی از لحاظ باتری، آتش گرفتن و موارد مشابه را ندارد.

هاورد برد UL2272 دارای باتری LG است که می توانید بدون هیچ دغدغه ای برای سالیان متمادی از این اسکوتر استفاده کنید.

بهترین اسکوتر برای پسران

همراه با تجهیزاتی چون اسپیکرهای بلوتوثی داخلی جهت گوش کردن به موسیقی، همچنین چراغ های جلو LED فوق العاده قدرتمند و چراغ ترمزهای عقب برای اینکه شما را همیشه در معرض دید قرار دهد، وارد بازار می شود.

دارای تکنولوژی هایی چون کمکی ها و کیف حمل بدون دسته می باشد.

Halo Rover X تایرهای پهن ۸.۵ اینچی دارد، دارای دوموتور قدرتمند ۴۰۰ واتی است که امکان راندن این دستگاه را در زمین های خاکی، ناهموار، چمن و همچنین زمین های صاف را فراهم می کند.

همراه با برنامه های کاربردی خود به شما اجازه می دهدتا عمر باتری، مسافت طی شده،  و موقعیت مکانی خود را پیگیری کنید، و به شما امکان می دهد تا به سه حالت سواری ، از جمله حالت آموزشی دسترسی داشته باشید.

Halo Rover X حداکثر سرعت ۱۰ متر در ساعت و یک رنج بالای ۱۶ کیلومتر را پیشنهاد می کند.

این اسکیت برقی دارای گواهی نامه IPX4 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک می باشد.

پس از انجام یک بررسی گسترده در زمینه بهترین اسکیت برقی ۲۰۱۹ ما به راحتی رتبه ۱ اسکیت برقی های را به Halo Rover X می دهیم. این اسکیت برقی به خاطر بهره بردن از ویژگی های پیشرفته یکی از بهترین و امن ترین اسکیت برقی های روز محسوب می شود. این اسکیت برقی دارای بلوتوث، نرم افزار های موبایل، کیف رایگان و باتری تایید شده ی ایمن می باشد و به همین دلیل این هاوربرد به عنوان بهترین اسکیت برقی ۲۰۱۹ شناخته می شود. علاوه بر این، تکنولوژی منحصر به فرد Ride –Assistance  آنها به یادگیری شخص سوار شدن این اسکیت برقی کمک کرده و از افتادن آنها جلوگیری می کنند که این نیز یک آپشن مازاد بر سایر ویژگی ها است. در صورتی که تمایل دارید تا در مورد راندن اسکوتر برقی اطلاعات بیشتری را کسب کنید، پیشنهاد می کنیم تا این پست را مطالعه کنید.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.