ما مطمئنیم که شما تاکنون چیزهای زیادی درباره اسکوترهای برقی، این وسیله‌های نقلیه مفید شنیده‌اید. حتماً تاکنون در سایت‌های معروف زیادی هم‌چون آمازون و بسیاری دیگر از خرده فروشی‌ها با یکی از این وسیله‌های نقلیه برخورد کرده‌اید و شاید یکی از آن کسانی هستید که به دنبال خرید بهترین سگوی  موجود در بازار هستند. در این صورت ما برای شما یک لیست آماده کرده‌ایم که در مورد انواع بهترین سگوی موجود در بازار در سال‌های اخیر است و به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید.

هاوربردها و یا اسکوترهای برقی همان سگوی‌های خود بالانس دو موتوره هستند که سر و صدای بسیار زیادی در صنعت حمل و نقل امروزی به پا کرده‌اند. این پدیده در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد و تا به امروز توانسته است تا جایگاه مهمی در بازار خرید و فروش وسایل نقلیه‌ی تفریحی را از آن خود بکند. به احتمال بسیار زیاد شما یا تا به حال در شبکه‌های اجتماعی و یا حتی در زندگی واقعی به گونه‌ای با یکی از این وسیله‌های نقلیه در تماس بوده‌اید. افراد مشهور بسیار زیادی از هاوربردها و یا سگوی‌ها برای بیشتر شدن جذابیت‌شان استفاده می‌کنند. باید بدانید اسکوترهای برقی جزء محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اقلام خرید تعطیلات در سال جاری بوده‌اند.

چگونه بهترین سگوی را انتخاب کنیم؟

در مورد خرید هاوربردها و تبلیغات فروش آن‌ها چیزهای بسیار زیادی برای شنیدن وجود دارد. باید بدانید این وسیله‌های نقلیه بسیار نوآورانه، شیک و در عین حال مقرون به صرفه هستند که برای حمل و نقل روزمره می‌توانید استفاده کنید. سگوی‌ها نیازی به سوخت‌های آسیب‌رسان به محیط زیست ندارند به این ترتیب و با خرید یکی از این وسیله‌ها، می‌توانید هم در هزینه‌های سوخت صرفه جویی کنید و هم محیط زیست سالم‌تری داشته باشید.

برای انتخاب بهترین سگوی  باید چند ویژگی را در نظر گرفت. ویژگی‌هایی مانند: سرعت، سهولت استفاده، قدرت حرکت در مسیرهای ناهموار، بالا رفتن از شیب و طول عمر بیشتر باتری. اما مهم‌ترین عاملی که باید در هنگام خرید یک اسکوتر برقی خود بالانس در نظر بگیرید ایمنی آن وسیله نقلیه می‌باشد، که توسط بعضی از گواهینامه‌های بین المللی، می‌توان از میزان آن مطلع گشت. در پایین ما سعی کردیم با توجه به ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم یکی از انواع بهترین سگوی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط، سلیقه و بودجه‌تان بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

۱. اسکوتر خود بالانس HOVERZON S

اگر شما به دنبال یک محصول با کیفیت هستید که با بودجه شما هم هماهنگ باشد، می‌توانید روی خریدHOVERZON S حساب کنید. شما می‌توانید یک اسکوتر خود بالانس داشته باشید که در رنگ‌های متفاوتی هم‌چون سیاه، طلایی، سفید، آبی، صورتی موجود می‌باشد. این رنگ‌های زیبا همراه با یک طراحی بسیار هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرد، تا بتوانید از داشتن یک وسیله‌ی نقلیه طرفدار محیط زیست و بسیار کاربردی لذت ببرید. قبل از هر چیزی باید به شما بگوییم S دارای آخرین ورژن از گواهینامه‌ی مقررات ایمنی می‌باشد. به طور خلاصه گواهی‌نامه UL-2272مهم‌ترین و استانداردترین گواهی‌نامه برای اسکوترها است . داشتن این گواهی‌نامه به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که در هر زمانی بتوانید از این وسیله نقلیه قابل شارژ استفاده کنید و همیشه از ایمنی آن مطمئن باشید. به یاد داشته باشید گواهی‌نامه مذکور تنها بعد از گذراندن آزمایشات سخت ایمنی، سیستم‌های الکتریکی، طراحی داخلی، باتری و سیستم‌های شارژ آن صادر می‌شود. شاید شنیدن این موضوع هم بتواند شما را بیش‌تر خوشحال کند که در این مدل از هاوربردها یک لایه‌ی بیرونی ضد آتش هم وجود دارد، که به ویژه برای حفاظت از باتری‌ها ضروری می‌باشد. همین‌طور دارای پدال‌های حسگری هم است که در هنگام احساس گرما می‌تواند از خطر آتش‌سوزی جلوگیری کند. دو موتور بسیار قوی با یک سیستم مدیریت بسیار هوشمند، باتری‌های بسیار با کیفیت و یک نشانگر هشدار اتمام باتری هم است که در زمان نیاز به شما اعلام می‌کند که سگوی  خود را شارژ کنید.

اسکوتر خود بالانس HOVERZON S

۲. اسکوتر خود بالانس HOVERBOARD POWERBOARD

دومین سگوی از لیست بهترین سگوی مربوط به اسکوتر خودبالانس Powerborad است. هاوربرد POWERBOARD برای پنج ماه متوالی جزء بهترین سگوی‌های موجود در بازار و در لیست اول فروش قرار داشت. به‌یاد داشته باشید یادگیری و استفاده از این وسیله‌ی نقلیه فقط پنج دقیقه طول می‌کشد و در صورت شارژ کامل، شما می‌توانید تا سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت برانید و تقریباً شش ساعت کامل در راه باشید. به خاطر طراحی خاص باتری، دارای گواهینامه ایمنی UL-2272 می باشد. باتری‌های هوشمند این نوع سگوی‌ها، در صورت بالا رفتن دما و گرمای بیش از حد می‌تواند از اتفاقات بد جلوگیری کند؛ بنابراین شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که در مواقع حتی خطرناک هم هرگز وسیله‌ی نقلیه شما دچار آتش سوزی نخواهد شد. گارانتی این وسیله نقلیه نه‌ تنها شامل ضمانت یکساله می‌شود که بلکه شامل نقص‌های تولیدکننده هم می‌گردد. اسکوتر خودبالانس POWERBOARD در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و قرمز در بازار موجود است. شما می‌توانید روی دوام و انعطاف پذیری آن حساب کنید در ضمن وزن کم ۳۰ کیلویی آن باعث می‌شود که به راحتی قابل حمل باشد.

اسکوتر خود بالانس HOVERBOARD POWERBOARD

۳. اسکوتر خود بالانس برقی Razor Hovertrax 2.0 

یکی دیگر از انواع بهترین سگوی مربوط به اسکوتر خود بالانس Razor Hovertrax 2.0 است. یک طراحی بسیار زیبا و فوق‌العاده از موتورهای هوشمند الکترونیکی موجود در بازار است. نتایج به دست آمده از بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که درصد بالایی از کسانی که  Razor Hovertrax 2.0 استفاده کرده بودند از تجربه‌ی رانندگی با این وسیله نقلیه اظهار رضایت کرده‌اند و اوقات خوشی را ثبت کرده بودند. طراحی این اسکوتر منحصر به فرد، به گونه‌ای است تا راننده قادر باشد بالاترین درصد مانور را داشته و در عین حال از امنیت فراوانی برخوردار باشد. اگر شما قصد مسافرت‌های دورتر از اطراف خانه‌تان را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اسکوتر خودبالانس Razor Hovertrax 2.0 را انتخاب کنید.

می‌توان ادعا کرد از نظر فن آوری و کیفیت بی‌نظیر و همین طور طراحی نوآورانه‌اش می‌تواند با تمامی اسکوترهای برقی موجود در بازار رقابت کند. دارای گواهینامه ایمنی بین المللی UL-2272  می‌باشد که در کنار آن یکی از بالاترین استانداردهای سیستم ضد حریق و برق گرفتگی را به همراه دارد. با داشتن این وسیله‌ی نقلیه مناسب شما هر زمان می‌توانید بدون نگرانی از خطرات احتمالی و مشکلات فنی به لذت بردن از سفرهای کوتاه درون شهری خود بپردازید. در بازار فروش آنلاین یکی از پرفروش‌ترین وسایل نقلیه برقی به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید از سایت‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید، چرا که متاسفانه حضور برندهای مشابه و ساختگی و با کیفیت پایین برای این برند بسیار زیاد است و امکان اشتباه در خرید می‌تواند شما را صاحب یک تجربه‌ی بد کند.

اسکوتر خود بالانس برقی Razor Hovertrax 2.0 

۴. اسکوتر برقی خود بالانس HOVERZON XLS

از این کارخانه‌ی سازنده، اسکوترهای برقی زیادی به بیرون آمده است که همگی آن‌ها با استقبال شدید مخاطبین خود قرار گرفته‌اند. اسکوتر برقی خود بالانس HOVERZON XLS به این علت در لیست امروز ما قرار دارد که هم از جهت کیفیت و هم از جهت قیمت و رضایت‌مندی مشتری مورد مطالعات ما قرار گرفته است. با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم می‌توان گفت یکی از انواع بهترین سگوی موجود در بازار می‌باشد. اسکوتر برقی خود بالانس حاضر دارای یک باتری بسیار با کیفیت با قدرت تحمل بالا و همین‌طور گواهینامه بین المللی UL-2272  که به همراه پوشش بیرونی ضد حریق و نیز پدال‌های حس‌گر، اندازه و طرح‌های بسیار زیبا به بازار عرضه شده است. موتور دوگانه این وسیله‌ی نقلیه باعث شده قدرت تحمل زیادی داشته باشد همین‌طور نشان‌گر هشدار دهنده باتری به همراه چراغ‌های جانبی آن از ویژگی‌های مهم و مناسب این وسیله نقلیه هوشمند می‌باشد. با داشتن یک بلوتوث شما می‌توانید از لذت موسیقی مورد علاقه‌ی خود در هنگام رانندگی با این وسیله نقلیه برخوردار شوید. قدرت حرکت در تمامی سطوح ناهموار و همین‌طور سطح‌های تیز را هم دارد. در رنگ‌های متنوع و مختلف و زیبا از جمله سیاه، سفید، آبی، طلایی، صورتی و قرمز به بازار عرضه شده است که شما می‌توانید با انتخاب یکی از این رنگ‌های زیبا به جذابیت خود بیافزایید.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع: hoverboard