انواع بهترین هاوربرد آفرود در سال ۲۰۱۸

بهترین هاوربرد آفرود

خرید بهترین هاوربرد و انتخاب آن دیگر نمی‌تواند سخت باشد. ما اینجاییم تا به شما دستورالعمل‌های لازم را برای انتخاب بهترین هاوربرد آفرود را بدهیم، تا بتوانید بدون اتلاف وقت به هاوربرد محبوب خود برسید. تا همین چند وقت پیش واژه‌ی هاوربرد یک واژه برای فیلم‌های علمی تخیلی بود. اما در حال حاضر شما می‌توانید هاوربرد خود را داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید نام دیگر هاوربرد، اسکوترهای خود بالانس است، علت انتخاب این نام برای این است که شما به راحتی می‌توانید با حفظ تعادل خود بر روی آن به ادامه‌ی مسیر بپردازید. هیچ جای تعجب نیست که چرا فناوری و سرعت پیشرفت دستگاه‌های اسکوتر برقی تا این حد در حال افزایش است، زیرا مردم شروع به درک مزایای استفاده از این ابزار حمل و نقل مفید و مناسب کرده‌اند. در واقع آنچه ما می‌خواهیم به شما بگویم چیزهای دور از ذهنی نیست، امروزه هاوربرد‌هایی وجود دارند که قادر هستند شما را بدون توقف تا کیلومترها پیش ببرند و حتی در زمین‌ها و سطوح ناهموار و سخت هم بتوانند به راحتی حرکت کنند. درلیست راهنمایی که ما به شما ارائه می‌کنیم دو مورد از بهترین هاوربردهای آفرود به شما ارائه شده است.

ویژگی‌هایی مانند قابل اعتماد بودن، آسان برای استفاده و ایمنی بالای آن که حتی می‌توانند در مسیرهای چالش برانگیز و خطرناک هم شما را به راحتی و بدون دردسر پیش ببرند، از جمله ویژگی‌هایی است که ما در انتخاب محصولات اشاره شده در نظر می‌گیریم. مانند هر خرید دیگری، قبل از خرید بهترین هاوربرد آفرود هم شما باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید و تحقیقات و مطالعات لازم را انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید تنوع محصول و تفاوت کیفیت و ویژگی‌های آن در بازار بسیار زیاد است.  همان‌طور که همیشه تأکید کرده‌ایم، مهمترین ویژگی که باید بیشتر از هر چیزی به آن توجه کنید مسئله امنیتی هاوربرد است. به یاد داشته باشید اگر دستگاهی از نظر کیفیت ایمنی قابل تایید نباشد سایر کیفیت‌های بالای آن هم نخواهد توانست شما را متقاعد به خرید آن کند؛ زیرا هیچ چیز ارزش سلامتی شما را ندارد.

بهترین هاوربرد آفرود سال ۲۰۱۸:

۱. (Halo Rover (Overall Best

اولین گزینه لیست بهترین هاوربرد آفرود مربوط به Halo Rover می‌باشد. با توجه به کیفیت ساخت استثنائی‌اش توانسته در بازار تبلیغات و در صفحه اول رسانه‌ها سروصدای بسیاری کند. اگر شما به دنبال بهترین هاوربرد آفرود سال  ۲۰۱۸ هستید باید بگویم بعد از دیدن  (Halo Rover (Overall Best  به سختی خواهید توانست، با انتخاب دیگری راضی شوید. این نام تجاری با توجه به اعتماد از محصول خود، ادعاهای قابل توجهی را مطرح می‌کند. مثلاً ادعا می‌کند که هم هر دو قاب تشکیل دهنده قسمت بیرونی و هم لاستیک‌های این هاوربرد آفرود به هیچ عنوان خراب نمی‌شوند. این بدان معنی است که در هر شرایطی هم که از آن‌ها استفاده کنید و یا بیش از حد ممکن از آن‌ها کار بکشید هاوربرد آفرود شما هرگز خراب نخواهد شد.

برای داشتن عنوان بهترین هاوربرد آفرود سال کارخانه سازنده در معرفی محصول خود این گونه می‌نویسد: یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین اسکوترهای برقی موجود در بازار است که دارای دو موتور ۴۰۰ واتی است که به راحتی می‌تواند سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت را تحت پوشش قرار دهد و با استفاده از باتری بسیار قدرتمند آن شما می‌توانید تا ۲۰ کیلومتر بدون توقف به راندن ادامه دهید، بدون اینکه نیاز به شارژ داشته باشید. تایرهای هشت و نیم اینچی آن می‌توانند به شما کمک کنند تا در هر نوع زمینی اعم از سطح ناهموار به رانندگی بپردازید.

(Halo Rover  ) Overall Best می‌تواند تا شیب ۲۰ درجه را هم بالا برود. این هاوربرد آفرود در هر نوع زمینی از سطح گلی تا زمین‌های مرطوب و شن و ماسه آزمایش شده است و سرعت و کارایی آن در مواجهه با هم این چنین جاهایی تغییر نمی‌کند.

تولید کنندگان این محصول ادعا می‌کنند که از لحاظ قابل اعتماد بودن، کارایی و تکنولوژی بالا، تمامی آزمایشات لازم را داده و از تمام آن‌ها سربلند بیرون آمده است. این محصول قابلیت اتصال به بلوتوث با تلفن یا سایر دستگاه‌های هوشمند را دارد. هم‌چنین یک برنامه هوشمند جی پی اس، سرعت سنج، ردیاب و سیستم هشدار باتری دارد. در ضمن برای شروع کار با اسکوتر برقی آفرود دستگاه شما دارای مود و یا حالت آماتور و تازه کار می‌باشد.

به طور خلاصه درباره‌ی نکات مثبت این هاوربرد باید بگوییم:

  • سریع‌ترین اسکوتر موجود در بازار
  • سرعت۲۰ کیلومتر بر ساعت
  • تایرهای با قدرت بسیار بالا
  • مناسب برای استفاده روزمره و آفرود
  • مجهز به کیف حمل
  • کیفیت بالا
  • گارانتی
  • باتری قوی
  • بلوتوث

از نکات منفی که به‌این دستگاه وارد است باید بگوییم، وزن کمی سنگین و قیمت کمی گران از مشکلات اصلی این دستگاه است که در مقام مقایسه با کیفیت بالا و ویژگی‌های خاص آن می‌توان گفت این مشکلات به چشم نمی‌آیند.

بهترین هاوربرد آفرود

۲. TOMOLOO V2 Eagle

TOMOLOO V2 Eagle  یکی از انواع بهترین هاوربرد آفرود سال ۲۰۱۸ است که ما از معرفی آن به شما بسیار خوشحالیم، نه تنها بخاطر ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار خوب بلکه به خاطر قیمت بسیار مناسب‌اش. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید این یک نسخه به روز رسانی شده از محصولات اولیه تولید شده در همان شرکت و تحت همان نام تجاری است. کارخانه‌ی تولید کننده برای ایجاد حس رقابتی بسیار قوی و با ارائه خدمات مشابه و کیفیت‌های بسیار بالاترو بنا به سیاست فروش خود، قیمت این دستگاه را در قیمت پایین به بازار عرضه کرده است. تا بتواند بازار بهترین هاوربرد آفرود را به دست بگیرد. TOMOLOO V2 Eagle  دو موتور۳۵۰ واتی دارد که به راحتی می‌تواند تا سرعت ۲۰ کیلومتر برساعت بالا برود. در ضمن باتری بسیار قوی آن می‌تواند شما را تا ۲۰ کیلومتر بدون اینکه توقف کنید و نیازی به شارژ مجدد داشته باشید همراهی کند. بنابراین اگر تصمیم به خرید یکی از بهترین هاوربردهای آفرود سال ۲۰۱۸ را دارید و اگر قیمت برای‌تان مهم است ما به شما پیشنهاد می‌دهیم TOMOLOO V2 Eagle را امتحان کنید.

همانند بسیاری از اسکوترهای برقی خود بالانس این هاوربرد هم دارای برنامه‌های مخصوص به خود می‌باشد، البته در مواردی می‌تواند نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه دارای برنامه‌های پیچیده‌تری هم باشد. برای مثال دارای برخی از ویژگی‌های بسیار خوب از جمله جی پی اس، ردیاب، سرعت‌سنج و برنامه هشدار باتری می‌باشد. چرخ‌های هشت و نیم اینچی این هاوربرد طوری است که شما هرگز نیاز به تعمیر و نگهداری ویژه از آن نخواهید داشت. در مقام مقایسه با شرایط نگهداری سایر هاوربردها باید بگوییم این ویژگی، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و سودمند این هاوربرد است. شاید به اندازه‌ی برخی دیگر از اسکوترهای موجود در بازار، در برابر سطوح ناهموار مقاوم نباشد اما در سطوح مختلف بسیار زیادی مورد امتحان و آزمایش قرار گرفته است. دوام TOMOLOO V2 Eagle  بسیار بالاست که توسط بسیاری از مصرف‌کنندگان مورد ستایش قرار گرفته است. علاوه بر اشاره به تمامی این موارد باید بگوییم هاوربرد فوق دارای یک باتری بسیار فوق‌العاده است، که نه تنها از تمامی تست‌های ایمنی استاندارد باتری گذشته بلکه با داشتن طراحی بسیار مقاوم در برابر آتش توانسته عنوان یکی از قوی‌ترین باتری‌های سامسونگ را در بازار به خود اختصاص دهد. به طور خلاصه نگاهی به نکات مثبت TOMOLOO V2 Eagle می‌اندازیم:

  • قیمت بسیار خوب
  • باتری بسیار با کیفیت
  • سیستم ایمنی بالا
  • حداکثر سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت
  • دوام خوب
  • ظاهر زیبا
  • داشتن بازخوردهای بسیار خوب از مشتریان

از ضعف‌های کوچک هم می‌توانیم بیان کنیم که تایرهای آن به اندازه برخی دیگر از تایرهای موجود در روی هاوربردهای آفرود موجود در بازار قوی عمل نمی‌کند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.