اسکوترهای هوشمند برقی از جمله‌ محصولات تکنولوژیکی هستند که به سرعت در میان افراد مختلف جامعه محبوب شده و گسترش پیدا می‌کند. این وسیله جذاب سبب شده است تا افراد با خیال راحت‌ مسافت‌های کوتاه را طی کنند و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، به عنوان یک تفریح جذاب از آن لذت ببرند. نکته حایز اهمیت در خرید اسکوتر برقی انتخاب صحیح بر مبنای نیاز مصرف‌کننده از فروشگاه‌های معتبر و با هزینه مناسب است.

در ایران هم چندین سال است که علاقه‌مندان زیادی به اسکوترهای هوشمند افزایش پیدا کرده است و به تبع آن نیز واردکننده‌های زیادی اقدام به وارد کردن انواع اسکوتر از کشور چین کنند. با توجه به اینکه اکثر یا تمامی اسکوترهای موجود در جهان، ساخت کشور چین هستند نیاز است تا هنگام خرید آن از طریق فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری، اسکوتری با کیفیت و قیمت مناسب و مطابق با نیازهای خود تهیه کنید.

اسکوتر برقی هوشمند یا همان هاوربردها

در ایران این نوع اسکوترها با نام‌های مختلفی مانند اسکوتر برقی، هاوربورد، اسکوتر تعادلی، اسکوتر خودتراز، اسکوتر خودبالانس، اسکوتر هوشمند نامیده می‌شوند. در برخی از مواقع این اسکوترها متناسب با نام شرکت سازنده آن نامیده می‌شود مانند اسکوتر اسمارت بالانس و موارد مشابه که مشتریان بدین طریق اسکوترها را می‌نامند.

اسکوترهای برقی هوشمند دارای دو چرخ و بدون دسته هستند. برای راندن و حفظ تعادل این نوع اسکوترها نیاز است نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید که بعد از آموزش مختصر می‌توانید به راحتی تعادل خود را روی این اسکوترها حفظ کنید.

باتری این نوع اسکوترها لیتیومی است و دوام بالایی دارد، به طوری که بعد از هر بار شما می‌توانید ۲۵ کیلومتر را طی کنید.

نحوه کار با اسکوتر هوشمند

برای استفاده از اسکوتر هوشمند برقی کافی‌است تا اسکوتر یا همان هاوربرد خود را روشن کنید و با قرار دادن یکی از پاهای خود روی آن، حالت کنترل اتوماتیک اسکوتر را فعال کنید.

مد نظر داشته باشید که سنسورهای اسکوترها به شدت حساس هستند و کوچکترین حرکات شما را که سوار آن می‌شوید را ثبت می‌کنند.

سنسورهای موجود در این دستگاه به شدت حساس بوده و هنگام سوار شدن روی هاوربرد، این وسیله، کوچکترین حرکات بدن را ثبت میکند.

اگر شما آشنایی کامل با نحوه استفاده اسکوتر برقی را ندارید و یا نحوه کار با اسکوترهای برقی هوشمند را بلد نیستید، می‌توانید پست مربوط به آموزش کار با اسکوتر هوشمند را مطالعه کنید.

خرید اسکوتر برقی

راهنمای خرید اسکوتر برقی هوشمند

هنگام خرید اسکوتر برقی هوشمند نیاز است تا به چند نکته مهم دقت کنید تا بتوانید محصول با کیفیت و متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

۱- انتخاب سایز مناسب اسکوتر

اسکوترها در سایزهای مختلف ۴.۵، ۶.۵، ۸ و ۱۰ اینچی تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود دارد. به طوری که :

اسکوترهای ۴:۵ اینچی: برای افراد زیر ۸ سال و حمل بار زیر ۵۰ کیلوگرم مناسب است.

اسکوترهای ۶.۵ اینچی: برای کودکان و نوجوانان تا ۱۴ سال مناسب است و توانایی حمل بار تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد.

اسکوترهای ۸ اینچی: این نوع اسکوتر همانند اسکوترهای ۶.۵ اینچی توانایی حمل بار تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد و برای تمام رده‌های سنی مناسب است.

اسکوترهای ۱۰ اینچی: اسکوترهای ۱۰ اینچی به دلیل داشتن لاستیک‌های بادی و پهنی که دارند، گزینه مناسبی برای حرکت بر روی سطوح ناهموار مناسب هستند و تمام افراد با رده‌های سنی مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

خرید اسکوتر برقی

۲- اسکوتر برقی مناسب از کجا بخرم؟

همان‌گونه که بیان شد افراد زیادی تمایل به خریداری اسکوترهای برقی دارند و چون اطلاعات زیادی درباره کیفیت و اورجینال بودن اسکوترها ندارند، لذا قبل از خرید باید سعی کنید تا یک محصول اصلی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش و گارانتی را تهیه کنید.

با توجه به اینکه اکثر اسکوترهای برقی موجود در بازار ساخت کشور چین هستند و کیفیت متفاوتی را دارند. شاید در نگاه اول متوجه این تفاوت‌ها به عنوان خریدار نباشید ولی می‌توان با انتخاب صحیح فروشنده، محصول با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کرد.

۳- دریافت ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر

همان‌گونه که بیان شده به دلیل تشابه زیاد از لحاظ ظاهری در اسکوترهای موجود در بازار، سعی کنید تا اسکوتر را از فروشنده‌های معتبر تهیه کنید و هنگام خرید  اسکوتر برقی علاوه بر دریافت فاکتور فروش، ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر فروشگاه را برای اسکوتر خود را طلب کنید.

۴- باتری‌های اورجینال اسکوتر

باتری‌ یکی از حیاتی‌ترین اجزای اسکوترهای هوشمند برقی می‌باشد. باتری اسکوترهای اورجینال لیتیومی می‌باشند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها ۲۵ کیلومتر مسافت را طی کنید.

۵- انتخاب اسکوتر با برد مناسب

اسکوترهای هوشمند برقی موجود در بازار ۲ یا سه برده هستند که به طور کلی اسکوترهای سه برده مناسب‌تر هستند. بنابراین سعی کنید هنگام خرید اسکوترهایی با سه برد را تهیه کنید.

۶- درخواست فاکتور از فروشنده

هنگام خرید اسکوتر از فروشنده بخواهید تا فاکتور معتبر فروشگاهی برای شما صادر کنند. حتماٌ مد نظر داشته باشید تا در فاکتور مدل و برند اسکوتر به همراه هزینه پرداختی شما قید شود. هرگونه گارانتی و تضمینی که فروشنده تاکید دارد را می‌توانید درخواست کنید تا در فاکتور شما هم قید کند.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.