سریع‌ترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۸

سریع‌ترین اسکوتر برقی در سال 2018

ما باور داریم راندن یک اسکوتر برقی بسیار سرگرم‌کننده‌تر از یک ماشین می‌باشد. بسیاری از مردم امروزه راندن هاوربرد را یکی از بهترین راه‌های گذراندن اوقات تعطیل و فراغت خود در تنهایی می‌دانند، مخصوصاً به هنگام رانندگی و سفرهای کوتاه به پارک‌ها، مراکز تفریحی. همین‌طور برای خرید‌های خانگی و روزمره. هاوربردها از لحاظ مانور‌پذیری بسیار انعطاف‌پذیر هستند، چه در خارج از منزل و چه در فضای داخلی خانه. به همین علت است که افراد بسیار زیادی خواهان استفاده از این وسیله نقلیه مفید هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هر خریدار اسکوتر برقی، جزو اولین خواسته‌هایش آن‌را مطرح می‌کند. ویژگی سرعت این وسیله‌ی نقلیه است. بنابراین اگر شما هم قصد خرید یک هاوربرد برای خود، فرزندتان و یا فرد دیگری به عنوان هدیه دارید، حتماً به گزینه‌ی مهمی مانند سرعت توجه ویژه داشته باشید. ما در این‌جا سعی کرده‌ایم پنج تا از انواع سریع‌ترین اسکوتر برقی در سال‌های اخیر را معرفی کنیم، تا شما بتوانید برای خرید آسان‌تر و سریع‌تر تصمیم بگیرید. اگر عاشق سرعت زیاد هستید این شما و این هم سریع‌ترین اسکوترهای برقی موجود در سال ۲۰۱۸

۱. هاوربرد Hk cube Hoverboost

این هاوربرد یکی از انواع سریع‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار می‌باشد. سرعت تقریبی این اسکوتر برقی چیزی حدود ۳۲ کیلومتر بر ساعت است. همین ویژگی باعث می‌شود در مسیرهای طولانی مدت یک اسکوتر محبوب به حساب بیاید. Hk cube Hoverboost  دارای ویژگی‌های جانبی باورنکردنی و بسیار خوب است.  طراحی این اسکوتر برقی با کیفیت بسیار بالایی انجام شده است. یک وسیله نقلیه‌ی قوی و بادوام است. هاوربرد Hk cube Hoverboost  دارای یک دسته‌ی جانبی می‌باشد که در هنگام حمل‌و‌نقل این وسیله نقلیه از آن استفاده می‌شود و از آن جایی که دارای وزن تقریباً سبکی است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی آن‌را جابه‌جا و حمل کنید. سیستم خود بالانس موجود در این اسکوتر برقی بسیار حساس و سریع عمل می‌کند و از این رو بلافاصله نسبت به دستورهای بدن شما واکنش نشان می‌دهد، همین ویژگی شما را قادر خواهد کرد که به راحتی در هر جهتی که دوست دارید سواری کنید. به عنوان یکی از سریع‌ترین اسکوتر های برقی موجود باتری لیتیومی قوی که روی این هاوربرد قرار گرفته و قادر است که شما را تا ۲۰ کیلومتر بدون وقفه پیش ببرد. این در حالی است که این باتری بسیار قوی در زمان بسیار کمی، تقریباً به اندازه دو یا سه ساعت به صورت کامل شارژ گردد. اگر به دنبال سریع‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار هستید  به شما اسکوتر برقی Hk cube Hoverboost  را پیشنهاد می‌دهیم.

۲. هاوربرد Spaceboard

نام هاوربرد Spaceboard در لیست سریع‌ترین اسکوتر برقی را می‌توان مشاهده کنید. شاید به جرات بتوان گفت یکی از  انواع بهترین و سریع‌ترین اسکوتر برقی موجود در سال ۲۰۱۸، همین اسکوتر برقی است که الان درباره آن صحبت خواهیم کرد، باشد. با سرعتی نزدیک به ۲۹ کیلومتر بر ساعت و داشتن یک باتری بسیار قوی که می‌تواند شما را تا ۲۰ کیلومتر بدون اینکه توقف کنید، پیش ببرد. این در حالی است که  زمان کم مورد نیاز برای شارژ باتری‌اش که تقریباً یک ساعت است. می توان گفت یکی از بهترین انتخاب‌ها و سریع‌ترین اسکوترهای برقی موجود در بازار می‌تواند باشد. علاوه بر سریع بودن می‌توان گفت یکی از ایمن‌ترین هاوربردهای موجود در بازار است. این وسیله دارای یک زنگ هشدار هم است که در صورت سرعت بیش از حد معین، شما را از طریق زنگ هشدار خود مطلع می‌کند. هاوربرد Spaceboard  دارای ضربه‌گیر است که یک پوشش لاستیکی دارد که همین ضربه گیر ساده می‌تواند در مواقع بسیار زیادی از آسیب دیدگی‌های احتمالی جلوگیری کند.

۳. هاوربرد Swagway X1 Hands-free Smart Board

هاوربرد Swagway X1 Hands-free Smart Board  یکی دیگر از بهترین و سریع‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار می‌باشد. بیشتر برای طراحی شیک و زیبا و همین‌طور وزن سبک آن بسیار معروف است. سرعت این وسیله نقلیه به حدی است که می‌تواند خود را در بین سریع‌ترین اسکوترهای برقی سال ۲۰۱۸ جا دهد.  با سرعتی نزدیک به  ۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌تواند یک انتخاب عالی برای سفرهای تفریحی با فاصله‌ای نسبتاً طولانی باشد. مواد استفاده شده در ساخت این وسیله نقلیه از آلیاژهای بسیار قوی و بادوام هستند که همین مواد اولیه با دوام باعث می‌شوند شما به راحتی بتوانید این هاوربردها را در انواع جاهای مختلف برانید. دوچرخ موجود در این اسکوتر برقی از آلیاژ فلزی ساخته شده است به طوری که قادر است وزن‌های بالا را تحمل کند و شما به راحتی و بدون دردسر برای مدت طولانی برای آن سوار شوید.  سیستم خود بالانس بسیار دقیق این دستگاه باعث می‌شود شما در هنگام رانندگی احساس ثبات کنید و از لرزش های اضافی جلوگیری می‌کند. باتری این اسکوتر قدرتمند و بادوام است. می‌توانید با یک بار شارژ این باتری‌ها تا ۳۳ کیلومتر بدون دردسر رانندگی کنید. یکی از سریع‌ترین اسکوترهای برقی موجود در سال ۲۰۱۸ است که می‌تواند تا شیب ۱۵ درجه را به راحتی بپیماید.

 

سریع‌ترین اسکوتر برقی

۴. هاوربرد Robotturbo

یکی دیگر از انواع سریع‌ترین اسکوتر برقی اسکوتر Robotturbo می‌باشد. اگر به دنبال سریع‌ترین اسکوتر برقی و همین‌طور به دنبال جذاب‌ترین، جالب‌ترین و مطمئن‌ترین دستگاه خود بالانس سال ۲۰۱۸ می‌گردید باید به شما بگویم، انتخاب نهایی شما اسکوتر Robotturbo خواهد بود. اگر شما یکی از آن راننده‌های با تجربه هستید، باید بدانید که سرعت این هاوربرد می‌تواند تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت بالا برود. هم‌‎چنین دارای دو باتری بسیار قوی و بادوام سامسونگ است که با تکنولوژی شارژ سریع می‌تواند دستگاه شما را برای مدت طولانی پشتیبانی کند. اگر با یک باتری کاملاً پر شروع به حرکت کنید می‌توانید تا مسیری بیشتر از ۲۵ کیلومتر را بدون اینکه  بایستید طی کنید. قسمت مثبت ماجرا اینجا است که این باتری‌ها فقط ۵۰ دقیقه زمان لازم دارند تا به صورت کامل شارژ مجدد گردند. این هاوربردها دارای سیستم ضربه‌گیرهم هستند که باعث می‌شود آن‌ها به عنوان یک هاوربرد قوی در تمامی سطوح ممکن مورد استفاده قرار بگیرند.  Robotturbo از آن هاوربردهایی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در موردش بیشتر فکر کنید. به نظر می‌رسد تمام خصوصیت‌های خوب یک هاوربرد را به صورت یک‌جا دارد.

۵.  هاوربرد Powerboard

هاوربرد Powerboard، توانسته با توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های مختلف در بین بهترین اسکوترهای سال ۲۰۱۸ قرار بگیرد و با سرعتی بالغ بر ۱۳ کیلومتر بر ساعت توانسته جایگاه مناسبی در بازار فروش اسکوترهای پرسرعت داشته باشد. این هاوربرد می‌تواند مسیر طولانی را در زمان کوتاه‌تری طی کند. دارای یک سیستم خود بالانس پیشرفته است که با توجه به پنل و سطح گسترده‌ی آن می‌تواند، بیشترین ایمنی ممکن را در هنگام رانندگی به شما بدهد، این باعث می‌شود تا هر دو گروه با‌‌تجربه و بی‌تجربه در هنگام راندن این اسکوتر برقی احساس امنیت کنند. این اسکوتر برقی با ساختار قوی و بادوامش می‌تواند مناسب همه افراد در تمام گروه‌های سنی مجاز باشد. همین‌طور مناسب راندن در تمامی سطوح مختلف روی زمین از جمله سطوح شیب‌دار، سطوح ناهموار و یا محیط‌های مرطوب باشد. باتری بسیار قوی این دستگاه می‌تواند هاوربرد شما را تا ۶ ساعت بدون وقفه پیش ببرد. به‌یاد داشته باشید که این باتری قوی در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود و به علت داشتن وزن کم توانسته است در بین دستگاه‌های محبوب قرار بگیرد چرا که حمل و نقل آن آسان است.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: thisbesthoverboard