قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان در سال ۲۰۱۹

قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان

اسکوترهای برقی می توانند خیلی گران قیمت باشند، حتی قیمت فروش خرده آن ها می تواند به بیش از ۱۰۰۰ دلار نیز برسد. خوشبختانه، تعدادی زیادی از تولیدکنندگان اسکوترهای برقی ارزان قیمت نیز تولید می کنند که با قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان در حدود چند صد دلار به قروش می رسد. مانند بسیاری از چیزهای دیگر شما به میزانی که پرداخت می کنید، امکانات دریافت می کنید. پس ممکن است برخی از ویژگی های لوکس اسکوترهای برقی گران قیمت را نداشته باشید. اما اگر شما در استفاده از اسکوتر برقی تازه کار هستید یا بودجه محدودی دارید، این اسکوترهای ارزان قیمت می توانند خرید یا هدیه مناسبی برای تازه کاران باشند. شما همواره می توانید مدل های جدید تری را برای استفاده خریداری کنید.

به دلیل اینکه ملزومات ایمنی جدید برای فروش اسکوترهای برقی در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۶ اجرایی شده است، اکنون به ندرت می توان اسکوتر برقی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار پیدا کرد. در عوض، مدل هایی با قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان دستگاه هایی هستند که زیر ۲۰۰ دلار قیمت دارند. اگر شما دستگاهی زیر ۱۵۰ دلار پیدا کردید، مطمئناً گزینه مناسبی است. بسیاری از اسکوترهای برقی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارند، اما با رقابتی شدن بازار اکنون اسکوتر های برقی ارزان قیمت تری زیر ۱۵۰ دلار وجود دارد. این واقعیت را هنگام جستجو برای اسکوترهای برقی ارزان قیمت به یاد داشته باشید. قیمت های آنلاین به طور مداوم نوسان می کنند، بنابراین چک کردن همه گزینه ها کار معقولی است. در کشور ما ایران این مشکل با وضوح بیشتری به دلیل نوسانات قیمت ارز قابل مشاهده است

نمودار مقایسه ما را بررسی کرده و پس از آن بخش بعدی را مطالعه نمایید.

نمودار مقایسه قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان

نمودار مقایسه ای ما را برای اسکوترهای ارزان قیمت ببینید. اگر به دنبال مطالعه عمیق تر در خصوص هر مدل هستید می توانید توضیحات برخی از آن ها را در زیر مطالعه نمایید.

نامعکسامتیازاندازه چرخامکانات
Swagtron Swagboard Twist۴ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت. چراغ های LED، خود بالانس
GOTRAX SRX۴.۵ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت. اسپیکر بلوتوثی، چراغ های جلو و چرخ LED
Cho 4.5۳.۵ از ۵۴.۵ اینچحداکثر مسافت: ۹ کیلومتر. حداکثر سرعت: ۸ کیلومتر بر ساعت. چراغ های LED. ضد آب
XPRIT۴ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۹ کیلومتر بر ساعت، گواهی نامه ایمنی، اسپیکرهای بلوتوثی
Hoverheart۴ از ۵۶.۵ اینچحداکثر سرعت: ۱۲ کیلومتر بر ساعت، اسپیکرهای بلوتوثی، چراغ های LED، ۲-۳ ساعت شارژ

مرور برخی از ارزان ترین اسکوتر های برقی

Swagtron Swagboard Twist

تعداد زیادی از اسکوترهای برقی موجود در بازار از شرکت های چینی بدون نام هستند، اما Swagtron از ابتدا در این بازار حضور داشته و یکی از بهترین برندهای اسکوترهای برقی است. مدل Swagboard Twist آنها ارزان قیمت ترین اسکوتر برقی است که با اندازه و قیمت مناسب برای کودکان، جوانان و افراد بالغ تازه کار می باشد. این دستگاه دارای همه امکانات پایه است: چراغ های جلوی LED برای رانندگی در شب، چرخ های پلاستیکی ۶.۵ اینچی و یک باتری بدون لیتیوم ایمن که توسط یک محافظ حفاظت می شود. این طراحی بهترین استفاده را برای پیاده رو ها و خیابان ها است، اما به دلیل مقاومت آن در برابر آب شما لازم نیست نگران به آب افتادگی های اتفاقی یا عبور از چاله های آب باشید.

اسکوتر خیلی ارزان

برای کسانی که به تازگی شروع به راندن اسکوتر کرده اند، این دستگاه یک دستگاه ایده آل است. این دستگاه خودبالانس بوده و زمانی که شما دور می زنید، بدون از دست دادن تعادل یا افتادن به شما عکس العمل نشان می دهد. متاسفانه، قیمت پایین این دستگاه باعث حذف برخی از ویژگی های آن که در مدل های بالاتر وجود دارد، شده است. در این دستگاه هیچ برنامه گوشی هوشمند یا اسپیکر بلوتوثی وجود ندارد، اما اگر تنها چیزی که برای شما مهم است یک رانندگی ایمن و ارزان قیمت است که همه خانواده بتوانند آن را تجربه کنند، Swagboard Twist یک انتخاب عالی برای شما است.

۱ سال گارانتی

رنگ های موجود: مشکی، آبی، قرمز

اندازه چرخ: ۶.۵ اینچ

حداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت

حداکثر مسافت: ۸ کیلومتر

بازه وزنی راننده: ۲۰ کیلوگرم تا  ۱۱۳ کیلوگرم

ویژگی های قابل توجه: گواهی نامه UL2272، محافظ باتری بدون لیتیوم، پوشش ضد آب، موتور های دوگانه ۲۵۰ وات، انحراف ۳۰ درجه ای، چراغ های جلو LED، چراغ های هشدار دهنده و چراغ های باتری.

اسکوتر برقیGOTRAX SRX

اگر شما به دنبال قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان می گردید که به شما امکان گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را حین رانندگی بدهد، این مدل Gotrax را امتحان کنید. SRX اسکوتر برقی خیابانی آن ها است که برای رانندگی های روزمره و گشت و گذار در اطراف محل زندگی یا محل تحصیل تان عالی است. چرخ های پلاستیکی ۶.۵ اینچی مستحکم آن، این دستگاه را تبدیل به یک اسکوتر خودبالانس برای همه اعضای خانواده کرده است.

قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان

تازه کاران از ویژگی خود بالانسی این دستگاه که به آن ها در حفظ تعادل هنگام رانندگی کمک می کند، بهره خواهند برد. به لطف چراغ های LED رنگی چرخ ها و چراغ های جلو LED  این دستگاه، هنگام عبور از کنارشان متوجه شما خواهند شد. علاوه بر این، پخش موسیقی مورد علاقه شما از اسپیکرهای بلوتوثی این دستگاه نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. SRX همه ویژگی هایی را که شما از یک اسکوتر برقی انتظار دارید را دارا می باشد.

رنگ های موجود: سرمه ای، مشکی، آبی، زرد

اندازه چرخ ها: ۶.۵ اینچ

حداکثر سرعت: ۱۱ کیلومتر بر ساعت

حداکثر مسافت: ۹.۶ کیلومتر

بازه وزنی راننده: تا ۱۰۰ کیلوگرم

زمان شارژ: ۳.۵ ساعت

ویژگی های قابل توجه: گواهی نامه ایمنی UL 2272، خود بالانس، اسپیکرهای بلوتوثی، چراغ های رنگی LED چرخ ها  و چراغ های LED جلو.

چناچه تمایل داشته باشید تا قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان را با سایر سایت ها مقایسه کنید، می توانید به بخش فروشگاه ما مراجعه کنید. تمام محصولات ما دارای گواهی نامه معتبر پارسیان است و شما می توانید تا ۷ روز اقدام به تعویض اسکوتر خود در صورت عدم رضایت بکنید.

قیمت اسکوتر برقی خیلی ارزان ما را با سایر سایت های رقیب مقایسه کنید، به راحتی خواهید دریافت که حداقل ۱۵درصد قیمت ها، در مقایسه به سایر سایت ها مانند دیجی کالا، تفاوت دارند.

منبع:  hoverboardsrock