مهم‌ترین نکات درباره تعمیر هاوربرد

تعمیر هاوربرد

بهترین جای ممکن برای تعمیر هاوربرد آسیب‌دیده‌ی شما کجاست؟

آیا اسکوتر برقی شما مشکلی دارد که شما به تنهایی از عهده‌ی حل آن مشکل بر نمی‌آیید؟ ما در این قسمت سعی خواهیم کرد درباره کارخانه‌های سازنده و مشکلات احتمالی و همین طور راه‌حل‌های مناسب برای آن‌ها، به شما اطلاعات مفیدی بدهیم، تا بتوانید در صورت بروز مشکل با بهترین و کوتاه‌ترین راه ممکن از عهده‌ی حل آن مشکل بربیایید. شما می‌توانید با هزینه‌ی بسیار پایین و همین طور صرف زمان کمتر به اسکوتر برقی سالم خود برسید.

امروزه هاوربردها جالب‌ترین و جذاب‌ترین وسایل نقلیه‌ی مدرن هستند. تقریباً یک دهه پیش از این بود که عموماً تمام بچه‌ها رویای داشتن یک اسکیت‌برد برقی را در سر می‌پروراندند. اما امروزه آمریکا و کانادا از کشورهایی هستند که در آن کودکان، نوجوانان و و حتی بزرگسالان بیشترین درصد استفاده از هاوربردها و یا انواع اسکوترهای برقی را دارند. اما سوال اساسی اینجا است که آیا در صورت بروز مشکلات کوچک و فنی برای هاوربردها، این مصرف‌کنندگان که تعدادشان کم هم نیست، باید برای تعمیر و یا تعویض قطعات مورد نیاز به کجا مراجعه کنند. شاید شما از آن دسته آدم‌هایی باشید که با بروز هر مشکل سعی می‌کنند تا خودشان دست به کار شوند و یا ترجیح می‌دهند، با تعدادی از دوستان‌شان مشورت کنند. و یا اینکه شاید سعی می‌کنید اسکوتر برقی خود را به کارخانه‌ی تولید کننده‌ی آن بفرستید، اما باید به شما بگویم، هنوز راه حل درست را پیدا نکرده‌اید. در ادامه تجربه یکی از استفاده کنندگان از هاوربرد در اروپا، تجربه خود را بدین گونه بیان می‌کند. در حدود دو سال است که من برای کارهای شخصی‌ام از جمله رفتن به سر کار و یا تمام کارهای داخل شهری سعی می‌کنم از اسکوتر برقی استفاده کنم، که این شامل ۸۰ درصد از سفرهای درون شهری من می‌شود. تقریبا هیچ روزی را در طول این دو سال به یاد نمی‌آورم که من بدون اسکوتر برقی جایی رفته باشم. طبیعی است با داشتن این همه تجربه از استفاده از هاربردها، تقریباً چیزهای زیادی راجع به مشکلات احتمالی بیرونی و داخلی دستگاه یاد گرفتم.

مشکلات تعمیر هاوربرد من از جایی شروع شد که بعد از وارد شدن چند ضربه ناخواسته به اسکوتر برقی این وسیله هر از گاه شروع به خاموش کردن خود کرد، از آنجا بود که تصمیم گرفتم از دوستانم برای تعمیر کمک بگیرم، اما متوجه شدم که بدون کمک حرفه‌ای نمی‌توانم کاری انجام دهم. در فکر این بودم که بتوانم هاوربرد خود را به یک مرکز تعمیر حرفه‌ای ببرم، اما چیز بدتری اتفاق افتاد، یک روز به خانه برگشتم و دیدم پسر ۴ ساله‌ام در کنار هاوربرد ایستاده است. در حالی که هاوربرد نگون بخت به دو تکه‌ی جدا از هم شده بود. دیگر مطمئن بودم که تعمیر هاوربرد کار من نیست.

تعمیر هاوربرد

آیا تعمیر هاوربرد در خانه یا به صورت شخصی کار درستی است؟

برای یک مصرف کننده‌ی معمولی پیدا کردن بهترین فروشگاه برای تعمیر هاوربرد می‌تواند کمی سخت باشد، با توجه به اینکه انواع هاوربردهای زیادی در حال حاضر در بازار وجود دارند تعمیر و یا تعویض قطعات بصورت حرفه‌ای، می‌تواند برای هر برند متفاوت باشد. به‌یاد داشته باشید که اگر کسی می‌تواند یک مدل خاص از اسکوتر برقی را تعمیر کند، این به معنی این نیست که می‌تواند تمامی انواع و برندهای آن را هم تعمیر کند. همان‌طور که گفتیم کارخانه‌های سازنده‌ی متفاوت بسیاری با طراحی‌ها و فناوری‌ و یا سیستم‌های کامپیوتری متفاوت وجود دارد. توصیه‌ی ما به شما این است که در ابتدا با دقت راهنمای کاربری موجود در هنگام خرید را مطالعه کنید و مراحل گام به گام آن را به کمک اینترنت و استفاده از دانش شبکه‌ای برای رسیدن به مشکل واقعی دنبال کنید. با توجه به‌تجربه‌ی شخصی خویش باید به‌شما بگویم متاسفانه من هرگز متوجه نشدم که دستکاری و سعی در تعمیر شخصی باعث آسیب رساندن بیشتر من به هاوربرد گردید.

چرا ما باید برای تعمیر هاوربرد از کمک‌های حرفه ای و یا فروشگاه‌های مخصوص استفاده کنیم؟

در اینجا ما سعی می‌کنیم برخی از مزایای گرفتن کمک حرفه‌ای برای تعمیر هاوربرد را به شما گوشزد کنیم. همان طور که قبلا اشاره کردیم تعمیر شخصی یک هاوربرد می‌تواند بیشتر از اینکه به شما کمک کند به دستگاه آسیب بیشتری وارد کند و یا حتی به طور کلی آن را از کار بیندازد. هنگامی که هاوربرد شما دارای مشکلات داخلی و یا نرم افزاری می‌شود مهم است که به‌دنبال یک کمک حرفه‌ای باشید، آن‌ها دارای تخصص مناسب برای بازسازی اسکوتر برقی شما هستند و مطمئن باشید خیلی بیشتر از شما می‌توانند به دستگاه‌تان کمک کنند. اغلب کارخانه‌های سازنده‌ی اسکوترهای برقی سعی می‌کنند تا خدمات جانبی حرفه‌ای ارائه کنند. تا بدین ترتیب بتوانند رضایت مشتری را در تمام طول زمان مصرف جلب کنند. کارشناسان و افراد متخصص به‌راحتی می‌توانند مشکل و محل بروز مشکل را شناسایی کنند و در نتیجه شما زمان کمتری را صرف تعمیر هاوربرد خود خواهید کرد. بعد از تشخیص درست مشکل، نوبت به‌رفع آن مشکل می‌رسد. به‌یاد داشته باشید شما همیشه در خانه از وسایل تعمیر و یا قطعات جانبی درست برخوردار نیستید، بنابراین ما به‌شما توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی برای تعمیر هاوربرد خود سعی کنید آن را به یک مرکز تخصصی ببرید و در نتیجه در کمترین زمان ممکن با بهترین نتیجه، به‌هاوربرد سالم خود برسید.

در چه مواقعی باید هاوربرد را به تعمیرگاه برد و نیاز به تعمیر هاوربرد است؟

۱.  هاوربرد شما در ایجاد تعادل دچار مشکل می‌شود.

۲. چراغ هشدار چشمک‌زن روی هاوربرد روشن و خاموش می‌شود.

۳.  هاوربرد شارژ نمی‌شود. برای مثال چراغ سبز که نشانگر شارژ کامل باتری روشن است اما در حالی‌که هاوربرد روشن نمی‌گردد.

۴.  هاوربرد روشن نمی‌شود.

۵. هاوربرد خاموش نمی‌شود.

۶.  چراغ‌های ال‌ای‌دی هاوربرد شکسته است.

۷. بدنه‌ی هاوربرد شکسته است.

۸. نور آبی روی دستگاه روشن نمی‌شود.

۹.  هاوربرد شارژ را نگه نمی‌دارد و خیلی زود دشارژ می‌گردد.

۱۰. هاوربرد دچار ضربه‌های ناگهانی و یا پرش‌های کوچک می‌شود.

۱۱.  قسمت نرم افزاری هاوربرد به درستی دستورات را تشخیص نمی‌دهد. در نتیجه در هنگام راندن دچار مشکل می‌شود.

۱۲. هاوربرد در هوای مرطوب و یا در فضای خیس دچار مشکل می‌شود.

۱۳. هاوربرد به درستی دستورات را درک نمی‌کند.

۱۴. در قسمت بدنه و یا پدال‌ها دچار آسیب شده است

۱۵.  صفحه‌ی اصلی که پاها روی آن قرار می‌گیرند شکسته است.

۱۶.  باتری و قسمت موتور آن به شدت داغ می‌شود و این گرما بر روی کارکرد هاوربرد تاثیر می‌گذارد.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.