پر فروش‌ترین اسکوتر برقی

پر فروش‌ترین اسکوتر برقی

شاید باید قبول کرد که سایت آمازون یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های محبوبیت برای یک آیتم مانند اسکوتر برقی می‌تواند باشد. از آنجایی که ای وب‌سایت به یک فروشگاه معتبر و همین‌طور میزان مخاطبانش بسیار زیاد است، می‌تواند نشان دهد که یک بازار بزرگ برای فروش است. به‌ همین دلیل می‌توان برای لیست فروش و یا پر بازدید کننده‌ترین سایت‌ها و یا پر فروش‌ترین اسکوترهای برقی روی این سایت حساب کرد. در اینجا ما سعی می‌کنیم از لیست به‌ روز شده‌ی این سایت، پر فروش‌ترین اسکوتر برقی در بازار را به ‌شما معرفی کنیم.

۱. اسکوتر برقی Swagtron T1

Swagtron T1 در حال حاضر پر فروش‌ترین اسکوتر برقی موجود در سایت آمازون است. یک نام تجاری و یک برند بسیار عالی با محبوبیت و کیفیت بالا که به ‌خاطر داشتن قیمت‌های مناسب توانسته است جایگاه بسیار بزرگی در لیست پر فروش‌ترین اسکوتر برقی به‌ خود اختصاص دهد. از جمله ویژگی‌های بسیار محبوب و قابل توجه آن داشتن باتری بسیار خوب و همین‌طور گواهی‌نامه‌ی ایمنی بین المللی  UL2272 می باشد.

بیشتر شهرت برند Swagtron به ‌خاطر تولید اسکوترهای برقی حجیم و بسیار با دوامش می‌باشد که محبوبیت‌ آن بیشتر در میان جوانان است تا دیگر گروه‌های سنی. کمپانی سازنده‌ این ضمانت را می‌دهد که محصولاتش بسیار مقاوم و بادوام باشند؛ که مهم‌ترین دلیل سنگین‌تر بودن محصولاتش نیز همین مسئله است. مدل Swagtron T1 پر فروش‌ترین محصول این کمپانی می‌باشد که سرعتی معادل ۱۴ کیلومتر بر ساعت و عمر باتری در حدود ۳ ساعت دارد. این مدل دارای اسپیکرهای بلوتوث نیست، چنانچه کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید، می‌توانید مدل T3 آن را انتخاب کنید که همان توانایی‌ها را به‌علاوه اسپیکر بلوتوثی ارائه می‌دهد.

متاسفانه به‌علت آتش‌سوزی‌هایی که توسط جنس‌های بد و  چینی ساخته شده در زمان‌های گذشته اتفاق افتاده است. گواهی‌‎نامه‌ی UL2272  برای صدور طراحی شد تا اطمینان حاصل شود که مخازن جدید محافظت شده هستند؛ حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ Swagtron T1 برای اولین بار توانست این گواهی‌نامه را بگیرد.

یک آزمایش فوق استاندارد برای هاوربردها طراحی شده است تا کیفیت و کارهای اجرایی آن توسعه یابد، و بعد از آن تست‌های مکانیکی، الکتریکی و طبیعی هم آزمایش فوق را تکمیل کرد. تمام این آزمایش‌ها به‌ این منظور انجام شد که ثابت شود هاوربرد بخش‌های کیفیتی خود را به ‌گونه‌ای تجهیز کرده که هیچ تهدیدی مبنی بر احتمال تقلبی بودن باطری و یا داغ کردن خود دستگاه وجود ندارد. بدیهی است که Swagtron T1 از پس تمام این آزمایش‌ها برآمد و برای اولین بار بود که یک هاوربرد گواهی‌نامه‌ای مثل این دریافت می‌کرد. این باعث برتری این وسیله ما بین بقیه‌ی محصولات مشابه و رقیب بود.

Swagtron T1  دارای یک سیستم منحصر به فرد به نام “SentryShield Battery System” می‌باشد. این سیستم برای از بین بردن افت باتری در هنگام ورود ناگهانی گرد و غبار و ضربات ناشی از آن است. کار این سیستم به این گونه است که در هنگام تشخیص پایین بودن باتری، با صدای بوق هاوربرد شما را مطلع می‌کند و باعث محدود کردن و پایین کشیدن سرعت بالای هاوربرد می‌شود و اگر شما به رانندگی با آن ادامه دهید، توقف خود به ‌خود وسیله بسیار ناگهانی و با ضربه نخواهد بود. این امکان واقعاً مفید و مقبولی است که می‌تواند به راحتی جلوی بسیاری از زمین خوردن‌ها و یا افتادن‌ها را بگیرد. هیچ کس نمی‌تواند از لحاظ امنیتی این وسیله را زیر سوال ببرد.

دارای یک سبک آموزش است، که کاربرانش را قادر می‌سازد تا سواری آهسته را تجربه کنند و این باعث افزایش اعتماد به‌ نفس آنها برای سواری‌های با سرعت بالاتر هم می‌شود

وزن شما دیگر یک محدودیت به حساب نمی‌آید. این وسیله وزنی مابین ۲۰ کیلوگرم تا مرز حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند

حداکثر سرعتش ۱۳ کیلومتر بر ساعت است، همان‌ طور که می‌دانید از دید ما سرعت بسیار خوبی است، با این حال این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا این سرعت برای شما مناسب است یا نه.

بنابراین با بررسی Swagtron T1 به این نتیجه می‌رسیم که این اسکوتر دو چرخ در مقابل Swagway اصلی پیشرفت قابل توجهی داشته است. در حال حاضر کاربران از سواری امن و راحت Swagtron T1  ، تمجید می‌کنند و این بازخورد ثابت می‌کند کهT1 انتخاب معقول‌تری است.

اگر هم امکانات بیشتر و اضافی می‌خواهید، برای مثال به بلندگوهای بلوتوث دار نیاز دارید، شاید هم باید دنبال منابع دیگری مثل T3 باشید. ارسال از طریق UL برای swagtron امکان پشتیبانی قابل توجهی در مقابل رقبا می‌دهد و بصورت عمده از امنیت بالای وسیله صحبت می‌کند.

اسکوتر برقی Swagtron T1

۲. اسکوتر برقی Razor Hovertrax 2.0

می‌شود گفت بیشتر برای کودکان مناسب است. به‌ علت امنیت بالا و زیبایی خاص آن در لیست پر فروش‌ترین اسکوتر برقی در سایت آمازون قرار گرفته است. یک نام مورد اعتماد شما که خیلی قبل‌تر از آنکه هاوربردها به وسیله‌های شناخته شده‌ی بازار تبدیل شوند، مورد استفاده‌ی مردم بودند. حالا آن اسم آشنا برگشته است، اما با امکانات هوشمند بیشتری مثل حفظ تعادل بهتر و داشتن بالاترین درصد امنیت که یک کارخانه‌ی اسکوتر برقی استاندارد می‌تواند به ‌شما ارائه دهد. این سیستم هوشمند با تکنولوژی Everbalance تجهیز شده است که باعث رانندگی راحت‌تر و آرام‌تر در فضای بیرونی و داخلی می‌شود. این اسکوتر برقی همین‌طور امکان ایجاد تعادل خود را دارد که برای تازه‌کارها و کودکان یک ویژگی عالی محسوب می‌شود.

از نمای بیرونی Razer Hovertrax جذاب و آینده‌دار است، و به نظر می‌رسد از لحاظ مکانیکی هم حرف برای گفتن زیاد دارد. هم‌چنین این وسیله چراغ‌های روشنی برای راهنمایی شما در هنگام شب هم دارد، در ضمن می‌توانید با داشتن محافظ های فلزی بزرگ در راس‌های چرخ‌ها از امنیت خود در هنگام برخوردهای محکم مطمئن باشید. سرعتی بالغ بر ۱۳ کیلومتر بر ساعت دارد. که با یک ساعت شارژ می‌تواند به صورت کامل آماده‌ی استفاده باشد.

یک اسکوتر برقی هوشمند با تکنولوژی حفظ تعادل بالا و مناسب برای شما. شما می‌توانید در هر محیطی از جمله گل ولای، مناطق شنی و ساحلی، جاده‌های اطراف شهر، زمین‌های ناهموار و غیره سواری کنید. تنظیم سطح خودکار یکی از آپشن‌های مهم این وسیله است. دستورالعمل ساده‌ی آن باعث می‌شود شما به راحتی و خیلی زود طرز کار با آن را یاد بگیرید، با توجه به همین امر می‌تواند یک انتخاب خوب برای کودکان، نوجوانان و افراد تازه کار باشد. این هاوربرد ارزان یکی از پر فروش‌ترین اسکوتر برقی موجود در بازار است که با یک‌بار رانندگی معتادش می‌شوید. با داشتن این وسیله دیگر فرزند شما علاقه‌ای به بازی در محیط های بسته نخواهد داشت. آن را بخرید و از تکنولوژی بالا و قدرت حفظ تعادل خوبش و همین‌طور از ضربه‌گیرهای قوی آن لذت ببرید. دارای چراغ‌های ال ای دی، ضربه گیر، مانیتور نشان دهنده‌ی وضعیت باتری و از عملکرد ساده و سریع آن بهره‌مند شوید. Razor Hovertrax 2.0 با عملکرد فوق العاده‌اش منتظر شماست تا با دیواره‌ی زیبای پلیمری‌اش که در مقابل آتش و انفجار هم مقاوم است شما را به سفرهای کوتاه ببرد. در قسمت جلویی آن حفاظ کاملی برای پای شما موجود است. این باعث می‌شود احتمال ضربه و زخم در هنگام رانندگی به حداقل برسد. تحمل وزن ۱۱۰ کیلوگرم با قدرت موتور ۳۵۰ وات که نشان دهنده‌ی ویژگی‌های متقاعد کننده‌ی آن برای خرید می‌باشد.

اسکوتر برقی Razor Hovertrax 2.0

۳. اسکوتر برقی EPIKGO

با قدرت بسیار بالا و توانایی رانندگی در جاده‌های ناهموار به‌ سرعت جای خود را در لیست پر فروش‌ترین اسکوتر برقی در سایت آمازون باز می‌کند. در حال حاضر در سه نوع متفاوت این نوع از اسکوترهای برقی به ‌بازار عرضه شده‌اند که به ‌ترتیب شامل موارد زیر هستند:

الف. پر فروش‌ترین اسکوتر برقی EPIKGO Premier

اولین مورد مربوط به لیست پر فروش‌ترین اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۸ مربوط به این اسکوتر زیبا و حرفه‌ای است. یکی از آن اسکوترهایی است که از زمان تولیدش با تبلیغات فراوانی وارد بازار شده است. این اسکوترهای برقی در رده سیلیکون تولید شده‌اند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که با یک اسکوتر برقی هوشمند با یک تکنولوژی بسیار بالا روبرو هستیم و احتمالاً همان چیزی است که شما از آن انتظار دارید. البته احتمال اینکه از انتظار شما فراتر باشد هم زیاد است.

شما اینجا با یک قدرت ۸۰۰ واتی روبرو هستید که از دو موتور مجزا ۴۰۰ واتی به هم متصل می‌شود. این موتورها دارای قدرت بسیار زیادی هستند و این به این معنی است که شما می‌توانید تا فاصله ۱۷ کیلومتر را  بدون نیاز به شارژ باتری پیش بروید. قابلیت‌های جاده‌‌ای آن با توجه به اینکه طراحیEPIKGO Premier مخصوص حرکت در دامنه‌ها و سطوح شیب‌دار است افزایش می‌یابد، که می‌تواند از سطوحی با شیب ۱۸ درجه هم بالا برود.

کیفیت بالای ساخت و دوام زیاد آن هم می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که شما را وادار به انتخاب کند. EPIKGO Premier ضد آب است و بر روی انواع سطوح مختلف آزمایش شده است بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید که به راحتی می‌توانید در میان چمن، شن، حتی ماسه و یا گل با اسکوتر برقی هوشمند خود به راحتی حرکت کنید. واقعیت این است که سطح بیرونی این اسکوتر برقی بسیار مقاوم است و چرخ‌های هشت و نیم اینچی آن به شما کمک می‌کند در تمامی سطوح و زاویه‌ها به راحتی حرکت کنید.

اسکوتر برقی EPIKGO

ب. اسکوتر برقی  EPIKGO Sport

دومین مورد از پر فروش‌ترین اسکوتر برقی از این خانواده، مربوط به‌اسکوتر EPIKGO Sport می‌باشد؛ که یکی از گزینه‌های محدود تولید شده در کارخانه EPIKGO می‌باشد که تفاوت‌های ظریفی با برادر خود که در گزینه اول به آن اشاره کردیم دارد. مدل‌های اسپورت انعطاف پذیری بیشتری دارند و تقریباً برای سرعت‌های بالا طراحی شده‌اند. تفاوت اصلی این اسکوتر برقی با مدل قبلی در طراحی تایر آن است که تایر این نوع بزرگ‌تر از قبلی و دارای سطح ناهموار‌تری نسبت به آن است.

EPIKGO Sport و Premier به‌طور تقریبی دقیقاً شبیه هم هستند که EPIKGO Premier  در مقابل شرایط سخت مانند زمین‌های ناهموار و همین‌طور بالا رفتن میزان سرعت کمی بهتر از نوع قبلی خود است و گرنه موتورها و قدرت آن‌ها یکسان است. تنها چیز تعجب‌آور تفاوت قیمت این دو وسیله‌ی نقلیه است. نوع اسپرت اپیکو نسبت به نوع قبلی خود بسیار ارزان‌تر است. با اشاره به تفاوت‌های اندک آن‌ها دیگر این مشتری است که ترجیح بدهد کدام مدل را خریداری کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر ترجیح می‌دهید در سطوحی مانند شن، ماسه، سطوح خیس و یا ناهموار از اسکوتر برقی خود استفاده کنید نوع اول را خریداری کنید. به احتمال بسیار زیاد امن‌تر هم خواهد بود، اما اگر می‌خواهید در جاده‌های هموار و زمین‌هایی مانند پارک و سطوح معمولی رانندگی کنید به شما EPIKGO Sport را پیشنهاد می‌کنیم.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع: hoverboardlab