بعضی از خرده‌فروشان بزرگ مانند سایت آمازون، در حال حاضر مجموعه‌ی قبلی از اسکوترهای برقی را در انبار خود دارند تا آن‌ها را در لیست انتظار آزمایشگاه‌های خود جهت ایمنی قرار دهند، به ‌این آزمایشگاه‌ها در زبان انگلیسی Underwriters Laboratories  گفته می‌شود که آن را با نام مخفف UL می‌شناسیم. UL در واقع یک آزمایشگاه علمی است که مستقل با آزمایشگاه‌های علمی دیگر است و فقط برای اقدامات ایمنی در محصولات مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از آنکه کمیته‌ی ایمنی ایالات متحده‌ی آمریکا در مورد استفاده بیش از حد و چشم‌گیر جوانان از اسکوترهای برقی دچار نگرانی‌هایی شد، کمیته‌ای را تشکیل داد تا بتواند از طریق آن ایمنی کالاهای مصرفی موجود در ایالت متحده‌ی آمریکا را تامین کند، که در واقع این یک قانون اجباری جدید برای ایمنی همه‌ی تولیدکنندگان اسکوترهای برقی و هم‌چنین خرده فروشان و توزیع کنندگان آن‌ها را شامل می‌شود. به ‌خاطر وجود همین گواهینامه‌ی ایمنی بود که اسکوترهای برقی ارزان قیمتی که گواهی‌نامه اسکوتر برقی معتبر نداشتنداز سایت آمازون جمع‌آوری شد و به ‌انبارها فرستاده شد تا بتوانند بعد از گذشتن از آزمایشات ایمنی معتبر دوباره وارد بازار شوند. اما در صورت نداشتن ایمنی لازم به ‌احتمال زیاد آن‌ها به‌ کارخانه‌های سازنده‌ی خود بازگردانده می‌شوند. آزمایش‌های ایمنی جدید اکنون فقط برای انجام روش‌های سفارشی برای آزمایش‌های خاصی هستند تا بتوانند یکی از بهترین اسکوترهای برقی موجود را به‌ بازار ارائه دهند. این آزمایشات تقریباً می‌توانند تمام چیزهای موجود در یک اسکوتر برقی را تحت پوشش قرار دهند که در نتیجه می‌تواند یک اسکوتر برقی کاملاً استاندارد را به‌ بازار و به ‌دست مصرف‌کننده برساند.

چگونه بتوانیم یک اسکوتر برقی اصل را از نمونه‌ی جعلی آن تشخیص دهیم؟

گواهی‌نامه‌ی استاندارد فوق در حقیقت قصد دارد تمامی اسکوترهای برقی موجود در بازار، اعم از گران قیمت و ارزان قیمت را تحت آزمایش خود قرار دهد، این آزمایش می‌تواند در سطح کلی شامل همه‌ی موارد از جمله آزمایش سوئیچ‌ها، موتورها، مواد عایق استفاده شده در بدنه و هم‌چنین باتری سلولی، شارژر باتری، محل نصب باتری و همین‌طور کلیه مدارها و سیم کشی‌های داخلی دستگاه را مورد آزمایش خود قرار دهد. بعد از انجام تمام این مراحل می‌توان مطمئن شد که آزمایش جامعی از ایمنی از کوچک به بزرگ در تمام ابعاد این دستگاه انجام شده است. بنا به ‌تصویب اداره‌ی استاندارد ایالت متحده‌ی آمریکا تمام اسکوترهای برقی که در این کشور فروخته خواهد شد باید برچسب ایمنی UL را در بسته بندی خود داشته باشند، در نتیجه مصرف کنندگان قادر خواهند بود که بدانند محصولاتی که در حال خرید آن هستند در واقع برای آن‌ها و خانواده‌ی ایشان امن است. تمامی هاوربردها و یا اسکوترهای برقی تولید شده از این به ‌بعد هم شامل شرایط گواهی‌نامه‌ی اسکوتر برقی و مقررات ارائه شده توسط این اداره خواهند بود.

در مورد اسکوترهای برقی ارزان قیمت می‌توان امیدوار بود که این گواهی‌نامه اسکوتر برقی قادر باشد آن‌ها را از خطر داغ شدن آتش سوزی و انفجار دور کند. در گواهی‌نامه اسکوتر برقی جدید اقداماتی از لحاظ ایمنی وضع شده است که در نهایت زندگی را برای همه‌ی مردم آسان‌تر می‌کند و توسط آن مشخص می‌شود کدام برندها و نام‌های تجاری از هاوربردها برای ما و کودکان‌مان ایمن هستند و کدام یک از موارد را نباید خریداری کرد.

حکم نهایی گواهی‌نامه اسکوتر برقی

علیرغم تمام این واقعیت‌ها، ما هنوز هم باید هوشیار باشیم و باید بتوانیم نوع جعلی این محصولات را از نوع اصلی آن تشخیص دهیم. به ‌رغم تمام این اقدامات امنیتی هم‌چنان کارخانه‌هایی هستند که به ‌صورت غیر قانونی اقدام به‌ فروش محصولات جعلی می‌کنند. متاسفانه در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از محصولات جعلی با تجربه‌های نزدیک به‌ واقعیت در حال افزایش و فروش هستند. ما سعی می‌کنیم به ‌شما دستورالعمل‌هایی را ارائه دهیم که با توجه به ‌آن‌ها بتوانید محصولات تقلبی را از محصولات واقعی تشخیص دهید. اما ما هم‌چنان به ‌این موضوع تأکید داریم که وجود گواهی‌نامه اسکوتر برقی بین المللی ایمنی که در بالا به ‌آن اشاره کردیم می‌تواند یکی از موارد مهمی باشد که شما را از خرید اجناس خطرناک و جعلی به ‌دور نگه دارد. به‌ شما توصیه می‌کنیم در هنگام  خرید اسکوتر برقی از مغازه‌های معتبر برای وب‌سایت‌های مشهور مانند تهران اسکوتر خریداری کنید. اطمینان حاصل کنید که آن‌ها در جعبه‌ها و بسته بندی‌های مهر و موم شده و استاندارد با لوگوی شرکت اصلی و توسط افراد واقعی به ‌شما تحویل داده می‌شود. موضوع ایمنی همیشه باید اولین نگرانی شما در امر خرید یک اسکوتر برقی باشد. تنها به‌ شما توصیه می‌کنیم زمانی سوار یک اسکوتر برقی شوید که از اصل بودن آن و ایمنی آن مطمئن شده باشید.

در زیر نگاهی به‌ب هترین اسکوترهای موجود در بازار در سال ۲۰۱۸ می‌اندازیم. محصولاتی که در پایین به ‌شما معرفی می‌کنیم از میان ۱۰۰ محصول مقایسه شده انتخاب شده‌اند. تمام اسکوترهای برقی که در زیر به ‌شما معرفی می‌کنیم دارای گواهی‌نامه اسکوتر برقی معتبر و همین‌طور لوازم جانبی اضافی هستند. ما سعی داریم از لوازم برقی جانبی آن‌ها هم برای شما اطلاعاتی اضافه بدهیم.

Swagtron T 580

یک اسکوتر برقی ارزان بسیار و با حال است. ما مطمئنیم که شما عاشق این وسیله‌ی نقلیه خواهید شد. بنابراین براساس تجربه می‌توانیم اشاره کنیم که  دختران عاشق این اسکوتربرقی می‌شوند و می‌توانند به‌ همراه آن اوقات بسیار خوبی را سپری ‌کنند. این اسکوتر برقی به ‌فرزندان یاد می‌دهد که چگونه در زندگی تعادل خود را حفظ کنند و به‌‌ قوانین و مرزهای موجود احترام بگذارند. به ‌عبارت دیگر کودکان یاد می‌گیرند که به ‌‌قوانین راهنمایی و رانندگی موجود احترام بگذارند و در صورت نیاز کمتر از سرعت دلخواه خود حرکت کنند.

اسکوتر برقی Swagtron T 580  قادر است حتی در سطوح ناهموار و از میان سبزه‌ها و چمن‌ها عبور کند. باتری قوی آن ظرف کمتر از دو ساعت شارژ می‌شود و می‌تواند تا ۱۲ کیلومتر بدون توقف برای شما کار کند. این نوع اسکوتر برقی ارزان دارای لاستیک‌های بسیار قوی و بادوام است و در هنگام سواری می‌تواند جلوی لرزش‌های اضافی را بگیرد. همین‌طور تولید میزان آلودگی آن صفر است. بنابراین باید بگوییم با یک اسکوتر برقی دوست‌دار محیط‌ زیست نیز طرف هستید.

این اسکوتر برقی جالب، دارای بلوتوث با یک اسپیکر هوشمند خوش کیفیت می‌باشد. یکی از ارزان‌ترین و پرطرفدارترین اسکوترهای برقی موجود در بازار است که قبلاً توسط هزاران کاربر مورد استفاده و تایید قرار گرفته‌اند. شما هنگام خرید این اسکوتر محبوب می‌توانید از داشتن گواهی‌نامه اسکوتر برقی معتبر آن اطمینان داشته باشید.

اسکوتر خود بالانسSwagtron – T580

اسکوتر برقی خود بالانس Hover-1 – Roam

Hover-1 – Roam  یک اسکوتر فوق العاده‌ی برقی و خود بالانس است. یک وسیله‌ی حمل و نقل بسیار مناسب و بادوام که سفری راحت را برای شما تامین می‌کند. هم‌چنین قادر است وزن‌های بالا را تحمل کرده و از سطوحی با زاویه‌های کوچک هم عبور کند. کنترل این وسیله‌ی نقلیه‌ی ایمن راحت است و یادگیری با آن نمی‌تواند زیاد مشکل باشد و نیاز نیست تا زمان زیادی را صرف یادگیری آن بکنید. شما می‌توانید سرعت ۱۶ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت را با این اسکوتر برقی ارزان تجربه کنید. داشتن گواهی‌نامه اسکوتر برقی معتبر یکی از ویژگی‌های ممتاز این اسکوتر برقی است.

اسکوتر برقی خود بالانس – Hover-1- Roam

کیف اسکوتر برقی Micheal Josh Waterproof

یا کیف ضد آب مایکل جاش یکی از بهترین کیف‌های حمل و نقل و نگهداری اسکوترهای برقی در بازار است. با نگهداری اسکوتر برقی خود در این کیف به‌ درد بخور شما می‌توانید این وسیله‌ی نقلیه را از گرد و خاک دور نگه‌دارید.

کیف اسکوتر برقی Micheal Josh Waterproof

آدابتور ۴۲VA 2A

آدابتور Best Hot 42VA 2A Power Adapter، بهترین آداپتور برقی موجود در بازار است که با قدرت ورودی ۵۰ تا ۱۰۰ می‌تواند برای دستگاه شما بسیار مفید باشد. توان خروجی این آداپتور حداکثر ۸۴ وات است.

آدابتور 42VA 2A

علاوه بر این لوازم جانبی، امروزه برچسب‌های بسیار زیبای برای قسمت روی هاوربرد یا اسکوتر برقی شما به ‌بازار آمده است که می‌تواند شما را از مزیت داشتن رنگ‌های متفاوت و متنوع برخوردار کند. طرح‌های موجود روی این برچسب‌ها می‌تواند الگوهای مختلفی داشته باشد که با سلیقه‌های جوانان و افراد مختلف همسو است.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع: bestcheaphoverboards