هنگامی که شما متوجه شدید که باتری هاوربرد شما دیگر نمی‌تواند، دستگاه شما را در زمان مورد نیاز ساپورت و یا شارژ کند، دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما یک شارژر جدید برای اسکوتر برقی خود تهیه کنید. نه ‌تنها برای داشتن یک رانندگی لذت بخش بلکه برای حفظ طول عمر باتری هاوربرد شما که قلب تپنده‌ی اسکوتر برقی هم می‌باشد، لازم است که بهترین شارژر اسکوتر برقی را برای دستگاه خود تهیه کنید.

حتی اگر شما آشنایی زیادی هم با شارژرهای مختلف داشته باشید باز این سوال در ذهن شما ایجاد خواهد شد که مناسب‌ترین شارژری را که می‌توانید برای اسکوتر برقی خود تهیه کنید، کدام است. ما راه حل این مشکل را برای شما آسان‌تر کردیم؛ در این مقاله سعی خواهیم کرد بهترین شارژر اسکوتر برقی را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با استفاده از راهنمایی‌ها و ویژگی‌هایی که ما به ‌شما ارائه می‌دهیم بهترین شارژر اسکوتر برقی را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

قبل از خرید یک شارژر جایگزین برای اسکوتر‌تان، به‌شما پیشنهاد می‌کنیم به‌موارد زیر دقت کنید:

میزان قدرت باتری

ضروری است که مهم‌ترین و اولین چیزی که بررسی می‌کنید، ورودی‌ها و خروجی‌ها باشند. به ‌یاد داشته باشید یکی از مهم‌ترین علت آتش سوزی اسکوترهای برقی در زمان‌های گذشته عدم کیفیت باتری و شارژر آن بود. در حال حاضر اکثر شارژرهای موجود در بازار ۴۲ واتی هستند. اما شارژرهای ۳۶ و ۲۴ واتی هم موجود هستند. بهترین راه برای انتخاب بهترین شارژر اسکوتر برقی تناسب و هماهنگی انرژی و قدرت باتری و شارژر آن می‌باشد.

زمان شارژ

شاید تجربه‌ی سواری با اسکوتر برقی آن قدر هیجان انگیز باشد که شما حتی لحظه‌ای نخواهید برای سوار شدن به ‌آن صبر کنید، اما همیشه به ‌یاد داشته باشید داشتن یک باتری خراب روی اسکوتر برقی می‌تواند شما را به قدری عصبی کند که دیگر نخواهید به‌وسیله‌ی نقلیه‌ی خود نگاه کنید. به ‌شما توصیه می‌کنیم بعد از بررسی شرایط قدرت شارژر، زمان شارژ را هم در نظر بگیرید. بهترین شارژر اسکوتر برقی شارژری می‌باشد که به‌ مدت زمان ۳ تا ۵ ساعت طول مدت شارژ داشته باشد. اما این ارتباط زیادی به ‌کیفیت باتری شما دارد. به ‌طور متوسط زمان شارژ حدود ۳ ساعت است، اما برای برخی از شارژرها این زمان تا ۸ ساعت هم طولانی می‌شود. اما تمام شارژرهایی که مدت زمان طولانی برای شارژ خرج می‌کنند شارژرهای کم‌کیفیت و یا بد نیستند.

 قیمت گذاری

وقتی که شما می‌خواهید برای خود اسکوتر برقی بخرید، احتمالاً نباید به ‌قیمت بالای آن بسیار اهمیت دهید. حقیقت این است که تمام وسایل برقی و الکتریکی حتی ارزان‌ترین آنها هم گران هستند و با توجه به ‌آسیب‌هایی که می‌توانند ببینند و هزینه‌های اضافی که می‌توانند ایجاد کنند، باید سعی کنید قیمت مناسبی را برای خود انتخاب کنید. با این حال حضور بازار بزرگ هاوربردها منجر به‌کاهش قیمت شارژرها شده است. هم اکنون شما می‌توانید یک شارژر با کیفیت بالا را حدود ۱۰ تا ۱۵ دلار تهیه کنید. شما می‌توانید با گردش در سایت‌های مختلف و البته سایت‌های قابل اعتماد شما می‌توانید شارژر‌های بسیار خوبی با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

انواع بهترین شارژر اسکوتر برقی

۱. آداپتور برقی EVAPLUS 42V 2A

این شارژر یکی از پرفروش‌ترین شارژرهای موجود در سایت آمازون می‌باشد. علت پرفروش بودن این شارژر شاید آداپتور برق ۴۲ ولتی آن باشد که می‌تواند برای اکثر هاوربردها قابل استفاده باشد. با طول کابل یک متری که دارای صفحه محافظ هم هست. به‌ طور خلاصه دارای اتصال کوتاه، اضافه بار و سیستم حفاظت از ولتاژ می‌باشد. با قیمت تقریبی ۱۵ دلار شما می‌توانید برای هر نوع اسکوتر برقی و باتری با کیفیت آن از این شارژر استفاده کنید.

نکات قوت

  • لایه‌ی محافظ بسیار قوی
  • زمان شارژ سریع
  • قیمت مناسب
  • کابل نسبتا طولانی

 نکات ضعف

در چندین مورد گرمای بیش از حد در هنگام شارژ شدن گزارش شده است.

شارژر اسکوتر برقی

 ۲. آداپتور برقی Fancy Buying 42V 2A

یکی از بهترین شارژرهای اسکوتر برقی که توانسته است بازار مصرف را به‌دست بگیرد، که در مقایسه با شارژر قبلی که به‌ شما معرفی کردیم، قیمت ارزان‌تری هم دارد. شما می‌توانید با حدود ۱۰ دلار صاحب این شارژر با کیفیت شوید. تولید کنندگان این نوع شارژر اسکوتر برقی ادعا می‌کنند که زمان شارژ بین ۲ تا ۴ ساعت برای این شارژر کافی است. حتی  گزارش‌ها مبنی بر این قضیه است که در مقام مقایسه با سایر شارژرهای اسکوتر برقی، این نوع از شارژرها دوست‌دار محیط زیست اعلام شده‌اند.

نکات قوت

  • ۴ خط محافظتی
  • حداکثر زمان شارژ چهار ساعته
  • صرفه جویی در انرژی

نکات ضعف

جهانی نیست

شارژر اسکوتر

۳. شارژر لتیومی LotFancy 36V 1A

با وجود داشتن یک خروجی ۳۶ واتی باز هم ما این شارژر را به ‌عنوان یکی از انواع بهترین شارژر اسکوتر برقی به‌شما معرفی می‌کنیم. اگر بخواهید بدانید دلیلش چیست باید به ‌شما بگوییم که ما به ‌سادگی ترجیح می‌دهیم که شما از وسایل برقی حفاظت شده استفاده کنید. این شارژر دارای گواهی‌نامه ایمنی می‌باشد، نام این گواهینامه UL است. داشتن این گواهی‌نامه نشان می‌دهد که این محصول مناسب برای استفاده در بازارهای اروپا و آمریکا می‌باشد. با کابل بسیار طولانی به اندازه ۱.۸ متر می‌تواند به‌ شما راحتی بیشتری دهد. اما در مقام مقایسه با سایر رقبای خود زمان شارژ ضعیف‌تری دارد. با شارژر لتیومی LotFancy 36V 1A  شما می‌توانید در زمانی بین ۴ تا ۶ ساعت اسکوتر برقی خود را شارژ کنید. قیمت این محصول حدود ۱۴ دلار است.

نکات مثبت

  • مورد تایید بازارهای جهانی است
  • گواهی‌نامه ایمنی دارد
  • کابل ۲ متری دارد
  • چراغ نشانگر شارژ کامل دارد

 نکات ضعف

مدت زمان شارژ بیشتری نسبت به بقیه شارژرهای موجود در بازار دارد.

شارژر هاوربرد

ممکن است سوالات بسیار زیادی در ذهن شما به‌عنوان یک مشتری، در جهت خرید بهترین شارژر اسکوتر برقی نقش بسته باشد. سوالاتی مانند “قیمت یک شارژر اسکوتر برقی مناسب چند است؟”  باید به‌شما بگوییم که قیمت یک شارژر اسکوتر برقی بستگی به موارد بسیاری دارد. مثلاً جایی که شما از آن این شارژر را خرید می‌کنید، می‌تواند تاثیر خاصی روی قیمت آن بگذارد. به ‌یاد داشته باشید مانند تمام وسایل برقی دیگر کیفیت و مواد اولیه استفاده شده در شارژر اسکوتر برقی هم می‌تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد.

از جمله سوالات مرسوم دیگر که همیشه به‌ عنوان یک مشتری می‌تواند در ذهن شما نقش ببندد این است که” چگونه می‌شود یک شارژر اسکوتر برقی را تعمیر کرد؟”.  شاید شما از آن دسته از مشتری‌هایی باشید که با یک شارژر شکسته و خراب در دست منتظر تعمیر آن هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم خودتان اقدام به‌ تعمیر شارژر اسکوتر برقی‌تان نکنید. در اغلب موارد شما مجبورید یک  شارژر جایگزین تهیه کنید. توصیه‌ی ما به ‌شما این است که در صورت خراب شدن و یا پاره شدن سیم شارژر اسکوتر برقی خود اقدام به ‌تعویض آن بکنید، چرا که یک شارژر برقی خراب یا آسیب دیده می‌تواند به‌ باتری اسکوتر برقی شما آسیب برساند و این می‌تواند برای اسکوتربرقی شما بسیار خطرناک باشد.

در هر صورت توصیه‌ی ما به ‌شما این است که با توجه به ‌بودجه‌ی اختصاصی خود سعی کنید، با کیفیت‌ترین شارژر موجود در بازار را تهیه کنید، چرا که شارژر و باتری اسکوتر برقی قلب تپنده‌ی دستگاه هستند که با خراب شدن یکی از آن‌ها شاید کل مجموعه‌ی اسکوتر دیگر قابل استفاده نباشد.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع:  offroadhoverboard