راهنمای خرید اسکوتر آفرود اورجینال : معرفی بهترین آفرودهای سال ۲۰۲۱

راهنمای خرید اسکوتر آفرود اورجینال : معرفی بهترین آفرودهای سال ۲۰۲۱

اسکوتر آفرود اورجینال

امروزه داشتن یک اسکوتر برقی اورجینال آرزوی خیلی از بچه‌ ها و نوجوانان است. تجربه رانندگی اسکوتر برقی یک تجربه بسیار بی نظیری است که در صورت داشتن آن دوست دارید، در زمان های دیگر نیز سوار آن شوید. اسکوتر برقی این امکان را برای شما فراهم می سازد که بتوانید در اوقات فراغت خود اقدام به رانندگی کنید، به عنوان یک وسیله حمل و نقل فردی کارهای روزمره خود را اعم از خرید، رفتن به باشگاه یا قرار ملاقات و … را انجام دهید. انتخاب محصول همواره بسیار سخت است و اگر هم بخواهید اسکوتر آفرود اورجینال را از ایران تهیه کنید، این کار بسیار سخت تر خواهد شد. با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی بهترین اسکوترهای آفرود ۲۰۲۱ ، نکات مهمی را که به شما کمک می کند تا بتوانید یک اسکوتر آفرود اورجینال تهیه کنید را معرفی کنیم.

راهنمای کلی برای خرید اسکوتر آفرود

با توجه به نرخ تبدیل بالای ارز در ایران اسکوترهای آفرود شامل هزینه های زیادی می شود و به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی می شود و شما باید سعی کنید تا اسکوتر آفرود اورجینال را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید، تا هم کیفیت محصول خوبی داشته باشید، هم از خدمات پس از فروش خوبی بهره مند شوید و در نهایت محصول مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید. در این نوشته بهترین مواردی را که باید هنگام اسکوتر آفرود اورجینال مد نظر داشته باشید را با شما مرور خواهیم کرد. شما می توانید این چک لیست را همراه داشته باشید تا هنگام خرید از فروشگاه های مد نظرتان، به آن رجوع کنید. مهم ترین نکته ای که هنگام خرید اسکوتر آفرود اورجینال یا هر گونه دیگر اسکوتر برقی مد نظر داشته باشید، داشتن گواهی نامه UL2272 است، چون این استاندارد بعد از سال ۲۰۱۶ برای محصولات استاندارد لحاظ می شود و در صورت داشتن آن نباید از آتش گرفتن، کیفیت پایین محصولات و سایر مشکلات احتمالی نگران باشید.

هر چه ایمن تر، بهتر

مهم ترین مزیت اسکوترهای آفرود در رانندگی آنها در زمین های ناهموار است. این اسکوترهای برقی به باتری های قدرتمندی نیاز دارند و همانگونه که در بالا اشاره شد، شما باید سعی کنید که از فروشگاه معتبر محصول مورد نظرتان را خریداری کنید و هم گواهینامه UL2272 محصول را چک کنید. این گواهینامه به شما این اطمینان را می دهد که محصولی را که خریداری می کنید، کاملاً ایمن است و توسط آزمایشگاه های معتبر آزمایش شده است.

کیفیت ساخت

نکته مهم دیگری که هنگام خرید آفرود اورجینال مد نظر داشته باشید، کیفیت ساخت اسکوتر آفرود است که این محصول تا چه حد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. مهم ترین نکته ای که در این مورد می توانید مد نظر داشته باشید، خرید از یک فروشگاه معتبر اینترنتی یا حضوری است. تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی نامه پارسیان اسکوتر است و همکاران فروش ما تمام گواهینامه و ضمانت نامه های محصول را به شما تحویل خواهند داد.

در صورت عدم کیفیت مناسب اسکوتر آفرود شما، ممکن است که در اثر فشار زیاد بدن بر روی اسکوتر آفرود، دستگاه دچار مشکل شود و خراب شود. برای همین است که تاکید داریم که محصول مورد نظرتان را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

 

خرید اسکوتر آفرود اورجینال

محدودیت سنی

حتماً در مورد محدودیت وزنی اسکوترهای برقی نکاتی را شنیده اید و باید قبل از خرید اسکوتر برقی، محدودیت وزنی آن را بررسی کنید. این نکته در مورد اسکوترهای آفرود هم صدق می کند و این اسکوتر برقی برای نوجوانان زیاد توصیه نمی شود. برخی از اسکوترهای آفرود سرعت زیادی دارند و این برای کودکان اصلاً مناسب نیست و پیشنهاد نمی شود.

رانندگی در سرعت بالا، سرعت مصرف باتری را افزایش می دهد، این در حالی است که شما می توانید با راندن اسکوتر برقی خودتان در جاده های خوب، با یک بار شارژ کامل ۲ ساعت رانندگی کنید. سعی کنید یک اسکوتر آفرودی را انتخاب کنید براساس چراغ های LED میزان شارژ باقی مانده را برای شما به نمایش بگذارند و در صورتی که اسکوتر آفرود شما با گوشی شما همگام شود، عالی است.

حمل آسان

یکی از مواردی که برخی از خریداران فراموش می کنند، هنگام خرید مد نظر داشته باشند، وزن خود اسکوتر برقی است. شما قرار است این اسکوتر برقی را در برخی از جاها مانند دانشگاه، فروشگاه ها و سایر جاهایی که امکان رانندگی وجود ندارد، حمل کنید، بنابراین باید توجه خاصی به وزن آن داشته باشید. وزن اکثر اسکوترهای برقی بین ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم است و باید شخص راننده توانایی حمل این اسکوتر را داشته باشد. البته کیف های مخصوصی وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را تهیه کنید و اسکوتر خودتان را به سادگی حمل کنید.

براساس بودجه خود خرید کنید.

درست است که خرید اسکوتر آفرود اورجینال هدف نهایی شما است و همانگونه که بیان کردیم، باید محصول باکیفیت را تهیه کنید ولی این بدین مفهوم نیست که محصولی بیشتر از بودجه خودتان خریداری کنید. سعی کنید، محصولی را انتخاب و خرید کنید که متاسب با بودجه شما باشد و در حین حال باید توجه کنید که در دام ارزانی محصول نیفتید. در این دام، برخی از افراد فریب محصولات بی کیفیت و البته ارزان را می خورند و تصور می کنند که این محصول مشابه همان محصول با کیفیت است.

اندازه تایر اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی در سایزهای استاندارد و البته مختلفی به بازار عرضه می شود که هر کدام هدف و البته رده سنی مخصوص به خود را دارد. شما باید براساس نیاز و البته بودجه خودتان اسکوتر برقی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

– اسکوترهای ۶.۵ اینچی

اسکوترهای ۸ اینچی

– اسکوترهای ۱۰ اینچی

اسکوترهای آفرود همانگونه که از اسم آنها بر می آید، مناسب زمین های ناهموار است و شما با استفاده از این اسکوترها می توانید به راحتی بر روی سطوح مختلف مانند چمن ها، شیب ها و حتی گل و لای حرکت کنید.

بیشتر بخوانید:  مقایسه اسکوتر دسته دار و اسکوتر آفرود: از ویژگی‌های متنوع تا تحمل شرایط سخت!

فروش اسکوتر آفرود اورجینال

برترین انواع اسکوتر آفرود اورجینال در سال ۲۰۲۱

۱- اسکوتر آفرود SwagtronT6

۲ – اسکوتر آفرود  Tomloo K1

۳- اسکوتر آفرود EPIKGO

۴- اسکوتر آفرود مینی پرو CHO

۱: اسکوتر آفرود Swagtron T6

وقتی که قصد خرید اسکوتر آفرود اورجینال را داشته باشید، حتماً نام اسکوتر آفرود Swagtron را شنیده اید. این اسکوتر برقی آفرود یک اسکوتر خود متعادل است. این اسکوتر فوق العاده به عنوان یک قهرمان سنگین وزن در میدان نبرد با آفرودها ظاهر می شود. در ادامه مزایا و معایب این اسکوتر آفرود فوق العاده را بررسی خواهیم کرد.

قابلیت ها  و امکانات

قابلیت تحمل وزن راننده تا ۱۹۰ کیلوگرم

قابلیت رانندگی با سرعت ۱۹ کیلومتر در ساعت

لاستیک های ۱۰ اینچی پر از هوا

باتری قدرتمند دوتایی ۳۰۰ واتی

بلندگوهای بلوتوث یکپارچه

دارای گواهینامه معتبر UL2272 و اطمینان از کیفیت بالای محصول

دارای باتری لیتیوم باکیفیت

مناسب برای رانندگی در تمام سطوح

امکان رانندگی در سطوح شیب دار ۳۰ درجه ای

مزایا

مناسب برای رانندهای مختلف در هر سنی

مناسب برای رانندهای سنگین وزن

باتری قدرتمند

مناسب برای سطوح ناهموار

معایب

قیمت به نسبت بالای محصول

چندان مناسب برای رانندگان جدید نیست

چرا باید این اسکوتر را بخریم؟

اسکوتر آفرود اورجینال Swagtron یک اسکوتر فوق العاده مستحکم است که چرخ های آن ۱۰ اینچی است. فضای عظیم آن به شما این امکان را می دهد که به راحتی در مسیرهای ناهموار، جاده های علفزار و گل آلود تا شیب ۳۰ درجه به راحتی رانندگی کنید. این اسکوتر آفرود دارای باتری ۲ گانه ۳۰۰ واتی است که به شما این امکان را می دهد که با سرعت حداکثر ۱۹ کیلومتر در ساعت رانندگی کنید و این سرعت یک سرعت بسیار بالا برای اسکوتر برقی است. شما می توانید با یک بار شارژ کامل که حدود ۲ الی ۳ ساعت طول می کشد، ۱۹ کیلومتر رانندگی کنید.

اسپیکرهای بلوتوثی این اسکوتر برقی به شما این امکان را می دهد که هنگام سوار شدن از موسیقی لذت ببرید و می توانید از طریق اپلیکیشن Swagtron می توانید با گوشی خودتان همگام سازی کنید.

چراغ های LED و سایر امکانات سبب شده است، تا این اسکوتر به عنوان یک اسکوتر فوق العاده در بازار شناسایی شود و نظر والدین را هم جلب کند.

نظر نهایی

در صورت خرید این اسکوتر آفرود اورجینال فوق العاده متوجه خواهید شد که این اسکوتر برقی به عنوان یک انتخاب صحیح و فوق العاده است، چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت و می تواند یک هدیه عالی برای کودکان و بزرگسالان باشد.

اسکوتر آفرود Swagtron T6

 

۲- اسکوتر آفرود  Tomloo K1

یک شرکت چینی به نام Tomloo K1 توانایی منحصر به فردی در تولید اسکوترهای برقی باکیفیت دارد. اسکوتر برقی Tomloo سری جدیدی از اسکوترهای خودبالانس است که دارای استحکام منحصربه فردی است و در رنگ های متنوع بالایی تولید می شود که در ادامه به بررسی این محصول جذاب خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و امکانات

دارای باتری ۳۰۰ واتی ۲ تایی

امکان کنترل آسان اسکوتر آفرود از طریق بلوتوث و تلفن موبایل تان

مواد مستحکم ضد آتش و ضد آب

اندازه چرخ ها ۶.۵ اینچی

توانایی حرکت با سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت

امکان طی مسافت در حدود ۱۹ کیلومتر با ۱ بار شارژ کامل

امکان تحمل وزن راننده تا ۱۹۰ کیلوگرم

امکان رانندگی در سطوح تا شیب ۱۵ درجه

چراغ های جذاب LED و بلوتوث داخلی

دارای گواهینامه UL2272

مزایا

این اسکوتر آفرود اورجینال دارای باتری سامسونگ است که به صورت هوشمندانه مدیریت شده است و هیچگاه داغ نمی شود.

مناسب برای کودکان

شارژ کامل باتری در طول ۲ ساعت

مقاوم در برابر آتش سوزی و آب

عیب

چراغ های آن ۶.۵ اینچی است که ممکن است در زمین های ناهموار دچار مشکل شود.

چرا باید این آفرود را بخریم؟

اسکوتر آفرود اورجینال اسکوتر آفرود  Tomloo یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که در میان سایر برندها، تنها برندی است که گزینه های متنوعی را به شما ارائه می دهد. اسکوتر آفرود Tomloo به عنوان یکی از بهترین اسکوترهای آفرود موجود در بازار است که امکانات جانبی فراوانی مانند بلوتوث، چراغ های LED و بلندگوهای یکپارچه دارد.

با استفاده از این اسکوتر آفرود اورجینال می توانید سرعت حداکثر ۱۶ کیلومتر در ساعت را طی کنید و با یک بار شارژ کردن، می توانید مسافت ۱۹ کیلومتری را طی کنید. این اسکوتر آفرود توانایی حمل راننده تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را دارد.

چرخ های ۶.۵ اینچی این اسکوتر برقی این امکان را به شما می دهد که در سطوح تا شیب ۱۵ درجه رانندگی کنید.

ضدآب و البته آتش بودن این اسکوتر آفرود اورجینال یکی از مهم ترین مزایای رقابتی این نمونه است.

نظر نهایی

در وهله اول شاید چرخ های ۶.۵ اینچی این اسکوتر آفرود سبب شود که شما در انتخاب خود مردد باشید ولی در صورت تمرین با این اسکوتر، هیچ مشکلی بابت اندازه چرخ های آنها نخواهید داشت. این اسکوتر آفرود یک نمونه خوب، بادوام و البته زیبا برای تمام اعضای خانواده است.

بیشتر بخوانید: معرفی ویژگی های اسکوتر برقی آفرود

Tomloo K1

۳: اسکوتر آفرود EPIKGO

اسکوتر آفرود اورجینال EPIKGO با هدف ارائه محصول برجسته با کیفیت یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است. شما می توانید با خرید این اسکوتر آفرود از رانندگی خود لذت ببرید و از ایمنی آن مطمئن باشید.

قابلیت ها و امکانات

ضدآب بودن

دارا بودن یک باتری قدرتمند ۴۰۰ واتی دوتایی

دارا بودن حداکثر سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت

امکان رانندگی در زمین های ناهموار

دارای گواهینامه استاندارد UL2272  و UL2271

نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار ۳۰ % فضای بیشتری برای پا دارد.

تمام قطعات دارای گارانتی ۱ ساله هستند.

مزایا

بدنه محکم و عظیم

امکان رانندگی در سطوح ناهموار مانند گل، چمن، شن و ماسه

رانندگی راحت و نرم

پشت سر گذاشتن بیش از ۱۵۰ آزمایش ایمنی

گارانتی ۱ ساله

عیب

زمان شارژ کمی طولانی نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار

چرا این اسکوتر آفرود اورجینال ارزش خرید را دارد؟

اسکوتر آفرود Epikgo دارای بدنه محکمی است که می توان با آن در زمین های ناهموار رانندگی کرد. این آفرود بیش از ۱۵۰ آزمایش ایمنی را پشت سر گذاشته است و باتری قدرتمند آن یکی دیگر از مزایای آن است.

در هر ۲ طرف سطح آفرود چراغ های LED وجود دارد که به شما کمک می کند تا شب ها به راحتی سوار شوید.

نظر نهایی

وزن این آفرود کمی بیشتر از سایر نمونه های موجود در بازار است ولی از لحاظ قیمتی نیز مقدار گران است ولی این آفرود می تواند یک رانندگی ایمن به شما هدیه دهد و می تواند به خاطر گارانتی ۱ ساله با خیال راحت اقدام به رانندگی کنید.

اسکوتر آفرود EPIKGO

بیشتر بخوانید:  چطور یک اسکوتر کودک مناسب برای فرزندم تهیه کنم؟

۴: اسکوتر آفرود اورجینال CHO

زمانی که صحبت از اسکوترهای آفرود ارزان قیمت صحبت به میان می آید، CHO یک شرکت پیشرو است که محصولات ارزان قیمت را به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه برخی از ویژگی های این آفرود را بررسی خواهیم کرد.

قابلیت ها و امکانات

بلندگوهای بلوتوث داخلی بسیار با کیفیت

باتری لیتیوم قدرتمند

امکان رانندگی در سطوح تا ۱۷ درجه شیب

امکان تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم

رانندگی با حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت

دارا بودن گواهینامه ایمنی UL2272

مزایا

دوستدار محیط زیست

امکان رانندگی در تمام سطوح

محصولی ارزان با کیفیت بالا

مناسب برای بچه ها

معایب

وزن نسبتاً بالا

مدت زمان شارژ نسبتاً بالا ( ۳ الی ۴ ساعت )

اسکوتر آفرود cho

تهیه محصول با کیفیت، ضامن طول عمر محصول و صرفه جویی در پول

در این نوشته تلاش کردیم تا پارامترهای مهمی که نیاز است، مد نظر داشته باشید تا یک محصول آفرود باکیفیت را خریداری کنید، بیان شده است. شما باید براساس نیاز، بودجه و سلیقه فرزندتان اقدام به خرید کنید. مهم ترین پارامتری که باید مد نظر داشته باشید، تهیه از فروشگاه های معتبر است تا محصولی اورجینال خریداری کنید. تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می توانید از خدمات برگشت محصول استفاده کنید.

در صورت داشتن هر نوع سوالی در مورد اسکوتر برقی می توانید با همکاران فروش ما در ارتباط باشید، تا آنها شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند، کافی است با شماره های مندرج در سایت در ارتباط باشید.

منبع:

hoverboardsguide