این سوال اخیرا در حال افزایش بوده بنابراین ما تصمیم گرفتیم مقاله ای را برای توضیح دادن بهترین اسکوتر ارزان کودک برای شما اختصاص دهیم. اگر می خواهید بدانید بهترین اسکوتر برای بچه ها کدام است، جای درستی آمده اید.
از آنجا که اسکوتر یک دستگاه آتش گیرنده است، هنوز در برخی هواپیماها ممنوع بوده و نگرانی والدین هنگامی که بچه شان از آنها اسکوتر می خواهد امری طبیعی است، اما از این به بعد نیاز نیست که نگران باشید.

اول از همه، در چند سالگی می توانید اسکوتر برانید؟

سن مورد نیاز برای اسکوتر: سن قانونی اکثراً ۸ سال و بالاتر می باشد، اما نکته مهم این است که مطمئن شوید بچه تان نحوه درست راندن اسکوتر را یاد گرفته و پد های محافظ را پوشیده است، در این صورت خطر کمتری او را تهدید می کند. قطعاً یک اسکوتر با چرخ ۶.۵ اینچی برای بچه تان به جای چرخ های بزرگ تر خیلی راحت و مناسب تر است.

حقایق ایمنی

توجه داشته باشیم اسکوتر هایی که آتش گرفتند دارای گواهی نامه ULنبودند. این بدان معنی است که این محصول در کشور چین و بدون رعایت نکات ایمنی و با استفاده از لوازم ارزان ساخته شده است و بسته باتری ها که عامل اصلی این آتش سوزی می باشد، مورد آزمایش و تست کیفیت استاندارد قرار نگرفته اند.
به خاطر آتش سوزی، اسکوترها از تمام فروشگاه های آمریکایی ناپدید شدند. در سال ۲۰۱۷ تغبیراتی ایجاد شد، از جمله شرکت های قانونی اسکوتر در حال حاضر گواهی نامه UL را برای تمام مدل های خود گرفته اند. صدور گواهی نامه UL تضمین می کند که محصولات شان کاملاً ایمن و غیر قابل شکستن است، پس اگر ناگهان اتفاقی برای این محصول رخ دهد، دیگر خانه تان را به آتش نمی کشد.

آموزش اسکوتر سواری کودکان

اسکوتر برقی خیلی ارزان کودک

بی خطرترین اسکوتر

دو شرکت اسکوتر که امن و بی خطرترین اسکوتر را می سازند و ما برای فرزندان تان توصیه می کنیم عبارتند از:

Swagtron

Swagtron که در اصل Swagway نامیده می شود دارای مدل های اسکوتر ارزان کودک است. با این که برخی از آن ها باتری معیوبی داشت، با این حال، از آن زمان این شرکت تست های بسیار دقیقی بر روی اسکوتر های خود انجام می دهد تا به آن ها مجوز کامل ۲۲۷۲UL- داده شود. روش آن ها این بود که اسکوترهای جدیدی را به نام Swagtron، با بسته های باتری با کیفیت بالا تولید می کردند و از همه مهم تر بسته های باتری که منجر به جرقه و آتش سوزی می شد را در یک محفظه آلومینیومی مهر و موم کرده بودند تا در سانحه ای فاجعه بار بتوانند اسکوتر را جابجا کنند.
Swagtron T5تمام ویژگی های یک اسکوتر اصلی را دارا است، در حالی که قیمت پایینی دارد به همین دلیل به عنوان محبوب ترین اسکوتر ارزان کودک توصیه می شود.

Razor

Razor یک شرکت بزرگ است و این شرکت با تمام وجود برای ساخت اسکوترهای مناسب تلاش می کند. Hovertrax1.0 یک مدل تکراری بود که تقریباً تمام نقص ها و شایستگی های دیگر اسکوتر ها را ارائه می داد. همزمان با فروش مدل Hovertrax1.0 آن ها بر روی مدل Hovertrax2.0 کار می کردند. Hovertrax2.0 یک اسکوتر عالی برای بچه ها است. زیرا دارای یک بخش جداگانه برای بسته باتری است، این امر باعث جلوگیری از آتش سوزی می شود و جدا شدن این محفظه بدان معنی است که شما می توانید دو بسته باتری داشته باشید و محدوده زمانی خود را دو برابر افزایش دهید. اگر شما دو بچه داشته باشید، با داشتن یک اسکوتر می توانید هر دوی آن ها را راضی نگهدارید، به طوری که مثلاً دو ساعت یک بچه تان از آن استفاده کند و با عوض کردن باتری بچه دیگرتان آن را براند. به علاوه با شکستن یا معیوب شدن باتری لازم نیست اسکوتر جدیدی بخرید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که به بچه تان هنگام یادگیری آسیبی نخواهد رسید، باید نگاهی به مقالات ما در مورد لوازم جانبی اسکوتر بیندازید تا بهترین پد های محافظتی را برای آن ها فراهم کنید.

اسکوتر خیلی ارزان کودک
نتیجه گیری – بهترین اسکوتر ارزان کودک کدام است؟

بهترین اسکوتر ارزان کودک در نظر ما قطعاً باید Hovertrax2.0 باشد، زیرا باتری قابل تعویض و ویژگی های عالی و منحصر به فردی دارد. از جمله هنگامی که فرد در حال افتادن از اسکوتر است، اسکوتر به جای چرخیدن خود را بصورت عمود نگه می دارد و تعادل خود را حفظ می کند این ویژگی به طور قابل توجهی طول عمر اسکوتر را افزایش می دهد. اگر شما از نظر مالی مشکل دارید Swagtron T5 بهترین گزینه است، زیرا ۱۰۰ دلار کمتر از Hovertrax2.0 قیمت دارد.
اگر قصد خرید یک اسکوتر را ندارید می توانید به مقاله ما که در مورد بهترین اسکوتر ها از نوع دیگر می باشد نگاهی بیندازید. هنوز هم برای خوشحال کردن بچه تان دیر نیست.

برترین پنج اسکوتر برقی برای کودکان