معرفی رایج ترین انواع اسکوتر بدون دسته

اسکوتر برقی بدون دسته

اسکوتر بدون دسته سگوی یکی از محبوب ترین اسکوترهای موجود در بازار است. کیفیت عالی این اسکوترهای برقی خود متعال سبب شده است تا روز به روز افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی و وسیله تفریحی شوند.

نام گذاری اسکوتر بدون دسته

اسکوتر برقی دسته با نام های مختلفی مانند سگوی بدون دسته، مینی سگوی، هاوربرد، وسیله حمل و نقل شخصی و نام های دیگری شناخته می شود. اسکوترهای برقی نیز می تواند به عنوان یک هدیه فوق العاده نیز شناخته شود، چون آنها بی خطر، دوستدار محیط زیست و بسیار سرگرم کننده و مفرح هستند. البته در مورد ایمنی اسکوترهای برقی، باید شناخت کامل از نحوه راندن آنها داشته باشید و در صورتی که آشنایی کامل با نحوه راندن آنها نداشته باشید، ممکن است خطرات ناگوار بدی برای شما رخ دهد. با آموزش کامل نحوه راندن اسکوتر برقی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

کشورهای تولید کننده انواع اسکوتر بدون دسته

۹۵% اسکوترهای برقی بدون دسته سگوی در کشور چین تولید می شوند. البته در کشور ما ایران، اکثر افراد محصولات چینی را به عنوان محصولات بی کیفیت یاد می کنند که این تفکر اشتباه است. برای نمونه محصولات شرکت اپل، اکثر لب تاپ‌ها و محصولات با کیفیت دیگری در کشور چین تولید می شود. محصولات تولید شده در چین دارای درجه بندی کیفیت است که شما می توانید محصولات با کیفیت را خریداری کنید.

دسته بندی اسکوترها از لحاظ دسته دار و بدون دسته

می توانیم اسکوترها به نوع دسته دار و بدون دسته تقسیم بندی کنیم. در زمان های نه چندان دور در ایران افراد اسکوترهای ساده را به عنوان اسکوتر می شناختند و افراد با انواع دیگر اسکوترها نیز آگاه نبودند.

اسکوترهای برقی بر خلاف سایر اسکوترها بدون دسته هستند و این نوع اسکوترها با نام های مختلفی مانند اسکوتر برقی، هاوربرد، اسکوتر تعادلی، اسکوتر خود تراز، اسکوتر خود بالانس، اسکوتر هوشمند و یا با نام تولید کنندگان اسکوتر مانند اسکوتر اسمارت بالانس در بین مشتریان و استفاده کنندگان شناخته می شود.

همان گونه که از نام این نوع اسکوترها معلوم است، این نوع اسکوترها بدون دسته هستند و برای حرکت به وسیله آنها، نیازی به دسته نیست و اسکوتر براساس موتورهایی که دارد و حرکت با فشار پا و گردش به وسیله پاها و بدن شما انجام می شود

همان گونه که از نام این نوع اسکوترها معلوم است، اسکوترهای برقی دارای دو چرخ و بدون دسته هستند، برای راندن و حفظ تعادل این نوع اسکوترها نیاز است تا نحوه استفاده آنها را یاد بگیرید و شما می توانید با چند ساعت آموزش به راحتی تعادل خود را حفظ کنید و از راندن آن لذت ببرید.

خرید اسکوترهای برقی بدون دسته

در اکثر کشورهای توسعه یافته دنیا فروشگاه های اینترنتی یک گزینه بسیار عالی برای خرید اسکوتر برقی به حساب می آید. در ایران هم فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که انواع اسکوتر برقی را عرضه می کنند. در این نوشته، محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی اسکوتر برقی را بررسی کرده ایم. البته مانند نوشته های قبلی تاکید می کنیم که اسکوتر برقی خود را باید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و باید هنگام خرید گواهی نامه و ضمانت های معتبر را دریافت کنید.

انواع اسکوتر بدون دسته

انواع مختلفی از اسکوترهای برقی بدون دسته وجود دارد و با نام های مختلفی در بازار شناخته می شود مانند CoolReall, eRover, Swgway . در حالت کلی قطعات اصلی تمام برندهای نام برده شده، مشابه هم هستند ولی تفاوت در جزیئات و امکانات مختلف آنها است.

محبوب ترین اسکوترهای برقی بدون دسته

اسکوتر برقی Swagway یکی از معتبرترین برندهای اسکوتر برقی( هاوربرد) است. این اسکوتر برقی با کیفیت در اکثر شهرهای دنیا استفاده می شود و به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات اسکوتر برقی شناخته می شود.

  • CoolReall™ Dreamwalker Self Balancing Scooter

این اسکوتر زیبا نیز یکی از محبوب ترین محصولات در زمینه اسکوتر برقی است. این اسکوتر توانسته است تا امتیاز بالایی در سایت آمازون به دست آورد و علاقه مندان بسیار زیادی دارد.

اسکوتر برقی CoolReall

  • Leray Self Balancing Scooter

اسکوتر برقی Leary به عنوان یک اسکوتر زیبا و ایمن در سایت آمازون فروش بالایی دارد و افراد زیادی علاقه مندی خود را به آن اختصاص دادند.

یکی از مهم ترین پارامترهایی که باید در انتخاب اسکوتر برقی مد نظر داشته باشید، قیمت اسکوتر برقی است.

اسکوتر برقی Leary

 

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.