اسکوتر برقی بوگاتی: حس هدایت یک ماشین لاکچری بر روی اسکوتر برقی!

اسکوتر برقی بوگاتی: حس هدایت یک ماشین لاکچری بر روی اسکوتر برقی!

اسکوتر برقی بوگاتی

امروزه اسکوترهای برقی به بخش مهمی از صنعت بازی و سرگرمی و صد البته وسایل حمل و نقل شخصی تبدیل شده اند. با گسترش آگاهی عمومی از اسکوترها، تقاضا برای خرید آنها نیز بسیار افزایش یافت. همین مسئله باعث شد تا طراحان با بهینه سازی قدرت فنی و ظاهر اسکوترها، نسل جدیدی از این سری محصولات به وجود آورند. اما از طرف دیگر همیشه افزایش تنوع یک محصول نیز برای کاربران مطلوب نیست! چرا که انتخاب یک گزینه نهایی از میان موارد موجود بسیار دشوار خواهد بود. با این حال در این مقاله قصد داریم تا یک اسکوتر زیبا و کاربردی را به شما معرفی کنیم. اسکوتر برقی بوگاتی یکی از زیبا و کاربردی ترین محصولاتی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد.

در ادامه این مقاله، به صورت کامل به نقد و بررسی مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی این اسکوتر خواهیم پرداخت و جزئیات آن را به شما شرح خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اسکوتر برقی بوگاتی: حس هدایت یک ماشین لاکچری!

شرکت smart-balance-wheel یک نام شناخته شده در میان تولیدکنندگان مطرح اسکوترهای برقی است. محصولات این برند در طول زمان به خوبی از پس آزمون های دشوار سر بلند خارج شده و توانسته اند اعتماد کاربران را به سمت خود جلب کنند. یکی از محصولات پر طرفدار اسمارت بالانس ویل، اسکوتر برقی بوگاتی لامبورگینی است. این اسکوتر قدرتمند چه از جنبه فنی و چه از لحاظ ظاهری، حرف های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه بخش های مختلف این دستگاه را به طور کامل به شما شرح خواهیم داد.

مشاهده اطلاعات کامل و خرید اسکوتر بوگاتی

مشخصات ظاهری و قدرت بدنه

اسکوتر برقی لامبورگینی از چرخ های ۸ اینچی بهره می برد. به عبارت دیگر شما می توانید از این دستگاه در مسیرهای ناهموار خارج شهری نیز بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. چرخ های هشت اینچی این اسکوتر برقی حالتی آفرود به آن داده که یک امتیاز بزرگ به شمار می رود. ( البته اگر به دنبال یک اسکوتر سرسخت و کاملاً مناسب برای شرایط بسیار ناهموار هستید، توصیه می کنیم تا نیم نگاهی به اسکوترهای ۱۰ اینچی داشته باشید.) همچنین جنس چرخ های اسکوتر برقی لامبورگینی بوگاتی از نوع لاستیک فشرده بوده و مقاومت بسیار مناسبی در برابر فشار و سایر تهدیدهای خارجی دارد.

تمام اسکوترهای ۱۰ اینچی موجود در فروشگاه

 

خرید اسکوتر برقی بوگاتی

بیشتر بخوانید: اسکوتر آفرود چه ویژگی‌هایی دارد؟ معرفی ۸ نمونه از بهترین اسکوترهای آفرود

وزن این دستگاه حدود ۱۴ کیلوگرم است. هرچند که در نگاه اول این وزن برای یک اسکوتر برقی کمی بالا به نظر می رسد؛ اما با توجه به ابعاد آفرود آن به سرعت متوجه خواهید شد که ۱۴ کیلوگرم یک وزن کاملاً منطقی و مناسب است. به لطف بهره مندی از کیف حمل مخصوص، شما می توانید اسکوتر برقی بوگاتی خود را به سادگی به صورت پیاده حمل کرده و در صورت نیاز، این محصول را در صندوق عقب خودرو جای داده و در محیط های خارج شهری و در هنگام مسافرت نیز از آن بهره مند شوید.

علاوه بر این، در این اسکوتر از جنس آلومینیوم فوق العاده با کیفیتی استفاده شده که باعث می شود در شرایط سخت، مقاومت بدنه آن بیشتر به چشم آید. اسکوتر برقی مدل بوگاتی به سادگی قادر است تا وزن کاربر خود را تا ۱۲۰ کیلوگرم به صورت واقعی تحمل کند. در نتیجه می توان گفت که این اسکوتر نه تنها محصولی برای تفریح و سرگرمی کودکان، بلکه یک گزینه عالی برای حمل و نقل درون شهری افراد بزرگ سال و بالغ است. در هنگام خرید می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از بابت تحمل وزن خود توسط اسکوتر، این محصول را خریداری کنید.

مشخصات فنی و قدرت موتور اسکوتر برقی بوگاتی

مشخصات فنی اسکوترها، یکی از مهم ترین مسائلی است که در هنگام خرید آن باید مورد توجه قرار بگیرد. متأسفانه بسیاری از اسکوترهای امروز تنها به ظاهر خود توجه کرده و خبری از قدرت لازم فنی در آنها نیست. در نتیجه کاربران تنها پس از چند ساعت استفاده از اسکوتر، از ضعف های فنی آن دلسرد خواهند شد. با این حال اسکوتر برقی لامبورگینی بوگاتی از این جهت نیز بسیار قابل قبول ظاهر شده و تمام انتظارات کاربران را فراهم کرده است.

اسکوتر برقی مدل بوگاتی اسمارت بالانس ویل با بهره مندی از دو موتور ۳۵۰ واتی که در مجموع قدرتی معادل ۷۰۰ وات تولید می کنند، به سادگی می تواند کاربران خود را در هر شرایطی حمل کند. علاوه بر این، قدرت موتور این اسکوتر باعث شده تا در پیمایش شیب های تند نیز بسیار مناسب عمل کند. آزمایشات انجام شده نشان می دهد که این اسکوتر می تواند در حالت تحمل حداکثر وزن کاربر ( ۱۲۰ کیلوگرم ) شیب های ۱۵ درجه ای و در صورت تحمل متوسط وزن کاربران (۶۰ کیلوگرم) شیب های ۳۰ درجه ای را بدون کوچک ترین مشکلی طی کند. پس اگر مسیر شهری و یا خارج از شهری شما داری شیب های تندی نیز باشد، می توانید با خیال راحت به این محصول اعتماد کنید.

قیمت اسکوتر برقی بوگاتی

از همه مهم تر، حداکثر سرعت اسکوتر برقی بوگاتی به رقم فوق العاده ۲۲ کیلومتر در ساعت می رسد که در میان سایر محصولات مشابه در بازار، یک پدیده به شمار می رود. اگر به دنیای اسکوترهای برقی علاقه داشته باشید، قطعاً اطلاع دارید که حداکثر سرعت اغلب اسکوترهای موجود در بازار از ۱۰ الی ۱۵ کیلومتر در ساعت تجاوز نمی کند. اما این اسکوتر به لطف قدرت فنی قابل قبول و قدرتمند خود، می تواند لحظات بسیار هیجان انگیزی را برای طرفداران هیجان و حرکت با سرعت بالا به ارمغان آورد.

البته باید به این نکته توجه کرد که سرعت بالا در اسکوترهای برقی ممکن است برای افراد تازه کار و یا کودک و نوجوانان خطر آفرین باشد. با توجه به این که در اسکوترها کاربران از ایمنی بسیار کمتری نسبت به وسایل نقلیه در هنگام تصادف برخوردارند، بهتر است پیش از امتحان حرکت در حداکثر سرعت، به خوبی بر روی اسکوتر خود کنترل داشته باشید و همواره از لوازم جانبی مخصوص نظیر کلاه ایمنی، بازو بند، زانو بند و سایر موارد مشابه استفاده کنید. در نگاه اول حرکت با سرعت ۲۲ کیلومتر در ساعت ممکن است چندان زیاد به نظر نرسد؛ اما زمانی که بر روی یک اسکوتر دو چرخ در حال حرکت با همین سرعت قرار داشته باشید، قطعاً نظرتان راجع به این موضوع تغییر خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: مقایسه اسکوتر اسمارت بالانس با اسکوتر شیائومی: نبرد طراحی و خلاقیت

باتری اسکوتر

در کنار توجه به مشخصات فنی و ظاهری، قدرت باتری اسکوتر یکی دیگر از موارد فوق العاده مهم در انتخاب آن است. اگر پیش از این از اسکوترهای برقی استفاده کرده باشید، قطعاً می دانید که تمام شدن سریع و بد موقع باتری اسکوتر تا چه اندازه ای می تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد؛ به خصوص اگر مدت زمان شارژ مجدد آن در مقایسه با طول عمر باتری طولانی باشد، این مسئله غیرقابل تحمل نیز خواهد شد. در نتیجه توصیه می کنیم پیش از خرید هر اسکوتری، به ارقام مرتبط با قدرت باتری آن نیز دقت کنید. باتری یون لیتیوم ۲۰ سلولی اسکوتر برقی لامبورگینی بوگاتی، محصول شرکت سامسونگ بوده و یکی از با کیفیت ترین گزینه های موجود در میان انواع باتری های اسکوتر به شمار می رود.

اسکوتر برقی بوگاتی برای شارژ کامل به حدود ۲.۵ ساعت زمان احتیاج دارد. همچنین با یک بار شارژ کامل این دستگاه می توانید مسافتی ۲۰ کیلومتری را با آن طی کنید. به طور متوسط طول عمر باتری این دستگاه حدود ۴.۵ ساعت خواهد بود. البته لازم به ذکر است که طول عمر باتری اسکوترها می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. وزن کاربر، سرعت حرکت، شیب مسیر و بسیاری از عوامل مشابه دیگر، جزو مواردی هستند که می توانند بر روی سرعت تخلیه شارژ باتری اسکوتر تأثیرگذار باشند. در حالت عمومی طی کردن مسافت ۲۰ کیلومتری برای یک اسکوتر مسافت قابل قبولی به شمار رفته و حتی در شهرها نیز می توانید به کمک آن و بدون نگرانی از بابت خالی شدن باتری تردد کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب باتری اسکوتر برقی اسمارت بالانس

ویژگی های جانبی

همان طور که می دانید، کاربران امروزی اسکوترها تنها به قدرت فنی و مقاومت فیزیکی اسکوترها راضی نمی شوند! در واقع پیشرفت ویژگی های فنی اسکوترها به اندازه ای بالا است که کاربران دیگر یک اسکوتر ساده را قبول نداشته و به دنبال استفاده از حداکثر ظرفیت این محصولات هستند. از همین رو، تقریباً در تمام اسکوترهای برقی رده بالای فعلی، شاهد ویژگی های کاربردی و جانبی جذابی هستیم که باعث شده استفاده از آنها فوق العاده لذت بخش باشد. همان طور که احتمالاً تا الان نیز حدس زده اید، اسکوتر برقی بوگاتی نیز دارای ویژگی های جانبی و کاربردی برای جلب رضایت کاربران خود است که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

یکی از جذاب ترین قابلیت های اسکوتر برقی بوگاتی، امکان اتصال به آن از طریق بلوتوث و پخش آهنگ های مورد نظر شما با اسپیکرهای داخلی این دستگاه است. اغلب کاربران ترجیح می دهند تا در هنگام استفاده از اسکوتر برقی، از آهنگ های دلخواه خود نیز بهره مند شوند. یکی از راهکارهایی که کاربران برای حل این مسئله مورد استفاده قرار می دادند، استفاده از هندزفری و یا هدفون متصل به گوشی بود. اما با توجه به این مسئله که استفاده از هندزفری می تواند به صورت کامل صداهای محیطی را غیرقابل شنیدن کند، استفاده از این روش چندان توصیه نمی شود. به خصوص اگر در محیط های شهری قصد استفاده از اسکوتر را داشته باشید، بهتر است همواره گوش به زنگ صداهای اطراف ( مانند صدای عابران، بوق خودروها و غیره ) باشید، تا اتفاق های ناگواری برای شما پیش نیاید.

نقد و بررسی اسکوتر برقی بوگاتی

 

اما در صورت استفاده از اسپیکرهای دستگاه، می توانید ضمن بهره مندی از آهنگ های دلخواه خود، از صداهای محیط نیز آگاهی داشته باشید. همچنین اسپیکرهای اسمارت اسکوتر برقی این دستگاه بسیار باکیفیت بوده و کاربران رضایت کامل را از استفاده از آن دارند.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب و البته فوق العاده کاربردی این اسکوتر برقی، چراغ های LED آن است. اسکوتر سواری در دل شب می تواند بسیار لذت بخش و جذاب باشد؛ اما به شرطی که به طور کامل مسائل ایمنی را رعایت کنید. استفاده از چراغ های LED بر روی اسکوتر برقی بوگاتی باعث شده تا این دستگاه علاوه بر زیبایی چشم نواز خود در محیط های تاریک، از لحاظ ایمنی نیز بسیار مجهز شود. با روشن کردن این چراغ ها ( که به صورت ساده و تنها با یک دکمه انجام می گیرد)، سایر خودروها قادر به مشاهده شما خواهند بود. همچنین این چراغ ها مسیر حرکت اسکوتر سوار را نیز روشن کرده و مانع از برخورد آن با اجسام و یا سقوط در چاله های موجود در مسیر می شود.

با همه این مزایا، متأسفانه اسکوتر برقی بوگاتی فاقد یک اپلیکیشن اختصاصی است. برخی از اسکوترهای برقی امروزی دارای نرم افزار منحصر به فردی هستند که به کمک آن می توانید استفاده بیشتری از اسکوتر خود داشته باشید. شاید تنها نقد اصلی اسکوتر طرح بوگاتی اسمارت بالانس ویل، در همین عدم بهره مندی از نرم افزار اختصاصی باشد.

بیشتر بخوانید: اسمارت بالانس: سری جدید اسکوترها برای حفظ تعادل به سادگی آب خوردن!

آیا اسکوتر برقی بوگاتی گزینه مناسبی برای شماست؟

در این مقاله نگاهی به جزئیات اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل طرح بوگاتی داشتیم. همان طور که مشاهده کردید، این اسکوتر با قابلیت های خاص خود توانسته در میان بهترین محصولات موجود در بازار قرار بگیرد. با این وجود در یک جمع بندی کلی، می توان گفت که اسکوتر برقی لامبورگینی بوگاتی برای افراد زیر مناسب است:

  • اگر به دنبال یک اسکوتر آفرود با ویژگی های فنی قدرتمند هستید که در محیط های داخل و خارج شهری عملکرد مناسبی داشته باشد
  • اگر از اسکوتر سواری با سرعت بالا لذت می برید
  • اگر طول عمر باتری اسکوتر برای شما مهم بوده و قصد پیمودن مسافت های طولانی با آن را دارید
  • اگر اهل گوش دادن به آهنگ های دلخواه خود در حین اسکوتر سواری و یا استفاده از این وسیله در شب و یا شرایط کم نور هستید
  • اگر به دنبال یک اسکوتر مناسب و با قیمتی مقرون به صرفه هستید

اسکوتر برقی بوگاتی با ویژگی های خاص خود می تواند نیاز هر یک از این دسته کاربران را فراهم کند. اگر شما نیز چنین نیازهایی را دارید، مطمئن باشید که این اسکوتر شما را از خود ناامید نخواهد کرد! در صورت نیاز به مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکوتر بوگاتی، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت با کارشناسان تهران اسکوتر در تماس باشید.