اسکوتر برقی اسمارت بالا به عنوان یکی از معروف و محبوب ترین اسکوترهای موجود در بازار دنیا و ایران شناخته می شود. این اسکوتر برقی ساخت شرکت چینی و معروف اسمارت بالانس ویل است. این اسکوتر برقی در یکی از ۲۰ کمپانی تولید کننده اسکوتر برقی شهر شنزن( چین) تولید می شود و شما می توانید در ایران نیز این اسکوتر با کیفیت را از فروشگاه های معتبر با ضمانت نامه و گواهی نامه های مربوطه تهیه کنید. از مهم ترین مزایای اسکوترهای اسمارت بالانس موجود در فروشگاه تهران اسکوتر می توان به کیفیت بالای ساخت آن، وجود گارانتی معتبر یک ساله پارسیان اسکوتر، داشتن باتری لیتیومی سامسونگ و سه بورده بودن آن اشاره کرد.

باتری اسکوتر برقی اسمارت بالانس

یکی از قطعات بسیار مهم اسکوترهای برقی باتری های آنها می باشد، چون علاوه بر قیمت بالا، ارتباط مستقیمی مهمی در میزان شارژ و مسافت طی شده دارد.  باتری اسکوتر برقی اسمارت بالانس نیز نقش بسیار مهمی در اسکوترهای اسمارت بالانس دارد.

روش نگهداری از باتری اسکوتر برقی اسمارت بالانس

برخی مواقع شرایطی پیش می آید که شما چندین ماه اقدام به راندن اسکوتر برقی خود نمی کنید. برای نمونه شاید اسکوتر برقی را برای فرزند خود تهیه کرده اید و فرزندتان بیشتر در ماه های تابستان اقدام به راندن اسکوتر برقی می کند و در ماه های تحصیلی، اسکوتر را جعبه نگهداری می کنید. در چنین شرایطی که قصد ندارید تا برای چندین ماه، از اسکوتر برقی خود استفاده کنید، باید نکات زیر را رعایت کنید.

  • اسکوتر خود را به صورت کامل شارژ کنید.
  • قاب قسمت باتری را باز کنید.
  • سوکت زرد رنگی که مربوط به باتری است، را جدا کنید.

با رعایت نکات بیان شده می‌ توانید، با خیال راحت اسکوتر برقی خود را جمع آوری کنید، بدون اینکه هیچ گونه مشکلی به باتری اسکوتر شما پیش بیاد و خراب شود.

باتری اسکوتر برقی

باتری اسکوتر برقی

باتری های اسکوتر  برقی به عنوان مهم ترین بخش اسکوترهای برقی شناخته می شود. متاسفانه در حال حاضر افراد زیادی هستند که اقدام به فروش اسکوترها غیرارجینال می کنند. این نوع باتری فاسد می شود و فقط چند ماه کار می کنند.

باتری های اورجینال اسکوتر برقی را چطور و از کجا تهیه کنیم؟

پیشنهاد ما این است که از باتری های اورجینال سامسونگ یا ال جی تهیه کنید و هنگام خرید خرید اسکوتر برقی، قاب باتری را باز کرده و برند باتری را چک کنید و از فروشنده گواهی نامه و ضمانت نامه های مربوطه را دریافت کنید. بهترین راه برای خرید باتری اورجینال خرید از فروشگاه های معتبر حقیقی یا اینترنتی است.

هنگام خرید اسکوتر برقی توجه کنید که باتری اسکوتر برقی دست دوم نباشد. باتری های اورجینال باید دارای ۲۰ سلول باشند، برخی از نمونه های تقلبی در بازار موجود هستند که دارای ۱۰ سلول هستند.

تاریخ تولید باتری اسکوتر برقی هم باید ساخت همان سال باشد یا حداقل ۲ ماه از تاریخ تولیدش گذشته باشد را خریداری کنید.

ساختار باتری اسکوتر برقی

باتری های اسکوتر برقی از جنس لیتیوم است و با ولتاژ ۳۶ است و دور موتور ۴۴۰۰ در ساعت است. با توجه به اینکه باتری های اسکوتر برقی دارای ۲۰ سلول ۳.۷ ولتی می باشد، در صورتی که یکی از سلول های باتری اسکوتر خراب شود، شاهد کاهش ولتاژ خواهید شد و در نتیجه اسکوتر برقی خاموش خواهد شد.

خرید باتری اورجینال اسکوتر برقی

نکاتی برای داشتن بهترین باتری اسکوتر برقی

توصیه می‌کنیم موارد زیر را در هنگام استفاده از اسکوتر برقی خود و باتری آن رعایت کنید تا بتوانید بهترین بهره ممکن را از آن ببرید. با رعایت نکات زیر می‌توانید به عمر مفید باتری وسیله نقلیه خود بیافزایید. همان‌طور که در بالا اشاره شد باتری اسکوتر برقی می‌تواند قلب تپنده آن باشد و در صورت داشتن یک باتری خوب و عمر مفید بالا، از داشتن یک وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسب لذت ببرید. این موارد شامل موارد زیر هستند:

۱.  اطمینان حاصل کنید که حتماً از شارژر اسکوتر برقی خودش  برای شارژ باتری آن استفاده کنید.

۲.  اگر به طور روزانه از اسکوتر برقی خود استفاده می‌کنید منطقی‌تر این است که به طور روزانه آن را شارژ کنید.

۳. استفاده روزانه از اسکوتر برقی به صورت مرتب، می‌تواند عمر باتری اسکوتر برقی شما را افزایش دهد.

۴. اگر استفاده چندانی از اسکوتر برقی خود ندارید و یا آن را انبار کرده‌اید، به طور متوسط هر سه ماه یکبار شارژ برایش کافی خواهد بود.

۵.  بعد از سواری طولانی بلافاصله باتری اسکوتر برقی خود را شارژ کنید.

۶. قبل از اینکه باتری را از سوئکت جدا کنید اطمینان حاصل کنید که آن را به صورت کامل شارژ کرده‌اید.

۷.  به یاد داشته باشید همیشه شارژ کردن باتری به صورت نیمه‌کاره، عمر باتری را کاهش می‌دهد.

۸.  باتری‌های جدید همیشه قبل از شروع به استفاده باید شارژ شوند.

۸.  اگر باتری شما از نوع سلولی مرطوب یا SLA می‌باشد اطمینان حاصل کنید که هوای اتاق به خوبی تهویه می‌شود زیرا باتری‌های سلولی مرطوب در هنگام شارژ شدن دود تولید می‌کنند.

۹.  همیشه اسکوتر و باتری آن را در یک مکان سرد و خشک نگهداری کنید.

۱۰.  قرار گرفتن در معرض رطوبت زیاد می‌تواند به باتری وسیله‌ی نقلیه شما آسیب برساند.

۱۱.  در صورت خیس و یا مرطوب شدن اسکوتر و یا باتری سعی کنید آن را با یک پارچه خشک تمیز کنید.

به نظر شما بهترین فروشگاه برای باتری اسکوتر برقی اسمارت بالانس کجا است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

وب‌ سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. برای نمونه شما می توانید نسخه اورجینال باتری اسکوتر برقی اسمارت بالانس را از فروشگاه ما تهیه کنید. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ ایم و به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌ توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌ مند شوید.