معرفی اسکوتر برقی تاشو شیائومی، محصولی با کیفیت و کاربردی

شیائومی یک شرکت الکترونیکی خصوصی در چین است که مقر اصلی آن در چین است. شیائومی به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی های هوشمند است که در اولین گوشی های هوشمند آن در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و با استقبال فوق العاده ای در کشور مبدا یعنی چین مواجه شد و در ادامه در سایر کشورها هم با استقبال خوبی مواجه شد. در ابتدا تمرکز اصلی شرکت شیائومی بر فروش گوشی های هوشمند با قیمت پایین بود ولی در ادامه محصولات الکترونیک و گجت های هوشمند مانند پاوربانک، تصفیه هوا، دوربین، اسکوتر برقی تاشو شیائومی و سایر محصولات به سبد کالایی آنها افزوده شد.

کیفیت بالای محصولات شیائومی باعث شده است تا چینی ها، به آن لقب اپل ۲ بدهند. مدیران ارشد شیائومی به خاطر اتخاذ استراتژی فروش مناسب، توانستند در مدت کوتاهی رشد فوق العاده ای داشته باشند. شیائومی در ابتدا استراتژی فروش اینترنتی را انتخاب کرد و با تکیه بر فقط اینترنت و با استفاده از شبکه های اجتماعی توانست برند خود را معرفی و تحکیم کند.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی

اسکوتر برقی تاشو شیائومی با نام Xiaomi Mijia Electric Scooter شناخته می شود که در فارسی و بین کاربران نیز با نام میجیا شناخته می شود. این اسکوتر با کیفیت ساخت شرکت شیائومی یک اپلیکیشن برای تلفن های هوشمند نیز دارد که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی اسکوتر خود را مدیریت کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید سرعت فعلی، میزان شارژ و مسافت طی شده خود را مشاهده و بررسی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن این است که در صورتی که مشکلی رخ بدهد، به شما اخطار می دهد.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی

ویژگی های منحصربه فرد اسکوتر برقی تاشو شیائومی

طراحی ساده و شیک به همراه کیفیت عالی ساخت سبب شده است تا افراد در تمام رده های سنی بتوانند به راحتی از این اسکوتر استفاده کنند. ساختار محکم و ثابت و البته با کیفیت این اسکوتر سبب شده است تا با استقبال زیادی مواجه شود. قابلیت خم شوندگی، حمل آسان و دسته یا فرمان بلند آن به همراه لاستیک های بادی جهت عبور مناسب و راحت از دست اندازها به شما کمک می کند تا یک تجربه فوق العاده ای را کسب کنید.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی، محصولی با کیفیت و کاربردی

این اسکوتر برقی تنها ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد و شما می توانید به راحتی در عرض ۳ ثانیه اقدام به باز و بسته کردن آن بکنید. جنس بدنه این اسکوتر که از آلومینیوم هواپیما ساخته شده است، به شما این اطمینان را می دهد که می توانید با خیال راحت، آن را برانید.

سیستم بازیابی انرژی این امکان را به کاربر می دهد که در زمان حرکت اسکوتر، کاربر می تواند با فشار دادن دسته ترمز، انرژی الکتریکی را به انرژی جنبشی تبدیل کند. استفاده از این سیستم یعنی سیستم بازیابی انرژی سبب افزایش طول عمر باتری می شود.

وزن اسکوتر برقی تاشو شیائومی

اسکوتربرقی تاشو شیائومی ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد و افراد بالغ و نوجوانان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اسکوتر برقی شیائومی با عنوان تجازی Mi Ecosystem که با نام MIJIA هم شناخته می شود. ظاهر مدرن این اسکوتر به همراه ۲ چرخ آن و کیفیت بالای ساخت آن سبب شده است تا با استقبال خوبی از سمت کاربران مواجه شود. این اسکوتر در دو رنگ سیاه و سفید تولید و به بازار عرضه شده است.

مسافت طی شده در یک بار شارژ

یک بار شارژ کردن کامل اسکوتر برقی تاشو شیائومی ۵ ساعت زمان لازم دارد که با استفاده از آن می توانید ۳۰ کیلومتر بدون وقفه رانندگی کنید و از آن لذت ببرید. حداکثر سرعت این اسکوتر معادل ۲۵ کیلومتر در ساعت است که در حالت Energy Safe Mode سرعت آن ۱۸ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

تحمل وزن

اسکوتر برقی تاشو شیائومی قابلیت تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد. شکل ظاهری مناسب آن و دسته بلند آن سبب می شود تا افرادی که قد بلندی دارند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و هیچ مشکلی در مورد تعادل آن نداشته باشند. البته همان گونه که می دانید، نسبت مستقیمی با وزن و شیب جاده با سرعت اسکوتر دارد، بدین معنی که با افزایش وزن فرد سوار شده و شیب جاده، سرعت اسکوتر برقی کاهش پیدا می کند.

رنگ بندی

این نوع اسکوتر برقی شیائومی میجیا دارای ۲ نوع رنگ سیاه و سفید است.

اسکوتر تاشوی برقی شیائومی

قیمت اسکوتر برقی تاشوی شیائومی

قیمت این اسکوتر در حدود ۱۹۹۹ یوان( ۲۳۹ الی ۲۸۰ دلار) است.

وب‌ سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ ایم و به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌ توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌ مند شوید.

اندازه اسکوتر میجیا بعد از تا شدن به ۴۹ سانتی متر کاهش پیدا می کند. دسته پلاستیکی آن از لیز خوردن و لغزش آن جلوگیری می کند و شما می توانید در عرض ۳ ثانیه آن را باز و بسته کنید و آن را حمل کنید.

لاستیک های اسکوتر برقی شیائومی میجیا

لاستیک های اسکوتر برقی شیائومی در قسمت جلو و عقب از جنس بادی است و در حفظ تعادل به شما کمک می کند. ترمزهای E-ABS به شما کمک می کند تا با خیال راحت اقدام به گرفتن ترمز بکنید. از زمان ترمز کردن تا توقف کامل فقط ۴ متر کافی است.

آموزش روشن و خاموش کردن اسکوتر برقی

برای روشن یا خاموش کردن اسکوتر برقی شیائومی میجیا کافی است تا دکمه روشن را فشار دهید و زمانی که قصد خاموش کردن اسکوتر را داشته باشید، می توانید دکمه خاموش را برای مدت ۲ ثانیه نگه دارید.

موتور اسکوتر برقی

موتور این اسکوتر برقی از نوع DC است که به صورت یکپارچه قالب ریزی شده است، موتور این اسکوتر برقی با جریان ۲۵۰ وات کار می کند و در مواقع اضطراری به ۵۰۰ وات هم می رسد.

خرید اسکوتر برقی تاشو شیائومی

در صورتی که تمایل داشته باشید تا این اسکوتر فوق العاده را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تهیه کنید، می توانید از فروشگاه تهران اسکوتر این محصول را تهیه کنید. تمام محصولات اسکوتر موجود در سایت دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از تعویض ۷ روزه بهره مند شوید.