مشخصات و راهنمای خرید اسکوتر برقی fspeed مدل d20

اسکوتر برقی fspeed

اسکوتر برقی fspeed یکی از معتبرترین و پر فروش ترین اسکوتر موجود در بازار است که توسط کمپانی fspeed تولید می شود. شرکت fspeed در کشور چین واقع شده است و در زمینه طراحی و تولید انواع اسکوتر برقی فعالیت می کند. از محبوب ترین مدل های اسکوتر برقی fspeed مدل D20 است. این اسکوتر برقی دارای دو موتور قدرتمند ۳۰۰ واتی است. در این نوشته قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد این اسکوتر بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

اسکوتر برقی Fspeed

اسکوتر برقی اف اسپید” D20 ” در طرح های زیبای آبی، نقره‌ ای و قرمز به بازار عرضه شده است. این نوع اسکوتر یک انتخاب هوشمندانه برای بازی و تفریح در اوقات فراغت و یک وسیله حمل و نقل فردی با کیفیت است.

اسکوتر برقی Fspeed در اندازه ۸ اینچ در بازار موجود است که شما می توانید با خیال راحت اقدام به راندن، این اسکوتر فوق العاده بکنید. خرید اسکوتر برقی اف اسپید یک انتخاب هوشمندانه است. این اسکوتر بدون فرمان است و ۲ چرخ دارد. شما می توانید با قراردادن پاهای خود اقدام به راندن اسکوتر برقی خود بکنید. کیفیت بالای اسکوتر برقی fspeed از لیز خوردن شما جلوگیری می کند.

موتور

اسکوتر برقی Fspeed D20 دارای ۲ موتور ۳۰۰ وات است که در مجموع قدرتی معادل ۶۰۰ واتی را به وجود می آورد که شما می توانید با استفاده از آن با سرعت حداکثر ۱۲ کیلومتر بر ساعت اقدام به راندن آن کنید.

بلوتوث و اسپیکر

این اسکوتر فوق العاده دارای سیستم اسپیکر و بلوتوث است که می توانید اسکوتر خود را به بلوتوث وصل کند و از گوش دادن به موسیقی دلخواه تان لذت ببرید. این اسپیکر به شما کمک می کند تا در برخی از وضعیت های دستگاه،

این اسپیکر در برخی از مواقع به شما کمک می کند، برای نمونه در برخی مواقع که شارژ دستگاه کاهش پیدا می کند، دستگاه اقدام به اعلام می کند و به شما اخطار می دهد که دستگاه را باید شارژ کنید.

وزن اسکوتر برقی fspeed

اسکوتر برقی اف اسپید در حدود ۱۲ کیلوگرم است و قادر است تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند. افراد بزرگسال و کودکان می توانند به راحتی از این اسکوتر برقی استفاده کنند و از آن لذت ببرند.

حداکثر سرعت طی شده

نسبت مستقیم بین وزن شخص استفاده کننده و شیب سطح رانندگی با سرعت اسکوتر دارد. برای نمونه همان گونه که بیان کردیم، حداکثر سرعت این اسکوتر برقی ۱۲ کیلومتر بر ساعت است، این سرعت برای افراد با وزن ۱۲۰ کیلوگرم است، در صورتی که حداکثر سرعت شخص استفاده کننده ۷۰ کیلوگرم باشد، سرعت اسکوتر تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می کند.

استانداردهای کسب شده

از مهم ترین استانداردهای کسب شده اسکوتر برقی اف اسپید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای استاندارد اروپا CE

دارای استاندارد باتری NN38.3

دارای استاندارد قطعات الکترونیکی RoHS

دارای استاندارد با درجه حفاظت IP45 در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب

اسکوتر برقی اف اسپید

طی حداکثر مسافت با یک بار شارژ

شما می توانید با یک بار شارژ، مسافتی در حدود ۲۵ کیلومتر را طی کنید.

امکانات جانبی اسکوترهای fspeed D20

دارای بلوتوث و اسپیکر داخلی جهت پخش موزیک از روی موبایل

دارای ریموت کنترل جهت خاموش و روشن کردن و جستجوی دستگاه

دارای چراغ های جذاب در رینگ ها، روی گلگیر و در پشت دستگاه

قابلیت استفاده روان تر در مسیر های ناهموار، به دلیل قطر بیشتر تایر نسبت به دستگاههای با سایز تایر” ۶٫۵ و ارتفاع بیشتر از سطح جاده

خرید از فروشگاه های مجاز و معتبر

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر و مجاز اینترنتی یا فیزیکی، اسکوترهای با کیفیتی را تهیه کنید. فروشگاه تهران اسکوتر با تجربه چندین ساله و به عنوان اولین وارد کننده های اسکوتر برقی در ایران، آماده است تا محصولات با کیفیت و استاندارد را در اختیار شما قرار دهد.

شما می توانید با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ما تهیه کنید. در صورت خرید از فروشگاه تهران اسکوتر شما می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

گارانتی اصلی بودن کالا و تضمین سلامت دستگاه

۷ روز گارانتی تعویض

بازگشت رایگان کالا تا ۳۰  روز

دو سال گارانتی بی قید و شرط قطعات مکانیکی و الکترونیکی

۳۶ ماه خدمات پس از فروش