اسکوتر برقی robstep: یک محصول کوچک، قدرتمند و مقرون به صرفه

اسکوتر برقی robstep: یک محصول کوچک، قدرتمند و مقرون به صرفه

بررسی اسکوتر برقی robstep

اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچ همواره به دلیل وزن سبک، ابعاد کوچک و قابل حمل و کارایی بالای خود در محیط های شهری، مورد توجه کاربران مختلف و به خصوص افراد کم سن و سال بوده اند. اما گاهی وجود برندهای مختلف و محصولات متفاوت آنها باعث می شود تا انتخاب یک گزینه مناسب کار بسیار دشواری باشد. برخی از کاربران به دلیل تنوع بالای محصولات و اطلاعات اندک در مورد هر کدام از این دستگاه ها، در هنگام انتخاب یک اسکوتر مناسب به مشکل خورده و در نهایت ممکن است محصولی کم کیفیت و با قیمتی حتی بیشتر از محصولات اصیل و معتبر خریداری کنند. برای جلوگیری از این موضوع، در این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی یکی از بهترین اسکوترهای موجود در بازار بپردازیم. گزینه مورد نظر ما در این مقاله، اسکوتر برقی robstep است.

برای آشنایی بیشتر با جزئیات فنی و قابلیت های این اسکوتر جذاب و کوچک شهری، پیشنهاد می کنیم تا مطالعه این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر قصد خرید یک اسکوتر کوچک و شهری را دارید، مقاله بررسی بهترین مدل های اسکوتر ۶.۵ اینچی می تواند اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. با این مقدمه به سراغ بررسی این محصول خواهیم رفت.

اسکوتر برقی robstep: کوچک، قدرتمند و مقرون به صرفه

اسکوترهای ۶.۵ اینچی نسبت به سایر مدل های بزرگ تر از خود، ظاهری جمع و جورتر دارند. برای همین برخی از تولید کنندگان ترجیح می دهند تا از استفاده از باتری و موتور قدرتمند در این دسته از اسکوترها خودداری کنند. هرچند که یک اسکوتر کوچک و شهری شاید در حالت کلی در مقایسه با یک اسکوتر آفرود نیاز به قدرت موتور کمتری داشته باشد؛ اما در نهایت برای لذت بردن از یک اسکوتر سواری بی وقفه و موثر، لازم است تا جزئیات فنی دستگاه شما به اندازه کافی کارآمد باشد. اسکوتر برقی robstep ازجمله محصولاتی است که به این مسئله توجه کرده است. در ادامه قصد داریم تا بررسی دقیق تری از ویژگی های فنی این دستگاه داشته باشیم.

خرید اسکوتر robstep از فروشگاه تهران اسکوتر

ویژگی های کلی شرایط مناسب برای استفاده

همان طور که اشاره کردیم، اسکوتر برقی robstep دارای چرخ هایی به قطر ۶.۵ اینچ است. به طور معمول این دسته از اسکوترها برای محیط های هموار و شهری مناسب هستند. به عبارت دیگر اگر این اسکوتر می تواند به سادگی موانع کوچک و رایج خیابان ها و پیاده رو های شهری را به کمک ارتفاع خود از سطح زمین رد کند؛ اما اگر قصد استفاده از این دستگاه در محیط های سنگلاخی و خارج از شهری با شیب های تند را دارید، به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهید شد. اسکوتر راب استپ قادر است تا وزن کاربر را تا ۱۲۰ کیلوگرم ( به صورت واقعی ) تحمل کند. همچنین در حالت نهایت وزن قابل تحمل خود، می توانید به سادگی شیب هایی تا ۱۵ درجه را با استفاده از این دستگاه بپیماید

قابلیت حمل آسان

یکی از بزرگ ترین مزایای اسکوترهای ۶.۵ اینچی، وزن و ابعاد کوچک و در حالت کلی قابلیت حمل و جا به جایی آنها است. ابعاد اسکوتر برقی راب استپ ۶۶ در ۲۱ در ۲۲ سانتی متر است. در نتیجه شما به سادگی می توانید این اسکوتر را در مسافت های کوتاه بدون نیاز به هیچ وسیله نقلیه ای حمل کنید. همچنین ابعاد کوچک آن باعث شده تا به سادگی در صندوق عقب خودرو جا گرفته و در هنگام سفر نیز قابل حمل باشد. وزن این اسکوتر ۱۰.۵ کیلوگرم است. از این جهت نیز در میان دسته اسکوترهای سبک وزن قرار می گیرد. ( اگر به نظر شما این وزن بالاست، بهتر است نگاهی به وزن اسکوتر های ۸ و ۱۰ اینچی داشته باشید!)

در حالت کلی اسکوتر برقی برقی robstep جزو اسکوترهای کوچک، کم وزن و قابل حمل به شمار می رود. اما تمام قابلیت حمل این دستگاه به وزن و ابعاد آن مربوط نمی شود. برای سادگی هر چه بیشتر این مسئله، در اسکوترهای ۶.۵ اینچی راب استپ یک دسته تعبیه شده است. در نتیجه می توانید بدون نیاز به کیف و یا هیچ گونه لوازم جانبی، این دستگاه را حمل کنید.

 

قیمت اسکوتر برقی robstep

قدرت موتور

اسکوتر راب استپ از یک موتور دوگانه ۲۰۰ واتی برای تأمین نیاز حرکتی خود استفاده می کند. این دو موتور که مجموعاً توانی معادل ۴۰۰ وات ایجاد می کنند، به اندازه کافی برای حرکت اسکوتر در محیط های هموار و شیب های متعادل توانایی دارد. قدرت موتور این اسکوتر در برابر موتورهای ۳۵۰ واتی دوگانه اغلب اسکوترهای مطرح و معتبر دیگر، اندکی ضعیف تر به نظر می رسد. اما این انتخاب در نهایت باعث شده تا میزان قابل توجهی صرفه جویی در هزینه های ساخت این دستگاه به وجود آید و با قیمت کمتری به بازار ارائه شود.

جالب است بدانید که در اغلب اسکوترهای غیرمعتبر بازار، موتور استفاده شده بسیار ضعیف تر از موتور این محصول است. از طرفی ضعف بیش از اندازه موتور نه تنها مشکلاتی را برای حرکت گذر از مسیرهای شیب دار به وجود می آورد؛ بلکه ممکن است باعث ایجاد اختلال در سیستم و بورد دستگاه شده و آن را به کلی از کار بی اندازد. در نتیجه در صورتی که قصد خرید یک اسکوتر برقی را داشته باشید، بهتر است حتماً در مورد قدرت موتور آن سوال کنید. یک موتور مناسب و متعادل می تواند کیفیت حرکتی اسکوتر شما را تضمین کند.

باتری اسکوتر برقی برقی robstep

علاوه بر قدرت موتور مناسب، استفاده از یک باتری کارآمد و موثر در یک اسکوتر برقی نقش بسیار مهمی دارد. اگر باتری اسکوتر شما به اندازه کافی قدرتمند نباشد، قدرت بالای موتور آن تقریباً هیچ استفاده ای نخواهد داشت! چرا که استفاده از یک باتری ضعیف در کنار یک موتور قدرتمند باعث می شود تا باتری دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاهی تمام شده و برای استفاده مجدد از آن نیازمند شارژ مجدد باشید. از طرفی اگر تجربه اسکوتر سواری را داشته باشید، بدون شک می دانید که اتمام بی موقع شارژ اسکوتر در میان راه تا چه اندازه ای ناخوشایند است.

اسکوتر برقی راب استپ از یک باتری یون لیتیومی ۲۰ سلولی با ظرفیت ۳۶ ولت استفاده می کند. این باتری به خوبی می تواند موتور دوگانه دستگاه را پوشش داده و برای مدت زمان طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر خود را سرگرم نگه دارد. همچنین برای شارژ کامل این دستگاه، به ۲ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. همچنین با یک بار شارژ کامل، می توانید مسافتی ۱۲ کیلومتری را با استفاده از این اسکوتر طی کنید. البته میزان این مسافت ممکن است به عوامل مختلفی مانند شیب مسیر، وزن کاربر و سرعت حرکت شما بستگی داشته باشد.

 

خرید اسکوتر برقی robstep

سرعت حرکت

اگر اهل حرکت با یک سرعت مقبول و نسبتاً زیاد هستید، اسکوتر برقی robstep دقیقاً گزینه مورد نیاز برای شما است. این اسکوتر در محیط های صاف و بدون شیب می تواند تا سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت را طی کند. البته این سرعت برای کودکان و افرادی که به تازگی قصد استفاده از یک اسکوتر برقی را دارند، یک سرعت بالا و حتی خطرناک به شمار می رود. در نتیجه اگر شما نیز جزو یکی از این دسته ها هستید، توصیه می کنیم تا در هنگام استفاده از این دستگاه، از کلاه و تجهیزات ایمنی دیگر استفاده کرده و پیش از کسب مهارت های لازم برای کنترل آن، از اسکوتر سواری در خیابان ها و محیط های شلوغ خودداری کنید. در نهایت سرعت اسکوتر راب استپ می تواند هیجان و آدرنالین را در رگ به رگ وجود شما تزریق کند.

استحکام بدنه

هرچند که اسکوتر برقی راب استپ برای محیط های هموار شهری ساخته شده است؛ اما در چنین محیط هایی نیز استحکام بدنه بسیار مهم خواهد بود. در این اسکوتر شاهد استفاده از رینگ های فلزی برای محافظت هر چه بیشتر از چرخ ها در حین حرکت هستیم. همچنین به کار گیری یک برد سه تکه اصل برند Taotao باعث شده تا بدنه اصلی این دستگاه نیز مقاومت چشمگیری داشته باشد. استفاده از این بورد در کنار جنس مرغوب مواد اولیه اسکوتر برقی robstep باعث می شود تا کاربران تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کنند.

همچنین برد این دستگاه در برابر ضربات نیز مقاومت بالایی داشته و در صورت برخورد احتمالی با اجسام، در حد امکان از موتور و باتری در برابر ضربه و خسارت های خارجی محافظت می کند. با این حال تصادف با اسکوتر در سرعت های بالا می تواند سلامت جانی کاربر را با خطر مواجه کند. در نتیجه حتی در صورت مقاومت بالای بدنه اسکوتر، رعایت اصول ایمنی در هنگام حرکت با آن را جدی بگیرید.

 

خرید اسکوتر برقی مبتدی

چراغ ها و ایمنی در شب

اگر قصد دارید تا از اسکوتر خود در هنگام شب و تاریکی هوا نیز استفاده کنید، لازم است تا برای ایمنی، دستگاه شما دارای چراغ های قدرتمند باشد. اسکوتر برقی robstep دارای چراغ های LED بر روی گلگیر خود است که علاوه بر زیبایی خیره کننده در تاریکی، باعث می شود تا در هنگام اسکوتر سواری در شب نیز ایمنی کاملی داشته باشید. این چراغ ها باعث می شود تا افراد و خودروهای دیگر در شرایط تاریک نیز قادر به مشاهده شما و اسکوتر باشند.

قابلیت اتصال به گوشی

گوش دادن به آهنگ های دلخواه در هنگام سواری لذت بسیاری دارد. مهم نیست که این سواری با یک خودرو انجام شود و یا شما بر روی اسکوتر خود باشید! در هر حالتی یک موسیقی دلخواه می تواند لذت سواری را چندین برابر کند. اگر شما نیز با این موضوع موافق هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم! اسکوتر برقی robstep امکان اتصال به گوشی همراه از طریق بلوتوث و پخش آهنگ های منتخب شما با استفاده از اسپیکرهای داخلی خود را دارد. به عبارت دیگر شما می توانید در حین لذت بردن از یک اسکوتر سواری بی نظیر، آهنگ های دلخواه خود را به صورت زنده از طریق گوشی خود انتخاب کرده و با کیفیت قابل قبولی از اسپیکرهای این اسکوتر پخش کنید.

بهره مندی از سیستم اتوبالانس

همه کسانی که دوچرخه سواری می کنند، اولین خاطره خود از یادگیری دوچرخه را به یاد خواهند داشت. شاید در نگاه اول کنترل یک وسیله دو چرخ و کم قطر به ظاهر غیرممکن به نظر برسد؛ اما به محض حرکت همه چیز متفاوت خواهد شد! خوشبختانه یادگیری کنترل اسکوتر برقی به دشواری دوچرخه نیست. در اسکوترهای مدرن تر، از یک سیستم بالانس خودکار استفاده می شود تا کاربران تازه کار مشکلی در حفظ تعادل خود نداشته باشند. اسکوتر برقی robstep نیز دارای یک سیستم اتوبالانس است که به افراد مبتدی در حفظ تعادل آنها کمک می کند. اگر برای اولین بار قصد هدایت یک اسکوتر را دارید، به احتمال زیاد اسکوتر راب استپ بهترین گزینه برای آغاز خواهد بود.

 

اسکوتر برقی شهری

دارای نرم افزار اختصاصی

اسکوتر برقی راب استپ در کنار تمام ویژگی های فیزیکی و فنی خود، قابلیت های نرم افزاری جذاب بسیاری را نیز به کاربران ارائه می کند. برای مثال شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن اختصاصی این محصول بر روی گوشی هوشمند خود، به سادگی به آن متصل شده و از امکانات خاص و ویژه ای استفاده نمایید. دقت کنید که داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی، مزیتی کاملاً متفاوت و جداگانه ای نسبت به اتصال به گوشی از طریق بلوتوث است. در حالت دوم شما تنها قادر هستید که از طریق اسپیکرهای دستگاه، آهنگ های دلخواه خود را اجرا کنید. اما در یک اپلیکیشن اختصاصی امکانات کنترلی و ویژگی های جذاب و متفاوتی را در اختیار خواهید داشت.

یک محصول مقرون به صرفه

در نهایت شاید بتوان قیمت اسکوتر برقی robstep را یکی از بزرگ ترین نقاط قوت آن حساب کرد. این اسکوتر در مقایسه با سایر اسکوترها و محصولات اورجینال برندهای معتبر یک محصول بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است که البته با توجه به قدرت فنی و ویژگی های خاص آن، ارزش خرید بالایی نیز دارد. استفاده از موتورهای متعادل باعث شده تا هزینه این محصول به میزان زیادی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اسکوتر برقی ارزان قیمت: معرفی ۶ مدل اسکوتر ارزان و با کیفیت در سال ۲۰۲۰

در حالت کلی اگر به دنبال خرید یک اسکوتر برقی مقرون به صرفه، نسبتاً قدرتمند و مناسب برای محیط های صاف و هموار شهری هستید، اسکوتر راب استپ به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد کرد. همچنین در صورت خرید این محصول از فروشگاه تهران اسکوتر،  می توانید از خدماتی نظیر ضمانت اصالت کالا، تحویل اکسپرس، پرداخت در محل و همچنین ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا برخوردار شوید.در نهایت امیدواریم که با مطالعه این مقاله، با این اسکوتر شهری بی نظیر بیشتر آشنا شده باشید.

در صورتی که تمایل داشته باشید تا با همکاران ما در زمینه خرید اسکوتر برقی یا دوچرخه برقی مشورت کنید، کافی است تا از طریق تلفن با همکاران متخصص ما ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی تخصصی آنها بهره مند شوید.

آیا تا به حال تجربه راندن اسکوتر برقی را داشته اید؟ با توجه به استفاده محدود اسکوتر برقی، لطفاً از مزایا و معایب اسکوتر برقی را بیان کنید، تا افرادی که تمایل به خرید اسکوتر برقی دارند، بتوانند از تجربه خرید یا استفاده شما بهره مند شوند.