اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ: بهترین گزینه ها برای پرسه در گوشه و کنار شهر

اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ: بهترین گزینه ها برای پرسه در گوشه و کنار شهر

اسمارت اسکوتر 6.5 اینچ آیرور

در میان انواع مختلف اسکوترهای برقی، مدل های ۶.۵ اینچی یک گزینه فوق ایده آل برای محیط های هموار شهری هستند. مدل های اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ به دلیل ابعاد کوچک تر خود، وزن کمتری نسبت به سایر مدل ها داشته و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. اگر قصد دارید تا یک اسکوتر سبک، قابل حمل و با قیمتی مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های هموار داشته باشید، اسکوترهای ۶.۵ اینچی آماده هستند تا وزن شما را به دوش بکشند. از همین رو در این مطلب قصد داریم تا به بهترین نمونه های این مدل از اسکوترها در بازار بپردازیم. برای آشنایی با این مدل های خاص و ارزشمند، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اسمارت اسکوتر ۸ اینچ: با بهترین محصولات موجود در بازار آشنا شوید

بهترین گزینه های خرید اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ

همان طور که می دانید، اسکوترهای ۶.۵ اینچی یک گزینه مناسب برای استفاده در محیط های هموار و شهری هستند. اما این مسئله به معنای بی اهمیت بودن قدرت موتور، باتری و سایر ویژگی های فنی و ظاهری آنها نیست. در این مدل از اسکوترها نیز ویژگی های فنی دقیقاً به اندازه سایر مدل های بزرگ و آفرود اهمیت دارند. با توجه به وجود برندها و مدل های مختلف، در ادامه ۴ اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ با ارزش خرید بالا را به شما معرفی خواهیم کرد. البته اگر به دنبال خرید اسکوتر آفرود برای حرکت در محیط های ناهموار و خشن خارج از شهر هستید، مشاهده لیست بهترین اسکوترهای ۱۰ اینچ بیشتر برای شما مفید خواهد بود.

با این مقدمه، به سراغ معرفی محصولات منتخب در دسته بندی اسکوترهای ۶.۵ اینچ می رویم.

اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ اسمارت بالانس ویل

اسمارت اسکوتر 6.5 اینچ

 

اگر با دنیای اسکوترهای برقی آشنا باشید، برند اسمارت بالانس ویل نیازی به هیچ گونه توضیح اضافی ندارد. محصولات بی‌نظیر و باکیفیت این برند در طول سالیان سال، به خوبی از اعتبار نام آن محافظت کرده‌اند. این برند محصولات خود را برای انواع دسته بندی های اسکوتر و با هر ابعادی ارائه کرده است. اسکوتر ۶.۵ اینچ اسمارت بالانس ویل نیز یکی دیگر از محصولات آن است که با توجه به ویژگی های فنی قدرتمند و ظاهری جذاب و اسپرت خود، در لیست ما جای دارد. این اسکوتر قابلیت تحمل وزن ۱۲۰ کیلوگرمی کاربر را داشته و اغلب خریداران آن را افراد ۲۱ تا ۳۰ ساله تشکیل می دهند. به عبارت دیگر به هیچ وجه نباید گول ظاهر کوچک این اسکوتر را بخورید!

استفاده از دو موتور ۳۵۰ واتی ( در مجموع با توان ۷۰۰ وات ) قدرت بی نظیری را برای این اسکوتر کوچک فراهم کرده تا برای حمل کاربران سنگین وزن در محیط های شهری هیچ مشکلی نداشته باشد. همچنین باتری ۲۰ سلولی آن، با یک بار شارژ کامل خیال شما را برای ۴ ساعت ( و یا پیمودن ۱۵ کیلومتر ) آسوده خواهد کرد. از طرف دیگر قابلیت هایی مانند پشتیبانی از بلوتوث و پخش آهنگ های گوشی از طریق اسپیکرهای داخلی، لذت استفاده از این دستگاه زیبا و قدرتمند را بسیار بیشتر می کند.

مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت خرید اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ اسمارت بالانس ویل

اسکوتر ۶.۵ اینچ برند Robstep

 

خرید اسکوتر 6.5 اینچ

 

اگر به دنبال یک اسکوتر شهری و پرقدرت هستید، به احتمال زیاد اسکوتر برند Robstep همان چیزی است که می خواهید! این اسکوتر به لطف ویژگی های فنی قابل توجه و البته ظاهر شیک و جذاب خود، توانسته در لیست بهترین اسکوترهای ۶.۵ اینچی جای بگیرد. رینگ فلزی اسکوتر Robstep با تحمل وزن بالا، استفاده از آن را برای سنین مختلف امکان پذیر کرده است. در واقع این اسکوتر بر خلاف ظاهر کوچک، به خوبی از پس تحمل وزن کاربر خود بر می آید. استفاده از یک باتری ۲۰ سلولی در این اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ لذت استفاده طولانی مدت از آن را فراهم کرده است. همچنین سیستم اتو بالانس این وسیله، یک کمک عالی برای افراد تازه کار و کودکانی است که برای اولین بار قصد هدایت یک اسکوتر را دارند.

در کنار تمام این ویژگی های فنی، قابلیت های جانبی اسکوتر Robstep نیز در نوع خود قابل توجه است. این دستگاه از قابلیت اتصال به گوشی همراه با استفاده از بلوتوث و پخش آهنگ از اسپیکرهای داخلی خود پشتیبانی می کند. همچنین اسکوتر راب‌ استپ دارای اپلیکیشن گوشی برای اتصال به دستگاه و افزوده شدن ویژگی های بیشتری برای هدایت آن است.  همچنین به لطف چراغ های LED این دستگاه، می توانید با خیالی راحت در تاریکی شب از یک اسکوتر سواری هیجان انگیز لذت ببرید.

مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت خرید اسکوتر ۶.۵ اینچ Robstep

اسکوتر ۶.۵ اینچ برند IROVER

 

اسمارت اسکوتر 6.5 اینچ آیرور

 

نام محصولات برند IROVER در بین تمام مدل های بهترین اسکوترهای برقی به چشم می خورد. این برند با سال ها تجربه خود در زمینه تولید دستگاه ها و لوازم جانبی مربوط به وسایل نقلیه انفرادی، توانسته حضور موفقی در عرصه اسکوترهای برقی نیز داشته باشد. اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ IROVER یکی از بهترین اسکوترهای کوچک و شهری است. استفاده از شاسی شبکه ای ( یا همان شاسی زنبوری ) در این اسکوتر، مقاومت آن را بسیار افزایش داده است. از این رو اسکوتر IROVER یکی از بهترین اسکوترهای ۶.۵ اینچی برای استفاده افراد بزرگسال و سنگین وزن است. از طرفی باتری اورجینال ۲۰ سلولی این دستگاه، پشتیبانی خوبی را برای تأمین انرژی مورد نیاز موتور آن تهیه می کند. به عبارت دیگر این اسکوتر در کنار تحمل بالای وزن، به خوبی می تواند تجربه ای از حرکت روان را برای کاربران مختلف ارائه کند.

استفاده از رینگ دارای چراغ های LED بر روی این دستگاه، امنیت و زیبایی آن در شب را چندین برابر کرده است. همچنین به لطف استفاده از برد سه تکه اصل KCQ، قابلیت کنترل این دستگاه به طرز چشم گیری بهبود یافته است. در کنار همه این ویژگی ها، قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند از طریق بلوتوث و پخش آهنگ های گوشی از اسپیکرهای داخلی یک نقطه قوت دیگر برای این اسکوتر کوچک و پرقدرت است.

مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت خرید اسکوتر ۶.۵ اینچی IROVER

پرسه در گوشه و کنار شهر

در این مقاله به معرفی بهترین مدل های اسمارت اسکوتر ۶.۵ اینچ پرداختیم. هر یک از این اسکوترها می تواند تجربه ای شیرین و لذت بخش از پرسه در یک محیط شهری و هموار را برای شما فراهم کند. با این حال در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مدل های اسکوتر و خرید یک گزینه مناسب، می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان تهران اسکوتر در تماس باشید. ما همواره آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستیم.