اسکوتر دسته دار چیست و معروف ترین انواع آن کدام است؟

با گسترش تکنولوژی شاهد افزایش انواع اسکوترهای برقی شده ایم. انواع اسکوترهای برقی هوشمند، انواع اسکوتر دسته دار از محبوب ترین اسکوترهای برقی هوشمند هستند. در این نوشته قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی انواع اسکوتر دسته دار بپردازیم.

مزایای اسکوتر دسته دار

انواع اسکوتر دسته دار می توانند جهت حرکت را مشخص کنند و به راحتی به چپ یا راست حرکت کنند. اسکوترهای دسته دار دارای نمایشگر شارژ و سرعت هستند.

اسکوترهای دسته دار را می توانید در خیابان یا پارک استفاده کنید و از رانندگی با آنها لذت ببرید.

تنظیم دسته اسکوتر

اسکوتر دسته دار دارای یک دسته در جلو است که قابلیت تنظیم برای سنین مختلف را دارد و شما می توانید براساس قد خود این دسته را تنظیم کنید و از این دسته برای حرکت و انتقال اسکوتر دسته دار استفاده کنید.

نمایشگر

همانگونه که بیان شد اسکوترهای برقی دسته دار دارای یک صفحه نمایشگر هستند که شما می توانید سرعت و مقدار شارژ باتری اسکوتر خود و هم چنین مسافت طی شده توسط اسکوتر را مشاهده کنید.

بلوتوث و ریموت کنترل اسکوتر

از ویژگی های مهم دیگر انواع اسکوتر دسته دار می توان به دارا بودن بلوتوث و ریمون کنترل اسکوتر اشاره کرد. شما می توانید هنگام رانندگی با این اسکوترها از بلندگوهای با کیفیت اسکوتر برقی استفاده کنید.

راندن اسکوتر برقی دسته دار

شما برای داشتن تعادل بیشتر و بهتر می توانید از دسته اسکوترهای دسته دار استفاده کنید و این دسته برای افرادی که مبتدی هستند، کمک می کند تا بهتر بتوانند تعادل خود را حفظ کنند و اقدام به راندن آن بکنند.

امکان رانندگی تا شیب ۳۰ درجه توسط اسکوترهای دسته دار وجود دارد، البته این نکته را مد نظر بگیرید که با افزایش وزن و شیب، میزان شارژ دستگاه سریع تر تمام خواهد شد.

مدت شارژ مناسب اسکوتر دسته دار

مانند سایر اسکوترهای برقی هوشمند بهتر است تا دستگاه خود را در برق قرار ندهید و پس از شارژ ۲ الی ۳ ساعته حتماً از برق جدا کنید. با توجه به اینکه تمام باتری های اسکوترهای برقی لیتیومی است، در صورتی که شما مدت زیادی اسکوتربرقی خود را در برق باقی بگذارید، احتمال انفجار وجود خواهد داشت.

جنس دسته و بدنه اسکوتر دسته دار

بدنه اسکوتر دسته دار از آلومینیوم ساخته شده است که آن را در مقابل ضربات مقاوم کرده است. دسته این نوع اسکوترها نیز از جنس آلومینیوم فشرده سبک و مقاوم است، که می توانید متناسب با قد خود آن را به راحتی تنظیم کنید.

محبوب ترین انواع اسکوتر دسته دار

اسکوتر هوشمند ناین بات

یکی از محبوب ترین انواع اسکوترهای دسته دار است. این دستگاه توانایی تحمل تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد، باتری لیتیومی اصل سامسونگ همراه دستگاه است و گواهی نامه ۲ ساله معتبر پارسیان اسکوتر را به شما هم تقدیم خواهیم کرد.

اسکوتر ناین بات

مزایای اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی دسته دار اتوبالانس

اسکوتر آفرود ۱۹ اینچی دسته دار اتوبالانس

دارای سیستم اتوبالانس،دارای صفحه نمایش دیجیتال

دارای چراغ LED جلو و عقب

دارای جک نگهدارنده، دارای ریموت کنترل

دارای گارد محافظ ، دسته قابل تنظیم

دارای چرخ های ۱۹ اینچی آفرود

اسکوتر آفرود

مزایای اسکوترهای دسته دار ۱۴ اینچی

بلوتوث و اسپیکر

صفحه نمایش LCD

کیلومتر شمار دیجیتالی

نمایش میزان شارژ باطری

سیستم اتوبالانس

ریموت کنترل

چراغ های جلو و عقب که با ریموت کنترل آن می توان چراغ ها را روشن و خاموش کرد و اسکوتر را قفل و باز کرد.

اسکوتر دسته دار

خرید انواع اسکوترهای دسته دار

در صورتی که تمایل داشته باشید تا با انواع اسکوترهای دسته دار معتبر و با ضمانت نامه آشنا شوید، می توانید این صفحه را مشاهده کنید. محصولات ما دارای ضمانت نامه کتبی است و شما می توانید تا ۷ روز از خدمات تعویض بهره مند شوید.