بررسی بهترین اسکوتر شارژی بچه گانه خود بالانس مناسب برای تمامی سطوح

بررسی بهترین اسکوتر شارژی بچه گانه خود بالانس مناسب برای تمامی سطوح

اسکوتر شارژی بچه گانه

اسکوتر ها در سال ۲۰۱۳ از نظر جهانی فراگیر شدند و پس از آن انواع مختلفی از اسکوتر ها در بازار موجود دیده می شوند. امروز ما یک اسکوتر معروف را معرفی خواهیم کرد. برخلاف اسکوتر های دیگر، اسکوتر شارژی بچه گانه در قطعات فلزی بسیار قوی هستند و از نظر عملکرد و کارکرد منحصر به فرد می باشند. در سال ۲۰۱۶ دو چرخ خود بالانس را در اسکوتر شارژی به کار بردند. پیش از به کارگیری این خود بالانس ها در اسکوتر ها، افراد متعددی بصورت حضوری و غیر حضوری شروع به سفارش دادن کردند. این موفقیت اساسی این دستگاه اسکوتر بوده و تمام اسکوترهای از این نوع جزء بهترین و بی نقص ترین اسکوتر های خارج از جاده می باشند.

این سبک مجلل یعنی بدنه قوی و زمخت، منگنه های آلومینیومی و لاستیک های بزرگ باعث می شود که اسکوتر شبیه جانور شود. در این بررسی همه چیز را در مورد Asiwo  از اسکوتر های شارژی خواهیم دانست.

مزایای اسکوتر شارژی بچه گانه Asiwo

فراگیر بودن صدا در بلوتوث

اتصال به بلوتوث و کیفیت بالای صدا و فراگیر بودن آن، به شما امکان می دهد از موسیقی خارق العاده و مورد علاقه تان لذت ببرید.

اسکوتر شارژی بچه گانه

آموزش اسکوتر سواری کودکان

طراحی ایمن – بی خطر برای بزرگسالان و کودکان

سنسور ساخته شده در پدال به طور خودکار وزن را تشخیص می دهد. هنگامی که کاربر کمتر از ۴۰ کیلوگرم وزن دارد، سرعت اسکوتر شارژی بچه گانه به طور خودکار کاهش خواهد یافت و برای کسانی که کمتر از ۲۰ کیلوگرم وزن دارند، اسکوتر شارژی بچه گانه به طور خودکار خطایی را گزارش می دهد که کمتر از محدوده می باشد. ایمنی از همه مهم تر است.

اسکوتر شارژی بچه گانه

چراغ LED   – امن برای سواری

چراغ های جلو با نورپردازی های محبوب LED نور سفید طراحی شده اند. چراغ های عقب طراحی شبیه چراغ های عقب خودرو دارد. در طول سواری، نور با تغییر جهت سواری تغییر می کند، این ویژگی برای سواری در تاریکی امن تر است.

اسکوتر شارژی کودکانه

سیستم هشدار هوشمندانه کاهش سرعت: این دستگاه از همه ایمن تر است.

پردازنده های نسل هوشمند می تواند به طور خودکار زنگ هشدار را فعال کند و زمانی که میزان ورودی موتور افزایش می یابد، آن را کاهش می دهد و شما را در هر زمان و هر کجا همراهی می کند.

این اسکوتر شارژی بچه گانه آزمایش های زیاد و سختی را در تمامی بخش ها از جمله سیستم الکتریکی، اجزای سازنده، فلزات و سیم کشی را با موفقیت گذرانیده و این اسکوتر شارژی بچه گانه دارای رنگ هایی است که آدمی را به وجد می آورد. این اسکوتر شارژی بچه گانه توسط UL2272  تایید شده است، این بدان معنی است که تمام قسمت های اسکوتر شارژی بچه گانه کاملا بی خطر و منجر به آتش سوزی نمی شود یا در هیچ شرایطی بیش از حد گرم نخواهد شد یا دود تولید نخواهد کرد. کاملا امن و مطمئن است.

اسکوتر شارژی بچگانه

تایر های آفرود خشن – تایرهایی محکم و بزرگ ۸.۵ اینچی

تایرهایی از جنس پلاستیک طبیعی با کیفیت بالا، چرخ های وارداتی از جنس آلیاژ که بدون لغزش و با قدرت بیشتر و تعادل پایدارتر که منجر می شود، به آسانی دست انداز ها را کنترل کنید.

اسکوتر برقی بچه گانه

موتورهای دوگانه با قدرت بالا

موتورهای دوگانه ۴۰۰ واتی که دو برابر قدرتمند، سرعت، شتاب و حرکت برآورده می کنند.

اسکوتر برقی بچگانه

بهترین اسکوتر ارزان کودک کدام است؟

تکنولوژی

در صنایع اسکوتر سازی نوعی از اسکوترها به نام اسکوتر های asiwo  قدرت تحمل وزن هایی بیش از ۱۱۸ کیلوگرم را دارند. افرادی که میانگین وزن آنها بین ۱۲ تا ۹۰ کیلوگرم است، به راحتی می توانند از این اسکوتر خود بالانس بدون کاستی سرعت استفاده کنند.

دو جفت محافظ فلزی که از فولاد با مقاومت بالا ساخته شده، برای محافظت از پای افراد در گوشه های اسکوتر قرار گرفته اند. این ویژگی ایمنی را نه تنها برای اسکوتر بلکه سواران را نیز تضمین می کند. اساساً مخترعین این اسکوتر آفرود شارژی، این ویژگی را برای اجتناب از برخورد با موانعی چون سنگ ها و بتن و غیره قرار داده اند.

باتری لیتیومی با کیفیت بالا توسط پوشش خاصی محافظت می شود. به طور کلی، اگر شما اسکوتر های دیگری را شارژ کنید، باید بیش از ۴ تا ۵ ساعت صبر کنید، اما در اسکوتر شارژی بچه گانه Asiwo کاملاً متفاوت است، این اسکوترها به طور کامل در ۲ تا ۳ ساعت شارژ می‌شود، بنابراین نیازی نیست نگران باشید.

هاوربرد شارژی بچه گانه

جزئیات اجزای اسکوتر

درمورد اسکوترخود بیشتر بدانید و از ایمنی سفر خود مطمئن شوید.

اسکوتر شارژی بچه گانه ارزان

پنج مزیت اسکوتر شارژی بچه گانه ASIWO

  1. بلوتوث + صدای با کیفیت بالا
  2. دو چراغ درطرفه جلو + چراغ های LED درعقب
  3. تایرهای ۸.۵ اینچ آفرود با جاده ها سازگاری بیشتری دارد
  4. باتری های مطمئنی با ظرفیت فراوان ۱۵۴WH، که می تواند تا ۱۵کیلومتر باتری خود را نگه دارد.
  5. قدرتمند ترین موتور دو گانه با قدرت ۵۸۰۰ ولت، که با افزایش دمای حداکثر ۱۰درجه

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع: bestelectrichoverboard