اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود: زیر و بم اسکوتر خود را در دست بگیرید

اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود: زیر و بم اسکوتر خود را در دست بگیرید

اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود

استفاده از تمامی فناوری های روز دنیا در طراحی اسکوترهای برقی باعث شده تا روز به روز محصولات جالب تر و خاص تری از این وسیله حمل و نقل محبوب به بازار ارائه شوند. یکی از هیجان انگیزترین بخش های فناوری محور اسکوترها، اپلیکیشن های خاص آنها است. برای این کار تنها به یک گوشی هوشمند نیاز خواهید داشت تا اپلیکیشن مورد نظر را بر روی آن نصب کرده و از ویژگی های آن نهایت لذت را ببرید. با استفاده از این اپلیکیشن ها امکاناتی نظیر کنترل حرکت اسکوتر، چرخاندن آن و امکانات مشابه دیگری از طریق گوشی همراه میسر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی نمونه هایی از اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود و سایر اسکوترهای برقی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: معرفی ویژگی های اسکوتر برقی آفرود

بهترین نمونه های اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود

اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود پس از نصب بر روی گوشی هوشمند، از طریق بلوتوث به اسکوتر برقی متصل شده و آماده استفاده می‌شود. در نتیجه برای استفاده از این اپلیکیشن ها نیازمند خرید اسکوتر برقی دارای بلوتوث خواهید بود. برخی از این اپلیکیشن ها امکان کنترل حرکت را از طریق گوشی فراهم کرده و برخی دیگر به سنجش سرعت، مسافت طی شده و امکانات جانبی دیگری می پردازند. در ادامه چند نمونه از این اپلیکیشن ها را به شما معرفی می کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

Hoverboard I Application

اپلیکیشن Hoverboard I مخصوص اسکوترهای همین برند بوده و به صورت اختصاصی برای آنها طراحی و ایجاد شده است. در صورتی که برند اسکوتر شما Hoverboard I باشد، می توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن از امکانات مختلفی مانند نمایش درجه حرارت عمومی دستگاه، قدرت و همچنین سرعت آن بهره ببرید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن امکان کنترل قدرت، حساسیت، قدرت هدایت، سرعت و ویژگی های مشابه دیگری برای شما فراهم خواهد شد. حجم این نرم افزار تنها ۶.۴ مگابایت بوده و بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۴.۳ به بالا قابل اجرا است.

Tao Tao App

این اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود با تمامی دستگاه ها سازگاری دارد. برای بهره مندی از مزایای آن تنها کافی است تا یک اسکوتر برقی با قابلیت بلوتوث و یک گوشی همراه هوشمند در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن Tao Tao دارای ویژگی‌های نظارتی است و می‌تواند داده‌هایی مانند جزئیات سرعت حرکت، باتری، مسافت طی شده، حساسیت حرکت و چرخش و غیره را به شما نمایش دهد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن اسکوتر برقی می توانید نام و کلمه عبور بلوتوث اسکوتر خود را نیز تغییر دهید.

این اپلیکیشن امکان ایجاد شبکه و رابطه با دیگر اسکوتر سواران را نیز فراهم می کند و ما می توانید بر اساس نام و ایمیل، دوستان خود را یافته و یا افراد جدیدی را به لیست دوستان خود اضافه کنید. در نتیجه امکان رقابت های جذاب و چالش برانگیزی مانند چالش ۳۰ ثانیه ای، چالش مسافت طی شده هفتگی، چالش ۱۰۰ متری و بسیاری از رقابت های هیجان انگیز دیگر که در این اپلیکیشن وجود دارد برای شما فراهم خواهند شد. این اپلیکیشن ۴۰ مگابایت حجم داشته ئ به سیستم عامل اندروید ۴.۰.۳ به بالا نیازمند است.

اپلیکیشن اسکوتر

JC hoverboard app

اپلیکیشن JC hoverboard هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل IOS قابل استفاده است. این اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود دارای ویژگی های قدرتمندی است که امکان نظارت لحظه ای و آنی بر مسافت پیموده شده، باتری دستگاه و همچنین سرعت حرکت را برای کاربرانش فراهم می کند. همچنین این دستگاه قابلیت هایی از جمله تنظیم حد مجاز سرعت را نیز در خود دارد که با استفاده از آن می توانید خیال خود را از بابت یک اسکوتر سواری امن و مطمئن برای کودکان دلبندتان آسوده کنید.

این اپلیکیشن به صورت خودکار به روزرسانی شده و هر بار می توانید از آخرین نسخه و جدیدترین ویژگی های آن بهره ببرید. اپلیکیشن JC hoverboard بسیار کم حجم بوده و فضای بسیار کمی را در گوشی شما اشغال می کند.

Tilboard app

Tilboard app نیز یکی دیگر از نمونه های اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود است که نسخه های مختلفی از آن برای سیستم عامل های IOS و اندروید ارائه شده است. این اپلیکیشن به صورت ویژه برای اسکوترهای Tilboard طراحی شده است. اما با این وجود قابلیت اتصال به سایر اسکوترهای برقی را نیز دارد. با اتصال این اپلیکیشن به اسکوتر از طریق بلوتوث آن می توانید اطلاعاتی مانند دمای کلی وسیله، قدرت کلی، سرعت حرکت، اطلاعات عمومی و غیره آن را به دست آورید. همچنین امکان کنترل سرعت، حساسیت چرخش و سایر پارامترهای حرکتی نیز از طریق این نرم افزار امکان پذیر است.

نسخه های جدیدتر این برنامه تعداد ایرادات آن را به حداقل رسانده اند و امکانات آن در نسخه های بعدی نیز افزایش خواهد یافت. اپلیکیشن Tilboard حدود ۱۰ مگابایت حجم داشته و در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار بار دانلود شده است.

Mozzie App

اپلیکیشن Mozzie دارای یک رابط کاربری و طراحی عالی و ویژگی های مفید و کاربردی بسیاری است. این اپلیکیشن آماده است تا سطح تجربه و لذت شما از اسکوتر سواری را به نحو احسن افزایش دهد. با استفاده از Mozzie قادر خواهید بود تا هر سواری خود را ردیابی و سفارشی سازی کنید. این اپلیکیشن برخی از امکانات عمومی مانند نظارت بر سرعت، محاسبه فاصله طی شده، بررسی سطح باتری، دمای موتور دستگاه، تست وضعیت سلامتی باتری و غیره را فراهم می کند. همچنین به لطف امکانات مختلف این نرم افزار امکان تنظیم حساسیت و جهت حرکت اسکوتر نیز مهیا خواهد شد. در نتیجه می توانید در وضعیت بدنی مورد علاقه خود به سمت جلو یا عقب حرکت کنید.

از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن، امکان تنظیم و سفارشی سازی چراغ اسکوتر برقی است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید سیستم اسکوتر برقی خود را از طریق بلوتوث به روز رسانی کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود شده و کاربران رضایت خود را از ویژگی های آن ابراز کرده اند.

اپلیکیشن مخصوص اسکوتر

هم مسیر فناوری بر روی اسکوتر

در این مقاله سعی داشتیم تا به معرفی انواع رایج ترین نمونه های اپلیکیشن اسکوتر برقی آفرود بپردازیم. همان طور که مشاهده کردید، اپلیکیشن های مختلفی مخصوص اسکوتر طراحی شده اند که امکان نظارت بر داده ها و تنظیم برخی از ویژگی های آنها را فراهم می کنند. این اپلیکیشن ها از طریق بلوتوث می توانند گوشی هوشمند شما را به اسکوتر برقیتان متصل کنند. پس اگر اسکوتر برقی شما از ویژگی بلوتوث پشتیبانی می کند، بدون معطلی به سراغ اپلیکیشن های مخصوص آن رفته و تجربه خود از استفاده از این وسیله کاربردی را به اوج خود برسانید.