معرفی ۵ مورد از بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس در سال ۲۰۱۹

 در حال حاضر اسکوترهای برقی محبوبیت روزافزونی دارند. اسکوترهای برقی اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شدند، سپس این اسکوتر های برقی آفرود اتوبالانس دو چرخ به داغ ترین محصول تبدیل شده و توجه زیادی را به خود جلب کردند. به دلیل وجود برخی از مدل های این اسکوترها با کیفیت بسیار پایین و با باتری های ارزان قیمت در بازار، این محصول در روزهای اولیه عرضه خود با یکسری از مشکلاتی مواجه گردید. اما حال این اسکوتر برقی اتوبالانس دو چرخ روزبه روز قدرت بیشتر و بیشتری پیدا می کند. در سال ۲۰۱۶، آزمایشگاه های تحت پوشش بیمه گواهینامه UL 2272 را معرفی نمودند، بنابراین اسکوترهای برقی حال حاضر امن تر و با کیفیت تر از هر زمان دیگری هستند.

با پیشرفت تکنولوژی، اسکوتر برقی نیز به مرحله بالاتری ارتقا یافته است.

اسکوترهای برقی سنتی که برای اولین بار وارد بازار شدند تنها مناسب برای پیاده رو های صاف و هموار بودند، اما در حال حاضر، ما اسکوترهای برقی مناسب برای همه محیط ها از جمله شیشه، گودال ها، شن و ماسه، خاک و غیره داریم. اجازه دهید اسکوترهای برقی مناسب برای همه نواحی که در دسترس و موجود می باشند را مورد بحث قرار دهیم، من امروز به شما ۵ مورد از بهترین اسکوترهای برقی آفرود اتوبالانس را نشان خوهم داد.

معرفی ویژگی های اسکوتر برقی آفرود

معرفی ۵ مورد از انواع بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس در سال ۲۰۱۹

۱- اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس با ۲ چرخ ۸.۵ اینچی امتحان شده در همه زمین ها

اولین اسکوتر برقی لیست بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس مربوط به اسکوتر برقی ۸.۵ اینچی است. اسکوترهای برقی دو چرخ مناسب برای همه زمین ها، موتور دوگانه ۴۰۰ وات دارند. این وسیله که برای همه نوع زمینی طراحی شده است به شما اجازه می دهد تا به راحتی از گودال، شن و ماسه، خاک و چمن عبور کنید. این دستگاه می تواند تقریباً ناهمواری های هر نوع زمینی را تحمل کرده و با دارا بودن چرخ های فوق العاده سفت و بسیاری از ویژگی های سرگرم کننده دیگر به خوبی شما را سرگرم کند. اگر شما به دنبال یک اسکوتر برقی به روز، مدرن، و به شدت سرگرم کننده برای هدیه دادن به شخص خاصی هستید؟ این اسکوتر برقی به کار شما خواهد آمد! رنگ سیاه و سفید کلاسیک ترین رنگ ها هستند که بسیار با هم مطابقت دارند، این اسکوتر برقی بسیار جذاب به نظر می رسد، وعلاوه بر اینکه فوق العاده سرگرم کننده و شیک است، از امنیت کامل برای سوار شدن نیز برخوردار است.

5 مورد از بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

ویژگی ها و مشخصات اسکوترهای برقی دو چرخ “۸.۵ مناسب برای همه زمین ها

حداکثر سرعت: ۹ کیلومتر در ساعت، ۶ متر در ساعت

مدت زمان لازم برای شارژ شدن: ۲.۵ ساعت

عمر باتری: ۹ کیلومتر / ۶ مایل

وزن: ۱۵ کیلوگرم

چراغ های LED: بله

چراغ راهنمایی: بله

بلندگوهای بلوتوث: بله

حداکثر وزن: ۹۰ کیلوگرم / ۱۹۸ لیتر

باتری: ۴ آمپرساعت، ۲۵.۲ ولت، ۱۰۰.۸ وات ساعت

آداپتور: DC 29.4V = 1.5A

۲- اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس مستتر

دومین اسکوتر از لیست بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس مربوط به اسکوتر مستتر است. اسکوتر آفرود جذاب خود را به رنگ خاکستری مستتر بردارید! اسکوتر برقی افروز “۸.۵ قادر است با تایرهای خالی سرعت را تا حد ۶MPH برای حدود ۶ مایل ( ۱۰ کیلومتر ) بالا ببرد(۲ الی ۳ ساعت سواری متوالی) با حداکثر ۱۰ درجه صعود با موتورهای ۴۰۰ واتی.چه شما در جاده های کوهستانی سرشار از گودال در حال حرکت باشید، چه در دشت های چمن زار و چه در طول بخش های گل و لای در حال حرکت باشید، این اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس camo با شما همراهی خواهد کرد.

 بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

ویژگی ها و مشخصات اسکوترهای برقی آفرود مستتر

ظرفیت وزن: ۲۰ – ۱۱۷ کیلوگرم

موتور دوگانه ۴۰۰ وات

IP56 تایید شده ضد آب

حداکثر سرعت: ۱۶ کیلومتر در ساعت

مدت زمان لازم برای شارژ: ۱-۲ ساعت

عمر باتری: ۱۶-۱۹ کیلوگرم

وزن: ۱۲ کیلوگرم

چراغ های LED: بله

بلوتوث یکپارچه: نه

UL 2272 تایید شده: بله

بدنه متشکل از آلیاژ آلومینیوم قوی و با دوام.

۳- اسکوتر برقی رز طلایی

اسکوتر برقی آفرود “۸.۵ برای فروش، بهترین اسکوتر برقی اتوبالانس رز طلایی برای دختران است. برای دوستداران موسیقی، ما در این اسکوتر یک اسپیکر بلوتوثی بسیار با کیفیت تعبیه کرده ایم که به شما اجازه پخش موسیقی در حین حرکت با این اسکوتر را می دهد.بهترین کادوی تولد برای دختر خانم هاست.

اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

ویژگی ها و مشخصات اسکوتر برقی رز طلایی

موتور دوگانه ۴۰۰ وات

مسافت: ۱۰-۹ کیلومتر / ۶ مایل

حداکثر وزن: ۹۰ کیلوگرم / ۱۹۸ لیتر

حداکثر سرعت: ۹ کیلومتر در ساعت

مدت زمان لازم برای شارژ: ۲ الی ۳ ساعت

چراغ های LED: بله

بلندگوهای بلوتوث: بله

 برنامه های IOs و Android: بله

۴- اسکوتر برقی هوشمند سه بعدی Warmhole

اولیی اسکوتر برفی آفرود اتوبالانس جهان با موتور سه بعدی Warmhole! همراه با چرخ ها LED دار وارد می شوند و به یک سوپراستار در خیابان ها تبدیل می شوند و به عنوان یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس شناخته می شود.

اسکوتر برقی آفرود اتو بالانس

مشخصات و ویژگی های اسکوترهای برقی هوشمند

حداکثر سرعت: ۹ کیلومتر در ساعت

چرخ های فانتزی LED

وزن: ۸.۵ کیلوگرم / ۱۸.۵ لیتر

مسافت: ۹ کیلومتر / ۶ مایل

مدت زمان لازم برای شارژ: ۲ الی ۳ ساعت

اندازه: ۶۳۲ * ۱۶۵ * ۱۷۶ میلیمتر / ۲۴.۹ * ۶.۵ * ۷ اینچ

مقاوم در برابر آب: بله

اندازه تایر: “۶.۵

چراغ های LED در جلو و عقب: بله

بلندگوی بلوتوث: بله

انواع بهترین هاوربرد آفرود در سال ۲۰۱۸

۵- اسکوترهای برقی کوچک با چراغ های LED

اسکوتر برقی کوچک آبی رنگ”۶.۵ با چراغ های LED درطرفین، جالب ترین و یکی از انواع بهترین اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس است که کودکان می توانند به سرعت و به راحتی یاد بگیرند که چگونه آن را برانند. چرخ های “۶.۵ بهترین اندازه چرخ برای کودکان هستند، بهترین کادوی کریسمس، هالوین و تولد بری کودکان اسکوترهای برقی در سایز کوچک می باشند.

اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

مشخصات و ویژگی های اسکوترهای برقی هوشمند:

چراغ رنگی LED روی چرخ ها

حداکثر سرعت: ۱۲ کیلومتر در ساعت

وزن: ۱۰ کیلوگرم / ۲۲ LBS

مسافت: ۵ کیلومتر/ ۳.۱ مایل

مدت زمان لازم برای شارژ: ۲ الی ۳ ساعت

اندازه: ۵۷۴*۱۷۶*۱۷۵ میلیمتر/۲۲.۵*۶.۹۲* ۶.۸۸ اینچ

اندازه تایر: “۶.۵

چراغ های LED در جلو و عقب: بله

بلندگوی بلوتوث: بله

وب‌ سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ ایم و به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌ توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌ مند شوید.