بهترین سگوی در سال ۲۰۲۰: بررسی مزایا و معایب مدل های منتخب

بهترین سگوی در سال ۲۰۲۰: بررسی مزایا و معایب مدل های منتخب

بهترین سگوی در سال 2020

اسکوترهای سگوی ( Segway ) در میان انواع مدل های اسکوتر محبوبیت بسیاری دارند. این اسکوترها به دلیل شکل ظاهری خاص و متفاوت خود، کارایی بالایی داشته و امکان استفاده در محیط های مختلف را برای کاربران خود به ارمغان می آورند. با گذر زمان مدل های مختلفی برای این نوع اسکوتر به بازار ارائه شده است. همین تنوع بالای مدل ها، باعث شده تا کاربران در انتخاب بهترین سگوی در سال ۲۰۲۰ دچار مشکل شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین مدل های این نوع اسکوتر بپردازیم.

اگر قصد خرید اسکوتر سگوی و آشنایی با بهترین مدل های آن را دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین سگوی در سال ۲۰۲۰: بررسی مزایا و معایب مدل های منتخب

هر اسکوتری بسته به نوع طراحی و کیفیت ساخت خود، دارای مزایا و معایب خاصی خواهد بود. با این وجود در برخی از مدل ها، مزایای اسکوتر نسبت به معایب آن سنگینی بیشتری داشته و باعث می شود تا آن مدل به عنوان یکی از بهترین اسکوترها انتخاب شود. بر همین اساس در ادامه قصد داریم تا به بررسی بهترین مدل های اسکوتر سگوی در سال ۲۰۲۰ پرداخته و مزایا و معایب هر کدام را ارائه کنیم. این مدل ها عبارتند از:

سگوی Ninebot S

اسکوتر برقی Segway Ninebot S از طراحی تمام فلزی و بادوامی بهره می برد. باتری این اسکوتر بسیار قدرتمند بوده و با هر بار شارژ قادر است تا مسافت ۲۲ کیلومتر شما را همراهی کند. این مدل از لحاظ وزن نیز نسبت به مدل های مشابه خود وزن کمتری داشته و همین موضوع باعث شده تا طول عمر باتری آن افزایش یابد. همچنین این اسکوتر قابلیت تحمل حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن کاربر را نیز دارا است. همه این ویژگی ها باعث شده تا اسکوتر Segway Ninebot S در لیست بهترین سگوی در سال ۲۰۲۰ قرار بگیرد. اما با وجود مزایای بسیار این اسکوتر، برخی نقاط ضعف نیز در طراحی آن مشاهده می شود.

برای مثال قابلیت تنظیم فرمان برای تغییر جهت چرخ ها با محدودیت های کوچکی مواجه است. همچنین در صورتی که سرعت شما از ۱۶ کیلومتر در ساعت تجاوز کند، دستگاه با بوق بلندی شما را از سرعت بالای خودتان آگاه خواهد ساخت. با این حال ممکن است صدای این بوق برای برخی از کاربران آزار دهنده بوده و لذت حرکت در سرعت بالا را تحت تأثیر خود قرار دهد.

مزایا

  • حرکت تا ۱۴ کیلومتر در هر بار شارژ
  • دارای چراغ های LED برای ایمنی بیشتر در شب

معایب

  • عدم قابلیت تنظیم دسته فرمان
  • بوق هشدار در سرعت بالا

 

خرید انواع اسکوتر برقی سگوی

بیشتر بخوانید: سگوی ناین بات چیست؟ تفاوت سگوی ناین بات و هاوربردها

سگوی Segway miniLITE

این اسکوتر برقی با نام کامل Segway miniLITE Smart Self-Balancing دارای ویژگی های کاربردی و جذابی برای حمل و نقل داخل شهری است. از طرفی قیمت مقرون به صرفه آن باعث شده تا ارزش خرید این اسکوتر نیز افزایش یابد. قسمت خالی مخصوص قرارگیری زانو در این اسکوتر باعث شده تا کار با آن آسایش بسیاری داشته باشد. همچنین چراغ های LED این دستگاه ایمنی شما در شب را تا حد زیادی تضمین می کند. سرعت این اسکوتر سگوی به ۱۰ مایل در ساعت رسیده و چرخ های بزرگ آن باعث شده تا در مسیرهای ناهموار و خاکی نیز کارایی خود را حفظ کند. حداکثر وزن قابل تحمل این دستگاه بنا به اعلام شرکت آن حدود ۸۰ کیلوگرم است که در مقایسه با سایر اسکوترهای هم رده خود کمترین میزان را دارد.

با یک بار شارژ می توانید مسافتی ۱۷ کیلومتری را با این اسکوتر طی کنید. این اسکوتر از لحاظ طی کردن مسافت با یک بار شارژ و همین طور میزان وزن قابل تحمل، در رده پایین تر مدل قبلی معرفی شده در لیست ما قرار می گیرد. با این حال نام اسکوتر Segway miniLITE همچنان در لیست گزینه های بهترین سگوی در سال ۲۰۲۰ به چشم می خورد.

مزایا

  • ارزش خرید بالا
  • قسمت مخصوص قرارگیری زانو برای راحتی در حین حرکت
  • چراغ های ایمنی برای استفاده در شب

معایب

  • تحمل حداکثر ۸۰ کیلوگرم از ورن کاربر
  • استفاده از قطعات پلاستیکی در بدنه
  • حداکثر مسافت طی شده تا ۱۷ کیلومتر با یک بار شارژ

بهترین سگوی در سال 2020

سگوی Ninebot S-Plus

این مدل اسکوتر سگوی دارای شاسی آلیاژ منیزیم بوده و در برابر آب مقاوم است. استفاده از این آلیاژ باعث شده تا علاوه بر افزایش دوام و استحکام کلی بدنه، استفاده از این اسکوتر در شرایط مرطوب و آب و هوای بارانی نیز امکان پذیر باشد. باتری این مدل اسکوتر سگوی فوق العاده قدرتمند بوده و تنها با یک بار شارژ کامل می توانید ۳۵ کیلومتر را با آن طی کنید. سرعت حرکت این اسکوتر نیز در بیشترین مقدار خود تا ۲۰ کیلومتر در ساعت می رسد. اسکوتر برقی سگوی Ninebot S-Plus دارای یک نرم افزار مخصوص گوشی های هوشمند است که به کمک آن می توانید خیال خود را از بابت دزدیده شدن آن آسوده کنید. همچنین این نرم افزار در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، جزئیات مسئله را به شما اطلاع خواهد داد.

وجود چراغ های LED در اطراف شاسی این اسکوتر کمک بسیاری به ایمنی حرکت آن در طول شب کرده است. این مدل اسکوتر نسبت به نسخه Ninebot S دارای ویژگی های بیشتری بوده و مشخصاً قیمت بالاتری از آن دارد. همچنین ارتفاع دسته فرمان این اسکوتر قابل تنظیم نیست و ممکن است برای برخی از کاربران به عنوان یک مشکل به حساب آید.

مزایا

  • مقاوم در برابر آب
  • طی کردن مسافت ۳۵ کیلومتری تنها با یک بار شارژ

معایب

  • قیمت بالاتر نسبت به سایر اسکوترهای هم رده خود
  • عدم قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان

 

بهترین مدل های سگوی

بهترین سگوی سال زیر پای شماست!

در این مقاله به بررسی لیست گزینه های بهترین سگوی در سال ۲۰۲۰ پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید، هر کدام از این مدل ها مزایا و معایب منحصربه فردی دارند. همین مسئله باعث شده تا کاربران با توجه به نیازشان، بهترین مدل برای خود را انتخاب کرده و از سواری با آن لذت ببرند. امیدواریم تا با مطالعه این مقاله، با بهترین مدل های اسکوتر سگوی در سال ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شده باشید.

به نظر شما کدام یک از این مدل ها گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.