برخی اوقات مشتریان فروشگاه و خوانندگان وب سایت تهران اسکوتر، مشکلات خود را با ما به اشتراک می‌ گذارند و درخواست کمک می کنند. یکی از مهم ترین مواردی که با آن مواجه هستیم، روش تعویض باتری اسکوتر برقی است.

مهم ترین نکات درباره تعویض باتری اسکوتر برقی

نخستین چیز که باید بدانید این است که یک سمت هاوربرد را که دکمه پاور و دکمه شارژر روی آن قرار دارد را پیدا کنید. باتری اسکوتر برقی در سمت مقابل قرار دارد.

در یک سمت اسکوتر برقی دکمه های پاور و شارژر قرار داشته و در سمت مقابل آن باتری قرار دارد. شما باید تمام پیچ های محفظه باتری را بازکنید. این اسکواتر برقی هشت پیچ دارد. اگر شماره سریال یا هر برچسب دیگری محل پیچ ها را پوشانده باشد، آن را کنار زده یا به طور کامل آن را جدا کنید تا بتوانید به پیچ ها دسترسی داشته باشید.

بهترین باتری اسکوتر برقی

برای انجام این کار به یک پیچ گوشتی چهارسو نیاز دارید. در صورت داشتن مهارت کافی از پیچ گوشتی برقی نیز می توانید استفاده کنید. درپوش را بردارید تا بتوانید باتری را ببینید. یک بسته بزرگ آبی رنگ که در واقع یک پوشش پلاستیکی است که دور چندین باتری لیتیومی پیچیده شده است.

در مرحله بعدی باید باتری را بیرون بکشید، برای آزاد کردن باتری ابتدا باید سوکت سیم رابط آن را بیرون بکشید. سپس چهار پیچ که بر روی حفاظ باتری قرار دارد در خلاف جهت عقربه های ساعت باز کنید.

پس از باز کردن پیچ ها، حفاظ باتری را بردارید. با چهار رشته سیم مواجه می شوید که می توانند از زیر باتری یا از روی آن عبور کرده باشند. اتصال سه سیم با روکش سبز رنگ که مادربورد را به موتور متصل می کند، جدا نکنید ولی اتصال دسته سیم چهارم را جدا کنید.

باتری اسکوتر برقی

سپس باتری را به آرامی بیرون بکشید، برای انجام این کار اتصال اصلی آن به اسکوتر برقی را جدا کنید. پس از تعویض باتری اسکوتر برقی به راحتی محفظه باتری را روی باتری نو قرار داده و هر دو را باهم در جای قبلی قرار دهید.

در ادامه محل پیچ های محفظه باتری را تنظیم کرده و پیچ گوشتی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. حرکت به راست پیچ را سفت کرده و حرکت به چپ پیچ را شل می کند.

پیچ ها را زیاد سفت نکنید چون ممکن است به محفظه پلاستیکی باتری آسیب بزند. مجدد سوکت سیم ها را جا بزنید. می توانید سیم ها را از زیر باتری یا از روی آن عبور دهید. سوکت ها تنها در یک جهت جا می افتند، بنابراین اگر به خوبی در جای خود قرار گرفت، یعنی اتصال به خوبی برقرار شده است.

پس از انجام همه این مراحل، درپوش محظه باتری را جای خود قرار دهید. پیچ های ورقه فلزی ( پیچ های بزرگتر) در قسمت های خارجی بسته می شوند و پیچ های ماشینی (پیچ کوچک تر) در پنج حفره مرکزی بسته می شوند.

مهم‌ترین نکات نگهداری باتری اسکوتر برقی

تمام تلاش همکاران و متخصص ما در تهران اسکوتر این است تا شما را با محصولات با کیفیت دنیا آشنا کنند و مشکلات و مواردی که هنگام استفاده از اسکوتر برقی با آن مواجه هستید را شناسایی کند و آگاهی لازم را برای شما ارائه دهد.

تعمیر باتری اسکوتر برقی

 

وب‌ سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ ایم و به عنوان اولین شرکت وارد کننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌ توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌ مند شوید.