اسکوتر خود بالانس یک وسیله بسیار موثر در جابجایی سریع است. این جابجایی موثر و سریع به خاطر سنسورها و شتاب سنج‌­های موجود در هر کدام از پدال‌های این دستگاه است.

مزایای استفاده از اسکوتر برقی

امروزه استفاده از اسکوتر برقی بیشتر شده و بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. همان‌گونه که اطلاع دارید، اسکوترهای برقی یا همان هاوربردها، علاوه بر آسانی کاربردی، دوستدار محیط زیست هم هستند و علاوه بر آن استفاده از آن به عنوان یک تفریح و ورزش شناخته می‌شود که هیچ محدوده سنی در استفاده از آن وجود ندارد و افراد بالای ۸ سال می‌توانند از این وسیله مهیج و جذاب استفاده کنند.

هیچ وسیله‌ایی مانند اسکوتر برقی نمی‌تواند به آسانی سر خورده و حرکت کند، ولی با این حال اسکوترها نیز نیازمند نگهداری و مراقبت هستند. اسکوتر خود بالانس ممکن است به سادگی حرکت نکند و به لرزه و ارتعاش بیافتد، اما شما نباید نگران این موضوع باشید، چرا که این لرزه‌ها به این معنی نیست که شما مجبور باشید اسکوتر خود را دور بیاندازید.

راندن اسکوتر برقی

در صورتی که شما اقدام به خرید اسکوتر برقی کرده‌اید و می‌خواهید برای اولین بار اقدام به راندن اسکوتر برقی کنید، باید با نحوه تنظیم اسکوتر برقی خود آشنا باشید. در این نوشته قصد داریم تا مهم‌ترین نکاتی را که هنگام تنظیم اسکوتر برقی رعایت کنید را بیان کنیم.

مهم‌ترین نکات در مورد نحوه تنظیم اسکوتر برقی

 

تنظیم اسکوتر برقی

  1. مرحله اول: اطمینان داشته باشید که بالانس اسکوتر برقی شما در حالت خاموش قرار دارد.

دکمه روشن / خاموش را به مدت ۵ الی ۱۰ ثانیه به طرف پایین فشار دهید و نگه دارید. دکمه روشن / خاموش عموماً تنها دکمه‌ای است که روی دستگاه قرار دارد و معمولاً زیر دستگاه اسکوتر قرار دارد، این دکمه را محکم فشار دهید ولی مواظب باشید به آن آسیب نزنید.

  1. مرحله دوم: برای تنظیم اسکوتر برقی اطمینان حاصل کنید که اسکوتر برقی شما در یک سطح صاف و هموار قرار داده شده است.

در هنگام تنظیم اسکوتر برقی مطمئن شوید که اسکوتر خود بالانس بر روی سطح زمین قرار دارد و پدال­ها موازی با زمین بوده و در ضمن با همدیگر هم تراز هستند. شما باید آن را بر روی یک سطح صاف بدون شیب و زاویه قرار دهید.

  1. مرحله سوم: دکمه روشن را فشار داده و نگه دارید تا چراغها شروع به چشمک زدن و نشانگرهای طرفین شروع به فلش زدن کنند.

این روشن شدن چراغ‌ها شامل چراغ‌های روبرو، آن­هایی که هاوربرد را احاطه کرده‌اند، چراغ‌های جلو و یا تمام آن‌ها می­شود. چشمک زدن چراغ­ها نشانگر این است که هاوربرد خودش را مجدداً تنظیم می­کند.

  1. مرحله چهارم: اسکوتر برقی را خاموش کنید.

با فشار دادن دکمه روشن / خاموش، تا زمانی که همه چراغ‌ها خاموش شوند، می­توانید دستگاه را خاموش کنید. در اکثر مواقع، وقتی که سعی می‌کنید اسکوتر را خاموش کنید، چراغ‌ها هشت بار فلش خواهند زد. اگر چراغ‌ها فوراً خاموش نشدند، بعد از چند ثانیه دوباره امتحان کنید.

  1. مرحله پنجم: اسکوتر را روشن کنید.

هاوربرد را مجدداً با یک بار فشار دادن دکمه روشن / خاموش، روشن کنید و دستگاه را امتحان کنید. بهتر است شما اسکوتر خود را درست بعد از انجام تنظیمات امتحان کنید و قبل از امتحان مطمئن باشید که هاوربرد کاملاً شارژ شده باشد. تمامی حرکات ضروری را امتحان کنید تا مطمئن شوید که آیا اسکوتر برقی شما به درستی تنظیم شده است یا خیر. این حرکات ضروری شامل حرکت رو به جلو، حرکت رو به عقب و چرخش به سمت چپ و راست می­شود.

این مراحل برای اکثر اسکوترهای خود بالانس موجود در بازار کاربرد دارد، اما اگر این مراحل برای اسکوتر شما عملی نشد، ناامید نشوید، شما می‌توانید مراحل فوق را دوباره بعد از ده دقیقه انجام دهید و یا با کارخانه سازنده آن تماس بگیرید.

۱۰ نکته آموزش کار با اسکوتر هوشمند

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

منبع:  ihoverboard.co