راهنمای خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

خرید اسکوتر برقی 6.5 اینچ

اسکوترهای ۶.۵ اینچی از لحاظ اندازه جزء کوچک ترین سایزهای اسکوترهای برقی در بازار هستند. این نوع اسکوتر جزء اولین نوع اسکوترهای برقی طراحی، تولید و عرضه به بازار هستند. در این نوشته سعی می کنیم نکاتی را به عنوان راهنمای خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ به شما بیان کنیم، تا بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید اسکوتر برقی مورد نظرتان بکنید.

چه نکاتی را باید به عنوان راهنمای خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ در نظر بگیریم؟

۱- خرید از فروشگاه های معتبر

اولین نکته به عنوان راهنمای خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ خرید از فروشگاه های معتبر است. متاسفانه در حال حاضر اکثر فروشگاه های فیزیکی یا اینترنتی فقط قصد افزایش فروش و سود خود را دارند. این در حالی است که شما مبلغ نسبتاً زیادی را صرف خرید اسکوتر برقی خود می کنید که علاوه بر کاربردی بودن آن، مسئله امنیت اسکوتر برقی نیز مطرح است. چون در صورتی که اسکوتر برقی خود را از فروشگاه های نامعتبر خریداری کنید، ممکن است حین رانندگی دچار آسیب شوید یا اسکوتر برقی شما دچار آتش سوزی شود.

خوشبختانه می توانید تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر را با گارانتی معتبر پارسیان اسکوتر تهیه و خریداری کنید. همکاران ما آماده هستند تا شما را در خرید اسکوتر برقی مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند و حین خرید به شما تمام گواهی نامه ها و ضمانت های محصول با احترام تقدیم خواهد شد.

۲- چه کسی قصد استفاده از اسکوتر برقی را دارد؟

همان طور که در این نوشته و نوشته های قبلی بیان کردیم، اسکوترهای برقی در سایزهای مختلفی مانند ۴.۵، ۶.۵، ۸ و ۱۰ اینچی در بازار یافت می شود. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که اسکوترهایی با سایزهای بزرگ تر و البته آفرودی نیز وجود دارد که دسته بندی بیان شده در بالا، دسته بندی رایج و متدوال بین کاربران است.

در حالت کلی اسکوترها با سایزهای کوچک برای افراد که جثه نسبتاً کوچک دارند مناسب است و این نوع اسکوترها برای رانندگی در سطح صاف و کم شیب شهر بسیار مناسب هستند.

۳ – اسکوتر برقی دسته دار یا بدون دسته

یکی دیگر از انواع دسته بندی اسکوترهای برقی، دسته بندی آنها به دسته بدون دسته یا دسته دار است. در حالت کلی اسکوترهای بدون دسته بیشتر با هدف بازی و سرگرمی و تفریح ساخته شده است. این در حالی است که ناین بات ها و مینی بات ها و اسکوترهای دسته دار یعنی سگوی ها بیشتر برای رفت و آمدهای شهری بیشتر مناسب هستند.

 

اسکوتر برقی دسته دار

۴- هدف شما از خرید و راندن اسکوتر برقی چیست؟

بعد از اینکه مشخص کردید، قرار است چه کسی و با چه فیزیکی از اسکوتر برقی استفاده کند، حالا نوبت این است که مشخص کنید که قرار است با چه هدفی اقدام به خرید و راندن اسکوتر برقی کنید.

در صورتی که شما با هدف تفریح اقدام به خرید اسکوتر برقی کرده اید، اسکوترهای هوشمند بدون دسته گزینه ایده آل برای شما است ولی اگر هدف شما از خرید اسکوتر برقی، استفاده در رفت و آمدها است، اسکوترهای ناین بات، مینی ناین بات و اسکوترهای برقی دسته دار می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

۵- وزن شخص استفاده کننده

شما باید وزن شخص استفاده کننده از اسکوتر برقی را نیز مد نظر داشته باشید. چون هر اسکوتر محدودیتی برای استفاده دارد. محدوده ی هر اسکوتر برقی از ۲۵ کیلوگرم شروع می شود و حداکثر وزن شخص استفاده کننده برای هر اسکوتر متفاوت است ولی در حالت کلی حداکثر وزن استفاده کننده اکثر اسکوترهای برقی بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ کیلوگرم است. حتماً قبل از استفاده از محدوده ی وزنی اسکوتر برقی خود آگاهی کامل پیدا کنید.

۶- بودجه اختصاص داده شده

یکی از مهم ترین پارامترهای در خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ میزان بودجه شما است. با توجه به مشکلات عمده اقتصادی که در ایران وجود دارد، اکثر مردم با اختصاص هزینه زیاد برای اسکوتر برقی مشکل دارند و باید سعی کنید تا با آگاهی کامل و از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کنید تا منابع مالی خود را به بهترین شکل، به نیازها و علایق خود اختصاص دهید.

۷- کیفیت قطعات، گارانتی محصول و خرید از فروشگاه های معتبر

مهم ترین اصلی که باید هنگام خرید اسکوتر برقی مد نظر داشته باشید، اصالت و اورجینال بودن قطعات اسکوتر برقی است. برخی مواقع مواردی پیش می آید که محصولات مشابه در برخی از فروشگاه ها با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رسد. در واقع این محصولات با کیفیت و اورجینال نیسنتد و شما در طولانی مدت هزینه زیادی را پرداخت خواهید کرد.

اسکوترهای برقی در درجه های کیفی مختلفی از درجه خیلی با کیفیت A تا محصولات بی کیفیت D ساخته می شود. این محصولات در ظاهر هیچ تفاوت شاخصی با هم ندارند ولی در واقع مهم ترین تفاوتی که آنها را از یکدیگر متمایز می کند، کیفیت قطعات که نتیجه آن امنیت و طول عمر آنها است.

برای نمونه یک اسکوتر برقی با کیفیت و درجه کیفیت A دارای باتری اورجینال سامسونگ یا ال جی است.

۸- بهترین مارک اسکوتر برقی کدام است؟

امروزه شرکت های بسیاری در دنیا اقدام به تولید اسکوترهای برقی کرده اند. اکثر یا به عبارتی تمام این اسکوترها در چین تولید می شوند. در حال حاضر معتبرترین برندهای اسکوتر برقی عبارتند از FSPEED , SEGWAY, SMART BALANCE , XIAOMI, AIRWHEEL . تمام این برندها در فروشگاه تهران اسکوتر به صورت اورجینال موجود است و شما می توانید با خیال راحت از طریق مراجعه به فروشگاه یا از طریق اینترنت اقدام به خرید کنید.

۹- گارانتی آیا واقعاً مفید است؟

در ایران به هیچ وجه، گارانتی دارای وجه مناسبی در بین کاربران و عموم مردم نیست، چون خیلی از فروشندگان هزینه زیادی را صرف گارانتی کردن محصولات از خریداران دریافت می کنند ولی در عمل هنگامی که مشکلی برای محصول به وجود می آید، سازمان بیمه گذار مسئولیتی را قبول نمی کند. خوشبختانه رضایت مشتریان ما از خدمات ما سبب شده است تا با افتخار محصولات خود را با گارانتی پارسیان اسکوتر خریداری کنید. در ضمن شما می توانید از طرح ۱۰۰ روز ضمانت بازگشت استفاده کنید. تمام این ضمانت ها و گواهی نامه ها به این دلیل است که شما با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید تا هم شما از خرید خود راضی باشید و هم ما به خواسته قلبی مان که رضایت شما است، برسیم.

 

اسکوتر برقی 6 اینچ

تمام محصولات فروشگاه تهران اسکوتر اورجینال و دارای گواهی نامه است.

خوشبختانه برخی از فروشگاه ها چه به صورتی فیزیکی یا اینترنتی وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت از آنها خریداری کنید. در صورتی که تمایل دارید تا اقدام به خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ بکنید، می توانید به این لیست مراجعه کنید.

فروشگاه تهران اسکوتر به عنوان یک وارد کننده وفروشنده اسکوترهایث جدید هوشمند، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با وارد کردن اسکوترهای دسته دار معمولی شروع کرد. به مرور زمان با توجه به استقبال مصرف کنندگان، همکاران ما هم اقدام به وارد کردن اسکوترهای برقی با همکاری شرکت های چینی کرد. محصولات مندرج در فروشگاه ما کمترین قیمت را در مقایسه با سایر همکاران و تولید کنندگان را دارد. از معروف ترین برندهای موجود در سایت می توان به برندهای محبوب اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید اشاره کرد.

همکاران ما در فروشگاه تهران اسکوتر آماده هستند تا شما را در خرید اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ و سایر مدل های رایج راهنمایی کنند. در صورت تمایل می توانید یا به صورت حضوری مراجعه کنید یا از طریق سایت یا تلفن در ارتباط باشید.