بهترین مارک اسکوتر برقی معرفی شده در سال ۲۰۲۰ کدام است؟

همان طورر که می دانید اسکوتر ها یکی از پرطرفدارترین وسایل حمل و نقل می باشند و هر چه به جلو پیش می رویم به طرفدارن این نوع محصولات نیز افزوده می شود. اسکوترها در مدت زمان کمی، تغییر و تحولات زیادی را پشت سر گذاشته اند و تولید کننده گان این نوع محصولات نیز در تلاش بوده و هستند تا محصولات با کیفیت و بهتری به مصرف کننده گان تحویل دهند. گاهی اوقات به دلیل تنوع زیاد این دستگاه ها خریداران سردرگم می شوند که کدام نوع را تهیه و از آن استفاده کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا ۱۰ مورد از بهترین مارک اسکوتر برقی سال ۲۰۲۰ را خدمت شما همراهان عزیز تهران اسکوتر معرفی نماییم. با ما همراه باشید تا با این ۱۰ مدل برتر اسکوتر برقی بیشتر آشنا شوید.

بهترین مارک اسکوتر برقی

همان طور که گفتیم تنوع زیاد این نوع وسیله نقلیه بسیار زیاد است و به طبع انتخاب ۱۰ مورد به عنوان بهترین مارک اسکوتر برقی بسیار سخت و دشوار خواهد بود. به همین جهت برای انتخاب این ۱۰ مدل ما معیارهای خاصی را مد نظر گرفتیم تا بتوانیم این دسته بندی را به شکل اصولی و درست انجام بدهیم. فاکتورهایی که برای این دسته بندی مورد استفاده قرار گرفته اند عبارتند از:  ایمنی اسکوتر برقی، سرعت آن، دوام و کیفیت باتری به کار رفته در نوع اسکوتر، وزن و قیمت می باشند.

رعایت این فاکتورها به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل اقدام به خرید بهترین مارک اسکوتر برقی کنید و از خرید خود لذت ببرید.

در ادامه این مطلب را نیز بخوانید: در انتخاب اسکوتر برقی چه پارامترهایی را باید مد نظر داشته باشیم؟

۱- اسکوتر برقی SWAGTRON T580، اسکوتری امن با ویژگی های پیشرفته

1- اسکوتر برقی SWAGTRON T580، اسکوتری امن با ویژگی های پیشرفته:

صدر نشین این لیست ۱۰ تایی، اسکوتر بسیار محبوب و زیبای SWAGTRON T580 است. این نوع اسکوتر برقی قبل از انتشار و ورود به بازار اسکوترهای برقی آزمایشات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است تا از لحاظ ایمنی و استحکام بتواند نیاز مصرف کننده گان را رفع نماید. یکی از بهترین ویژگی های این محصول استفاده از یک پوشش محافظ در برابر آتش سوزی و فناوری مدیریت باتری به صورت هوشمند می باشد.

با وجود این که باتری این نوع اسکوتر برقی می تواند انرژی لازم برای پیمودن مسافتی  ۱۲ کیلومتری را تامین کند، تنها ۹ کیلوگرم وزن دارد. بدنه این محصول قادر است تا افرادی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند.

اسکوتر برقی SWAGTRON T580 در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد و از گواهی نامه IPX4 نیز برخوردار است. سرعت این نوع اسکوتر برقی در مقایسه با سایر اسکوترهای موجود در بازار خیلی زیاد نیست و تنها ۱۲ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد اما قادر است شیب هایی به اندازه ۳۰ درجه را به راحتی طی کند و مشکلی از این بابت نداشته باشد.

اسکوتر برقی SWAGTRON به لطف طراحی و ظاهری آینده نگرانه و بسیار زیبا، در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این دستگاه به راحتی می تواند از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل شود تا شما بتوانید از عمر باتری و مسافت طی شده اطلاع یابید.

۲- اسکوتر برقی SWAGTRON T3

2- اسکوتر برقی SWAGTRON T3

دومین اسکوتر معرفی شده از لیست بهترین مارک اسکوتر برقی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، مربوط به اسکوتر برقی SWAGTRON T3 می باشد. این اسکوتر برقی قیمت بسیار مطلوبی داشته و هنگام سواری با آن لذت خاصی را خواهید برد.

برای جلوگیری از آسب های احتمالی مثل خراش و … یک لایه پلاستیکی از جنس پلی کربنات وظیفه حافظت از بدنه آن را بر عهده دارد. به لطف فناوری های پیشرفته ای که در ساخت این مدل از اسکوتر برقی به کار گرفته شده است شما هنگام راندن آن در محیط های سخت و ناهموار دچار مشکل نخواهید شد و لرزش زیادی را احساس نخواهید کرد.

اسکوتر برقی SWAGTRON T3 سرعتی برابر با ۱۲ کیلومتر بر ساعت دارد و در عرض ۱ ساعت شارژ می شود و در بین اسکوترهای برقی از نوع شارژ سریع می باشد. این اسکوتر قادر است با یک بار شارژ در شرایط مطلوب از نظر مساحت و همواری حدود ۱۹ کیلومتر را طی کند و با یک بار شارژ می توانید تا ۳ ساعت رانندگی کنید و از آن لذت ببرید.

این اسکوتر برقی دارای اسپیکرهای بلوتوثی با کیفیتی می باشد که به راحتی با وصل شدن آن ها به گوشی تان می توانید موسیقی دلخواه تان را هنگام جا بجایی گوش دهید.

۳- اسکوتر زیبای GO TRAX اسکوتری مناسب برای مبتدیان

3- اسکوتر زیبای GO TRAX اسکوتری مناسب برای مبتدیان

 

اگر تازه وارد دنیای اسکوتر شده اید و دوست دارید یک اسکوتر مناسب و خوب بخرید و در عین حال ایمنی بسیار بالایی نیز داشته باشید، اسکوتر GO TRAX می تواند یک انتخاب عالی برایتان باشد. این اسکوتر به عنوان یکی از بهترین اسکوترها در لیست بهترین مارک اسکوتر برقی شناخته می شود.

برای این که امنیت شما به خطر نیافتند تمام سیم های به کار رفته در این اسکوتر برقی به همراه باتری آن بارها و بارها مورد آزمایش قرار گرفته و موتور قدرتمند دو گانه ۲۵۰ ولتی آن موفق به دریافت گواهی نامه استاندارد UL2272 شده است.

اسکوتر برقی GO TRAX می تواند با سرعت حدود ۷ کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و مسافتی ۱۹ کیلومتری را بدون هیچ گونه مشکلی (البته در شرایط مساعد یعنی شیب کم و مسیر هموار) طی کند. این اسکوتر برقی می تواند وزنی حدود ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند.

در این اسکوتر از یک چراغ LED کوچک نیز برای نشان دادن میزان شارژ آن استفاده شده است تا در زمان مناسب بتوانید آن را مجدد شارژ کنید.

در بررسی های انجام شده، این اسکوتر برای افراد مبتدی بسیار مناسب و کارآمد است و تنها ایرادی که می توان به آن گرفت عدم وجود اتصالات بی سیم مثل بلوتوث است، البته نباید بابت این موضوع نگران باشید چون عدم وجود این امکان در این دستگاه به هیچ وجه در کارکرد آن خللی وارد نخواهد کرد.

در ادامه این مطلب را نیز بخوانید: بررسی کامل اسکوتر برقی تاشوی میجیای شیائومی

۴- اسکوتر برقی SWAGTRON T6، اسکوتری برای محیط های ناهموار و جاده ای

4- اسکوتر برقی SWAGTRON T6، اسکوتری برای محیط های ناهموار و جاده ای

کاملاً مشخص است که شرکت Swagtron در عرصه اسکوتر برقی بسیار مشهور و محبوب است و به لطف طراحی های خاص و زیبایی که دارد توانسته مصرف کننده گان زیادی را به سمت خود بکشد. یکی دیگر از محصولات این شرکت بزرگ، اسکوتر برقی SWAGTRON T6 نام دارد که به عنوان یکی از اسکوترهای لیست بهترین مارک اسکوتر برقی در سال ۲۰۲۰ انتخاب شود.

این اسکوتر برقی قادر است که وزنی معادل ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل کند و همین ویژگی باعث شده که نسبت به سایر برندهای موجود در بازار توجه بیشتری را به خود جلب کند.

این نوع اسکوتر دارای ۵ چراغ LED برای نشان دادن وضعیت باتری دستگاه بوده و اسپیکر بلوتوثی قدرتمندی نیز دارد. طی آزمایشاتی که این اسکوتر برقی پشت سر گذاشته گواهی نامه ایمنی UL2272 را دریافت کرده است. وجود این گواهی نامه نشان می دهد که دستگاه کاملاً ایمن بوده و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده نمایید.

اسکوتر برقی SWAGTRON T6 می تواند با یک بار شارژ کامل مسافتی حدود ۱۹ کیلومتر را طی کند. سرعت آن نیز در حدود ۱۹ کیلومتر بر ساعت می باشد. به لطف استفاده از یک موتور با گشتاوری بالا در این محصول، اسکوتر برقی SWAGTRON T6 قادر است در محیط هایی با شیب ۳۰ درجه به راحتی حرکت کند.

۵- اسکوتر Gyroor Warrior، اسکوتر مخصوص کودکان

 

5- اسکوتر Gyroor Warrior، اسکوتر مخصوص کودکان

قبل از این که از یک اسکوتر برقی استفاده کنید باید هم اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و هم این که از امنیت دستگاه اطمینان حاصل کنید. مخصوصاً اگر از قبل تجربه استفاده از این وسیله نقلیه را ندارید. اسکوتر برقی Gyroor Warrior برای کودکان بسیار مناسب و ایده آل است چرا که کنترل پذیری بسیار راحت و آسانی داشته و هم این که راحتی و پایداری بیشتری را هنگام راندن به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های ممتاز این نوع اسکوتر برقی عبارتند از

  • چرخ های این محصول تو پر بوده و نباید نگران پنچر شدن یا ترکیدگی چرخ ها حین سواری باشید.
  • در برابر آب مقاوم بوده و دارای گواهی نامه IP54 می باشد.
  • دارای یک چراغ در جلوی خود می باشد که به رانندگی در محیط های تاریک و کم نور کمک می کند.
  • اسکلت بندی بسیار محکم و انعطاف پذیری دارد و از آلومینیوم ۹۰% در ساخت آن استفاده شده است.
  • مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و از نظر امنیت توانسته مدرک UL2272 را کسب کند.
  • این اسکوتر برقی می تواند با سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. مدت زمان شارژ کامل این دستگاه ۲ ساعت می باشد و طول عمر بالایی نیز دارد.
  • یکی از جالب ترین ویژگی این اسکوتر برقی این است که می تواند در مسیرهایی با شیب ۵۰ درجه به راحتی حرکت کند.

در ادامه این مطلب را نیز بخوانید: ۱۲ نکه که باید قبل از خرید اسکوتر برقی ارزان بدانید.

۶- اسکوتر Razor Hovertrax 2.0 حاصل فناوری پیشرفته

6- اسکوتر Razor Hovertrax 2.0 حاصل فناوری پیشرفته

کمپانی razor که در عرصه اسکوتر برقی نام آشنا و محبوب است از فناوری های پیشرفته ای در ساخت محصولات خود استفاده می کند. اسکوتر Razon Hovertrax 2.0 که نمونه ای از محصولات این شرکت بزرگ است امکانات بسیار جالب و خاصی دارد. به عنوان مثال شما می توانید با این اسکوتر هوشمند مسافتی حدود ۲۴ کیلومتر را طی کنید. باتری این اسکوتر برقی بر خلاف سایر اسکوترهای موجود در بازار ۳۶ ولتی است و می تواند فردی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را حمل کند.

سرعت این اسکوتر نیز بالا است و می تواند با سرعت ۱۴ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. دلیل شتاب زیاد این نوع از اسکوتر برقی وجود دو باتری ۳۵۰ واتی می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این دستگاه این است که می تواند تعادل خود را در هر محیطی حفظ کند تا شما به راحتی بتوانید سوار آن شده و آماده حرکت شوید. دارای دو ردیف لامپ LED است تا در محیط های تاریک مشکلی برایتان هنگام حرکت پیش نیاید.

لازم به ذکر است که Hovertrax 2.0 تمام استاندارد های UL2272 را نیز دارا است. با تمام ویژگی های خوبی که این دستگاه دارد متاسفانه این اسکوتر برقی جذاب ضد آب نیست و این عامل باعث خواهد شد که شما در محیط های مرطوب و آبی نتوانید از آن استفاده نمایید.

۷- اسکوتر برقی Hoverboard VEEKO اسکوتری ارزان قیمت و به صرفه

 

7- اسکوتر برقی Hoverboard VEEKO اسکوتری ارزان قیمت و به صرفه

 

مطمئناً اسکوتر برقی Hoverboar VEEKO با قیمت مناسبی که دارد یک سواری لذت بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این اسکوتر زیبا ۹ کیلوگرم وزن، موتورهای دوگانه با قدرت ۲۵۰ و باتری لیتیوم یونی ۳۶ ولتی دارد که در حدود ۲ الی ۳ ساعت به صورت کامل شارژ می شود.

به لطف طراحی ایمن و مناسبی که دارد، توانسته گواهی نامه ایمنی UL 2272 را کسب کند. این اسکوتر برقی توانایی این را دارد که ۱۹ کیلومتر را تنها با یک بار شارژ طی کند. حدود ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته و برای جابه جایی های کوتاه بسیار مناسب و کاربردی است.

اسکوتر برقی Hoverboar VEEKO به صورت خودکار در صورت عدم استفاده خاموش می شود و این نکته باعث خواهد شد عمر باتری افزایش یابد.

این اسکوتر برقی زیبا، اسپیکر و بلوتوث نداشته و در برابر آب نیز مقاوم نمی باشد. اما با این حال اگر بودجه کمی دارید و می خواهید اسکوتر ارزان قیمت ولی باکیفیتی بخرید این اسکوتر برقی یک گزینه عالی است.

۸- اسکوتر برقی Hoverzon S

 

8- اسکوتر برقی Hoverzon S:

این اسکوتر برقی جذاب و زیبا که در لیست بهترین مارک اسکوتر برقی تهران اسکوتر رده ۸ را به خود اختصاص داده است، می توان گفت که یک به روز رسانی نسبت به مدل های دیگر شرکت Hoverzon می باشد. این اسکوتر برقی دارای لاستیک هایی بسیار کاربردی و مناسب بوده که امکان حرکت در مسیر های ناهموار و سنگلاخی را به وجود می آورد، در بخش ژیرسکوپ این دستگاه می توان گفت که انقلابی رخ داده است چرا که  بهبود و ارتقاء ژیرسکوپ آن نسبت به سایر مدل های موجود باعث شده فرمان پذیری دستگاه بسیار بهتر و روان تر شود.

اسکوتر Hoverzon دارای یک سپر و لایه محافظ باتری نیز می باشد تا از باتری دستگاه محافظت بیشتری به عمل آید. شما با یک بار شارژ به راحتی می توانید ۱۷ کیلومتر را با این دستگاه طی کنید.

۹- اسکوتر برقی XtremepowerUS

 

9- اسکوتر برقی XtremepowerUS

یکی از بهترین اسکوترهای ساخته شده در سال ۲۰۲۰ که توانسته محبوبیت زیادی نیز کسب کند، اسکوتر برقی XtremepowerUS نام دارد. این اسکوتر برای افرادی که قصد دارند در مسافت های کوتاه به راحتی تردد کنند و هزینه زیادی نیز متحمل نشوند عالی است.

اسکوتر XtremepowerUS می تواند فردی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را به راحتی جابجا کند. میزان مسافتی که می توانید با آن طی کنید، حدود ۱۰ کیلومتر می باشد. نهایت شتاب و سرعتی که می توانید با این دستگاه تجربه کنید حدود ۷ کیلومتر بر ساعت است.

اسکوتر برقی XtremepowerUS در عرض ۱.۵ ساعت به صورت کامل شارژ می شود. سازندگان این محصول ادعا دارند که محصول تولید شده توسط آنها می تواند مسیری با شیب ۱۵ درجه را با همان وزن ۱۰۰ کیلوگرمی راننده طی کند.

وجود اسپیکر های بلوتوثی در این دستگاه ارزان قیمت باعث شده تا یک سر و گردن از بقیه برندها بالاتر باشد، چرا که در اسکوترهایی با این محدوده قیمت، معمولاٌ از اسپیکر استفاده نمی شود.

۱۰- اسکوتر برقی Off-Road Gyroor اسکوتری برای همه جاده ها

10- اسکوتر برقی Off-Road Gyroor اسکوتری برای همه جاده ها

این اسکوتر آفرود به عنوان آخرین نمونه معرفی از لیست بهترین مارک اسکوتر برقی است. این اسکوتر برای کسانی که می خواهند یک اسکوتر برقی کامل داشته باشند و در هر مسیر و مکانی از آن استفاده کنند بسیار مناسب و عالی است.

این اسکوتر در مقابل گرد و غبار مقاوم بوده، ضد آب می باشد و گلگیرهایی از جنس آلومینیوم با کیفیتی دارد. همه این ویژگی ها باعث شده اند که شما هم امنیت زیادی داشته باشید و هم این که با خیال راحت در مسیرهای ناهموار و کوهستانی بتوانید تردد نمایید.

اسکوتر Off-Road Gyroor می تواند فردی با وزن ۱۲۰ کیلو گرم را حمل کرده و با سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. برای این نوع اسکوتر شرایط جاده اصلاً مهم نیست و می تواند در هر نوع جاده ای مسافت ۱۷ کیلومتری را به راحتی طی کند.

از دیگر امکانات این محصول می توان به اسپیکر بلوتوثی و چراغ در پشت و جلوی دستگاه را نام برد.

در ادامه این مطلب را نیز حتما بخوانید: معرفی ۵ نمونه از بهترین مدل های کاور ژله ای اسکوتر برقی در سال ۲۰۱۹

ممنون که تا انتها با این مقاله از تهران اسکوتر همراه بودید. در این مقاله سعی کردیم که ۱۰ مورد از بهترین مارک اسکوتر برقی را خدمت شما دوستان معرفی نماییم تا انتخاب عالی و مناسبی داشته باشید.

تهران اسکوتر شرایطی را مهیا کرده تا شما عزیزان بتوانید با کیفیت ترین و بهترین مارک اسکوتر برقی مورد نظرتان را تهیه نمایید. همه اسکوترهای موجود در تهران اسکوتر دارای گواهینامه UL 2272 هستند. با داشتن این استاندارد آمریکایی شما مطمئن خواهید بود که دستگاه شما در هنگام برخورد و ضربات کوچک و بزرگ و یا حتی در هنگام بالا رفتن دمای محیط اطراف هرگز با خطری مانند آتش‌سوزی، انفجار و یا استهلاک باتری مواجه نخواهد بود. اگر سوال و نکته نظر خاصی در رابطه با اسکوترهای معرفی شده داشتید حتما از طریق کانال های ارتباطی موجود با مشاوران ما تماس حاصل کرده و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

به نظر شما بهترین مارک اسکوتر برقی موجود در بازار ایران چیست؟  اسکوتر برقی را از کدام فروشگاه خریداری کرده اید و نظرتان را در مورد محصول، رفتار کارکنان و خدمات پس از فروش فروشگاه مورد نظر بیان کنید.

منبع: ۱۰masters