معرفی ۶ نمونه بهترین کیف اسکوتربرقی و راهنمای خرید آن

معرفی ۶ نمونه بهترین کیف اسکوتربرقی و راهنمای خرید آن

خرید کیف اسکوتر برقی

از زمان معرفی اسکوترهای برقی، بحث در مورد استفاده یا عدم استفاده از کیف اسکوتر برقی در مجامع مختلفی با نظرهای متفاوت شروع شده است. اگر یک اسکوتر برقی دارید و می ‌خواهید که کارآیی آن برای سال ‌های زیادی حفظ شود، یک کیف مناسب اسکوتر برقی به روش‌ های مختلفی به درد شما خواهد خورد. به عنوان مثال، یک محافظ مناسب برای اسکوتر برقی شما خواهد بود تا آن را در برابر خراش، ضربه و به طور کلی در برابر هر نوع آسیبی محافظت خواهد کرد. این کیف همچنین یک محافظ ضد آب خواهد بود تا از مدارهای داخلی اسکوتر برقی در برابر آب محافظت کند. در صورتی که اقدام به خرید کیف اسکوتر برقی با کیفیت کنید، می توانید انتظار داشته باشید تا حمل و نقل اسکوتر برقی تان آسان تر شده و دستگاه شما در برابر آسیب، محافظت شود.

راهنمای خرید کیف اسکوتر برقی

برای اینکه خرید با ارزشی داشته باشید نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

کیفیت

هنگام خرید کیف اسکوتر برقی برای کاربرد روزمره، کیفیت مهم ترین نکته است که باید در ذهن داشته باشید. کیفی که انتخاب می ‌کنید، باید با دوام بوده و از مواد با کیفیتی ساخته شده باشد تا در هنگام استفاده خراب نشود. بدین ترتیب شما دیگر مجبور نیستید درباره افتادن و شکستن اسکوتر برقی در هنگام جابجایی نگران باشید.

مدل ظاهری

علاوه بر کاربردی بودن، طرح و مدل کیف نیز بسیار مهم است، به ویژه اگر قصد داشته باشید اسکوتر برقی را به مکان‌ های عمومی نظیر پارک یا مراکز تفریحی ببرید. به جای انتخاب رنگ‌ های سرد و خسته کننده که اغلب مردم استفاده می‌ کنند، یک کیف شیک و زیبا انتخاب کنید که ارزش خرید داشته باشد.

قابل حمل بودن

خرید یک کیف حجیم که وزن بسیار بالایی در هنگام جابجایی داشته باشد بدترین تصمیمی است که می‌ توانید بگیرید. علاوه بر طرح و کیفیت ساخت، کیف مورد نظر شما باید دسته ‌های راحت و عریضی داشته باشد که حمل آن را تسهیل کند. وزن پایین و طراحی ارگونومیک از نکات دیگری هستند که باید در نظر داشته باشید.

 

خرید کیف اسکوتربرقی

ضد آب بودن

برای کسانی که اغلب با اسکوتر برقی سفر می‌ کنند، آسیب ناشی از آب مشکل متداولی است که طرفداران اسکوتر برقی با آن مواجه هستند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، یک کیف ضدآب راه حل مناسبی است.

بیشتر بخوانید: اکسسوری اسکوتر برقی: پتانسیل های اسکوتر خود را آشکار کنید.

اندازه

اندازه کیفی که انتخاب می ‌کنید باید متناسب با اسکوتر برقی شما باشد. به عنوان مثال اگر اسکوتر شما ۱۰ اینچ باشد و شما یک کیف ۷ اینچی بخرید، احتمال آسیب زدن آن به اسکوتر شما بیش از میزان محافظت آن خواهد بود. خرید یک کیف بزرگ تر نیز اگر بدتر نباشد، بهتر نیست.

لوازم جانبی

اسکوترهای برقی با چندین لوازم جانبی عرضه می ‌شوند، نظیر: شارژر و کنترل از راه دور ( در برخی موارد). خرید کیف اسکوتر برقی با محل ویژه برای نگهداری این لوازم ایده بسیار خوبی است. این ویژگی نه تنها از این لوازم محافظت کرده، بلکه از اشغال فضای زیاد نیز جلوگیری می‌کند.

۶ مورد از بهترین کیف ‌ها برای اسکوتر برقی چرخدار خودتعادلی

کیف اسکوتر برقی  Myshine

این کیف برای اسکوترهای برقی خودتعادلی دو چرخ طراحی شده است، Myshine یک کیف قابل حمل سیاه رنگ است که دارای چندین ویژگی مفید و کاربردی است. این کیف دارای جنس ضدآب و بادوام است و برای حمل و نقل روزمره بسیار مناسب است. در ساخت این کیف از نایلون متراکم استفاده شده است که آن را ضدآب می ‌سازد و در عین حال دارای طراحی ارگونمیک و با حمل ساده است که برای اسکوتر برقی ۱۰ اینچی با چرخ‌ های ۷ اینچی مناسب است. شما می توانید با خرید این کیف از ۴۵ روز ضمانت عودت کیف و ۲ سال ضمانت خدمات پس از فروش برخوردار خواهید شد. ( برای مطمئن شدن درباره ضمانت و خدمات پس از فروش محصول، می توانید این موارد را از فروشگاهی که از آن خرید کرده اید، پیگیر شوید).

کیف اسکوتر برقی  Myshine

کیف رو دوشی TLTrading

آیا یک اسکوتر برقی ۵/۶ اینچی دارید؟ آیا کیف ‌های اسکوتر برقی زیادی خریده ‌اید که مناسب نبوده ‌اند؟ شما هرگز از خرید این کیف رودوشی ارگونومیک محصول TLTrading پشیمان نخواهید شد. این کیف بادوام از پارچه ضد گردوخاک و ضد آب Oxford ساخته شده که به خوبی از اسکوتر برقی محافظت کرده و دارای طراحی بدون نیاز به دست منحصر به فردی است که وزن زیادی در هنگام حمل و نقل ندارد. علاوه برای ظرفیت داخلی بالای آن که تا ۲۴ اینچ ظرفیت دارد، این کیف در سطح دنیا طرفداران بسیاری در میان علاقه‌ مندان اسکوتر برقی دارد که به دلیل وزن سبک ۳۵۰ گرمی و حجم بالای آن است.

کیف رو دوشی TLTrading

کیف اسکوتر برقی قابل حمل Fastwheel

این کیف به دلیل طراحی زیبا و قابل حمل بودن محبوبیت بسیاری دارد، کیف Fastwheel محصول شرکت CTCWAY یک کیف زیبا با تم مشکی است که دارای ساختی سبک وزن و بادوام است و برای رفت و آمد روزمره مناسب است. این کیف مقرون به صرفه بوده و برای اغلب اسکوترهای برقی خودتعادلی مناسب است و همانند کیف ‌های دیگر دست را اذیت نکرده و روی اسکوتر برقی خراش نمی ‌اندازد.

کیف اسکوتر برقی قابل حمل Fastwheel

کیف حمل اسکوتر برقی GW Geek

این کیف برای اسکوترهای ۵/۶ اینچی، ۸ اینچی و ۱۰ اینچی مناسب است. GW Geek یک کیف چند منظوره برای حمل اسکوتر برقی است که مانند کیف دستی به نظر می ‌رسد. این کیف ضد آب و زیبا بوده و دارای طرحی محکم و با قابلیت حمل آسان است که دست را اذیت نکرده و هیچ نکته منفی در هنگام استفاده ندارد. شما قطعاً از کیفیت آن شگفت زده خواهید شد.

کیف حمل اسکوتر برقی GW Geek

کیف اسکوتر برقی Salen T ZTDM 1680D

Salen T ZTDM 1680D یک کیف بادوام و قابل حمل اسکوتر برقی از جنس پارچه با کیفیت Oxford است که در تمام فروشگاه‌ های آنلاین و غیرآنلاین جهان طرفداران بسیاری دارد. این کیف دارای تم رنگ جذاب، ساخت سبک و ضد آب و سیستم حمل ارگونومیک است که برای مدت زمان زیاد نرم و راحت می ‌ماند.  شرکت Salen T ضمانت نامه تعویض یک ساله را در هنگام خرید عرضه می‌ کند.

کیف اسکوتر برقی Salen T ZTDM 1680D

کیف اسکوتر برقی دستی MuzeLi

با انتخاب این کیف دستی مخصوص اسکوتر برقی، شما یک کیف با ارزش از جنس نایلون خواهید داشت که برای اسکوترهای برقی ۵/۶ اینچی و لوازم جانبی آن مناسب است. این کیف بادوام بوده و محافظت بی‌ نظیری را برای اسکوتر برقی شما در برابر آب و گرد و غبار فراهم می ‌کند. این کیف با قیمت ارزان در فروشگاه‌ ها در دسترس است.

کیف اسکوتر برقی دستی MuzeLi

نتیجه گیری

اگر یک اسکوتر برقی دارید و می‌ خواهید به خوبی برای چند سال کار کند، یکی از ضروری ‌ترین لوازم جانبی که باید در نظر داشته باشید خرید یک کیف اسکوتر برقی خواهد بود. این کیف‌ ها هر چند که ساده و ارزان هستند، اسکوتر برقی را در برابر خراش، گرد و غبار و آب محافظت می ‌کنند. آنها همچینن فضای نگهداری مناسبی را برای لوازم جانبی اسکوتر برقی نظیر شارژر فراهم می ‌کنند که باعث زیباتر به نظر رسیدن آنها می ‌شود. مطمئن شوید که کیفی با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و قابل حمل را انتخاب کنید. اندازه و کاربردی بودن از دیگر ویژگی‌ هایی است که باید در هنگام خرید کیف اسکوتر برقی در نظر داشته باشید.

همکاران ما در فروشگاه تهران اسکوتر آماده هستند تا شما در زمینه خرید کیف اسکوتر برقی راهنمایی کنید. در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید یا از طریق تلفن با همکاران ما در تماس باشید.

منبع:

besthoverboardreview