اسکوتر برقی خودتراز (self-balancing) وسیله‌ای است که در دو سمت خود دارای چرخ‌هایی می‌باشد و اسکوتر تعادل و تراز خود را با آنها حفظ می‌کند. این بدین معنی است که دیگر لازم نیست نگران از دست دادن تعادل خود باشید، زیرا این وسیله ویژگی حفظ خودکار تعادل را دارد. اسکوترها معمولاً دارای دسته‌هایی عمودی هستند که به کاربر اجازه کنترل دستگاه را می دهند، یعنی شتاب گیری و ترمز و هدایت دستگاه به راست و چپ. شما می‌توانید به راحتی اقدام به راندن اسکوتر خود تراز کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید این نوشته را مطالعه کنید، در این نوشته به صورت مفصل انواع مختلف اسکوتر را تشریح کرده‌‌ایم.

در این نوشته قصد داریم تا به صورت مفصل و کامل نکاتی را درباره راندن اسکوتر خود تراز را بیان کرده‌ایم که با رعایت آن‌ها می‌توانید خیلی سریع رانندگی اسکوترهای برقی را یاد بگیرید و از آن لذت ببرید.

چگونه می‌توانم یک اسکوتر برقی دو چرخ خودتراز را خریداری کنم؟

جالب است بدانید که گزینه‌های بسیاری برای خرید آنلاین یک اسکوتر خودتراز مناسب وجود دارد. به‌ علاوه، می‌توانید بررسی‌ها و گفتگوهای اینترنتی بسیاری را پیدا کنید که در تصمیم گیری به شما کمک نمایند.

هنگام خرید اسکوتر خود تراز باید به چند نکته مهم و اصلی توجه کنید:

۱- سعی کنید اسکوتر برقی هوشمند خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. با توجه به اینکه اجناس تقلبی زیادی در سطح بازار موجود می‌باشد. در صورتی که محصولات با کیفیت پایین و غیر اصلی تهیه کنید علاوه بر اینکه هزینه شما هدر خواهد رفت، احتماله به وجود آمدن خطرات جانی هم برای شما می‌توان متصور شد.

۲- هنگام خرید از فروشنده خود ضمانت‌نامه، گواهی نامه و فاکتور معتبر دریافت کنید. هنگامی که فروشنده از مزایای و اصلی بودن اسکوتر برقی هوشمند شما صحبت می‌کند، بهترین راه کار برای حصول اطمینان دریافت گواهی‌نامه‌های معتبر از فروشگاه و فروشنده است.

۳- باتری اورجینال اسکوتر تهیه کنید. باتری‌ یکی از حیاتی‌ترین اجزای اسکوترهای هوشمند برقی می‌باشد. باتری اسکوترهای اورجینال لیتیومی می‌باشند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها ۲۵ کیلومتر مسافت را طی کنید.

۴- اسکوتر مناسب با نیازهای خود را تهیه کنید.

اسکوترهای هوشمند موجود در بازار به صورت ۲ یا سه برده هستند، که باید هنگام خرید به این نکته توجه کنید. در حالت کلی اسکوترهای سه برده مناسب هستند و سعی کنید هنگام خرید اسکوترهای سه برده را تهیه کنید.

اسکوترهای خودتراز معمولاً از اسکوترهای معمولی ارزان‌تر هستند و نگهداری آسان‌تری نیز دارند. اگر در مسافت‌های کوتاه رفت و آمد دارید و اگر در مسیر خود خیابان یا پیاده رو وجود دارد، بهترین و معقول ترین گزینه، استفاده از این نوع اسکوترها می باشد.

افراد در سنین مختلف با هدف‌های مختلفی راندن اسکوتر خود تراز را انتخاب می‌کنند. اهدافی مانند سرگرمی یا تفریح، تردد در مکان‌های عمومی یا خصوصی با ترافیک کم، انجام کارهای شخصی و اداری روزانه مواردی هستند که می‌توان در آن از اسکوترهای خود تراز استفاده کرد.

مهمترین ملاحظه‌ای که هنگام خرید یک اسکوتر برقی خودتراز باید مد نظر قرار دهید این است که آیا در مسیر رفت و آمد خود زیرساختی برای عبور و مرور از روی آن (مثل خیابان، جاده، پیاده رو) وجود دارد یا نه. اگر قصد راندن اسکوتر خود تراز و تردد بین کلاس‌ها در یک محیط دانشگاهی بزرگ را دارید یا اگر مجبور به انجام روزانه کارهایی هستید که تردد و رفت و آمد زیادی نیاز دارند، آن‌گاه این وسیله ایده‌آل ترین گزینه برای شما است.

اسکوتر برقی خودتراز… آیا خریدی هوشمندانه است؟

اسکوترهای برقی خودتراز در سال های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده اند، به خصوص که در بعضی برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها نقشی داشته و استفاده شده‌اند. اگر تمامی ملزومات برای یک اسکوتر برقی خودتراز را دارید، قطعاً خریدی هوشمندانه خواهد بود. در غیر این صورت به جای سواری، آن را دستگاه گران قیمت و بی‌مصرفی خواهید دید که در گوشه‌ای از خانه خاک می‌خورد. راندن اسکوتر خود تراز می‌توان به عنوان یک فعالیت تفریحی محسوب شود.

امروزه بیشتر مدل‌های دوچرخه‌ها و وسیله‌های چرخ‌دار مشابه برقی هستند و کمتر یافت می‌شود که از گزینه دیگری برای تامین نیرو بهره ببرند. با این حال، در حقیقت پرسرعت نیستند و بهترین و شاخص‌ترین آن‌ها سرعتی در حدود ۲۰ کیلومتر بر ساعت را برای تان فراهم می کنند.

اگر به دنبال این هستید که این وسیله را بخشی از زندگی روزمره شهری خود کنید، قطعاً خریدی ایده آل خواهند بود. در مقایسه با خودرو، به طور حتم وسیله‌ای سالم تر است، البته این نقطه ضعف را نیز دارد که در حین سواری، ایستاده سر پا هستید و در این شرایط خودرو گزینه‌ای با راحتی بیشتر است. به علاوه شاید نتوانید خرید روزانه خود مثل میوه و سبزیجات را یکجا با خود حمل کنید.

چه چیزهایی هنگام خرید یک اسکوتر برقی خودتراز باید مد نظر باشد؟

اگر جای شما بودم، بیشتر یه مدل های معمولی و پایه‌ای علاقه نشان می دادم، اما در نظر داشته باشید که برای صرفه‌جویی در چند صد هزار تومان، دستگاهی با امکانات کم و نقطه ضعف خریداری نکنید. اگر دیدید که اسکوتری دارای چراغ است، پیشنهاد ما خرید آن دستگاه است زیرا می‌تواند در مسیرهای طولانی و به ویژه زمانی که در هنگام غروب یا شب رفت و آمد می‌کنید، مفید واقع شوند.

به علاوه، به نوع باتری دستگاه نیز دقت نمایید، زیرا ممکن است گاهی نیاز به طی مسیری طولانی‌تر داشته باشید و در این صورت، نداشتن شارژ کافی مانع شما خواهد شد.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.