راهنمای خرید کلاه ایمنی اسکوتر برقی: معرفی بهترین کلاه‌های ایمنی

راهنمای خرید کلاه ایمنی اسکوتر برقی: معرفی بهترین کلاه‌های ایمنی

انتخاب بهترین کلاه ایمنی اسکوتر برقی می ‌تواند بسیار دشوار باشد، که به دلیل طیف وسیع انواع انتخاب ‌های موجود در بازار است. هرچند که رانندگی با اسکوتر برقی بسیار لذت بخش است، اما رانندگی با آنها با سرعت بالا می ‌تواند خطرناک باشد. در صورت بروز یک اشتباه محاسباتی کوچک در هنگام اجرای مانورهای خطرناک یا حتی در پیچ‌ های تند و حتی در رانندگی ساده در سطح خیابان یا در صورت عدم دقت کافی احتمال زمین خوردن و ایجاد آسیب احتمالی در سر راننده وجود دارد. به این دلیل هم به بزرگسالان و هم به کودکان توصیه می ‌شود که از کلاه ایمنی اسکوتر برقی استاندارد و با کیفیت استفاده کنند. هر چند که اسکوترهای برقی وسیله‌ای نسبتاً جدید در بازار هستند، ولی انواع کلاه ‌های ایمنی شیک و با کیفیت بالا در بازار وجود دارد و رقابت در این زمینه بسیار شدید است. بهتر است نگاهی به بهترین اسکوترهای برقی که در بازار برای فروش موجود است بیندازیم.

بهترین کلاه ایمنی اسکوتر برقی چیست؟

کلاه ایمنی لاستیکیTRIPLE 8 محافظت کننده سر با آستر ضد تعریق

کلاه ایمنی TRIPLE 8

این کلاه ایمنی اسکوتر برقی با کیفیت همان گونه که از نامش مشخص است محصول شرکت Triple Eight بوده و به منظور محافظت از مغز سر طراحی شده است. این یک کلاه ایمنی مقاوم در برابر ضربه است که می ‌تواند برای محافظت از سر در برابر ضربه در حین انجام فعالیت ‌های مختلف استفاده شود. نظیر: رانندگی با انواع اسکوترها، اسکیت سواری، سواری با اسکیت برد و همچین اسکوتر برقی. با این حال این کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری توصیه نمی ‌شود.

افرادی که از این اسکوتر برقی استفاده کرده اند، راحتی این کلاه ایمنی و همچنین مقاومت و دوام آن را تحسین کرده اند. بسیاری از کاربران گزارش داده اند که این اسکوتر برقی حتی در شرایط استفاده روزمره نیز دوام بالایی دارد. مهم ترین ویژگی این کلاه ایمنی اسکوتر برقی، آستر ضد تعریق آن است که می ‌تواند مانع از تار شدن یا سوزش چشم در اثر تعریق شده و همچنین مانع از ایجاد بوی عرق داخل کلاه ایمنی می‌ شود. در داخل آستر آن لایه‌ های جاذب رطوبت وجود دارد که می ‌تواند مانع از ریختن عرق به صورت شود. به دلیل فناوری ضد باکتریایی استفاده شده در آن، کلاه ایمنی هرگز بوی عرق نمی ‌گیرد. یک نوار ۳۶۰ درجه که در دور کلاه ایمنی کشیده شده است، مانع از جدا شدن این آستر ضد تعریق می ‌شود. به دلیل استفاده از پارچه حوله ‌ای در ساخت این کلاه ایمنی، شما هرگز خارشی در سر خود احساس نخواهید کرد. آستر ضد تعریق اختراع شده توسط شرکت Triple Eight بسیار عالی و فوق ‌العاده است. این کلاه ایمنی اسکوتر برقی از نظر ما گزینه بسیار مناسب برای کاربران است. این کلاه ایمنی دارای بندهای قابل تنظیم است که امکان قرار گیری مناسب در سر را برای رانندگان فراهم آورده و همچین باعث عدم حرکت آن بر روی سر می ‌شود.

بیشتر بخوانید: ۶ نکته مهمی که باید هنگام راندن اسکوتر برقی مد نظر داشته باشید.

کلاه ایمنی اسکوتر برقی کلاسیکORIGINAL PROTEC با گواهی نامه CPSC

این کلاه ایمنی اسکوتر برقی توسط شرکت PROTEC Original تولید شده است. این کلاه ایمنی دارای یک پوسته خارجی سخت از جنس ABS است که برای ایجاد محافظت حداکثری در برابر ضربات سخت طراحی شده است. یک فوم نرم و راحت از جنس EPS به عنوان آستر در آن استفاده شده است که باعث افزایش میزان محافظت می ‌شود. برای افزایش در میزان راحتی در سر، پدهای بزرگی در داخل آن استفاده شده است. امروزه، فوم EPS به عنوان یک استاندارد در صنعت در نظر گرفته شده و در هر کلاه ایمنی که دارای گواهی نامه CPSC باشد مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

این کلاه ایمنی دارای بندهای محکمی از جنس نایلون است که به راحتی قابل تنظیم هستند. این بندها در کنار سگک ‌های محکم باعث می ‌شود که کلاه ایمنی محکم در جای خود قرار گرفته و حتی در ضربات محکم نیز از جای خود تکان نخورد. در این کلاه ایمنی ۱۱ محل تهویه هوا به صورت کاملاً حساب شده و دقیق قرار گرفته است که باعث ایجاد تهویه مناسب در رانندگی‌ های طولانی می‌ شود. به دلیل استفاده از پرچ ‌های محکم فولادی، هیچ نگرانی از بابت جدا شدن قطعات این کلاه ایمنی وجود ندارد. این پرچ ‌های فولادی در کنار فوم EPS و پوسته ABS این کلاه ایمنی را به یکی از مقاوم‌ ترین کلاه ‌های ایمنی موجود در بازار تبدیل می ‌کند که باید حتماً در لیست خرید شما قرار گیرد.

هر چند که برخی از مصرف کنندگان گزارش داده ‌اند که این کلاه ایمنی تنها با رنگ‌ه ای ساده عرضه می ‌شود و استفاه از رنگ ‌های درخشان و زیبا موجب افزایش جذابیت آن در نزد مشتریان خواهد شد، بسیاری از مشتریان هیچ نکته منفی در مورد میزان ایمنی و محافظت آن نداشته اند. در هر صورت Protec یک تولید کننده معتبر است و شما می ‌توانید کیفیت ساخت و ایمنی بالایی را از این کلاه ایمنی انتظار داشته باشید.

کلاه ایمنی اسوکتر برقی چند منظوره BELL SEGMENT

این کلاه ایمنی اسکوتر برقی توسط شرکت Bell ساخته شده و شکل آن از کلاه ‌های ایمنی کلاسیک مخصوص اسکیت برد گرفته شده است. با یک پوسته پلاستیکی سخت از جنس ABS، این کلاه ایمنی شبیه به یک کاسه وارونه به نظر می ‌رسد و ساخت بسیار محکمی دارد، هرچند که در عین حال کاملاً انعطاف پذیر است. در داخل آن تعدادی پد از جنس فوم EPS استفاده شده است که با یک چارچوب محکم به هم متصل شده‌ اند. در اطرف این کلاه ایمنی ۸  عدد محل تهویه در نظر گرفته شده است که باعث خروج هوای گرم و ورود هوای خنک می ‌شوند.

این کلاه ایمنی به راحتی در سر جا شده و تمام استانداردهای ایمنی را دارد. این کلاه ایمنی از استاندارد ASTM BMX پیروی می ‌کند. این کلاه برای قرار گرفتن در انواع سرهای مختلف به اندازه کافی بزرگ بوده و بندهای نرم آن می‌ تواند به راحتی تنظیم شود تا کلاه ایمنی به راحتی بر روی هر سری با شکل‌های مختلف قرار گیرد. اغلب افرادی که از آن استفاده کرده ‌اند ساخت محکم این کلاه ایمنی را تحسین کرده و به این نکته اشاره کرده اند که این کلاه ایمنی در هنگام استفاده حتی در شرایط آب و هوایی گرم نیز راحت است.

 

کلاه ایمنی اسکوتر برقی با کیفیت

بیشتر بخوانید: جذاب‌‌ترین اکسسوری های اسکوتر برقی که لذت رانندگی را بیشتر می‌کنند.

کلاه ایمنی اسکوتر برقی کاملPROTEC ORIGINAL

این کلاه ایمنی اسکوتر برقی توسط شرکت Pro-Tec ساخته شده و نسخه جدیدتری از کلاه ایمنی اصلی است که در فیلم ‌ها و برنامه ‌های تلویزیونی دهه ۱۹۷۰ میلادی مشاهده می ‌کردیم. با ساختاری از جنس فولاد و آستری از جنس فوم دو لایه و نرم، محافظت حداکثری برای سر و گوش‌ ها فراهم می ‌کند، در حالی که از بو نامطبوع، تاری چشم و خارش چشم ناشی از عرق جلوگیری می‌ کند.

این کلاه ایمنی برای استفاده در انواع فعالیت ‌های مختلف طراحی شده است. نظیر بسیاری فعالیت‌ های ورزشی مرتبط با اسکیت و اسکیت برد. این کلاه ایمنی برای اسکوتر سواران و رانندگان اسکوتر برقی نیز مناسب است. بسیاری مشتریان این حقیقت را که این کلاه ایمنی به راحتی بر روی سر قرار گرفته و موجب ایجاد فشار روی سر نمی‌ شود را تحسین کرده‌ اند.

خرید کلاه ایمنی اسکوتر برقی

بهترین کلاه ایمنی اسکوتر برقی برای کودکان

کلاه ایمنی چند منظوره مخصوص کودکان RAZOR V-17

این کلاه ایمنی اسکوتر برقی با مارک Razor عرضه شده  و یک گزینه مناسب برای کودکان است. این کلاه ایمنی با طراحی به روز و ساخت عالی و باکیفیت، یک کلاه ایمنی چند منظوره است که برای ورزش‌ های مختلف و اسکوتر سواری مناسب است. سگک‌ های در اطراف آن وجود دارد که می ‌تواند به سرعت بسته و تنظیم شوند. در اطراف و بالای آن ۱۷ محل تهویه وجود دارد که موجب خنک شدن راننده حتی در تابستان می‌شود. سگک ‌های آن به سرعت باز شده و به راحتی تنظیم می ‌شود که باعث می ‌شود کودکان در تمام لحظات رانندگی احساس خنکی بکنند.

کلاه ایمنی اسکوتر برقی

پدهای ارگونمیک موجود در داخل آن حداکثر راحتی را برای راننده در کنار محافظت حداکثری فراهم می ‌کند. این کلاه ایمنی استانداردهای ایمنی CPSC را دارد. این کلاه یکی از امن ‌ترین و بهترین کلاه‌ های ایمنی اسکوتر برقی برای کودکان است که می ‌تواند برای سایر ورزش‌ ها نظیر اسکیت و دوچرخه سواری استفاده شود. اغلب والدین چیزی غیر از تحسین در مورد این اسکوتر برقی نداشته ‌اند و کودکان آن را به خاطر مدل زیبایش دوست دارند. این کلاه ایمنی یک وسیله جانبی شیک و جذاب است که اسکوتر سواری را برای کودکان جذاب تر می‌ کند.

در کنار خرید یک کلاه ایمنی، توصیه می ‌شود که یک ضمانت نامه اسکوتر برقی نیز خریداری کنید تا محافظت لازم را فراهم کند. به این مورد همانند یک کلاه ایمنی فکر کنید. برای حفظ ایمنی خودتان مطمئن شوید که سرعت اسکوتر برقی بالاتر از توانایی تان نباشد.

کلاه ایمنی اسکوتر برقی شیائومی

شرکت شیائومی برای حفاظت و افزایش ایمنی کاربران اسکوتر برقی، یک کلاه ایمنی مقاوم و منحصر به فرد طراحی کرده است. به همراه این کلاه ایمنی سبک و بادوام، یک جفت دستکش ارگونومی، پد آرنج و پد زانو وجود دارد. تمام این محصولات دارای کیفیت بالایی است و از طریق آزمایش های دقیق مختلفی، طراحی و ساخته شده است.

 

کلاه ایمنی اسکوتر برقی شیائومی

 

کیفیت بالای محصولات و لوازم ایمنی اسکوترهای ناین بات شرکت معتبر شیائومی، ایمنی و سلامتی شما را تضمین می کند.

این وسایل در ۳ اندازه کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تولید شده است. برای انتخاب سایز مناسب خود کافی است تا اندازه دور سر خود را اندازه بگیرید. در صورتی که اندازه دور سر شما ۵۵- ۵۶ سانتی متر باشد، باید سایز کوچک یا همان s را انتخاب کنید و اگر سایز دور سر شما بین ۵۷- ۵۸ سانتی متر باشد، سایز متوسط یا همان M برای شما مناسب است. در صورتی که اندازه سر شما بین ۵۹- ۶۰ سانتی متر باشد بهترین انتخاب برای شما سایز بزرگ یا همان L است.

تصور ما در مورد کلاه ایمنی در گذشته، فقط شامل یک کلاه سخت و در نهایت رنگی رنگی بود ولی مانند تمام وسایل کلاه های ایمنی نیز به نسبت خود پیشرفت قابل ملاحظه ای به دست آورده اند و به لطف ورود شرکت های خلاق مختلف مانند شیائومی این خلاقیت و نوآوری بیش از پیش شده است. کلاه ایمنی، شما را کمک می کند تا با خیال راحت اقدام به رانندگی خود کنید و از رانندگی خود لذت ببرید.

کلاه ایمنی اسکوتر برقی یک وسیله ضروری است نه لوکس!

در ایران افراد تمایل چندانی به استفاده از وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی یا کمربند ایمنی ندارند! ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ممکن است یک لحظه در عدم استفاده شما از این گونه وسایل، ممکن است سبب پیشمانی شما تا آخر عمر شود. بنابراین بهتر است علاوه بر اینکه حتماً از این گونه وسایل استفاده کنید، محصولات با کیفیتی را نیز تهیه کنید، تا در صورت بروز یک اتفاق مشکلی اساسی برای شما پیش نیاید. برای اینکار حتماً باید به فروشگاه های معتبر اینترنتی و فیزیکی مراجعه کنید.

تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما هنگام خرید گواهی اصالت و اورجینال بودن محصولات را از همکار فروشنده ما دریافت خواهید کرد. شما می توانید برای هر نوع مشاوره در زمینه خرید، راندن، نگهداری و تعمیر اسکوتر برقی با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل یا سوال خود را مطرح کنید، همکاران متخصص ما در اسرع وقت و با حوصله به شما پاسخ خواهند داد.

نظرات و تجربیات خود را درباره استفاده کلاه ایمنی اسکوتر برقی را با ما به اشتراک بگذارید تا سایر افراد هم از تجربیات شما بهره مند شوند.

منبع:
besthoverboardreview