اسکوتر برقی ارزان قیمت: معرفی ۶ مدل اسکوتر ارزان و با کیفیت در سال ۲۰۲۰

اسکوتر برقی ارزان قیمت: معرفی ۶ مدل اسکوتر ارزان و با کیفیت در سال ۲۰۲۰

اسکوتر ارزان کودک

فیلم های علمی و تخیلی گذشته پر از دستگاه ها و لوازمی است که امروزه به واقعیت پیوسته اند. یکی از این دستگاه های محبوب، اسکوترها هستند. هرچند که شاید یک اسکوتر بر خلاف هاوربرد قابلیت جدا شدن از سطح زمین را نداشته باشد، اما ویژگی ظاهری و نحوه حرکت آن تفاوتی با فیلم های تخیلی سال های دور ندارد. پیش از این در سایر مقالات تهران اسکوتر از ویژگی های تفریحی و کاربردی این دستگاه ها صحبت کرده ایم. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین گزینه های اسکوتر برقی ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰ بپردازیم. اگر قصد خرید اسکوتر با بودجه محدود و قیمت کمتری دارید، مشاهده مدل های معرفی شده در این مطلب را از دست ندهید.

بهترین گزینه های اسکوتر برقی ارزان قیمت

برای لذت بردن از یک اسکوتر، بهتر است تا گزینه با کیفیتی را انتخاب کنید. اسکوترهای کم کیفیت هرچند که هزینه کمتری نیز نسبت به گزینه های قدرتمندتر دارند، اما در مقایسه با امکانات و توانایی های خود از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار نخواهند بود. با این وجود خرید اسکوتر برقی ارزان قیمت و با کیفیت به هیچ وجه یک کار غیرممکن نیست! اغلب مردم به اشتباه تصور می کنند که برای خرید اسکوتر باکیفیت، حتماً باید به سراغ گزینه های گران قیمت بروند؛ اما در حال حاضر برخی از اسکوترهای مقرون به صرفه ای نیز در بازار وجود دارند که نسبت به توانایی ها و قیمت خود، یک گزینه عالی برای خرید هستند. در ادامه قصد داریم تا برخی از این مدل ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین گزینه های خرید اسکوتر برقی ارزان در سال ۲۰۲۰ عبارتند از:

اسکوتر برقی StreetSaw DailySaw 6.5

 

اسکوتر برقی ارزان قیمت StreetSaw DailySaw 6.5

 

این محصول یکی از سریع ترین مدل ها در بین انواع اسکوتر برقی ارزان قیمت موجود در بازار است. با استفاده از این دستگاه می توانید حداکثر با سرعت ۱۰.۵ مایل در ساعت ( ۱۷ کیلومتر در ساعت ) حرکت کنید. در نتیجه اگر عاشق هیجان اسکوتر سواری با سرعت بالا هستید، این محصول می تواند شما را راضی کند. اما همه مزایای این اسکوتر در سرعت بالای آن خلاصه نمی شود. شما می توانید با یک بار شارژ این دستگاه، مسافت نسبتاً طولانی ۱۲ مایلی را طی کنید. اسکوتر StreetSaw DailySaw 6.5″ دارای ویژگی ها و مدل های متنوعی است که خرید آن برای افراد مختلف با نیازهای متفاوت را ممکن می سازد.

لاستیک های ۶.۵ اینچی این اسکوتر باعث می شود تا در هر شرایطی بتوانید تجربه لذت بخشی از اسکوتر سواری را به دست آورید. باتری این دستگاه بسیار باکیفیت است و شما می توانید از بین برندهای LG یا Samsung، یک گزینه برای آن انتخاب کنید تا با یک بار شارژ حدود ۵ الی ۶ ساعت برای شما کارایی داشته باشد. این اسکوتر از متریال با کیفیتی ساخته شده و دارای مجوزهای ایمنی نظیر UL است. همچنین قدرت دو موتور ۳۵۰ ( در مجموع ۷۰۰ ) وات آن، می تواند وزن بالای کاربر و شیب های نسبتاً تند مسیر را به خوبی تحمل کند. این اسکوتر با وجود این که تنها ۱۰ کیلوگرم وزن دارد، می تواند تا وزن ۱۰۰ کیلوگرمی کاربر خود را به سادگی تحمل کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به چراغ های LED و همچنین قابلیت اتصال به گوشی و پخش موسیقی با بلندگوهای داخلی اشاره کرد.

اسکوتر برقی Hover-1 Chrome

 

خرید اسکوتر برقی ارزان Hover-1 Chrome

 

یکی دیگر از گزینه های اسکوتر برقی ارزان قیمت در بازار، اسکوتر Hover-1 Chrome است. هرچند که این اسکوتر از لحاظ سرعت و برخی دیگر از ویژگی های کاربردی به پای StreetSaw DailySaw 6.5″ نمی رسد؛ اما در نهایت قیمت کمتر آن باعث شده تا ارزش خرید خود را حفظ کند. این اسکوتر با سرعت متعادل خود (که در بیشترین حالت به ۶.۲ مایل در ساعت معادل ۱۰ کیلومتر در ساعت می رسد)، می تواند یک گزینه مناسب برای کودکان و یا افراد تازه کار باشد. در این محصول نیز از بلندگوهای داخلی با قابلیت اتصال به گوشی همراه با بلوتوث استفاده شده تا در حین اسکوتر سواری از آهنگ‌های محبوب خود نیز لذت ببرید.

اسکوتر Hover-1 Chrome با یک بار شارژ قادر است تا مسافت ۶ مایل را بپیماید. همچنین این اسکوتر از لحاظ رعایت نکات ایمنی نیز تمام جوانب اصلی را مد نظر قرار داده و دارای گواهی های ایمنی نظیر UL و همچنین چراغ های اضطراری برای حرکت در شب است. این اسکوتر هم به لطف چرخ های ۶.۵ اینچی خود می تواند در مسیرهای ناهموار به راه خود ادامه دهد. اسکوتر Hover-1 Chrome دارای دو موتور ۱۵۰ ( در مجموع ۳۰۰ ) واتی بوده که برای استفاده های سبک در مسیرهایی با شیب عادی مناسب است.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین اسکوتر خود بالانس

اسکوتر برقی Gotrax SRX Mini

 

اسکوتر ارزان: اسکوتر برقی Gotrax SRX Mini

 

اگر به دنبال یک اسکوتر برقی ارزان قیمت (و یا بهتر است بگوییم بسیار ارزان!) هستید، Gotrax SRX Mini یک نمونه تمام عیار است. در کل بازار محصولات اسکوتر، به سختی می توانید یک محصول با این قیمت و ویژگی های کاربردی پیدا کنید. اسکوتر Gotrax SRX Mini ممکن است برای افراد بزرگسال کارایی چندانی نداشته باشد. اما برای کودکانی که برای اولین بار قصد آموزش اسکوتر را دارند، یک پیشنهاد عالی است. وزن این اسکوتر بسیار سبک بوده و کودکان می توانند با استفاده از دستگیره های مخصوص، به سادگی آن را حمل کنند. این محصول از دو موتور ۱۵۰ واتی تغذیه می شود و می تواند تا سرعت ۶ مایل در ساعت حرکت کند. با یک بار شارژ Gotrax SRX Mini می توانید تا ۳ مایل ( ۵ کیلومتر ) از این وسیله استفاده کنید. هرچند که این ارقام در مقایسه با اسکوترهای قدرتمند چندان بزرگ به نظر نمی رسند؛ اما با توجه به قیمت این محصول می توان آنها را عالی دانست!

در کنار همه این ویژگی ها، اسکوتر Gotrax SRX Mini دارای مجوزهای ایمنی نظیر UL-2272 است؛ به این معنا که اجزای الکتریکی، سیستم شارژ، باتری و در حالت کلی همه قسمت های دیگر آن از ایمنی کاملی برخوردار بوده و بدون نگرانی می توانید از این وسیله استفاده کنید. اگر می خواهید با کمترین هزینه ممکن، یک اسکوتر مناسب برای کودک خود تهیه کنید، توصیه می کنیم نیم نگاهی به Gotrax SRX Mini داشته باشید.

اسکوتر برقی Swagtron T580 Vibe

 

ارزان ترین اسکوتر: اسکوتر برقی Gotrax SRX Mini

 

اسکوتر Swagboard Vibe T580 یکی دیگر از انواع اسکوتر برقی ارزان قیمت است که به دلیل ویژگی های فنی قدرتمند و پخش موسیقی باکیفیت خود، محبوبیت بسیاری به دست آورده است. این اسکوتر دارای برنامه مخصوص گوشی های هوشمند است. با استفاده از این برنامه می توانید موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید، به نقشه دسترسی داشته باشید، سطح باتری دستگاه را بررسی کنید، حالت حرکتی دستگاه را تغییر داده و در حالت کلی قسمت های مختلف آن را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید. علاوه بر این، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا با فشردن یک دکمه، دستگاه را حرکت دهید! همه اینها تنها به یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید یا IOS نیاز دارد.

بلندگوهای باکیفیت اسکوتر برقی Swagboard Vibe T580 موسیقی دلخواه شما را به زیباترین شکل ممکن پخش خواهند کرد. همچنین ظاهر فوق العاده این دستگاه بسیار شیک و مدرن به نظر می رسد. با استفاده از سیستم تعادل پویای این وسیله، می توانید به نسبت وزن خود، سرعت حرکت دستگاه را نیز تغییر دهید. اگر نگران وزن کم یا زیاد خود هستید، باید بگوییم که وزن مناسب برای استفاده از این اسکوتر بین ۲۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم است! Swagboard Vibe T580 می تواند با بهره مندی از دو موتور ۲۰۰ واتی، با سرعت ۷.۵ مایل در ساعت ( ۱۲ کیلومتر در ساعت ) حرکت کرده و با یک بار شارژ مسافتی ۸ مایلی ( ۱۳ کیلومتری ) را طی کند. با استفاده از این وسیله می توانید در مسیرهایی با شیب ۲۰ درجه ای نیز حرکت کنید. همچنین قطر چرخ های اسکوتر Swagboard Vibe T580 ۶.۵ اینچ است که حرکت آن در زمین های ناهموار را ممکن می سازد.

باتری این اسکوتر برقی ارزان قیمت دارای گواهی های ایمنی است. به عبارت دیگر خیال شما از جانب گرمای بیش از حد و یا احتمال انفجار باتری کاملاً آسوده خواهد بود. وزن دستگاه حدود ۹ کیلوگرم بوده و به سادگی قابل حمل است. برای شارژ کامل باتری این دستگاه به ۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت و تخلیه باتری آن به طور میانگین در حدود ۱.۵ ساعت انجام خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های مهم این اسکوتر برقی می توان به فناوری هوشمند مدیریت باتری در آن اشاره کرد.

اسکوتر برقی ‌ Gotrax Hoverfly ECO

 

اسکوتر برقی ارزان برای کودکان: اسکوتر برقی ‌ Gotrax Hoverfly ECO

 

برند Gotrax یکی از جدیدترین نام های مطرح شده در بین سازندگان اسکوتر است. این برند هدف خود را بر روی تولید اسکوتر برقی ارزان قیمت ولی باکیفیت قرار داده و محصولات استاندارد و ایمنی را به بازار عرضه می کند. Gotrax Hoverfly ECO که یکی از محصولات این برند به شمار می رود، یک گزینه مقرون به صرفه، ایمن و بی نظیر برای طرفداران دنیای اسکوتر است. استفاده از فناوری ایجاد تعادل خودکار پیشرفته در این محصول باعث شده تا حتی در بالاترین سرعت ها نیز قادر به حفظ تعادل خود و لذت بردن از این وسیله باشید. استفاده از موتور دوگانه در اسکوتر Gotrax Hoverfly ECO باعث شده تا توانایی تحمل وزن کاربر خود را تا سقف ۱۰۰ کیلوگرم داشته باشد. به عبارت دیگر این محصول چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان قابل استفاده است.

حداکثر سرعت این اسکوتر برقی حدود ۷.۴ مایل در ساعت ( ۱۲ کیلومتر در ساعت ) بوده و با یک بار شارژ می توانید مسافتی ۴ مایلی ( ۶.۴ کیلومتری) را با آن طی کنید. همچنین چرخ های ۶.۵ اینچی این محصول، خیال شما را از بابت حرکت در مسیرهای ناهموار و خشن آسوده خواهد کرد. برای شارژ کامل باتری اسکوتر Gotrax Hoverfly ECO به ۳ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. همچنین وزن ۱۰.۵ کیلوگرمی این دستگاه، حمل آن را بسیار ساده کرده است. قدرت موتور این وسیله به شما اجازه می دهد تا شیب هایی با حداکثر زاویه ۱۵ درجه را به سادگی بپیمایید. اسکوتر برقی ارزان قیمت Gotrax Hoverfly ECO از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا و خوش ساخت است. چراغ های LED آن باعث می شود تا در هنگام استفاده در شب نیز ایمنی کاربر حفظ شود. همچنین این اسکوتر دارای یک حالت تمرینی است که می تواند برای کودکان و یا افراد بزرگسال مبتدی بسیار مفید باشد.

اسکوتر برقی CHO Chrome Series

 

مدل های ارزان اسکوتر برقی: اسکوتر برقی CHO Chrome Series

 

یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید اسکوتر برقی ارزان قیمت، سری CHOsports است. از بین محصولات این شرکت، CHO Chrome Series اولویت بیشتری برای قرار گرفتن در این لیست دارد؛ چرا که این محصول چه از نظر فنی و چه از لحاظ ظاهری بسیار متعادل بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این اسکوتر برقی دارای حداکثر سرعت ۶.۵ مایل در ساعت و برد ۵ مایلی با یکبار شارژ بوده و وزن آن فقط ۷.۷ کیلوگرم است! این اسکوتر با بهره گیری از دو موتور ۱۵۰ واتی به اندازه کافی برای پیمودن شیب های ۱۵ درجه ای قدرتمند است. چراغ های LED این دستگاه باعث شده تا در تاریک ترین شرایط نیز مشاهده آن کار آسانی باشد.

اگر ایمنی دستگاه برای شما اهمیت بالایی دارد، بهتر است به این نکته اشاره کنیم که اسکوتر CHO Chrome Series از گواهی های ایمنی UL نیز برخوردار است. همچنین این وسیله دارای بلندگوهای داخلی و قابلیت اتصال به گوشی با استفاده از بلوتوث است. در نتیجه اگر می خواهید تا در حین اسکوتر سواری از آهنگ های محبوب خود بر روی گوشی لذت ببرید، می توانید از این قابلیت استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که کیفیت اسپیکرهای این دستگاه چندان عالی نیست و برخی گزارش ها حاکی از این است که پس از چند ماه استفاده، ممکن است اسپیکرهای آن دچار خرابی شود.

ارزان قیمت، اما کاربردی!

در این مقاله به معرفی بهترین مدل های اسکوتر ارزان قیمت برقی موجود در بازار پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید، خرید یک اسکوتر مقرون به صرفه ولی با کیفیت به هیچ وجه کار غیرممکنی نیست. پس اگر قصد صرفه جویی در هزینه های خود در هنگام خرید اسکوتر را دارید، پیشنهاد می کنیم تا پیش از هر اقدامی درباره بهترین مدل های موجود در بازار تحقیق کرده و از اشتباهات رایج در هنگام خرید اسکوتر ارزان پرهیز کنید! در صورت نیاز به مشاوره و یا سفارش خرید اسکوتر، کارشناسان تهران اسکوتر در خدمت شما خواهند بود. برای این کار تنها کافی است تا از طریق پل های ارتباطی، با ما تماس بگیرید.