بهترین بازی‌های اسکوتر برقی

بهترین بازی‌های اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی موجود، جدیدترین و جالب‌ترین پیوند مابین اسکیت‌بردهای قدیمی زمان مدرسه و تکنولوژی و فناوری به روز عصر حاضر هستند، ما مطمئن هستیم اگر کسی یکی از این اسکوترها را برقی داشته باشد، بیشترین چیزی که دنبالش خواهد بود کمی زمان آزاد است تا بتواند با اسکوتر خودش خوش بگذراند. امکانات جانبی اسکوتر برقی سبب شده است تا این دستگاه بیش از پیش نزد کاربران محبوب شود. امکاناتی مانند انواع بازی‌ها، شما می‌توانید با مطالعه این متن با برخی از بهترین بازی‌های اسکوتر برقی آشنا شوید.

فقط کافی است پنج دقیقه با اسکوتر برقی خود سر کنید تا خستگی و کسلی شما تبدیل به نشاط و رضایت شود. بازی با اسکوتر برقی هیجان انگیز است! باحال است و برای خوش گذرانی حرف ندارد! و مهم‌تر از همه این که کار با آن بسیار آسان است. بهترین بازی‌های اسکوتر برقی را می‌توانید به تنهایی یا به همراه دوستان خود انجام داده و از آن لذت ببرید.

فقط تعداد کمی دور کوچک و ساده طول خواهد کشید تا کار دست‌تان بیاید و بعد شما خود را در حال مانور و رانندگی به شکل عدد هشت انگلیسی روی مسیر خواهید دید. در حالی که دستان‌تان آزاد و رها است و هیچ نیازی به کمک و استرس ندارید. به شما تضمین می‌دهیم  که زمان زیادی نخواهد گذشت که شما خواهید توانست با حفظ تعادل بالا روی این وسیله‌ی نقلیه‌ی هیجان انگیز در این طرف و آن طرف فضای بیرونی برانید و لذت ببرید. تکرار می‌کنیم، زمان زیادی نخواهد گذشت و شما برای رفع کسالت و بی‌حوصلگی خود بهترین وسیله‌ی ممکن را انتخاب کرده‌اید. درست می‌گوییم؟؟

می‌دانیم که احتیاج به وسیله‌ای دارید که هیجان رفته را به شما برگرداند و بتواند از این یکنواختی و کسالت موجود دورتان کند. اما به خاطر اینکه تکنولوژی اسکوتر برقی یک پدیده‌ی نوظهور و جدید است، کاربران زیادی با آشنایی از طرز کار هاوربرها وجود ندارد. چه فعالیت‌های جدیدی وجود دارد که شما بتوانید انجام دهید؟  بهترین بازی‌های اسکوتر برقی که هم هیجان انگیز باشد و هم جدید، کدام است؟ چه بازی اسکوتر برقی مورد نظر شماست و ترجیحش می‌دهید؟

ما نیازهای شما را تشخیص داده‌ایم و سعی در پوشش آن‌ها داریم. کافی است نگاهی به نوشته‌های پایین بیندازید تا ببینید بقیه‌ی کودکان با هاوربرد خود چه کارها انجام می‌دهند. اما شما هم نگران نباشید، قرار نیست از حال بزرگسالان غافل باشیم. اغلب سرگرمی‌های بازی اسکوتر برقی می‌تواند ما بین بزرگسالان و کودکان مشترک باشد. فقط کافی است کودک درون‌تان را موقع بازی با این سرگرمی‌ها بیرون بیاورید. مابقی می‌ماند خوش گذراندن و لذت بردن از بازی اسکوتر برقی.

قایم باشک بازی، یکی از بهترین بازی‌های اسکوتر برقی

تگ اسکوتر برقی یا قایم باشک( پنهان شدن و جستجو برای یافتن او) یکی از هیجان‌ انگیزترین و بهترین بازی‌های اسکوتر برقی است. یک بازی مفرح و مورد علاقه برای همه، که احتیاج به کمی ورجه وورجه دارد. این بازی اسکوتر برقی کمی فعالیت بدنی می‌طلبد. در واقع قوانین بازی همان هستند و تغییری با گذشته نداشته‌اند. کسی باید دنبال فرد قایم شده بگردد و او را بگیرد و اگر شخص اول به دام افتاد دیگر نوبت اوست که دنبال کس دیگری برود و او را بگیرد. این زنجیره ادامه دارد تا جایی که یکی از بازیکنان خسته شود، تقلب کرده باشد و یا از قوانین پیروی نکرده باشد یا بخواهد برای شام به خانه برگردد.

خوب حالا باید دید چطور می‌شود این بازی را جور دیگری بازی کرد؟ فضایی باز و صاف را انتخاب کنید، چراغ‌ها را خاموش کنید به این ترتیب فقط نورهای موجود روی هاوربردها هستند که دیده می‌شوند وهمین باعث می‌شود تا شما تشخیص دهید که کسی دارد به شما نزدیک می‌شود. دو راه برای رسیدن به هدف و شخص مورد نظر وجود دارد. اول اینکه شخص مورد نظر می‌تواند تنها کسی باشد که روی اسکوتر برقی قرار می‌گیرد و از آن استفاده می‌کند، که بیشتر شبیه به قایم موشک است. روش بعدی اینکه همه می‌توانند با اسکوتر به میدان  بیایند و با راندن اسکوتر بدنبال شخص مورد نظر برآنند که این‌ هم بیشتر شبیه بازی تگ کردن است. با انتخاب هر کدام از این روش‌ها که می‌خواهید، داشتن ساعات خوش و لذت بردن از اوقات‌تان را تضمین می‌کنیم. شما بعد از این بازی اسکوتر برقی به ما حق خواهید داد که این بازی را به عنوان بهترین بازی اسکوتر برقی انتخاب کنیم.

بازی گرگم به هوا

این بازی اسکوتر برقی بیشتر شبیه به بازی جوجه در استخر است. بله همان بازی که همه انجامش داده‌ایم. روی شانه‌ی دوست‌تان قرار می‌گیرید و بعد در مقابل تیم رقیب قرار می‌ایستید. هر کدام که توانست بازیکن حریف را بیندازد برنده است.

برای انجام این بازی با اسکوتر برقی فقط به یک اسکوتر نیاز است که پایه‌ی هر دو رقیب محسوب می شود. هر کدام از رقیبان باید یک طرف هاوربرد را انتخاب کنند و سعی کنند بتوانند با هر دو پا روی آن قرار بگیرند و تا وقتی یکی از طرفین نتوانسته کنترل کامل اسکوتر برقی را بر عهده بگیرد این بازی ادامه دارد. بازی پر جنب و جوش و چالش برانگیزی است. باید از بدن و پاهای‌تان کمک بگیرید و سعی کنید رقیب را از میدان بدر کنید. در واقع باید هم سعی کنید تعادل خود را حفظ کنید و تعادل او را برهم بزنید و باعث افتادن او از اسکوتر شوید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که احتمال خنده های زیاد و چند کبودی ساده و کوچک وجود دارد.

مسابقه با اسکوتر برقی

یکی دیگر از بهترین بازی‌های اسکوتر برقی مسابقه با اسکوتر برقی است. فکر می‌کنیم این بازی اسکوتر برقی یکی از آن بازی‌هایی باشد که مورد توجه تمام کسانی است که روحیه‌ی رقابتی و مسابقه‌ای دارند. برگرفته از بازی‌های سنتی دویدن یا همان مسابقه ی‌ دو، که در این جا به جای دویدن از اسکوتر برقی استفاده می‌شود. نقطه‌ی شروع را براساس نوع شرکت کنندگان آماده کنید. شرکت کنندگانی در ردیف تازه کارها یا رانندگانی با تجربه‌ی متوسط به پیشرفته. مسابقه را بر اساس این که چه کسی می‌تواند سریع‌تر و بدون زمین خوردن به خط پایان برسد، تنظیم کنید.

کسی چه می‌داند؟ شاید این هم روزی یک ورژن اسکوتری از همان مسابقه‌ی معروف ژاپنی شود که اسمش ” چالش جدی حذف” بود، البته ما امیدواریم این مسابقه به اندازه‌ی نوع ژاپنی‌اش دردناک نباشد.

سالن آرایش برای بازی اسکوتر برقی

برای مقداری دیوانه بازی و خوشگذرانی آماده‌اید؟ و خبر خوب این که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل انجام است، پس می‌شود اسمش را این طور هم گذاشت: بازی باربرشاپ اسکوتری یا بازی آرایشگری روی اسکوتر برقی. برای انجام این بازی شما نیاز به یک ذهن باز دارید و بس.

آرایش موها و مرتب کردن آنها در حالی که دست‌ها و پاهای‌تان درگیر حفظ تعادل روی تخته‌ی اسکوتر برقی هستند کار سختی است. به اضافه‌ی اینکه نگاه کردن به خود یا کنترل وضعیت ظاهری هم در این حالت کار سخت و حتی غیر ممکن است. می‌توانید روی اسکوتر برقی بپرید و سعی کنید موهای دوست‌تان را مرتب و آرایش کنید. او هم همین کار را در مورد شما انجام دهد.

در آخر، ببینید کار کدام یک بدتر از بقیه بوده است. بدون شک او باخته و قیافه‌اش دیدنی و خنده‌دار است.

گارانتی خوش گذرانی

اگر شما به دنبال داشتن تفریح و اوقات خوش هستید، اسکوتر برقی همان وسیله‌ای است که نیاز دارید. اما اگر مانند اغلب مردم چیزی بیشتر از داشتن یک وسیله ی نقلیه ی ارزان و سالم میخواهید و همین طور به کمی تفریح احتیاج دارید باید بگوییم در جای درستی قرار دارید.

این چهار بازی از بهترین بازی‌های اسکوتر برقی هستند که توانستیم به شما معرفی کنیم و اطمینان داریم که می‌تواند هم شما و هم دوستان‌تان را خوشحال و شاد کنند. شاید کمی دل درد بگیرید آن هم از زور خنده که این نوع از آسیب دیدگی چه در کودکان و چه در بزرگسالان هیچ اشکالی ندارد.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.