در خرید قاب اسکوتر برقی باید چه نکاتی را مد نظر بگیریم؟

در خرید قاب اسکوتر برقی باید چه نکاتی را مد نظر بگیریم؟

خرید قاب اسکوتر برقی

برای هر یک از انواع مدل اسکوترهای برقی قاب اسکوتر برقی متناسبی وجود دارد. رایج ترین قاب ها برای اسکوترهای ۶.۵ اینچی، ۸.۵ اینچی و ۱۰ اینچی موجود است. قاب اسکوتر برقی به عنوان پوسته خارجی اسکوتر برقی است که وجه خارجی آن را نمایش می دهد و می توانید با تعویض قاب، تنوع بسیار زیاد و جذابی در وسیله حمل و نقل فردی خود به وجود آورید. در این نوشته مهم نکاتی که در مورد خرید قاب اسکوتر برقی باید مد نظر داشته باشید، بیان می شود.

ویژگی های قاب های اسکوتر برقی

قاب های اسکوتر برقی از جنس پلاستیک مستحکم ABS تهیه می شود و مهم ترین مزیتی که در خرید قاب اسکوتر برقی می توان متصور شد، تنوع بالای رنگ بندی آنها برای هر یک از سایزهای رایج اسکوتر برقی است.

تعویض قاب اسکوتر برقی

تعویض قاب اسکوتر برقی بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. پیشنهاد می شود که قبل از اینکه اقدام به تعویض قاب اسکوتر برقی بکنید، از زاویه های مختلف اسکوتر برقی تان عکس بگیرید، چون ممکن است هنگام نصب قاب اسکوتر برقی تان دچار مشکل شوید.

 

قاب اسکوتر برقی

چرا قاب اسکوتر برقی خود را تعویض کنیم؟

افراد با دلایل متفاوتی می توانند اقدام به خرید قاب اسکوتر برقی کنند، مواردی مانند شکستگی قاب اسکوتر برقی، تعویض رنگ و طرح اسکوتر برقی.

همان گونه که بیان شد طرح ها و رنگ های مختلفی از قاب اسکوتر برقی در بازار موجود می باشد. طرح هایی مانند کهکشان و رنگ های مختلف موا

انتخاب قاب اسکوتر برقی مناسب

برای اینکه بتوانید قاب اسکوتر برقی متناسب با طرح و مدل اسکوتر برقی خود را انتخاب کنید، در گام اول نیاز است تا مدل اسکوتر برقی خود را بدانید. همان گونه که بیان شد برای انواع سایز اسکوتر برقی قاب در بازار موجود است. در صورتی که اندازه اسکوتر برقی خود را نمی دانید، می توانید از همکاران ما راهنمایی بخواهید.

تعویض قاب اسکوتر برقی

بعد از خرید قاب اسکوتر برقی باید اقدام به تعویض قاب آن بکنید. برای تعویض قاب کافی است تا شاسی اسکوتر را از قاب جدا کنید، برای این کار کافی است تا تمام پیچ‌های متصل به اسکوتر برقی که به قاب متصل شده است را جدا کنید.

با توجه به اینکه هر یک از پیچ ها ظاهر متفاوتی نسبت به هم دارند، در نتیجه نگران بستن اشتباهی پیچ ها نباشید.

بعد از جدا کردن قاب قدیمی می توانید، قاب جدید را نصب نمایید.

تعویص قاب اسکوتر برقی

 

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.