اسکوتر برقی اف اسپید: معرفی دو مدل متفاوت برای سلیقه های خاص

اسکوتر برقی اف اسپید: معرفی دو مدل متفاوت برای سلیقه های خاص

اسکوتر برقی اف اسپید

برند اف اسپید نامی است که طرفداران دنیای اسکوترهای برقی کاملاً با آن آشنا هستند. محصولات ارائه شده توسط این شرکت خوش نام در طول زمان توانسته اند تا کیفیت و کارایی خود را به نمایش بگذارند. اما در نهایت کاربران همیشه با یک سوال مهم و اساسی درگیر هستند: از بین همه این محصولات، کدام اسکوتر برقی اف اسپید گزینه مناسب تری برای آنها است؟ در جواب این سوال باید گفت که هر یک از محصولات اف اسپید در نوع خود کاملاً خاص و بی نظیر هستند. اما اگر به دنبال بهترین ها به معنای واقعی کلمه هستید، دو مدل از این محصولات می توانند توجه شما را بیشتر به خود جلب کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دو مورد از بهترین اسکوترهای برند اف اسپید پرداخته و ویژگی هر یک از آنها را به شما شرح دهیم. برای آشنایی با این مدل ها، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اسکوتر شیائومی: معرفی سه مدل جذاب برای طرفدارن اسکوترهای مدرن

بهترین مدل های اسکوتر برقی اف اسپید

همان طور که می دانید، اف اسپید اسکوترهای خود را در مدل های گوناگونی ارائه می کند. یکی از اصلی ترین وجه تمایز این مدل ها، دسته دار و یا بدون دسته بودن آنها است. برای راحتی انتخاب شما کاربران عزیز، در این مقاله بهترین مدل را در هر یک از این دسته ها مورد بررسی قرار خواهیم داد. این دو مدل عبارتند از:

اسکوتر دسته دار برقی اف اسپید

اگر به مدل های کلاسیک اسکوتر برقی و کنترل این وسیله با کمک دسته آن علاقه دارید، اسکوتر دسته دار F-Speed بهترین محصول برای شما خواهد بود. این محصول از لحاظ ظاهری ساختار ساده، مدرن و مینیمالی داشته و در حال حاضر در دو رنگ خنثی سفید و مشکی ارائه می شود. نکته جذاب و اصلی این اسکوتر، در قابلیت تاشو بودن آن است که حمل و نقل این وسیله را فوق العاده ساده تر کرده است. مانیتور تعبیه شده در قسمت دسته این اسکوتر می تواند اطلاعات مفیدی را برای کاربر ارائه کرده و این سواری را لذت بخش تر کند.

 

اسکوتر برقی f-speen تاشو

 

یکی دیگر از مزایای اسکوتر برقی اف اسپید دسته دار شامل نوع و قدرت ترمزهای آن است. اسکوترهای امروزی فراتر از یک وسیله تفریحی بوده و سرعت بالایی دارند که همین موضوع اهمیت استفاده از ترمز مناسب را در آنها نشان می دهد. در صورتی که ترمز اسکوتر شما به صورت مناسبی عمل نکند، بدون شک دچار مشکل خواهید شد. تردد اسکوترها در سطح شهر و خیابان های شلوغ ممکن است برای کاربر دردسرساز شود. اما همه این مسائل به کمک استفاده از دو ترمز مختلف مکانیکی و الکتریکی در این اسکوتر حل شده است. ترمز الکتریکی وظیفه قطع جریان برق را به عهده داشته و ترمز مکانیکی با استفاده از لنت های مخصوص، سرعت حرکت چرخ های اسکوتر را کاهش می دهد.

همان طور که اشاره کردیم، اسکوتر اف اسپید تاشو دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی کاربردی بر روی دسته خود است. این صفحه نمایش قابلیت هایی مانند نمایش میزان باتری دستگاه، سرعت حرکت، نمایش آیکون بلوتوث در هنگام اتصال به گوشی هوشمند، نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن چراغ ها و همچنین حالت انتخابی دستگاه را به کاربران خود ارائه می دهد. اسکوتر تاشو اف اسپید ۳ حالت مختلف را برای استفاده کاربران ارائه کرده است. حالت عادی آن تناسبی میان عملکرد اسکوتر و مصرف باتری آن ایجاد می کند. حالت اسپورت سرعت حرکت شما را افزایش خواهد داد، اما در عوض طول عمر باتری دستگاه را کاهش می دهد. در نهایت حالت اقتصادی توجه اصلی خود را بر روی باتری قرار داده و ممکن است با کاهش عملکردهای وسیله، تجربه طی کردن مسافت طولانی تری را با یک بار شارژ کامل برای کاربر فراهم کند.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مدل از اسکوتر اف اسپید تاشو، می توانید مقاله مخصوص آن را مطالعه کنید.

اسکوتر اف اسپید مدل d20

دومین مدل برتری که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20 است. این مدل در طبقه بندی اسکوترهای بدون دسته و به اصطلاح هاوربرد قرار گرفته است. به کارگیری دو موتور ۲۵۰ واتی بر روی این محصول، قدرت شگفت انگیزی را به آن بخشیده است. از طرفی چرخ های ۸ اینچی این محصول باعث شده تا چه در محیط های صاف و هموار شهری و چه در محیط های غیر هموار خارج از شهر، تجربه روان تری از استفاده از این محصول داشته باشید. بدنه اسکوتر مدل d20 بسیار مقاوم بوده و وزن مناسب کاربران برای استفاده از آن بین ۲۵ الی ۱۲۰ کیلوگرم است. در نتیجه شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آسیب دیدن بدنه، از سواری بر روی این دستگاه لذت ببرید.

 

اسکوتر اف اسپید دی 20

 

بررسی امکانات جذاب و خاص اسکوتر برقی D20 نیز خالی از لطف نخواهد بود! بر روی گلگیر، قسمت پشتی و بر روی رینگ های این اسکوتر، از چراغ های رنگی جذابی استفاده شده تا در کنار افزوده شدن بر زیبایی های ظاهری آن، تجربه ایمن تری از حرکت در هنگام شب با این وسیله داشته باشید. همچنین یکی دیگر از قابلیت های محبوب این اسکوتر برقی اف اسپید شامل قابلیت اتصال آن به گوشی های هوشمند و پخش آهنگ های گوشی از طریق اسپیکرهای باکیفیت آن است. اگر اهل لذت بردن از موسیقی در هنگام اسکوتر سواری باشید، بدون شک این قابلیت گزینه دلخواه شما خواهد بود. همچنین با استفاده از ریموت این اسکوتر، می توانید از راه دور آن را روشن و یا خاموش کنید. همچنین اگر قادر به یافتن دستگاه خود نبودید، این ریموت به شما در پیدا کردن آن کمک خواهد کرد! برای آشنایی بیشتر با قابلیت های خاص و ویژگی های فنی قدرتمند این محصول، می توانید به مقاله مربوط به آن در وبلاگ تهران اسکوتر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اسمارت بالانس: سری جدید اسکوترها برای حفظ تعادل به سادگی آب خوردن!

دو مدل متفاوت برای سلیقه های خاص

در این مقاله به بررسی دو مدل متفاوت از بهترین گزینه های اسکوتر برقی اف اسپید برای سلیقه های خاص پرداختیم. هر یک از این اسکوترها طرفداران خاص خود را داشته و می توانند لذت یک سواری پرهیجان را در وجود شما تزریق کنند. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید اسکوتر برقی و یا سفارش خرید آنلاین اسکوترهای اصل و با ضمانت نامه، می توانید از طریق پل های ارتباطی وب سایت با فروشگاه تهران اسکوتر در تماس باشید. ما همیشه آماده شنیدن صدای گرم شما هستیم.