خرید اسکوتر اف اسپید: بررسی مزایای یک محصول فوق العاده و نکات مهم خرید آن

خرید اسکوتر اف اسپید: بررسی مزایای یک محصول فوق العاده و نکات مهم خرید آن

خرید اسکوتر اف اسپید

دنیای اسکوترهای برقی سرشار از برندهای مختلف و محصولات متنوع در هر یک از این برندها است. یکی از معتبرترین نام های شناخته شده در این حوزه، برند اف اسپید ( F Speed ) نام دارد. محصولات این برند به دلیل ویژگی های خاص و متفاوت خود در دنیای اسکوترها بسیار مطرح و شناخته شده اند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی دقیق و جزئی تر اسکوتر دسته دار تاشو این برند بپردازیم. اگر قصد خرید اسکوتر اف اسپید را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید اسکوتر اف اسپید: یک تصمیم کاملاً منطقی و عاقلانه!

شاید در نگاه اول عنوان بالا به نظر یک جانبه و اغراق آمیز به نظر برسد. اما با مطالعه جنبه های معرفی شده در این مقاله ممکن است نظر شما نیز نسبت به این عنوان مثبت باشد! اسکوترهای دسته دار تاشو اف اسپید چه از لحاظ زیبایی ظاهری و چه از جنبه کاربردی و ایمنی، یک گزینه ایده آل و بدون نقص هستند. برای اثبات این ادعا، در ادامه ویژگی های این محصول را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: خرید اسکوتر برقی دسته دار: معیارهای مهم و بهترین برندها برای خرید مطمئن

طراحی و شکل ظاهری

اسکوتر تاشو اف اسپید با ظاهری بسیار زیبا، مدرن و مینیمال در ۲ رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. قابلیت تاشو بودن این اسکوتر، حمل و نقل آن را بسیار آسان تر ساخته است. متریال استفاده شده در بدنه این اسکوتر بسیار مقاوم و ماندگار بوده و به راحتی می توانید با آسودگی خیال از این محصول در فضای باز استفاده کنید.

اسکوتر برقی تاشو اف اسپید

 

در قسمت دسته این اسکوتر، یک مانیتور تعبیه شده که قابلیت های بسیاری به محصول ارائه می کند. در قسمت های بعدی به صورت کاملی به قابلیت های این مانیتور خواهیم پرداخت. در حالت کلی طراحی اسکوتر تاشو اف اسپید چه از نظر ظاهری و چه از جنبه استحکام بسیار مناسب و تحسین برانگیز است.

ترمزهای اسکوتر اف اسپید

یکی دیگر از مواردی که خرید اسکوتر اف اسپید را منطقی و مطمئن می کند، نوع و قدرت ترمزهای آن است. برخلاف تصور اغلب مردم، سرعت اسکوترهای امروزی نه در حد یک وسیله تفریحی، بلکه به اندازه یک وسیله نقلیه کوچک است. از همین جهت قدرت ترمز و نوع آن در اسکوتر بسیار مهم بوده و برای کنترل آن ضروری است. از آنجایی که امروزه اسکوترها در سطح شهر و خیابان های پرتردد مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است سرعت بالا و عدم عملکرد مناسب ترمزهای اسکوتر ممکن است باعث ایجاد خسارات جانی و مالی شود.

همان طور که در مقالات قبلی اشاره کرده ایم، در حالت معمول ۲ نوع ترمز مختلف برای اسکوترها تعریف شده است. ترمز الکترونیکی وظیفه قطع جریان برق از منبع محرک اسکوتر را داشته و از این طریق باعث کاهش سرعت آن می شود. ترمز دیسکی نیز عملکردی فیزیکی داشته و مانند ترمز خودروها، با ایجاد تماس با چرخ اسکوتر و از طریق ایجاد اصطکاک، به کاهش سرعت آن کمک می کند. اسکوتر تاشو اف اسپید با بهره گیری از هر ۲ مدل ترمز، نهایت ایمنی و آسودگی خاطر را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

 

خرید اسکوتر اف اسپید تاشو

 

مزیت ترمز های الکترونیکی اسکوتر اف اسپید، قطع جریان برق حتی در صورت استفاده از اهرم حرکت است. به این صورت که ممکن است در شرایطی که کاربر اسکوتر به صورت ناگهانی قصد ترمز کردن را داشته باشد، به صورت ناخودآگاه همزمان با ترمز اهرم حرکت آن را نیز فشار داده و باعث حرکت و سرعت گرفتن اسکوتر شود. به ویژه اگر کاربر اسکوتر تازه کار و ناآشنا به استفاده از این وسیله باشد، این مسئله بیشتر نمایان می شود. خوشبختانه ترمزهای الکترونیکی اسکوتر اف اسپید به گونه ای طراحی شده اند که حتی در صورت فشردن همزمان اهرم ترمز و حرکت، اسکوتر انرژی الکتریکی منبع را قطع کرده و سرعت خود را کاهش خواهد داد.

صفحه نمایش و ویژگی های اسکوتر تاشو اف اسپید

همان طور که در قسمت طراحی اشاره کردیم، اسکوتر تاشو اف اسپید دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی بسیار کاربردی بر روی دسته خود است. این صفحه نمایش قابلیت هایی مانند نمایش میزان باتری دستگاه، سرعت حرکت، نمایش آیکون بلوتوث در هنگام اتصال به گوشی هوشمند، نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن چراغ ها و همچنین حالت انتخابی دستگاه را در خود جای داده است. اسکوتر تاشو اف اسپید ۳ حالت مختلف را برای استفاده کاربران ارائه کرده است. این سه حالت عبارتند از:

  • حالت عادی (Normal): اگر قصد دارید تا تمام تنظیمات دستگاه اعم از میزان مصرف باطری، سرعت حرکت و سایر ویژگی های آن به حالت عادی و رایج خود باشد، بهتر است از حالت نورمال استفاده کنید.
  • حالت ورزشی (Sport): حالت اسپورت برای زمانی است که شما قصد دارید نهایت سرعت حرکت با اسکوتر اف اسپید را تجربه کنید. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از این حالت ممکن است باعث کاهش طول عمر باتری شده و باعث تخلیه شدن سریع تر آن شود.
  • حالت اقتصادی (Economy): حالت اکونومی یک حالت به صرفه برای استفاده از مصرف باتری است. اگر باتری اسکوتر شما رو به اتمام بوده و یا امکان شارژ آن برای مدت طولانی وجود ندارد، می توانید از حالت اکونومی آن استفاده کرده و طول عمر باتری دستگاه را به حداکثر میزان خود برسانید.

 

صفحه نمایش اسکوتر اف اسپید

 

علاوه بر این موارد، اسکوتر اف اسپید دارای یک اپلیکیشن اختصاصی مخصوص گوشی های هوشمند است. در صورت اتصال گوشی هوشمند به دستگاه از طریق این اپلیکیشن ( با استفاده از بلوتوث )، می توانید تمام اطلاعات دستگاه را بر روی آن مشاهده نمایید.

طول عمر باتری و سرعت اسکوتر اف اسپید

یکی دیگر از معیارهای مهمی که در خرید اسکوتر اف اسپید مورد توجه واقع می شود، میزان باتری و طول عمر آن است. به طور متوسط با هر بار شارژ باتری اسکوتر تاشو اف اسپید می توانید حدود ۲۰ الی ۲۵ کیلومتر مسافت را با آن طی کنید که در میان انواع دیگر اسکوترها یک مزیت به شمار می رود. البته میزان مصرف باتری به موارد مختلفی مانند وزن کاربر، شیب مسیر حرکت، سرعت استفاده از آن، حالت مورد استفاده و موارد کوچک و بزرگ دیگر بستگی دارد. حداکثر سرعت حرکت اسکوتر تاشو اف اسپید حدود ۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

همچنین اسکوتر تاشو اف اسپید از ویژگی کروز کنترل نیز بهره مند است. با استفاده از این ویژگی می توانید سرعت حرکت دستگاه را بر روی عدد مورد نظر خود تنظیم کرده و مجبور به فشردن دائمی اهرم حرکت آن نباشید.

چراغ ها و ایمنی در شب

اسکوتر سواری در شب لذت های خاص خود را دارد؛ اما این به شرطی است که از لحاظ ایمنی همه جنبه های مهم را رعایت کنید. اسکوتر تاشو اف اسپید در کنار استفاده از ترمزهای قدرتمند و کاربردی، به این جنبه از ایمنی نیز فکر کرده است. این محصول دارای چراغ های جلو، عقب و یک چراغ خطر (چراغ اضطراری) است که در هنگام ترمز گرفتن روشن شده و کاهش سرعت اسکوتر را به افراد و وسایل نقلیه پشت سر خود اطلاع می دهد. پس اگر قصد خرید اسکوتر برقی اف اسپید را دارید، می توانید خیال خود را بابت استفاده ایمن از آن در هنگام شب و شرایط کم نور کاملاً راحت و آسوده کنید.

بیشتر بخوانید: اسکوتر برقی اف اسپید مدل d20: نهایت قدرت و زیبایی در یک اسکوتر برقی

سیستم هوشمند آغاز حرکت

اسکوترهای اف اسپید از یک ویژگی بسیار متفاوت و خلاقانه برای حرکت برخوردارند. برخلاف سایر مدل های اسکوتر که با فشردن اهرم حرکت شروع به حرکت می کنند، در اسکوترهای اف اسپید برای آغاز حرکت نیاز به یک نیروی محرکه فیزیکی دارند. به عبارت دیگر اگر قصد به راه انداختن اسکوتر خود را دارید، علاوه بر فشردن اهرم حرکت باید به مقدار اندکی ( مشابه اسکوترهای ساده ) لازم است تا با استفاده از فشار پای خود، اسکوتر را به جلو هل دهید.

این ویژگی برای مواقعی تعبیه شده که شما به صورت ناخواسته دست خود را بر روی اهرم حرکت قرار داده و آن را می فشارید. به لطف وجود این ویژگی، اسکوتر برقی هیچگاه بدون اراده شما حرکت نخواهد کرد. سیستم هوشمند آغاز حرکت به خصوص در تنظیمات حرکت با سرعت ثابت و بدون نیاز به فشردن اهرم ( کروز کنترل ) کارآمد خواهد بود. زیرا ممکن است بدون این که شما بر روی اسکوتر سوار شده باشید، به صورت ناگهانی و ناخواسته اهرم اسکوتر را فشار داده و دستگاه شروع به حرکت بدون توقف کند!

 

خرید اسکوتر اف اسپید

نکات مهمی که در هنگام خرید اسکوتر تاشو اف اسپید باید به آنها توجه کرد.

مواردی که تا به این قسمت از مقاله به آنها اشاره شده، همگی جزو ویژگی های این محصول هستند. اگر این موارد به اندازه کافی برای خرید اسکوتر اف اسپید متقاعدکننده بودند، باید نکات مهم خرید آن را نیز بشناسید. این نکات ارتباط مستقیمی با ویژگی های دستگاه ندارند، اما توجه به آنها می تواند شما را از هزینه ها و خسارت های ناخواسته بسیاری نجات دهد. در ادامه به چند نکته مهم در همین رابطه می پردازیم.

گارانتی مطمئن

یکی از موارد مهم خرید اسکوتر اف اسپید ، توجه به گارانتی آن است. اسکوترها اغلب دارای قیمت قابل توجهی هستند. پس بهتر است با انتخاب یک گارانتی مناسب در مورد سلامت آن اطمینان داشته باشید. در این میان برخی از فروشگاه ها به صورت پیش فرض گارانتی های معتبری را برای محصولات خود به کار می برند. برای مثال در صورت خرید اسکوتر اف اسپید از فروشگاه تهران اسکوتر، ۶ ماه گارانتی به صورت رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. در صورت نیاز می توانید با استفاده از گارانتی طلایی، مدت زمان این ضمانت را تا ۲۴ ماه نیز تمدید کرده و افزایش دهید.

با این حال اگر قصد دارید تا این محصول جذاب و کاربردی را از فروشگاه های معتبری همچون تهران اسکوتر تهیه کنید، به طور معمول نیازی به گارانتی طولانی مدت آن نخواهید داشت. چرا که تمام محصولات این فروشگاه کاملاً اورجینال و با درجه کیفی بسیار بالا بوده و پرداخت هزینه اضافی برای گارانتی طولانی مدت آن ضرورتی ندارد. اما اگر به هر دلیلی قصد دارید تا پرداخت هزینه خیال خود را کاملاً راحت کنید، گارانتی طلایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اصالت کالا

هر اسکوتر اف اسپیدی یک اسکوتر اورجینال و اصیل اف اسپید نیست! با وجود شباهت های ظاهری بسیار زیاد محصولات اصل و کپی برندهایی نظیر F Speed، اختلاف عملکرد این دو دسته از محصولات با یکدیگر به شدت بالا است. حتی ممکن است برخی از فروشندگان به ازای دریافت مبلغی کمتر، اقدام به فروش محصولاتی با عنوان «های کپی» یا محصول کپی با کیفیتی نزدیک به محصولات اورجینال می فروشند. لازم به ذکر است که خرید هر محصولی به غیر از محصولات اصل و اورجینال این برند، به هیچ وجه قادر نخواهد بود انتظارات شما را در حد و اندازه محصولات اصیل برآورده کند.

برای مثال یکی از مهم ترین تفاوت های محصولات اورجینال و کپی اسکوترهای اف اسپید، در سیستم قطع منبع در هنگام ترمز گرفتن های آنها است. دیده شده که در محصولات کپی، در هنگام حرکت شخص اقدام به توقف کرده ولی به صورت ناخودآگاه دسته حرکت را نیز رها نکرده است. در این شرایط اسکوتر به جای توقف و قطع منبع برق، به حرکت خود ادامه داده و باعث ایجاد خسارت مالی بسیاری شده است. برای مثال تصور کنید که در هنگام حرکت در یک خیابان شلوغ، ناگهان ماشین پیش روی شما ترمز کرده و در لحظه نیاز به توقف داشته باشید. در صورتی که سیستم قطع جریان منبع اسکوتر شما به طرز صحیح عمل نکند، احتمال برخورد با خودروهای دیگر و ایجاد خسارت برای اسکوتر و سایر خودروها به وجود آید. پس در هنگام خرید، حتماً به اصالت کالا توجه کنید.

 

خرید اسکوتر برقی تاشو

خرید اسکوتر اف اسپید ، یک خرید پرسرعت و باکیفیت!

در این مقاله به بررسی مزایا و نکات مهم در هنگام خرید اسکوتر اف اسپید پرداختیم. اگر به خوبی تمام قسمت های این مقاله را مطالعه کرده باشید، به احتمال زیاد شما نیز با ما در این مورد هم نظر خواهید بود که خرید یک محصول باکیفیت از این برند برای علاقه مندان دنیای اسکوترهای برقی بسیار منطقی است. در صورت نیاز به خرید از یک فروشگاه مطمئن، تهران اسکوتر در خدمت شما خواهد بود. اسکوتر برقی تاشو اف اسپید ارائه شده توسط این فروشگاه دارای ضمانت اصالت بوده و  از ۶ ماه گارانتی رایگان ( قابل تمدید ) بهره می برد. امیدواریم که با مطالعه این مقاله، به نکات مهم مورد نظر خود دست یافته باشید.

در صورت داشتن هر گونه سوال اعم از خرید اسکوتر اف اسپید یا سایر اسکوترها همکاران ما آماده هستند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. در صورت تمایل می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی آنها بهره مند شوید.