بهترین مارک اسکوتر کودک در سال ۲۰۲۰ کدام است؟

بهترین مارک اسکوتر کودک

یکی از مهم ترین دغدغه والدین انتخاب و خرید وسایل مورد علاقه و نیاز فرزندان شان است. کار فرزندان بسیار راحت است، چون آنها فقط سفارش می دهند و زحمت پول، انتخاب و مسائل مربوط به خرید بر عهده والدین است. انتخاب بهترین ها، مهم ترین دغدغه والدین است، بهترین مارک لب تاپ، بهترین مارک لباس، بهترین مارک نوشت افزار و البته بهترین مارک اسکوتر کودک و سایر موارد. با توجه به اینکه زمینه فعالیت و تخصص ما اسکوتر برقی است، در این نوشته تلاش می کنید انواع بهترین مارک اسکوتر کودک در سال ۲۰۲۰ را برای شما معرفی کنیم و صادقانه معایب و مزایای آنها را بررسی کنیم.

اسکوتر برقی شامل چه اجزایی است؟

– قاب

– ۲ چرخ

– موتور الکتریکی

– دو باتری

– برد کنترل

– گلگیر چرخ

هنگام خرید اسکوتر برقی بچه گانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

– قطر چرخ

– قدرت موتور

– حداکثر وزن استفاده کننده از اسکوتر برقی

– مواد قاب و پوشش پلاستیکی، تجهیزات ضدآبی

– ظرفیت باتری و کیفیت آن

– کیفیت محصول به صورت کلی

– شکل ظاهری اسکوتر برقی

– دقت به جزئیات ( مانند امکانات، ضمانت نامه، اصالت محصول و … )

– خرید اسکوتر کودک اورجینال از فروشگاه های معتبر

– انتخاب محصول مورد نیاز از میان تنوع بسیار محصولات

– خرید اسکوترهای برقی کودکانه با گواهینامه استاندارد UL2272

– ایمنی و ضمانت های مربوطه

– سایز مناسب

– اقتضای سنی

– حداکثر سرعت

– میزان نگه داشتن شارژ و امکان رانندگی بدون توقف

– اندازه چرخ ها

بیشتر بخوانید: چطور یک اسکوتر کودک مناسب برای فرزندم تهیه کنم؟

انواع بهترین مارک اسکوتر کودک

در این نوشته ۷ نوع از بهترین مارک اسکوتر کودک را برای شما معرفی خواهیم کرد. تمام این اسکوترها دارای گواهینامه ۲۲۷۲UL هستند و استانداردهای لازم را دارند.

۱- اسکوتر برقی Tomoloo Music-Rhythmed

بهترین نمونه موجود در این لیست این اسکوتر برقی است که به عنوان بهترین مارک اسکوتر کودک شناخته می شود. این اسکوتر توانسته است، نظرات مثبت بسیاری را به خودش اختصاص بدهد.

لاستیک های بادوام در سطح مسابقه و موتور قدرتمند سبب شده است تا این اسکوتر بتواند در روی سطوح مختلف رانندگی کند و می تواند خیلی سریع پیش برود. یک مزیت مهم این اسکوتر برقی داشتن برنامه سازگار اسکه به شما کمک می کند تا بتوانید سرعت اسکوتر برقی خودتان را کنترل کنید.

این اسکوتر یک گزینه عالی برای کودکان است، چون از یک بلندگوی ۵ واتی و همچنین از چراغ های LED تغییردهنده رنگ بهره می برد. سطح خارجی آن در برابر آب مقاوم است و برد باتری تا ۱۲ کیلومتر است.

چرا عاشق این اسکوتر برقی کودک هستیم؟

لاستیک هایی در سطح مسابقه

این اسکوتر برقی Tomoloo با لاستیک های مسابقه ای ۶.۵ اینچی که دارد، امکان عبور و مرور روان از سطوح مختلف را می دهد.

این لاستیک ها عریض تر از چرخ های استاندارد هستند و قادر به عبور از سطوح ناهموار هستند. آنها می توانند با خیال راحت از شیب ها بالا، پایین روند و شما می توانید به راحتی در جاده های ماسه ای یا جنگل، زمین های گل آلود و علف زار رد شوید و تعادل خود را حفظ کنید.

قدرت بالا

این اسکوتر که به عنوان یکی از بهترین مارک اسکوتر کودک معرفی شده است، دارای یک باتری لیتیوم یونی و یک موتور قدرتمند ۵۰۰ تا ۶۰۰ واتی است.

میزان شارژ بالا

قبل از اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشید، می توانید تا ۱۱ کیلومتر در ساعت حرکت کنید و مسافت آن در حدود ۱۲ کیلومتر در ساعت است. این برد می تواند شیب ۲۰ تا ۳۰ درجه را تحمل کند و توانایی تحمل وزن راننده تا ۱۱۰ کیلوگرم را دارد.

بلندگوها و چراغ های LED
این اسکوتر برقی کودک جذاب دارای بلندگوهای داخلی و چراغ های LED جذاب است.

بلندگوهای آن صدای فوق العاده ای را ایجاد می کند. شما می توانید به سادگی از طریق بلوتوث آن را به موبایل خود متصل کنید تا بتوانید از موسیقی در حال پخش لذت ببرید.

چراغ های LED

چراغ های LED بسیار جذاب آن تغییر رنگ می دهد و علاوه بر آن در صورت عدم استفاده از بلندگوها نیز روشن می شود. چراغ های این اسکوتر بین رنگ های قرمز، سبز، آبی و زرد متفاوت است.

رانندگی آسان

این اسکوتر دارای فناری تعادل خودکار است که سبب مشود تا راننده احساس راحتی کند. با اعمال فشار ناچیز با جلوی پا، سرعت افزایش پیدا می کند و این می تواند یک گزینه بسیار عالی برای مبتدیان باشد. فقط کافی است یاد بگیرید که چطور به صورت سریع رانندگی کنید.

عیب

این اسکوتر نشانگر نشان دهنده درصد باتری ندارد. زمانی که میزان شارژ آن به ۱۵ درصد کاهش پیدا می کند،

چراغ سبز به رنگ قرمز تغییر رنگ پیدا می کند و زمان توقف آن می رسد. والدین گزارش داده اند که وقتی باتری کاملاً تخلیه می شود، اسکوتر برقی به صورت ناگهانی متوقف می شود.

 

 اسکوتر برقی Tomoloo Music-Rhythmed

۲ – اسکوتر برقی خودبالانس SISIGAD

دلیل انتخاب هارورد به عنوان یکی از بهترین مارک اسکوتر کودک طرح جذاب آن است. شما می توانید این اسکوتر برقی را برای دختر خود انتخاب کنید، البته این به این مفهوم نیست که نمی توانید برای پسران بخرید!

این اسکوتر برقی دارای جذاب فوق العاده دوست داشتنی با چراغ های LED روشن و فلزی و براق است و نظرات بسیار مثبتی از والدین دریافت کرده است.

طراحی زیبا و موتوری قدرتمند

این اسکوتر دوست داشتی علاوه بر جذابیت بصری، دارای یک موتور کوچک قدرتمند است که سبب می شود تا راننده بتواند با سرعت قابل توجهی رانندگی کند. به لطف فناوری اتوبالانسی که دارد، سبب می شود که حتی مبتدیان نیز بتوانند به راحتی با آن رانندگی کنند.

این اسکوتر برقی به لطف سیستم تعلیق و لاستیک های پلاستیکی که دارد، رانندگی راحت و روانی را دارد و قدرت تحمل وزن تا ۹۰ کیلوگرم را دارد و این در حالی است که خودش در حدود ۹ کیلوگرم وزن دارد و شما می توانید در یک کیف مخصوص خود آن را دریافت کنید.

چرا عاشق این اسکوتر برقی هستیم؟

طراحی جذاب و دوست داشتنی

رنگ قرمز این اسکوتر هر بیننده ای را به خودش جذب می کند، این قرمزی با درخشش خود حس فوق العاده ای را ایجاد می کند. البته سایر رنگ ها نیز جذاب هستند که می توانید انتخاب کنید.

چراغ های LED و بلوتوث

روی هر لاستیک، در کناره ها و جلو، چراغ های LED تعبیه شده است که هر زمان سوار می شوید فعال می شوند. همچنین یک بلندگوی بلوتوث برای اتصال به تلفن یا سایر دستگاه ها وجود دارد. این سبب می شود که سواری بسیار سرگرم کننده تر باشد، مخصوصاً هنگام رانندگی به همراه دوستان

سیستم تعادل خودکار اسکوتر برقی

این اسکوتر برقی دارای سیستم یک سیستم تعادل خودکار است، که به همه از جمله تازه کاران این امکان را فراهم می کند که به آسانی بتوانند اقدام به راندن آن بکنند و از رانندگی آن لذت ببرند.  حداکثر سرعت آن می تواند به ۱۰ کیلومتر در ساعت برسد و از یک موتور ۳۰۰ وات دوتایی بهره می برد.

رانندگی آرام و لذت بخش

این هاوربرد دارای دو عدد لاستیک ۶.۵ اینچی است که با کیفیت بالا هستند و شما رانندگی جذاب و آرامی خواهید داشت. پدال ها ضربه گیر و لغزنده هستند و سبب رانندگی ایمن می شود.

عیب

طی مسافت کوتاه

والدین بیان کردند که این اسکوتر برقی هر بار با شارژ نمی تواند مسافت طولانی را طی کند و می تواند مسافت ۱۰ الی ۱۵ کیلومتر را طی کند، ولی والدین اظهار داشتند که باتری آن در حدود ۲۰ دقیقه است که این معادل نصف زمان بیان شده است.

 اسکوتر برقی خودبالانس SISIGAD

۳- اسکوتر برقی کودکانه Uni- Sun

به دلیل شکل ظاهری این اسکوتر برقی را به شما پیشنهاد می کنیم و می توان یکی از انواع بهترین مارک اسکوتر کودک شناسایی شود. این اسکوتر برقی به خاطر شکل ظاهری اش برای پسران مناسب است و همانگونه که در بالا گفتیم، این بدین مفهوم نیست که نمی توان از آن برای کودکان استفاده کرد. شاید اسکوتر برقی Uni- Sun در نگاه اول زمخت به نظر برسد ولی با توجه به موتورهای توپی ۳۰۰ واتی که ۲ تا است، شما می توانید مسافتی در حدود ۱۵ کیلومتر را با سرعت ۱۵ کیلومتر در ساعت رانندگی کنید.

تجربه والدین از استفاده این اسکوتر برقی نشان می دهد که سواری آن آسان است. برد به کار رفته در این اسکوتر برقی سبب می شود که راننده به خوبی بتواند تعادل خود را حفظ کند و بدون افتادن اقدام به رانندگی کند.

از ویژگی های جذاب این اسکوتر برقی می توان به چرخ های LED و بلندگوها می توان اشاره کرد که در حالت کلی یک تجربه عالی را به شما به ارمغان خواهد آورد.

چرا ما عاشق این اسکوتر برقی هستیم؟

مواد تشکیل دهنده بادوام

این محصول بسیار بادوام است، پوسته ی با دوام و پایدار است. لاستیک های آن محکم هستند و اندازه چرخ های آن ۶.۵ اینچ است و شما می توانید به راحتی از سطوح ناهموار عبور کرده و از رانندگی آن لذت ببرید.

چراغ های LED

این اسکوتر برقی دارای چندین چراغ LED در لاستیک ها، کناره ها و جلو است. چراغ ها درخشان و پر جنب و جوش هستند، بنابراین به راحتی راننده قابل مشاهده است و با سوار شدن در مکان های تاریک جلوه های شگفت انگیزی ایجاد می شود.

پشتیبانی از بلوتوث

داشتن بلوتوث سبب شده است تا شما بتوانید از گوش دادن به موسیقی دلخواه تان هنگام رانندگی لذت ببرید.

رانندگی آسان

در حالت کلی برای برخی از افراد رانندگی با اسکوتر برقی چندان آسان نیست. در زیر پای راننده ژیرسکوپ‌ های حساسی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که براساس زوایای پای خود مسیر خودتان را تغییر دهید. این فناوری پیشرفته سبب افزایش تعادل شما می شود و کمک می کند به راحتی به مسیر خود ادامه دهید و در صورت لزوم مسیر خودتان را تغییر دهید.

عیب

عمر پایین باتری

متاسفانه برخی از استفاده کنندگان اظهار کردند که این اسکوتر شارژ زیادی را نگه نمی دارد. بعضی از والدین گفتند که فرزندان شان در حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه از اسکوتر استفاده کرده اند و شارژ آن تمام شده است.

اسکوتر برقی کودکانه Uni- Sun

بیشتر بخوانید:  بهترین اسکوتر ارزان کودک کدام است؟

۴-  اسکوتر برقی آفرود Gyroor Warrior

این که در حومه شهر زندگی می کنید یا در داخل شهر یا اینکه از تفریحات آخر هفته خود لذت می برید، این اسکوتر برد ارزش خرید دارد و برای همین است که در لیست بهترین مارک اسکوتر کودک آورده شده است. هاوربرد Gyoor Warrior برای رانندگی خارج از جاده طراحی شده است. با لاستیک های بزرگ و محکم و نمای بیرونی خشن ولی دوام و مقاومت بسیار عالی که هر خریداری را به خرید مجاب می کند.

والدین دوست دارند، یک اسکوتر برقی انتخاب کنند که راننده از راندن آن اطمینان حاصل کند، حتی بچه های شلوغ می توانند بدون مشکل مانند شکستن اسکوتر برقی، از آن استفاده کنند. این اسکوتر برقی دارای ۲ موتور قدرتمند برخوردار است که قادر است تا سرعتی معادل ۱۵ کیلومتر در ساعت دست یابید. مسافت طی شده با یک بار شارژ هم چیزی در حدود ۱۵ کیلومتر است، البته در صورتی که در زمین های ناهموار و شیب دار استفاده بشود، این مسافت کاهش پیدا خواهد کرد.

این اسکوترهای یکی از انواع بهتری مارک اسکوتر کودک موجود در بازار است که هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند، این اسکوتر برقی می تواند باری معادل ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند.

چرا عاشق این اسکوتر برقی هستیم؟

چرخ های بزرگ اسکوتر برقی

این اسکوتر برقی لاستیک هایی در حدود ۸.۵ اینچ دارد که می تواند به راحتی از هر سطحی عبور کند. شما می توانید با خیال راحت از هر سطحی اعم از چمن، شن، خاک و حتی زمین های مرطوب هم از آن استفاده کنید. این اسکوتر برقی موتوری با قدرت ۷۰۰ واتی دارد که برای رانندگی بدون زحمت در زمین های ناهموار بسیار مناسب و شگفت انگیز است.

محکم و بادوام

هاوربرد Gyroor از قسمت های بادوام و محکمی درست شده است. این مواد از UL و ABS استاندارد ساخته شده است که مقاومت بالایی در محیط های مختلف را تضمین می کند. به خاطر استقامت بالای این اسکوتر یک گزینه مناسب برای رانندگی است و امنیت راننده را تامین می کند.

چراغ جلو LED

کاربران می توانند در هر زمان و هر شرایطی از این اسکوتر برقی جذاب استفاده کنند. در قسمت جلوی این اسکوتر برقی دو عدد چراغ LED وجود دارد که باعث روشنایی منطقه می شود و علاوه بر آن راننده هم از مسافت نزدیک قابل مشاهده است.

بلندگوهای داخلی

اگرچه این اسکوتر برقی زمخت است، اما همچنان شامل برخی عناصر سرگرم کننده است. همراه با بلندگویی هایی با کیفیت بالا است، صدای استثنایی را ارائه می دهد. شما می تواند اسکوتر برقی خود را با برنامه مورد نظرتان همگام سازی کنید و از راندن آن لذت ببرید.

عیب

سروصدای زیاد هنگام شروع به کار

برخی از والدین اذعان داشتند که سروصدای آغازین مسئله ساز است و بلند است و برخی از والدین این مسئله را غیرضروری می دانستند.

هنگام  رانندگی در جاده های خاکی شارژ خوب نگه نمی دارد.

به نظر می رسد این اسکوتر برقی هنگام رانندگی در جاده های ناهموار و خاکی انرژی بیشتری را مصرف می کند و سبب تخلیه زودتر باتری می شود.

 اسکوتر برقی آفرود Gyroor Warrior

۵- اسکوتر برقی Swagtron Swagboard Pro T1

در صورتی که به دنبال یک لیست استاندارد به عنوان بهترین مارک اسکوتر کودک هستید، بی گمان Swagtron Swagboard در این لیست حضور خواهد داشت. این به لطف داشتن موتورهای دوتایی قدرتمند آن است.

این اسکوتر برقی به عنوان یک انتخاب خوب برای تازه کار و رانندگان با تجربه است. خیلی سریع نمی رود و به راحتی قابل کنترل و تعادل است.

این اسکوتر برقی به عنوان یک محصل ساده و در عین حال چشم نواز است که رانندگی با آن بسیار جذاب است.

چرا عاشق این اسکوتر برقی هستیم؟

صفحه اسکوتر بزرگ

این اسکوتر برقی به خاطر فضای بزرگ تخته اش یک گزینه مناسب برای کودکان است. شما با هر بار شارژ می توانید مسافتی در حدود ۲۰ کیلومتر را طی کنید که این مقدار مسافت بیشتر از سایر هاوربردهای معرفی شده در لیست مربوط به بهترین مارک اسکوتر کودک است.

چراغ های نشانگر

اسکوتر برقی Swagboard Elite شامل چراغ های جلو و همچنین چراغ های نشانگر است. این چراغ ها در مرکز بورد و بین پاها قرار می گیرد.

زمان شارژ کامل باتری و زمان توقف برای پر کردن آنها نمایش داده می شود. به علت موقعیت منحصربه فردی که دارد، شما می توانید به راحتی با نگاه کردن به پایین از میزان شارژ آن آگاه شوید.

موتور قدرتمند

این اسکوتر برقی مجهز به موتورهای توپی ۲۵۰ واتی دوتایی است که از نظر قدرت امکان رانندگی برای مدت طولانی تری را امکان پذیر می کند. با این وجود، حداکثر سرعت آن ۱۲ کیلومتر در ساعت است و سرعت آن مانند سایر نمونه ها نیست.

عیب

برخی از قطعات اسکوتر برقی به اندازه کافی محکم نیستند.

چند والد بیان کرده اند که برخی از قطعات چندان محکم نیستند، به خصوص گلگیرها و تعداد کمی از کاربران بیان کرده اند که آنها به راحتی می شکنند.

 

اسکوتر برقی Swagtron Swagboard Pro T1

۶- اسکوتر برقی خود متعادل Lieagle

اسکوتر برقی یکی از جالب ترین اسکوترهای برقی موجود در لیست بهترین مارک اسکوتر کودک است و برای کودکان ۱۳ ساله و بالاتر مناسب است. این اسکوتر با صفحه بسیار محکم است که تنظیم آن ممکن است مدتی طول بکشد.

این اسکوتر برقی با چرخ های ۶.۵ اینچی و یک صفحه محکم حتی برای بزرگسالان نیز مناسب است و شما می توانید بدون مشکل سوار آن شوید. مواد تشکیل دهنده آن ماندگاری فوق العاده ای دارند و می توانند یک گزینه جذاب برای فرزندان شما شود.

چرا عاشق این اسکوتر برقی هستیم؟

تعداد بالای چراغ

ممکن است که نوجوان شما بعد از تاریک شدن هوا در بیرون از خانه باشد. این اسکوتر برقی این شرایط را مهیا می کند که با چراغ های جلو و چراغ های LED که دارد، نگرانی بابت دیده نشدن در شب نداشته باشند. داشتن نور زیاد و امکان دیده شدن، از نکاتی است که والدین اصرار بر وجود داشتن آن دارند.

طراحی برای تمام سطوح

طراحی منحصربه فرد این اسکوتر برقی سبب شده است که شما بتوانید در سطوح مختلف اقدام به رانندگی کنید. شما می توانید به راحتی در سطوح مختلف مانند شن، ماسه، چمن و حتی ساحل نیز رانندگی کنید. شما حتی می توانید در شیب های تا ۱۵ درجه شیب را بدون افت رانندگی کنید.
گواهینامه ایمنی

این اسکوتربرقی دارای بالاتری استاندارد است یعنی شامل گواهینامه استاندارد ۲۲۷۲UL است که خطر اتصال یا گرم شدن بیش از حد و حتی آتش سوزی منتفی است.

فناوری اتوبالانس آن سبب شده است که کاربر بتواند در هر نوع سطح از زمین تعادل خود را نگه دارد.

عیب

شارژ سریع ولی رانندگی نه چندان طولانی

مدت زمان سواری این اسکوتر چندان طولانی نیست، برخی از والدین بیان کرده اند که رانندگی در حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه طول می کشد و این زمان بستگی به وزن کودک شما و البته سطح و شیب زمین هم تاثیرگذار است.

اسکوتر برقی خود متعادل Lieagle

بیشتر بخوانید:  آموزش اسکوتر سواری کودکان

۷- اسکوتر برقی Sisigad

در صورتی که شما به دنبال بهترین مارک اسکوتر کودک هستید و کودک شما به دنبال یک اسکوتر برقی جذاب و دوست داشتنی است، این یک گزینه عالی برای شما است.

در صورت استفاده از این اسکوتر برقی کودک شما عاشق این اسکوتر برقی خواهد شد. حداکثر سرعت این اسکوتر برقی ۱۵ کیلومتر در ساعت است ولی طراحی خوب آن سبب شده است تا شما بتوانید تعادل خود را به خوبی حفظ کنید.

این اسکوتر برقی به لطف داشتن چرخ های ۶.۵ اینچی سواری نرم و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و تعادل و ایستادن بر روی آن را آسان می کند. این اسکوتر برقی می تواند وزنی در حدود ۹۰ کیلوگرم را تحمل کند و از پدال های ضد لغزش برخوردار است و به کاربر حالت مطمئنی می دهد.

چرا عاشق این اسکوتر برقی هستیم؟

طراحی گرافیک جذاب آن

طراحی این هاوربرد چشم نواز است و به احتمال زیاد همه کودکان عاشق آن می شوند و برای هر نوع جنسیتی مناسب است.

ویژگی های سرگرم کننده

بچه ها سوار بر این اسکوتر برقی می توانند چراغ های LED رنگارنگ و بلندگوهای کنترل شده بلوتوث دارد داشته باشند که اسکوتر برقی به آن متصل می شود. سپس آنها می توانند آهنگ های مورد نظر خودشان را گوش دهند و از آن لذت ببرند و البته چراغ های LED علاوه بر زیبایی ظاهری اسکوتر برقی، سبب افزایش امنیت آنها در شب و … می شود.

تجربه سواری عالی

هر کسی فارغ از اینکه تجربه راندن اسکوتر برقی دارد یا نه، می تواند از این اسکوتر برقی استفاده کند. این اسکوتر برقی یک فناوری متعادل سازی دارد که به حفظ، سوار شدن و پایدار ماندن آن کمک شایانی می کند.

قدرت موتور

موتورهای توپی ۳۰۰ واتی دوتایی به برد اجازه می دهد تا سرعت خوبی برابر با ۱۵ کیلومتر در ساعت داشته باشد.

معایب

عمر کوتاه باتری

متاسفانه این نوع اسکوتر برقی زمان طولانی شارژ نگه نمی‌ دارد و این زمان حدود ۳۰ دقیقه است.

محدوده بلوتوث کوتاه

دامنه بلوتوث این اسکوتر برقی نسبتاً کوتاه است و بنابراین، اگر راننده بخواهد در حال حرکت موسیقی گوش دهد، باید دستگاه را با خودش حمل کند.

اسکوتر برقی Sisigad

بیشتر بخوانید:  بررسی و راهنمایی خرید بهترین اسکیت برقی کودکانه

انتخاب بهترین مارک اسکوتر کودک

در این نوشته به صورت مفصل درباره بهترین مارک اسکوتر کودک صحبت کردیم و بهترین های این رده موجود در بازار را بیان کردیم. مهم ترین نکته ای که باید توجه کنید، این است که شما باید محصول مورد نظر خودتان را از یک فروشگاه معتبر بخرید، چون ضمانت نامه و گواهی نامه داشتن و اصل بودن کالا در ایران بسیار مهم است و در نهایت نظر فرزند دلبند شما خیلی مهم است. پیشنهاد می کنیم هنگام مراجعه به فروشگاه فرزند خودتان را با خود ببرید، تا بعد از تایید فنی اسکوتر برقی توسط شما و فروشنده، از لحاظ ظاهری ایشان هم نظرشان را اعلام کنند.

همکاران ما در تهران اسکوتر آماده هستند تا شما در تمام زمینه های مربوط به خرید انواع اسکوتر برقی راهنمایی کنند. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با همکاران ما از طریق تلفن یا واتس آپ در تماس باشید.

 

منبع:

momlovesbest