خرید اسکوتر برقی ایمن

خرید اسکوتر برقی ایمن

شاید شما از آن دسته افراد باشید که معتقد هستید، اسکوتر‌های برقی کم دوام، غیر قابل اعتماد و یا ضعیف ساخته شده‌اند. شاید شما هم درباره‌ی آتش‌سوزی و احتمال انفجار آن‌ها شنیده‌اید و احتمالاً این اظهار‌نظرها شما را درباره‌ی خرید این وسایل نقلیه‌ی ایمن دچار تردید کرده است. در این پست به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید بهترین اسکوترهای موجود در بازار را از لحاظ کیفیت تولید و ایمنی پیدا کنید. برای ما همیشه مهم است که مشتری‌های ما بهترین جنس‌های ممکن با ایمنی بالا و کیفیت بسیار مطلوب و همین‌طوربا‌دوام قابل توجه را تهیه کنند و در این مورد هیچ نگرانی نداشته باشند. در زیر به شما مطالبی ارائه خواهیم کرد که شامل تمام ویژگی‌های مهم برای یک خرید و انتخاب مناسب می‌باشد. به شما اطمینان می‌دهیم با رعایت این موارد ارزش پولی را که برای خرید اسکوتر برقی ایمن می‌پردازید را خواهد داشت. شاید بزرگ‌ترین نگرانی هر مشتری ایمنی وسیله‌ی نقلیه‌ای باشد که آن را برای خودش و یا فرزندش تهیه می‌کند. اولین ویژگی که ما در این‌جا برای انتخاب این اسکوترهای برقی در نظر گرفته ایم، ویژگی امنیت آن می‌باشد.

از مشکلات خرید اسکوتر برقی ایمن، داستانی است که پشت آتش‌سوزی‌ها و انفجارهای این اسکوترهای برقی نهفته است. چندین سال پیش بود که مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ اسکوترهای برقی هوشمند از خانواده‌ها و والدینی بسیار عصبانی مملو شد. گزارشات زیادی از سراسر آمریکا دریافت شد که برخی از اسکوترهای برقی هوشمند دچار آتش‌سوزی یا انفجار شده بودند. این مسئله عموماً به‌دلیل وجود یک بازار غیرقانونی در آمریکا اتفاق افتاده بود. بازاری که به صورت غیرقانونی اجناس وارد شده از کشور چین را به فروش می‌رساند. علت اصلی این انفجارها استفاده از باتری‌های ارزان قیمت و بی‌کیفیت بود که جان بسیاری از افراد را به خطر انداخته بود. طبیعی بود که این امر منجر به انتقادات شدید شد و همه می‌خواستند که قوانین سفت و سخت‌تر در آمریکا اجرا شود. خوشبختانه  CPSC گواهی‌نامه‌ی UL-2272 را معرفی کرد. داشتن این گواهی‌نامه به این معنا بود که دیگر همه‌ی والدین می‌توانستند با خیال راحت به‌استفاده از اسکوترهای برقی هوشمند بپردازند. برای گرفتن گواهی‌نامه‌ی مذکور کارخانه‌های تولید کننده می‌باید از الزامات و تست‌های سخت‌گیرانه که عموماً مربوط به ایمنی وسیله نقلیه است، با موفقیت عبور کنند.

امروزه اسکوترهای برقی به دستگاه‌های کاملاً ایمن تبدیل شده‌اند. ما به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید این اسکوترها حتماً به داشتن گواهی‌نامه UL-2272 تاکید کنید و اگر اسکوتر برقی مورد پسند شما دارای این گواهی‌نامه نبود آن را کنار بگذارید و به سراغ انواع دیگری از اسکوترهای برقی دارای گواهی‌نامه ی ایمنی بروید.

در هنگام خرید اسکوتر برقی ایمن باید به موارد خاصی توجه کرد، از جمله اینکه، چه چیز باعث دوام یک اسکوتر برقی می‌شود. باید به شما بگوییم عوامل متعدد زیادی در دوام و امنیت یک اسکوتر برقی دخیل هستند. ما در این‌جا به چند مورد مهم اشاره خواهیم کرد:

باتری

باتری یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در یک رانندگی ایمن و همین‌طور طول عمر مفید دستگاه می‌باشد. قبل‌ترها برخی از باتری‌های لیتیوم یونی که استاندار نبودند وارد بازار شدند و همین امر باعث آتش گرفتن برخی از آنان شد. همان‌طور که می‌دانید لیتیوم یک مایع قابل اشتعال است، بدیهی است که استفاده از موادی مانند لیتیوم در موتورهای هیبریدی که تا ۸۰۰ وات قدرت دارند می‌تواند در صورت عدم رعایت موارد ایمنی کار خطرناکی باشد. احتمال اینکه شما در مسیر رانندگی با ناهمواری‌ها و یا ضربات کوچک و بزرگ مواجه شوید زیاد است و به‌احتمال زیاد با چند ضربه و در صورت داشتن یک بار باطری ارزان و یا کم کیفیت احتمال بالا رفتن دما و هم‌چنین احتمال آتش سوزی وجود دارد. حتی اگر منجر به آتش سوزی نشود می‌تواند باعث آسیب دیدن دستگاه و یا فرسودگی آن شود. همان‌طور که قبلاً هم به شما اشاره کردیم اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما دارای گواهی‌نامه‌ی ایمنی UL-2227 می‌باشد. با داشتن این استاندارد آمریکایی شما مطمئن خواهید بود که دستگاه شما در هنگام برخورد و ضربات کوچک و بزرگ و یا حتی در هنگام بالا رفتن دمای محیط اطراف هرگز با خطری مانند آتش‌سوزی انفجار و یا استهلاک باتری مواجه نخواهد بود.

کیفیت مواد

کیفیت مواد تشکیل دهنده‌ی بدنه داخلی و خارجی یک اسکوتر برقی می‌تواند، نشان‌ دهنده‌ی کیفیت کل مجموعه این وسیله‌ی نقلیه باشد. اسکوترهای برقی وسایل نقلیه‌ای هستند که تحت فشارهای زیاد قرار می‌گیرند، به خصوص مدل‌های آفرود آنها. متاسفانه کیفیت بعضی از مدل‌های ارزانتر می‌تواند پایین باشد و در صورت رانندگی در جاده‌های آفرود می‌توانند زودتر آسیب ببینند. با توجه به انتخاب‌های نامناسب مواد اولیه و طراحی بدنه‌ی اسکوترهای کم کیفیت این نوع از اسکوترهای برقی می‌توانند خیلی زودتر از عمر معمول‌شان از کار بیفتند. به‌یاد داشته باشید اگر اسکوتر برقی از لحاظ کیفیت پایین باشد می‌تواند، در جاده‌های ناهموار دچار مشکلات زیادی گردد و اغلب در جاهایی که جاده باریک نیز می‌شود، می‌توانند دچار آسیب دیدگی‌های داخلی شوند.به یاد داشته باشید نه تنها یک جاده ناهموار می‌تواند به‌این اسکوترهای کم کیفیت آسیب بزند. بلکه حتی یک ضربه کوچک روی محافظ پلاستیکی بیرونی آن هم می‌تواند باعث چرخیدن و برگشتن اسکوتر برقی شود. به همین دلیل است که تاکید ما برای شما خرید اسکوتر برقی ایمن است. آلومینیوم جزو آلیاژهایی است که احتمالاً شما دوست دارید اسکوتر برقی‌تان از آن تهیه شده باشد. این آلیاژ به خاطر داشتن ویژگی‌هایی مانند مقاوم بودن محبوب است. برای خرید اسکوتر برقی ایمن سعی کنید از میان اسکوترهای برقی انتخاب کنید که جنس بدنه‌ی آنها از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. بدیهی است برای داشتن یک اسکوتر برقی بادوام و با طول عمر مفید زیاد شما نیازمند انتخاب اسکوترهایی هستید که جنس بدنه بیرونی آن‌ها از آلیاژهای محکم تهیه شده‌اند.

 

خرید اسکوتر برقی ایمن

میزان تحمل وزن اسکوتر برقی

توجه به مبران تحمل وزن اسکوتر برقی یکی از مهم‌ترین پارامترها در هنگام خرید اسکوتر برقی ایمن می‌باشد. اطمینان حاصل کنید که در هنگام خرید، اسکوتر برقی را انتخاب می‌کنید که مناسب وزن شما است. عموماً تمام اسکوترهای برقی دارای محدودیت‌های وزنی هستند. انتخاب یک اسکوتر برقی مناسب و هماهنگ با وزن‌تان برای داشتن یک دوام خوب و حفظ ایمنی وسیله بسیار مهم است. اگر جثه‌ی شما به اندازه راندن یک اسکوتر برقی خاص مناسب نیست، اضافه وزن دارید یا اگر در هنگام راندن به شدت تند می‌روید یا حرکت‌تان روی دستگاه زیاد است، سعی کنید اسکوتر برقی را انتخاب کنید که وزن بیشتری را تحمل می‌کند.

به یاد داشته باشید در صورت داشتن اضافه وزن بسیار زیاد، ممکن است نتوانید به راحتی در هنگام راندن اسکوتر برقی آن را کنترل کنید و یا استرس بگیرید. شاید مسئله استرس در ابتدای کار به‌نظر بسیار مهم نباشد اما در طولانی مدت می‌تواند بر اعتماد به نفس راننده تاثیر گذاشته و باعث دلزدگی او بشود. اغلب اسکوترهای برقی دارای محدودیت‌های سرعتی و وزنی هستند. در مورد محدودیت‌های وزنی می‌تواند از ۴۴ پوند شروع شود و تا ۲۶۰ پوند بالا برود.

امیدواریم با خواندن این نوشته‌ها دقت عمل بیشتری در هنگام خرید اسکوتر برقی ایمن و مناسب خود به خرج دهید. به‌یاد داشته باشید همیشه پرداخت مقدار بیشتری پول در قبال داشتن امنیت بیشتر، بهتر و کیفیت بالاتر می‌تواند ارزش زیادی داشته باشد.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند و هاوربردها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

شما با خیال راحت می‌توانید از مجموعه‌های موجود انتخاب هاوربرد مناسبی داشته باشید و با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

منبع: offroadhoverboard