چگونگی شناخت امنیت اسکوتر برقی

شناخت امنیت اسکوتر برقی

قبل از اینکه شما بتوانید از هاوربرد یا اسکوتر برقی به خوبی استفاده کنید، امیدواریم شما و نوجوانانی که می­‌خواهند هاوربرد را خارج از منزل همراه با والدین استفاده کنند، از زانوبند و سایر تجهیزات مناسب که هنگام استفاده از وسیله از شما حفاظت خواهند کرد، استفاده کنید. این نکته‌ را باید همواره مد نظر داشته باشید که اسکوترهای برقی یک وسیله جذاب حمل و نقل عمومی هستند که دوستدار محیط زیست هستند و یک تفریح جذاب به حساب می‌آیند ولی اگر نتوانید به صورت صحیح از آن‌ها استفاده کنید، ممکن است صدمات شدیدی را تجربه کنید. در این نوشته قصد داریم تا نکات ارزشمندی درباره امنیت اسکوتر برقی یا همان هاوربرد را برای شما بیان کنیم و شما خواهید توانست تا چگونگی شناخت امنیت اسکوتر برقی را تشخیص دهید.

ما هنوز هم پیشنهاد می­‌کنیم که بیشتر در خانه تمرین کنید، علت آن این است که در صورت آسیب دیدن، ضربه‌های به مراتب آرام‌تر را تجربه خواهید کرد؛ علاوه بر آن سبب می‌شود تا بتوانید نحوه درست استفاده از این اسکوترهای برقی و راندن هاوبرد را یاد بگیرید و به شناخت امنیت اسکوتر برقی دست یابید. پس از آن که شما به خوبی به شناخت امنیت اسکوتر برقی رسیدید، می‌­توانید هاوربرد خود را با خود بیرون برده و از هوای تازه استفاده کرده و توجه بیشتر علاقمندان به این وسیله را جلب کنید.

ایمنی اسکوتر برقی

مهم‌ترین نکات درباره شناخت امنیت اسکوتر برقی

عمداً روی جاده ناهموار نروید.

شما اغلب در جاده­های کوهستانی در جاهای پرشیب حرکت می‌­کنید که برای خودتان و هاوربرد شما مناسب نیست، بیشتر مواقع انجام این کار باعث کاهش عمر مفید هاوربرد می‌­شود و در این صورت شما نمی‌­توانید از بازی کردن با هاوربرد لذت ببرید و هم‌چنین به دلیل ناهموار بودن این چنین مسیرهایی نیاز هست که بیشتر از خودتان محافظت کنید. ما امید داریم که اسکوتر‌های خود بالانس بتواند راحتی و زندگی سرگرم کننده­ایی را برای شما  به ارمغان بیاورند، البته یک اسکوتر خود بالانس ایمن منجر به آسیب رساندن به بدن شما نخواهد شد. برای استفاده از هاوربردها در شب چراغ­‌هایی در بدنه آن‌ها قرار داده شده ولی نورشان کم است و زیاد درخشان نیستند. این دستگاه‌ها باتری‌های یونی لیتیمی دارند، شبیه همان باتری‌هایی که در گوشی و کامپیوترهای شما وجود دارند و کاملاً ایمن هستند. این اسکوتر‌های برقی باید مثل گوشی‌های تلفن و کامپیوترها شارژ شوند، زیرا نه تنها باید چراغ‌ها را روشن کنند، بلکه باید به طور مداوم فلش بزنند و رنگ چراغ‌­ها را تغییر دهند، که در این صورت علاوه بر اینکه هاوربرد توجه بیشتری را جذب خود می­‌کند.

هاوربرد را بیش از ظرفیت شارژ نکنید.

باتری هاوربرد یا اسکوتر برقی دارای طول عمر محدودی است. آسیب و نشتی باتری جزء دلایل آتش­‌گیری بسیاری از اسکوترهای برقی است. به همین دلیل است که شما باید با دستورالعمل دستگاه، زمان شارژ هاوربرد را تنظیم کنید و طبق اصول شناخت امنیت اسکوتر برقی آن را شارژ نمایید. شما باید اطمینان حاصل کنید که برای زمان مورد نیازتان دستگاه را شارژ می‌­کنید نه بیش از آن. مدل‌های اخیر هاوربرد که در بازار وارد شده‌­اند اجازه نمی‌­دهند که باتری‌های‌شان بیش از ظرفیت شارژ شوند ولی باید بنا به دلایلی که گفته شد، احتیاط شود.

زیاد با هاوربرد چالش نداشته باشید.

لطفاً از هاوربرد خود مراقبت کنید و با آن دوستانه رفتار کنید شما مدت‌های زیادی از آن استفاده خواهید کرد. همه کالاهای مصرفی قبل از اینکه وارد بازار فروش عمومی شوند آزمون‌های تضمین کیفیت را می­‌گذرانند. این نکته را همواره مد نظر داشته باشید که اسکوتر برقی یا هاوربردی را که انتخاب می‌کنید باید گواهی‌نامه UL2272 را داشته باشد. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اسکوتر برقی خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. هنگام خرید اسکوتر برقی از فروشنده ضمانت‌نامه و کارت گارانتی را دریافت کنید. تمام اسکوترهای برقی فروشگاه تهران اسکوتر دارای ضمانت‌نامه پارسیان است و شما می‌توانید تا ۷ روز در صورت عدم رضایت از محصول، اسکوتر برقی خود را باز گردانید.

به هر حال، این بدان معنی نیست که هاوربردی که شما آن را خرید‌ه­اید شکستنی و خراب شدنی نیست. این دستگاه می­تواند دست‌اندازهای کوچک و برخوردهای ضعیف را تحمل کند، ولی این اجازه را به شما نمی‌­دهد که همیشه دستگاه را در معرض دست اندازها و برخوردها قرار دهید.

توصیه نهایی

هاوربرد خود را با احتیاط رانده و کنترل نمایید، به ویژه به خاطر اینکه این دستگاه توسط یک باتری یونی لیتیمی سبک بسیار عالی کار می‌­کند. با توجه به انفجار‌های گوشی­‌های هوشمند به خاطر مشکلات مربوط به باتری آن‌ها، دلیلی وجود ندارد که اسکوتر برقی شما در صورت مواجهه با دست‌­اندازها یا برخوردهای زیاد با این مشکل مواجه نشود. در واقع اسکوترهای برقی به خاطر همین اتفاقات خطرسازشان در رسانه‌­ها خبرساز شده‌­اند. در صورتی که به توصیه‌های مطرح شده در این نوشته عمل کنید، مشکلی پیش نخواهد آمد و خواهید توانست به راحتی و با آرامش اقدام به راندن اسکوتر برقی کنید و از آن لذت ببرید.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

از معروف‌ترین مدل‌های پرفروش اسکوتر برقی‌ هوشمند می‌توانیم به مارک‌های اسمارت بالانس ویل، نیوپاور و اف اسپید نام ببریم که هر سه مدل جز محصولات پر فروش در فروشگاه تهران اسکوتر می‌باشند.

تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید هنگام خرید اسکوتر برقی از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.