مهم‌ترین دلایل استفاده از اسکوتر برقی

دلایل استفاده از اسکوتر برقی

در عصری که زندگی می‌کنیم، فناوری‌های پیشرفته‌ای وجود دارند که هر یک نقش به سزایی در راحتی و ایجاد آسایش زندگی ما دارند. از وسایل الکتریکی یا خودروهای بدون سرنشین، دستگاه‌هایی هستند که هر روزه پیشرفت زیادی می‌کنند. در بحث حمل‌ونقل نیز دستگاه‌های زیادی وجود دارند که علاوه بر ایجاد آسایش و سرعت، لذت رانندگی را به ما اهدا می‌کنند.

یکی از این دستگاه‌ها که سبب بهبود کیفیت رانندگی می‌شود اسکوترهای برقی هستند. شما با استفاده از اسکوترهای برقی می‌توانید به راحتی نیازهای مسافرت‌های درون شهری خود را تامین کنید. مواردی مانند خرید، رفتن به سر کار و برگشتن از سر کار و غیره. علاوه بر موارد فوق می‌توانید از سوار شدن بر اسکوتر برقی خود لذت ببرید. ما قصد داریم تا در این نوشته مهم‌ترین دلایل استفاده از اسکوتر برقی را با شما در میان بگذاریم.

مهم‌ترین دلایل استفاده از اسکوتر برقی

باتری قابل شارژ استاندارد و با کیفیت

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از اسکوتر برقی را می‌توان استفاده از شارژر اسکوتر برقی نامید. در صورتی که یک اسکوتر برقی مناسبی را انتخاب کرده‌ باشید، می‌توانید با خیال راحت مسافتی در حدود ۲۰ کیلومتر را رانندگی کنید. ۲۰ کیلومتر در سفرهای داخل شهری یک مسافت قابل توجه است که تا حدود زیادی می‌تواند نیازی شما از لحاظ مسافت درون شهری را تامین کند.

سازگاری با محیط زیست

امروزه سوخت‌های فسیلی صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست می‌زنند و همان‌گونه که بیان شد، اسکوترهای برقی از باتری قابل شارژ استفاده می‌کنند. این دستگاه‌های دوست داشتنی هیچ‌گونه گازهای سمی ایجاد نمی‌کنند.

سگوی چیست

هزینه مقرون به صرفه

در اکثر کشورهای اروپایی و کشور آمریکا و کانادا، هزینه سوخت بسیار زیاد می‌باشد. لذا در صورتی که تمایل داشته باشید از وسایل حمل‌ونقل خصوصی خود برای رفت‌وآمد استفاده کنید باید هزینه بیشتری را تقبل کنید. یکی از مزایا و دلایل استفاده از اسکوتر برقی این است که نیازی نیست تا شما هزینه زیادی را برای مصرف سوخت و حمل و نقل خود استفاده کنید. در این صورت بعد از مدت کوتاهی هزینه شما از بابت خرید اسکوتر برقی جبران شده و می‌توانید از رانندگی خود لذت ببرید.

کاربری آسان

یکی از واضح‌ترین و شاخص‌ترین دلایل استفاده از اسکوتر برقی کاربری آسان و رانندن راحت آن است. به طوری که کودکان زیر دبستان تا افراد کهنسال می‌توانند از این دستگاه جذاب استفاده کنند. شاید در ابتدا برای شما راندن اسکوتر برقی قدری مشکل به نظر برسد ولی در واقع بعد از مدت خیلی کوتاه استفاده و تمرین، می‌توانید با خیال راحت اقدام به راندن این دستگاه کنید. کافی است تا یاد بگیرید چگونه تعادل خود را نگه دارید. در صورتی که تمایل داشته باشید تا نکات ارزشمندی درباره راندن اسکوتر خود بالانس بدانید، پیشنهاد می‌کنیم این پست را مطالعه کنید.

سرعت حمل و نقل بالا

با توجه به جمع‌وجور بودن این دستگاه، شما می‌توانید به راحتی از اسکوتر برقی در مکان‌هایی که با ترافیک بالایی مواجه هستند استفاده کنید. یکی از مهم‌ٌترین مزایا و دلایل استفاده از اسکوتر برقی را می‌توان به جمع‌وجور بودن اسکوتر برقی اشاره کرد. به عبارت ساده علاوه بر این که شما می‌توانید مکان پارک را به راحتی پیدا کنید می‌توانید در شلوغی خیابان‌ها با سرعت بیشتر نسبت به سایر وسایل نقلیه مانند ماشین و موتور سیکلت رفت‌وآمد کنید. استفاده از اسکوتر برقی سبب می‌شود تا فشار آلودگی هوا و ترافیک‌های درون شهری کاهش پیدا کند.

هنگام خرید اسکوتر برقی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

قبل از استفاده از اسکوتر برقی باید اطلاعات کافی درباره نحوه استفاده و راندن اسکوتر برقی بدانید. یکی دیگر از مسایلی که باید مد نظر داشته باشید، امنیت اسکوترهای برقی است. با توجه به اینکه اکثر اسکوترهای برقی در کشور چین ساخته می‌شود، برخی از این دستگاه‌ها گواهی‌نامه استاندارد UL 2272 را ندارند. برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید و در آینده با مشکلی مواجه نشوید، بهتر است دستگاه اسکوتر برقی خود را از فروشگاه‌های معتبری تهیه کنید. شما می‌توانید اسکوتر برقی خود را با خیال راحت و با کم‌ترین هزینه در مقایسه با سایر رقبا از وب‌سایت تهران اسکوتر تهیه کنید. تمام اسکوترهای موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می‌توانید از ۷ روز خدمات تعویض نیز بهره‌مند شوید.

چگونه از امنیت اسکوتر برقی مطمئن شویم؟

۱- مطمئن شوید که اسکوتر برقی شما و اقلام همراهش گواهی‌نامه UL دارند.
۲- مطمئن شوید که شارژرتان نیز دارای گواهی‌نامه UL است.

۳- باتری‌های معتبر با گواهی‌نامه UL خریداری کنید.

۴- مراقب جنس‌های تقلبی و دست دوم باشید. شاید در نگاه اول قیمت برخی از اسکوترهای برقی از لحاظ قیمت تفاوت زیادی با سایر تامین کننده‌ها داشته باشند. ولی مد نظر داشته باشید که حتی اگر اسکوتری با قیمت پایین خریداری می‌کنید از فروشگاه‌های معتبری که به شما گارانتی و کارت ضمانت تحویل می‌دهند، خریداری کنید. برای اطمینان از اعتبار فروشنده‌ها می‌توانید نظرات کاربران قبلی را بررسی کنید.

۵- اطمینان حاصل کنید که اسکوتر برقی خود را از کارخانه‌ای خریداری می‌کنید که تمام گواهی‌نامه‌های مورد نیاز سلامت و ایمنی و هم‌چنین محیط زیست را اخذ کرده‌اند. در صورتی که محصولی خریداری کنید که گواهی‌نامه‌های مذکور را داشته باشید می‌توانید مطمئن شوید که یک دستگاه با کیفیت خریداری کرده‌اید و می‌توانید علاوه بر لذت سواری، از امنیت آن‌ نیز اطمینان خاطر پیدا خواهید کرد.

وب‌سایت تهران اسکوتر افتخار دارد که انواع اسکوتر برقی هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای مشتریان تهیه کند. ما از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده‌ایم و به عنوان اولین شرکت واردکننده و فروشنده تخصصی اسکوتر در ایران، توانسته‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

منبع:  toyrider