راهنمای خرید اسکوتر بچه: در خرید اسکوتر برای کودکان چه مواردی باید رعایت شود؟

راهنمای خرید اسکوتر بچه: در خرید اسکوتر برای کودکان چه مواردی باید رعایت شود؟

اسکوتر بچه

طیف گسترده ای از دوستداران و مصرف کننده گان اسکوترها، کودکان می باشند. چون سلامت و امنیت کودکان بسیار مهم و حیاتی است قصد داریم که در این مطلب بایدها و نبایدهایی که خرید اسکوتر برای کودکان لازم است تا رعایت شود را خدمت شما همراهان تهران اسکوتر بیان نماییم. با آگاهی یافتن از این فاکتورهای مهم و لازم، بدون شک خواهید توانست به راحتی یک اسکوتر مناسب برای فرزند دلبدتان را خریداری کنید. پس با مطلب خرید اسکوتر بچه همراه ما باشید.

اسکوتر بچه

اسکوتر بچه

در خرید اسکوتر برای بچه ها فاکتورهای زیادی را باید مد نظر قرار دهید. دلیل این که ما به این مورد تاکید زیادی داریم این است که امنیت و سلامت بچه ها در تهران اسکوتر بسیار اهمیت دارد و نمی خواهیم که خدای نکرده به دلیل عدم آگاهی والدین، بچه ها تقاص پس بدهند.

در دید کلی برای خرید اسکوتر بچه این موارد را حتماً به خاطر داشته باشید و رعایت کنید:

  • در خرید اسکوتر حتمًا قابلیت خودبالانسی دستگاه را بررسی کنید. ( اکثر اسکوترهای موجود در بازار این قابلیت را دارا می باشند).
  • حداقل سنی که یک کودک می تواند از اسکوتر استفاده کند ۱۲ سال است. برای بچه های کوچک تر به هیچ وجه این وسیله را تهیه نکنید.
  • اگر قصد خرید اینترنتی این دستگاه را دارید حتماً بخش نظرات را بخوانید. ( این امکان در تهران اسکوتر به راحتی در دسترس می باشد و شما می توانید قبل از خرید اسکوتر، نظرات را بخوانید و اگر سوالی نیز دارید در بخش نظرات بپرسید یا این که با مشاوران متخصص ما تماس حاصل فرمایید)
  • برندهایی را خریداری کنید که دارای ضمانت نامه باشند و خدمات پس از فروش خوبی را در اختیار شما قرار بدهند.
  • اسکوترها دستگاه هایی هستند که باید شارژ شوند. چه مدت طول می کشد تا اسکوتر به صورت کامل شارژ شود؟ حتماً به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.
  • با چه سرعتی می تواند حرکت کند؟
  • وزن دستگاه را ارزیابی کنید.
  • حتماً قبل از خرید این دستگاه و استفاده از آن، از مقررات راهنمایی و رانندگی محل زندگی خود اطلاع یابید.

نکات گفته شده در بالا، نکاتی کلی بودند که در خرید اسکوتر بچه باید به آن ها توجه داشته باشید. در ادامه این مطالب به صورت گسترده تر خدمت شما عزیزان بیان خواهد شد.

اسکوتر چیست و چگونه کار می کند؟

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که آشنایی با این دستگاه ها و نحوه استفاده از آن ها ندارید باید بیان کنیم که اسکوترها وسیله ای هستند، دارای یک صفحه کوچک برای قرار دادن پاها و ایستادن روی آن به همراه دو عدد چرخ که موجب حرکت کردن می شوند.

کنترل این وسایل حمل و نقل شخصی توسط پاها و بدن شما انجام می شود. حسگرهای موجود در کابین این دستگاه ها تشخیص می دهند که شما قصد حرکت به کدام جهت را دارید.

اسکوترها دارای سیستم خود تعادل هستند، یعنی می توانند تعادل خود را به وسلیه سنسورهایی حفظ کنند. شما هنگامی که سوار آن ها شده اید، با تغییر جهت بدن خود می توانید دستگاه را به حرکت در آورید.

در ادامه این مطلب را نیز بخوانید: ۵ نکته در راندن اسکوتر خود بالانس که حتما باید بدانید

برخی از اسکوترهای موجود در بازار دارای سیستم هوشمند هستند و زمانی که سوار آن نیستید و استفاده ای ندارد به صورت خودکار خاموش می شوند. این امکان باعث می شود که دستگاه انرژی بیشتری را از دست ندهد و بتوانید مسافت زیادی را با آن طی کنید.

ایمنی اسکوترهای برقی

برای خرید اسکوتر برقی چه برای کودکان و چه بزرگسالان، توجه به نکات ایمنی دستگاه بسیار حیاتی و لازم است. احتمالاً شما نیز در رابطه با آتش گرفتن و یا منفجر شدن این دستگاه ها چیزهایی شنیده اید. در اوایل ساخت این وسایل حمل و نقل شخصی، گزارش های زیادی مبنی بر آتش گرفتن باتری بسیار شایع و رایج بود. به همین دلیل کمیسیون امنیت کالاهای دیجیتالی قوانینی برای جلوگیری از بروز این مشکل به تولید کننده گان ابلاغ نمود و گواهی امنیتی UL2272 را به وجود آورد.

هر کالایی که بتواند این گواهی نامه را اخذ کند، یعنی از لحاظ امنیت و سلامت کالا در سطح بالایی قرار دارد و نباید نگران آتش سوزی و یا انفجار در آن باشید. خوشبختانه تمام محصولات موجود در تهران اسکوتر هم اصالت کالا دارند و هم این که این گواهی نامه را دریافت کرده اند.

کدام مدل از اسکوترهای برقی برای کودکان ایمنی بیشتری دارند؟

این سوالی است که ذهن والدین را بسیار به خود مشغول می کند. در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که همه محصولات ساخته شده در چند سال اخیر همگی دارای گواهی نامه UL2272 هستند. وجود این گواهی نشان می دهد که ایمنی دستگاه به وسلیه استانداردهای جهانی تضمین شده و نباید نگران باشید.

متاسفانه سودجویان بسیاری در سال های اخیر دست به تقلب و ساختن اسکوتر های بی کیفیتی زده اند. لطفاً از خرید اسکوترهای ارزان قیمت و نامرغوب خودداری نمایید و سلامتی خود و کودک تان را ارزان نفروشید.

بهترین مارک های تولید کننده اسکوتر برقی عبارتند از: Xiaomi, ninebot, segway و …

در صورتی که تمایل داشته باشید تا با انواع بهترین اسکوترهای برقی موجود در بازار آشنا شوید، می‌ توانید به بخش فروشگاه سایت ما مراجعه کنید.

اسکوتر بچه

در ادامه این مطلب را نیز بخوانید: بهترین تولید کننده گان اسکوتر برقی

در خرید اسکوتر بچه شرایط کودک خود را مد نظر بگیرید!

در خرید یک اسکوتر برقی حتماً به قد کودک خود توجه داشته باشید. اسکوترها دارای تنوع زیادی می باشند، این تنوع شامل اندازه، رنگ، وزن و … می باشد.

بیشتر اسکوترها برای کودکان بالای ۱۲ سال مناسب هستند. پس حتماً در خرید اسکوتر بچه،  قد، وزن و سن کودک خود را مد نظر بگیرید.

کیفیت ساخت اسکوترهای کودکان

یکی از مهم ترین مقوله هایی که در خرید هر کالایی باید به آن پرداخته شود، کیفیت ساخت است. شما به هیچ وجه نباید کالایی را فقط به دلیل این که قیمت پایین تری دارد خریداری کنید. یک اسکوتر خوب باید از مواد درجه یک و باکیفیت ساخته شده باشد و تمام گواهی نامه های لازمه را اخذ کند.

اگر قصد خرید اسکوتر برقی را به صورت اینترنتی دارید حتماً بخش نظرات را مطالعه نمایید تا از تجربیات مصرف کننده گان محصول آگاهی بیشتری کسب کنید. تمام محصولات موجود در فروشگاه تهران اسکوتر دارای گارانتی پارسیان اسکوتر است و شما می توانید با دریافت ضمانت نامه و گواهی نامه های معتبر از همکاران فروش ما با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

اسکوتر بچه چه مدت طول می کشد تا به صورت کامل شارژ شود؟

یکی از بخش هایی که در خرید لوازم الکتریکی باید به آن توجه داشته باشید مدت زمان شارژ دستگاه می باشد. شما نمی توانید زمان زیادی را صرف کنید تا وسلیه تان به صورت کامل شارژ شود. اگر شما بتوانید صبر کنید بدون شک کودک تان این کار را نخواهد کرد.

قدرت باتری نیز فاکتور دیگری می باشد که بسیار حائز اهمیت است. توان باتری نشان می دهد که دستگاه شما چقدر سریع است و می تواند با چه سرعتی حرکت کند.

سرعت و دامنه حرکت اسکوتر برقی

اکثر اسکوترهای موجود در بازار دامنه سرعت زیادی دارند و این شما هستید که با در نظر گرفتن شرایط استفاده از این دستگاه، تصمیم می گیرید کدام را انتخاب نمایید. در خرید اسکوتر برقی حتماً به سطحی که قرار است تا اسکوتر در آن حرکت کند و وزن استفاده کننده  را مد نظر داشته باشید.

نحوه حمل و نقل دستگاه و وزن آن

کودکان همیشه عادت دارند که در مدت کوتاهی، علاقه خود را نسبت به اسباب بازی های خود از دست بدهند. اما اسکوتر برقی حالت اعتیاد آوری دارد و تا زمانی که باتری آن تمام نشده است از آن استفاده خواهند کرد.

عموماً اکثر اسکوترهای بچه وزنی حدود ۹ الی ۱۵ کیلوگرم دارند. شاید در نگاه اول وزن زیادی به حساب نیاید اما برای بسیاری از بچه ها وسیله سنگینی محسوب می شود. بنابراین حدالامکان اسکوتری را خریداری کنید که وزن کمی داشته باشد.

رعایت قوانین راهنمایی و راننده گی

کشورهای زیادی برای استفاده از انواع اسکوتر برقی، محدودیت های زیادی را وضع کرده اند. البته در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی از لحاظ رانندگی در ایران وضع نشده است ولی اگر قصد دارید در کشور دیگری غیر از ایران اقدام به راندن اسکوتر برقی بکنید، بهتر است قبل از خرید قوانین کشور یا ایالت خود را مطالعه کنید.

امیدواریم از این نکات گفته شده در خرید اسکوتر بچه استفاده کنید. همه تلاش تهران اسکوتر این است که شما بتوانید محصول باکیفیتی را خریداری نمایید. اگر قصد دارید که این وسیله نقلیه را به صورت آنلاین بخرید، حتماً به فروشگاه تهران اسکوتر هم مراجعه بکنید چرا که تنوع محصول زیادی دارد و شما برای انتخاب، گزینه های زیادی را در اختیار  دارید. تمام محصولات موجود در تهران اسکوتر دارای ضمانت نامه اصالت کالا بوده اند و گواهی نامه UL 2272 را دارا می باشند.

منبع:  hoverboard